انجمن بازیسازی دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد
انجمن بازیسازی دانشگاه مازندران طی سمیناری ۱ روزه و با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازیهای رایانهای و جمعی از بازی سازان در این دانشگاه، آغاز به کار کرد. این سمینار ۱ روزه با هدف راه اندازی انجمن بازیسازی دانشگاه مازندران و همچنین آشنایی دانشجویان، اساتید و علاقه مندان با مقوله بازی سازی و نیز فعالیتهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای، برگزار شد.
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای، این سمینار ۱ روزه با هدف راه اندازی انجمن بازیسازی دانشگاه مازندران و همچنین آشنایی دانشجویان، اساتید و علاقه مندان با مقوله بازی سازی و نیز فعالیتهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای، برگزار شد.
این سمینار با سخنرانی آزاد دبیر انجمن بازی سازی دانشگاه مازندران پیرامون آشنایی و علاقه مندی اعضاء این انجمن به مقوله بازیسازی آغاز شد و در ادامه یوسف پور، مدیر گروه کامپیوتر دانشگاه مازندران به ارائه سخنانی حول محور بازیسازی و شکل گیری انجمن بازیسازی پرداخت.
همچنین در ادامه بهزاد پاهنگ نماینده بنیاد ملی بازیهای رایانهای در این سمینار، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش گفت:
بنیاد ملی بازیهای رایانهای از راه اندازی انجمنهای مرتبط با بازی سازی و بازی سازان مستقل حمایت و پشتیبانی می کند.
وی همچنین به ارائه پیشنهاداتی در باره بهتر شدن فرایند آموزش و تولید بازی در این انجمن پرداخت.
در این سمینار مهدی خداشناس مدیر پروژه بازی « گاندو» و فرهود فرمند مدیر پروژه بازی « کوهنورد» با ارائه مطالبی به تشریح مراحل ساخت یک بازی از نظر فنی، مدیریتی و طراحی و نیز توضیحاتی در رابطه با بازیهای « گاندو » و « کوهنورد» پرداختند.
در پایان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی و مهمانان این سمینار به سئوالات دانشجویان پاسخ داده شد.
لازم به ذکر است که انجمن بازی سازی دانشگاه مازندران با حضور علویان معاون فرهنگی دانشگاه، طالبی رئیس دانشکده ریاضی، متین فر رئیس دانشکده فنی و نیز جمعی از اساتید و دانشجویان ۲۰ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران راه اندازی شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات