بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 

بهترین بازی هایی که می توان با سیستم ضعیف اجرا کرد؛ لذت بردن از حداقل ها (قسمت سوم)

سجاد باقریان
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 

با توجه به شرایط فعلی و قیمت عجیب و غریب قطعات کامپیوتر، بسیاری از افراد با سیستم‌های ضعیف و معمولی سر می‌کنند و نمی‌توانند بازی‌های بزرگ روز را بر روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند. متاسفانه سیستم‌های گیمینگ در حال تبدیل شدن به یک کالای لوکس هستند و نمی‌توان منکر این موضوع شد. اما نباید نگران بود، بازی‌های ویدیویی برای هر قشری و هر کسی حقه‌ای در چنته دارند و باید به شما بگوییم که حتی می‌توان با سیستم‌هایی بسیار ضعیف و قدیمی نیز به تجربه بازی‌های شاهکار پرداخت که ما در این مقاله آن‌ها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. بازی‌های این لیست ترکیبی از عناوین قدیمی و جدید می‌باشند و سعی کرده‌ایم که سبک‌های مختلفی را در لیست قرار دهیم که سلایق مختلفی را دربر بگیرند. تعداد اینگونه بازی‌ها بسیار بسیار زیاد می‌باشد و نمی‌توان در چندین قسمت هم به تمامی آن‌ها اشاره کرد، به هرحال ما تمرکزمان را بر روی بهترین عناوین گذاشته‌ایم و امیدوار هستیم این لیست به‌درد شما بخورد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

Tom Clancys Splinter Cell Blacklist

بازی مناسب سیستم های ضعیف

یوبیسافت چند سالی است که بعضی از فرنچایز‌های محبوب خودش را به کلی فراموش کرده و حال شاید شاهد بازگشت بعضی از این سری بازی‌ها در نسل جدید باشیم و هیچ‌کس نمی‌تواند حدس بزند یوبیسافت چه برنامه‌ای برای آینده این فرنچایز‌های بزرگ و محبوب دارد. یکی از این فرنچایز‌ها، Splinter Cell است که حتی در نسل هشتم هم شاهد نسخه جدیدی از این سری نبودیم، به هرحال آخرین بازی از این سری Tom Clancys Splinter Cell Blacklist نام دارد که با روایت داستانی جذاب در خاورمیانه و مانند همیشه حضور شخصیت محبوب سم فیشر، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: 2.53 GHz Intel® Core™۲ Duo E6400 or 2.80 GHz AMD Athlon™ ۶۴ X2 5600+ or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX® ۱۰–compliant with Shader Model 4.0 or higher

این بازی در سال ۲۰۱۳ و برای کنسول‌های نسل هفتم و رایانه‌های شخصی عرضه شد و بعضی از طرفداران سرسخت این سری چندان از این بازی رضایت نداشتند و دلیل اصلی این بازخورد‌ها نیز به دلیل کم‌رنگ‌تر شدن المان‌های مخفی‌کاری در این نسخه بود، اگر با سری Splinter Cell آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که مخفی‌کاری مهم‌ترین ویژگی‌ این سری محسوب می‌شود. با وجود تمامی این شرایط، نمی‌توان منکر کیفیت بالای این بازی شد و قطعا Tom Clancys Splinter Cell Blacklist ارزش تجربه کردن را دارد. این بازی را می‌توانید با سیستم‌های ضعیف به راحتی اجرا کنید و در نقش سم فیشر به ماجراجویی‌های جذابی بپردازید.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشند: Splinter Cell Stealth Action Redefined – Chaos Theory – Double Agent – Cell Conviction

Farcry 3

بازی مناسب سیستم های ضعیف

یوبیسافت با انتشار نسخه دوم فارکرای، توانست یک تحول بزرگ در این سری ایجاد کند و این پیشرفت‌ها و تحولات در نسخه سوم فارکرای هم ادامه داشت و همین موضوع باعث شد Farcry 3 تبدیل به یک شاهکار در صنعت بازی‌های ویدیویی شود. داستان این بازی فوق‌العاده در جزیره‌ای به نام روک رخ می‌دهد، در Farcry 3 شاهد یکی از جذاب‌ترین نقشه‌های این سری هستیم و قرار نیست به زودی از گشت و گذار در این جزیره خسته شوید. یکی دیگر از نقاط قوت این بازی مربوط به شخصیت منفی آن است که واس نام دارد، واس یکی از جذاب‌ترین و دیوانه‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است که هرکاری از دستش برمی‌آید و حضورش در Farcry 3، جذابیت فراوانی را به بازی افزوده است.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Intel Core2Quad Q6600 @ 2.4 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
RAM: 2GB
Video card: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5670 (1024MB VRAM)

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بازی Farcry 3 در سبک اکشن اول شخص و جهان‌‌باز بوده و در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه شده است، این بازی در زمان عرضه‌اش یک بازی سنگین برای رایانه‌های شخصی محسوب می‌شد، اما در سال ۲۰۲۱ با سیستم‌های ضعیف هم می‌توان آن را بسیار راحت اجرا کرد. بازی تقریبا در هر زمینه‌ای بی‌نقص عمل می‌کند و محیط بزرگ و غنی آن نیز این امکان را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها به پای این بازی بنشینید و از سپری کردن مراحل اصلی یا فرعی لذت ببرید.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب هستند: Farcry 1 – Farcry 2

Prince of Persia

بازی مناسب سیستم های ضعیف

یکی دیگر از فرنچایز‌هایی که یوبیسافت آن را چند سالی است فراموش کرده، Prince of Persia است که گیمر‌های زیادی در کشور خودمان با آن خاطره دارند و خواستار عرضه نسخه‌ جدیدی از این سری هستند، به هرحال در نسل هشتم خبری از این فرنچایز نبود و احتمال عرضه نسخه جدید آن در آینده بسیار اندک پیش بینی می‌شود. در سال ۲۰۰۸ شاهد انتشار نسخه‌ای کاملا متفاوت از سری Prince of Persia بودیم که پسوندی در آن دیده نمی‌شد و احتمالا این حرکت از جانب یوبیسافت به دلیل تفاوت‌های عظیم این نسخه نسبت به نسخه‌های قبل است. یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در این نسخه شاهدش بودیم، گرافیک کاملا متحول شده می‌باشد، در این بازی ما شاهد یه گرافیک در سبک بازی‌هایی مانند Borderlands بودیم که تا به حال در بازی‌های این سری مشاهده نشده بود.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon ۶۴ X2 3800
Memory: 1 GB Windows XP/2 GB Windows Vista
Graphics: 256 MB DirectX ۱۰٫۰–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see

در عنوان فوق مبارزات بیشتر به‌صورت تک به تک بوده و خبری از آن مبارزات پشت سر هم با دشمنان ضعیف نیست، بلکه دشمنان در این بازی اندکی قوی‌تر شده‌اند و مبارزه با آن‌ها چالش‌بر‌انگیز است. یکی دیگر از تغییرات مهم که البته باب میل بسیاری از طرفداران این سری نبوده، تغییر شخصیت اصلی بازی است که این‌بار با یک ظاهر کاملا متفاوت آن را در بازی خواهیم دید. در مجموع Prince of Persia ارزش تجربه کردن را دارد و شما می‌توانید آن را با سیستم‌های ضعیف هم اجرا کنید.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب هستند: Prince of Persia: The Sands of the Time – Warrior Within – The Two Thrones – The Forgotten Sands

Sims 4

بازی مناسب سیستم های ضعیف

 Sims  از سال‌ها پیش جزو محبوب‌ترین‌ سری بازی‌ها بوده و آخرین نسخه از آن، یعنی Sims 4 با اینکه چند سالی است که از عرضه‌اش گذشته، هم‌چنان جذاب و سرگرم کننده است. این بازی در سال ۲۰۱۴ عرضه گردید و برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس می‌باشد. شما در Sims 4 یک زندگی جدید را شروع می‌کنید و می‌توانید در این دنیای خیالی با دیگر شخصیت‌ها ارتباط داشته باشید. Sims 4 را باید شبیه‌ساز زندگی دانست، البته در این شبیه‌ساز خبری از قوانین زندگی واقعی نیست و می‌توانید خیلی راحت هر شخصیتی را بسازید و زندگی آن را مرحله به مرحله پایه‌گذاری کرده و بسازید.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم مورد نیاز:
CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+
RAM: 4 GB RAM
VIDEO: 128 MB of Video RAM and support for Pixel Shader 3.0. Supported Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500

Sims 4 در همان ابتدای عرضه‌اش هم چندان عنوان سنگینی محسوب نمی‌شد و کامپیوتر‌های ضعیف هم می‌توانستند آن را به راحتی اجرا کنند. حال هفت سال از زمان انتشار این بازی گذشته و تقریبا تمامی کامپیوتر‌ها این بازی را بدون مشکل اجرا خواهند کرد. Sims 4 دارای دنیایی از DLC‌های مختلف است و هرکدام از آن‌ها یک بخش کاملا جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. شما می‌توانید با نصب این بازی به همراه DLC‌های مختلف لذت مضاعفی از تجربه Sims 4 ببرید. Sims 4 سرگرمی آرامش‌بخشی است که پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشند: Sims 1 – Sims 2 – Sims 3

Left 4 Dead 2

بازی مناسب سیستم های ضعیف

Left 4 Dead 2 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استور استیم محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۹ توسط ولو عرضه گشت و هم‌چنان بسیاری از افراد آن را بازی می‌کنند. برای لذت بردن کامل از این عنوان، باید آن را به‌صورت چند‌نفره بازی کنید، البته بخش تک‌نفره‌ای در آن وجود دارد که در این بخش شما باید سعی کنید به همراه بات‌ها در بین ارتش عظیمی از زامبی‌ها زنده بمانید. قطعا تجربه این بازی با بات‌ها نمی‌تواند چندان مهیج باشد و پیشنهاد می‌کنم که حتما بخش مولتی‌پلیر آن را بازی کنید تا هیجان اصلی Left 4 Dead 2 را حس کنید.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Pentium 4 3.0GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better

همان‌طور که از نام این بازی مشخص است، در Left 4 Dead 2 شما به همراه ۳ نفر دیگر در یک مکان بزرگ و ترسناک گیر افتاده‌اید و باید با کشتن زامبی‌ها و کمک به‌یکدیگر از این مکان مسموم فرار کنید. زامبی‌ها در این بازی از تنوع فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و در انواح مختلفی با شما روبه‌رو خواهند شد، هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به‌فرد و خاص خودشان هستند و برای مبارزه با آن‌ها باید از سبک‌های مختلفی استفاده کنید. تفنگ‌ها نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار می‌باشند و در نقشه می‌توانید انواع آن‌ها را پیدا کرده و در شرایط مختلف از هرکدام از آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. در مجموع Left 4 Dead 2 را باید یک عنوان فوق‌العاده سرگرم‌کننده دانست که به هیچ‌وجه نباید تجربه آن را از دست داد.

  • دیگر عنوان این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب است: Left 4 Dead 1

Borderlands 2

بازی مناسب سیستم های ضعیف

پس از موفقیت نسخه اول بازی Borderlands، طولی نکشید که نسخه دوم این بازی هم ساخته شد و در سال ۲۰۱۲ به صورت جهانی عرضه گردید. Borderlands 2 در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به نسخه اول خود پیشرفت کرده بود و توانست بسیار موفق‌تر از نسخه پیشین خودش ظاهر شود. شاید با شنیدن نام Borderlands، اولین چیزی که به ذهنتان بیاید گرافیک و طراحی خاص آن باشد، این سبک از گرافیک بدون شک یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سری محسوب می‌شود و به بازی یک حال و هوای خاصی بخشیده که در این سبک از بازی‌ها به ندرت شاهدشان هستیم.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: 2.4 GHz Dual Core Processor
Memory: 2 GB(XP)/ 2 GB(Vista)
Video Memory: 256 MB
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 /ATI Radeon HD 2600

بازی Borderlands 2 در سبک اکشن اول‌شخص بوده که از المان‌های نقش‌آفرینی هم بهره می‌برد، به همین دلیل می‌توان Borderlands 2 را مناسب هر گیمری دانست. داستان این بازی مربوط به ۵ سال پس از ماجراجویی‌های نسخه اول می‌باشد و در کل می‌توان گفت که بازی در زمینه داستان عملکرد بسیار خوبی دارد و شما را به خوبی سرگرم می‌کند. برای اجرای این بازی به سیستم قدرتمندی نیاز ندارید و خیلی راحت می‌توانید تقریبا با هر سیستمی آن را اجرا کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اول‌‌شخص هستید، به هیچ عنوان Borderlands 2 را از دست ندهید.

  • دیگر عنوان این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب است: Borderlands 1

Prototype

بازی مناسب سیستم های ضعیف

Prototype در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و خیلی زود توانست توجهات گیمر‌ها و منتقدان را به خود جلب کند. داستان این بازی در شهر منهتن رخ می‌دهد و روایت‌گر یک ShapeShifter به نام الکس می‌باشد. الکس قابلیت این را دارد که بدن خودش را به شکل‌های مختلفی در بیاورد و حتی وسایل نقلیه مختلف را کنترل کند. شما در این بازی باید در نقش الکس ویروسی که باعث جهش موجودات می‌شود را از بین ببرید و شهر منهتن را از نابودی نجات دهید. در این بین الکس که فراموشی گرفته است، سعی می‌کند حافظه خودش را بازیابی کند. در مجموع داستان بازی روایت جذابی دارد و شما را می‌تواند تا آخرین لحظه بازی سرگرم کند.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Intel Core2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 4000+ or better
Memory: Vista 2 GB RAM / XP 1 GB RAM
Graphics: All NVIDIA GeForce 7800 GT 256 MB and better chipsets. All ATI Radeon X1800 256 MB and better chipsets

شاید جذاب‌ترین بخش Prototype مربوط به مبارزات آن باشد، مبارزات بازی شلوغ، سریع و بسیار هیجان انگیز است و شما تقریبا هرکاری می‌توانید در این بازی انجام دهید، خودتان را به شکل سربازانی که قصد کشتن شما را دارند دربیاورید یا آن‌ها را ببلعید، از ساختمان‌های مرتفع و معروف شهر منهتن بالا بروید و خلاصه هرکاری که به ذهنتان خطور می‌کند انجام دهید. گرافیک Prototype با توجه به اینکه  بازی ۱۲ سال پیش عرضه گشته است، کاملا راضی‌کننده بوده و قطعا مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. اگر از مبارزات سریع و خشن لذت می‌برید، Prototype گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

  • دیگر عنوان این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب است: Prototype 1

Dirt 3

بازی مناسب سیستم های ضعیف

Dirt 3 بدون شک یکی از بهترین ریسینگ‌های نسل هفتم محسوب می‌شود که هم‌چنان هم می‌توان آن را یکی از برترین‌ بازی‌های رالی دانست. قطعا بزرگ‌ترین نقطه قوت این بازی هندلینگ فوق‌العاده ماشین‌ها است که بسیار عالی صورت گرفته و شما با راندن ماشین‌های مختلف به خوبی حس واقع‌گرایانه رانندگی را حس خواهید کرد. هر ماشینی با توجه به ویژگی‌های خاص خودش دارای هندلینگ منحصر به‌فردی است که این تفاوت را به خوبی احساس خواهید کرد. در بازی قرار نیست داستانی برای شما روایت شود، شما باید فقط به دنبال برد در مسابقات مختلف باشید تا بتوانید در نهایت در تمامی مسابقات و تورنومنت‌ها مقام بیاورید. پس می‌توان به این نتیجه رسید که اصلی‌ترین دلیل جذابیت این بازی گیم‌پلی آن می‌باشد.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
CPU: AMD Athlon™ ۶۴ X2 2.8 GHz, Intel Pentium® D 2.8 GHz
RAM: 2 GB
VIDEO CARD: AMD Radeon™ HD 2000 256 MB, NVIDIA® GeForce® ۸۰۰۰ Series 256 MB

گرافیک بازی در یک کلمه عالی است، شما وقتی برای اولین بار بازی را اجرا می‌کنید، احساس نخواهید کرد که با یک عنوان ۱۰ ساله روبه‌رو هستید، جزئیات پیست‌ها و به خصوص‌ ماشین‌های رالی در بهترین حالت قرار دارند و از همه مهم‌تر این است که شما می‌توانید Dirt 3 را با چنین گرافیکی، با سیستم‌های ضعیف هم اجرا کنید. البته اگر بخواهیم سخت‌گیرانه عمل کنیم، می‌توانیم بگوییم که تخریب‌پذیری ماشین‌ها اصلا خوب صورت نگرفته و شاید این تنها نکته منفی بازی در بخش گرافیک فنی باشد. یکی دیگر از بخش‌‌های جذاب بازی، صداگذاری فوق‌العاده ماشین‌ها است که بسیار خوب صورت گرفته و همین موضوع باعث می‌شود که غرق رانندگی شوید.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشند: Dirt 1 – Dirt 2

Just Cause 2

بازی مناسب سیستم های ضعیف

سری Just Cause  هیچ ‌وقت به دلیل گرافیک یا داستانشان مطرح نبودند و تنها دلیل محبوبیت این سری آزادی عمل فراوان گیمر در بازی است. شما تقریبا می‌توانید هرکار هیجان‌انگیز و خطرناکی که در زندگی جرئت انجام دادنشان را ندارید در Just Cause 2 انجام دهید. از فراز آسمان بپرید و بین ساختمان‌ها جابه‌جا شوید و نگران نباشید، ریکو رودریگز، شخصیت اصلی بازی مقاوم‌تر از این حرفا است و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. پس به قوانین فیزیک بخندید و هرکار عجیب و غریبی که دوست دارید انجام دهید، این دقیقا چیزی است که به‌خاطر آن سری Just Cause را سرگرم‌کننده می‌دانیم.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz)
Memory: 2GB System Memory
Graphics: DX10 compatible graphics card with 256 MB of memory

شما در جزیره‌ای خیالی به نام پانائو باید جلوی یک گروه خطرناک را بگیرید. سر دسته این گروه که تروریستی خطرناک می‌باشد را از بین ببرید تا جلوی خرابکاری‌های زیادی را بگیرید. این بازی به لطف دوربین سوم‌شخص و سیستم شوتینگ روان و سریع، یک تجربه بسیار هیجان‌انگیز را برای گیمر به‌وجود می‌آورد. هم‌چنین گرافیک بازی با اینکه منسوخ‌شده به‌نظر می‌رسد، می‌تواند شما را راضی نگه‌ دارد، به هرحال یک‌سری مشکلات در قسمت گرافیک در همان زمان انتشار این بازی دیده می‌شد که یکی از آن‌ها مرده بودن رنگ‌های محیط است که حس خوبی را به گیمر  منتقل نمی‌کند. خوشبختانه می‌توانید Just Cause 2 را بدون هیچ مشکلی بر روی ضعیف‌ترین سیستم‌ها نیز اجرا کنید و در این زمینه مشکلی نخواهید داشت.

  • دیگر عنوان این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب است: Just Cause 1

Blur

بازی مناسب سیستم های ضعیف

اگر اهل گیم نت رفتن باشید، حتما Blur را با دوستان خود در گیم نت‌ها تجربه کرده‌اید. این بازی توسط اکتیویژن منتشر شده است و یک ریسینگ آرکید بی‌نظیر محسوب می‌شود. در این بازی خبری از هندلینگ واقع‌گرایانه و رقابت‌های حرفه‌ای ریسینگ نیست، بلکه شما با مسابقات آرکید و می‌توان گفت اکشن سر و کار دارید که تجربه منحصر به‌فردی برای شما به‌وجود خواهند آورد. شما در Blur به ماشین‌های متنوعی از کلاس‌های مختلف دسترسی دارید که باید آن‌ها را با پیشروی در مراحل بازی آنلاک کرده تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. بخش آفلاین این بازی در حد و اندازه‌های بخش چند‌نفره بازی هیجان‌انگیز و رقابتی نخواهد بود، ولی به هرحال تجربه آن جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
CPU: Intel(R) Pentium(R) D Dual Core 3.4 GHz or AMD Athlon(TM) 64 x2 3800
RAM: 1 GB RAM for Windows XP, 2 GB RAM for Winodws Vista/7
Video Card: 3D hardware accelerator card required – ۱۰۰% DirectX(R) 9.0c-compliant 256

شما باید در طول مسابقات از ابزاری که در اختیارتان قرار می‌گیرد به خوبی استفاده کنید و اگر در این امر خوب عمل نکنید، به احتمال زیاد در مسابقات موفق نخواهید شد. همان‌طور که گفتیم هندلینگ ماشین‌ها به دور از واقعیت طراحی شده و شما سبک بودن وزن ماشین‌ها را به خوبی حس خواهید کرد، که البته این موضوع به سریع‌تر شدن و هیجان‌انگیز‌تر شدن مسابقات کمک زیادی کرده است. این بازی از گرافیک نسبتا خوبی بهره می‌برد و جزئیات ماشین‌ها با اینکه عالی نیست، اما قابل‌قبول است. Blur را برای علاقه‌مندان به بازی‌های ریسینگ و آرکید پیشنهاد می‌کنیم.


مطالب مرتبط:

 

77گیمر غمگینLeon S. Kennedy

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف - گیمفا