دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا

دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک

پست گیمفا
۱۵:۲۵ ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا

مقدمه

تماشای کارتون و انیمیشن یکی از سرگرمی‌های جذاب برای کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان به شمار می‌رود. هر ساله کارتون‌ها و انیمیشن‌های زیادی تولید می‌شوند و مخاطبان زیادی هم جذب می‌کنند. اما برخی از این انیمیشن‌ها شهرت جهانی پیدا می‌کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به راحتی بهترین انیمیشن‌های دنیا را تماشا کنید، استفاده از سایت و اپلیکیشن آپارات کودک است. در آپارات کودک تعداد بی‌شماری انیمیشن وجود دارد که می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید و روز خوبی را برای خود بسازید. در ادامه می‌خواهیم در مورد دانلود و تماشای بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۱ مطالب ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهیم.

انیمیشن تام و جری Tom And Jerry

انیمیشن تام و جری با نام انگلیسی معروف خود «Tom And Jerry» شناخته می‌شود. شاید تعجب کنید که هنوز هم در مورد تام و جری انیمیشن و کارتون می‌سازند. باید بدانید این انیمیشن در ژانر کمدی و ماجراجویانه ساخته شده است و به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شود. این انیمیشن با همکاری کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان و آمریکا ساخته شده است و می‌توانید در یک ساعت و سی و سه دقیقه از تماشای این انیمیشن لذت ببرید.

شرح ماجرای انیمیشن تام و جری ۲۰۲۱

داستان از این قرار است که «جری» همان موش کوچک دوست داشتنی در انگلستان در قصری زیبا به همراه یک زوج پیر و مهربان زندگی می‌کند. وقتی این زوج می‌میرند، فرزند آن‌ها تصمیم می‌گیرد که قصر را بفروشد. قصر به فروش می‌رود و وقتی که صاحبان جدید که جوان هم بودند وارد قصر می‌شوند جری تصمیم می‌گیرد تا با ترساندشان آن‌ها را از قصر دور کند.

وقتی این زوج می‌فهمند که موشی در قصر است، تصمیم می‌گیرند که از یک گربه کمک بگیرند تا موش را بگیرد. این گربه همان تام معروف خودمان است. در همه کارتون‌های تام و جری این دو با هم در حال جنگ و دعوا هستند. اما این بار آن‌ها می‌فهمند که خیلی بهتر است با هم متحد شوند تا همیشه در آن قصر رویایی زندگی کنند.

انیمیشن رایا و آخرین اژدها

انیمیشن رایا و آخرین اژدها با نام انگلیسی «Raya And the Last Dragon» ساخته کشور آمریکا و کمپانی معروف «دیزنی» است. مانند سایر انیمیشن‌هایی که این کمپانی آن‌ها را ساخته، رایا و آخرین اژدها نیز توانسته محبوبیت زیادی بین علاقه‌مندان به انیمیشن‌هایی در ژانر کمدی و ماجراجویانه به دست آورد. می‌توانید این انیمیشن جذاب و هیجان‌انگیز را در آپارات کودک تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

شرح ماجرای انیمیشن رایا و آخرین اژدها ۲۰۲۱

داستان از این قرار است که جنگجویی به نام «رایا» می‌خواهد قلمرو «کوماندرا» را از نیروی تاریکی نجات دهد به همین دلیل به دنبال این است که آخرین اژدها را پیدا کند و به نجات مردم قلمرو کوماندرا برود. فراز و نشیب‌هایی که رایا در طول داستان طی می‌کند به جذابیت این انیمیشن افزوده است. می‌توانید این انیمیشن را در آپارات کودک دانلود و تماشا کنید.

انیمیشن دیزی کوئوکا ترسناک‌ترین حیوان جهان

انیمیشن دیزی کوئوکا ترسناک‌ترین حیوان جهان با نام انگلیسی «Daisy Quokka: World’s Scariest Animal» از دیگر انیمیشن‌هایی است که در ژانر ماجراجویانه و هیجان‌انگیز ساخته شده است. می‌توانید این انیمیشن را در مدت زمان یک ساعت و بیست و سه دقیقه به صورت دوبله و زیرنویس تماشا کنید.

شرح داستان انیمیشن دیزی کوئوکا ترسناک‌ترین حیوان جهان ۲۰۲۱

داستان حول محور یک کوئوکای جذاب و دوست‌داشتنی با نام «دیزی» می‌چرخد. دیزی یک رویای قدیمی دارد که می‌خواهد آن را به حقیقت تبدیل کند. در واقع می‌خواهد در ترسناک‌ترین بازی‌هایی که در دنیا وجود دارند شرکت کند و برنده شود. دیزی عاشق هیجان است و در تمام طول این انیمیشن می‌توانید هیجان و تلاش دیزی را برای تحقق رویایش حس کنید. این انیمیشن در آپارات کودک وجود دارد که می‌توانید آن را با زیرنویس یا به صورت دوبله دانلود کرده و تماشا کنید.

انیمیشن روح رام نشده

انیمیشن روح رام نشده با نام انگلیسی «Spirit Untamed» در سال ۲۰۲۱ توسط آمریکا تولید و اکران شده است. اگر از علاقه‌مندان به انیمیشن‌های خانوادگی و ماجراجویی هستید، این انیمیشن می‌تواند برایتان مناسب باشد. مدت زمان انیمیشن روح رام نشده یک ساعت و بیست و سه دقیقه است که زمان استانداردی برای یک انیمیشن محسوب می‌شود. می‌توانید این انیمیشن را هم به صورت دوبله و هم به صورت زیرنویس فارسی تماشا کنید و لذت ببرید.

شرح ماجرای انیمیشن روح رام نشده ۲۰۲۱

ماجرای این انیمیشن در مورد یک اسب نریان است که به دلیل سرکشی و مزاج تندی که دارد رام کردنش سخت است. هر کسی با هر مقام و درجه‌ای تلاش کرد تا این اسب را رام کند اما موفق نشد. در نهایت یک سرخپوست توانست موفق شود و نریان جوان و تندخو نیز او را به عنوان دوست خود پذیرفت.

انیمیشن آزور و آزمار

انیمیشن آزور و آزمار با نام انگلیسی «Azur & Asmar» شناخته می‌شود که توانسته در زمان اکرانش علاقه‌مندان زیادی به خود جلب کند. این انیمیشن ساخت کشور فرانسه است. اگر به انیمیشن‌های ژانر فانتزی و ماجراجویانه علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که تماشای این انیمیشن را از دست ندهید. مدت زمان انیمیشن آزور و آزمار یک ساعت و نوزده دقیقه است که زمان استانداردی به شمار می‌رود و از حوصله تماشاکننده خارج نمی‌شود.

شرح ماجرای انیمیشن azur & asmar

داستان در مورد دو نوزاد پسر است که توسط یک پرستار در سرزمین دوری تحت نگهداری هستند. یکی از این نوزادها آزور نام دارد که از مادری اشراف‌زاده به دنیا آمده است. آزور چشمانی آبی و موهایی طلایی دارد. آزمار از نظر ظاهری هیچ شباهتی به آزور ندارد. آزمار چشمانی سیاه و پوستی تیره دارد و مادرش نیز همان زن پرستار است. این دو مانند برادرهای واقعی با هم زندگی می‌کردند و بسیار همدیگر را دوست داشتند اما در حین داستان ماجراهایی رخ می‌دهد که نمی‌گذارد همه چیز در حالت عادی و خوشایند خود پیش برود. این انیمیشن به صورت دوبله شده در آپارات کودک قرار دارد.

در Aprat kids تماشا کنید: انیمیشن azur and asmar دوبله فارسی

انیمیشن اینبو

انیمیشن اینبو با نام انگلیسی «Ainbo» از جمله انیمیشن‌هایی است که توانسته در سال ۲۰۲۱ محبوبیت زیادی بین تماشاکنندگان به دست آورد. اگر به انیمیشن‌هایی در سبک ماجراجویی – کمدی  علاقه دارید، اینبو می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. باید بدانید که اینبو محصول کشور پرو است و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند آن را تماشا کنند.

دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا

شرح ماجرای انیمیشن اینبو ۲۰۲۱

داستان این انیمیشن در مورد سفر ماجراجویانه قهرمانی جوان با نام «اینبو» است. البته اینبو در این سفر ماجراجویانه تنها نیست و به همراه دوستانش با نام‌های «دیلو و واکا» سفر خود را انجام می‌دهد. هدف سفرهای ماجراجویانه اینبو و دوستانش این است که سرزمین خود را نجات دهند. تلاش‌های آن‌ها در جنگل‌های بارانی آمازون صورت می‌گیرد. زیرنویس و دوبله فارسی اینبو در آپارات کودک وجود دارد که می‌توانید با هر کدام که دوست داشتید انیمیشن را تماشا کنید و لذت ببرید.

سخن پایانی

دنیای انیمیشن‌ها خیلی گسترده است. توصیه می‌کنیم که برای پیدا کردن انیمیشن‌های مورد علاقه خود در ابتدا بر اساس علاقه‌ای که به ژانری دارید به دنبال انیمیشن‌ها بگردید. همچنین جستجو در بین انیمیشن‌هایی که بیشترین محبوبیت را به دست آورده‌اند نیز می‌تواند به شما در پیدا کردن جذاب‌ترین انیمیشن‌ها کمک کند. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. اگر انیمیشن خاصی را دیده‌اید که دوست دارید بارها آن را تماشا کنید، حتما نام آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا
دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ در آپارات کودک - گیمفا