جوزف استیتن: قصد داشتیم عرضه Halo Infinite را مجددا به تاخیر بیندازیم، اما منصرف شدیم
به گفتهی جوزف استیتن (Joseph Staten)، کارگردان خلاق ارشد ۳۴۳، با وجود این که صحبتهایی در مورد تعویق مجدد Halo Infinite انجام شده بود، ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) تصمیم گرفت که به عرضهی بازی در تعطیلات سال جاری متعهد باشد.
همانطور که میدانید، استودیوی ۳۴۳ اخیراً اعلام کرد که Halo Infinite در زمان انتشار از حالات کوآپ داستانی و Forge برخوردار نخواهد بود و هر دوی آنها در ماههای پس از عرضه، به بازی اضافه میشوند. طرفداران زیادی به این بیانیه واکنش مثبتی نشان ندادند و از عدم تعویق دوبارهی انتشار بازی در جهت کامل شدن آن برای یک عرضهی بی نقص، متعجب شدند.
ظاهراً این موضوع در تیم ۳۴۳ نیز مورد بحث قرار گرفته بود. چنان که در جدیدترین ویدیوی بهروزرسانی Halo Infinite، جوزف استیتن اظهار کرد که اگرچه صحبتهایی در مورد تاخیر مجدد بازی برای انتشار آن همراه حالات کوآپ داستانی و Forge انجام شد، اما این تیم در نهایت با تاخیر دوباره، مخالفت کرد و در عوض تصمیم گرفت که از ماهیت سرویس محور بازی برای عرضهی محتوای ذکر شده طی ماههای پس از انتشار Halo Infinite، استفاده کند. استیتن در این باره گفت:
ما در مورد انجام این کار صحبت کردیم. اما در نهایت به این نقطه رسیدیم که Halo Infinite یک بازی سرویس محور است؛ بنابراین هرگز از نظر محتوا به معنای واقعی کامل نخواهد شد. منظورم این است که این بازی فصل به فصل پیشرفت میکند. برای این که یک ماجراجویی را آغاز کنید، به یک لحظه یا نقطه برای شروع نیاز دارید و برای ما، عرضهی بازی آن نقطهی شروع است.
بنابراین با توجه به این که مدتها روی این بازی کار میکردیم و طرفداران ما مدتها منتظر این بازی بودند، تصمیم گرفتیم که انتشار آن را با تاخیر مواجه نکنیم. در واقع با بخش داستانی تکنفره و اولین فصل بخش چندنفرهی رایگان، بازی در شرایط بسیار خوبی برای عرضه تعطیلات ۲۰۲۱ قرار دارد و دیگر نمیخواهیم تاخیری را در دستور کار خود داشته باشیم. ما کار Halo Infinite را با عرضهی بازی شروع و با پیشرفت فصل به فصل ادامه میدهیم.
در مورد زمان انتشار Halo Infinite، هنوز هیچ تاریخ رسمی در این باره وجود ندارد. البته ۳۴۳ میگوید این بازی قطعا در سال جاری منتشر خواهد شد و تاریخ انتشار آن به زودی اعلام میشود. لازم به ذکر است که نمایش ایکسباکس در رویداد Gamescom برای فردا ۲۴ آگوست برنامه ریزی شده و انتظار میرود که اطلاعات بیشتری را طی این نمایش از Halo Infinite دریافت کنیم.
بازی Halo Infinite برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و ایکسباکس سری ایکس منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
دقت کنید دوستانی که میگفتید بخش انلاین سرویس محور دادن کار بدیه اخه فلانه (البته بعضیا معتقد بودن این یعنی اینکه داستان رو ناقص بدن که معلوم شد اینطوری نیست) خودتون ببینید گفته همین چیز باعث شد ما قابلیت هایی مثل فروج (که برا بخش انلاین هست)رو تاخیر بزنیم و نیاز نداشته باشیم همون روز بدیم و با این کار وقت بیشتر تو هیلو اینفینیت بخش داستانی داشته باشیم
به نظرم تصیمیمون هم درست بود و خوبه که برا همین یه قابلیت کل بازی رو تاخیر نزدن
ببخشید دوتا سوال بعنوان یه گیمر مبتدی ،فن و یا فن بوی برای کنسول ها هم نیستم،ایکس باکس برای لانچ بازی چی داشت؟ و تا الان بازی چی داده بیرون؟
هیلو بخش داستانی داشت به دو صورت ، تک نفره و کوآپ
هیلو بخش مولتی داشت ،pvpو بقیه المان هاش و بخش فورج
حالا توی بخش کوآپ داستانی و بخش فورج مولتیش ایراداتی از قبیل باگ های زیاد دیدن ،که به خاطر این دو مورد ،۲ پیشنهاد اومد وسط داخل استودیو ،یک اینکه بازی رو برای بار دوم تاخیر بزنن و این دو بخش رو موقع عرضه برسونن به بازی و دوم اینکه بازی رو تاخیر نزنن و این دو مورد رو در مرحله بعدی به بازی اضافه کنن ..
مدیران ایکس باکس دستور دادن که این دو مورد رو بعدا به بازی اضافه کنن و بازی تاخیری نخوره ، ….
چون بازی هیلو اینفینیت قراره سالها پشتیبانی بشه ، هیچ ایرادی وجود نداره که در ماههای پس از عرضه این دو بخش طی آپدیت به بازی اضافه بشن …
فعلا مهمترین بخش بازی که کمپین بازی هست این قول رو دادن که به صورت تک نفره قطعا عرضه میشه و ایرادی نداره (امیدوارم و ان شاءالله)
بخش مولتیش هم دارای بخش های بسیار متنوعی در هنگام عرضه هست که خللی با نبودن فورج در هنگام عرضه درونش نیست ….
این کل تحلیل اخبار این روزهای هیلو …
حالا با توجه به مرحله قبلی تست مولتی هیلو ،این بازی از نظر خیلی ها در شرایط خوبی به سر میبره ،به جزء افرادی که قصد تخریبش رو دارن
@amir_hassanpoor
مرسی از کامنت بجا و اطلاعاتی که دادی و خیلی از کاربران رو روشن کردی :inlove:
😉
من سری هیلو رو بازی کردم داداش ولی خدایی اول که گفتن بازی بصورت سرویس محور هست شما اصلا بابت بخش کمپین نگران نشدی
به بحث آنلاین کاری ندارم چون اصلا سلیقم نیس
بعد که هی تاخیر میزدن بیشتر نگران میشدم اصلا نمی خوام داستان ناقصی بدن و به بهونه سرویس محور بودن هی دی ال سی پولی برای بخش داستانی بدن
وگرنه اونی که هیلو رو واسه بخش آنلاین میخواد خبر سرویس محور بودن براش مثل رویاس واقعا
داداش هم تو متن گفتم هم اینجا میگم هیلو داستانش کامل هست
“ تصمیمون “ دیگ رسما خودتو سهامدار حساب کردی . حالا نمیخواد سیستم تدافعی بگیری از الان بزار بازی بیاد بعد شروع کن توجیه کردن
ادامه جمله اش گفته تاخیر نزدن! واضحه حرف «ش» جا افتاده
قبلش هم حرف نقل قول بوده و ممکنه قاطی کرده باشه
مشکل کیبورد بود حتی آخر جمله فعل رو نگاه کن قشنگ معلومه نوشته بودم «تصمیمشون»
هیلو از زمان اولین نسخش سرویس محور بوده (اصطلاح مسخره ای که الان جا افتاده) و روز به روز بخش مولتی پلیرش کاملتر میشده (تعجبی هم نداره که هیلو ۳ چند ماه پیش یک مپ جدید براش عرضه شده بود یا فورج های ناقص میدیدیم و مطابق زمان کامل میشدند. MCC بعد ۷ سال الان توی فصل هفتمش هستیم) پس این تصمیمشون کامل منطقیه و دوست داشتنی. شما یک بازی رایگان میگیری، روز عرضه وضعیت مناسب و خوبی داره و روز به روز کاملتر میشه. نمونش هم Apex Legends یا خود MCC
اینکه بخش کمپین هم قراره سرویس محور بشه یا براش محتوا عرضه شه از نظر من، به عنوان یک فن این مجموعه، عالیه. اگر DLC هایی که براش میخواد عرضه شه به داستان اصلی ربطی نداشته باشند و مستقل باشند خیلی خوبه و میتونیم شاهد گسترش جهان هیلو باشیم. مثلا یک گزارش اومده اولین DLC بازی مربوط به Arbiter هست ولی آیا به داستان اصلی ربط داره؟ خیر :-))
پس اینجور DLC ها و سرویس محور بودن بهترینه و ازش استقبال خواهم کرد. هیترها هم هر چقدر میتونند غر بزنند :rotfl:
پس چرا اوایل انکار میکرید که Halo Infinite سرویس محور است؟
اوایل و همین الانم کل دنیا قبول دارن بخش داستانی سرویس محور نیست و این خیالات ذهن شماست بخش داستانی ناقص عرضه میشه
دمیج کنترل ضعیفی بود
تا دیروز یکی به Halo Infinite «سرویس محور» میگفت بالای ۱۰۰ تا دیسلایک میگرفت
برای اینکه شماها نمیدونید سرویس محور یعنی چی…فقط تنها بازی که میشناسید افلاین و داستانی هست و کلا مولتی پلیر و انلاین واستون قباحت داره که بازی کنید …و سرویس محور بودن یه بازی هیچوقت نکته منفیش نبوده فقط شما ها نمیخوایید قبول کنید این همه بازی سرویس محور موفق داریم فقط چشمتون بازی های سونی رو میبینه…
دمیج کنترل 😐 بگو مقلطه میکنم دیگه
جوابت رو میدم میگم داستانیش سرویس محور نیست بازی کامل هم میاد انلاین رایگانش سرویس محور شما جواب نداری ربط میدی به دمیج کنترل
دمیج کنترل جذابی بود حدس میزنم موقع نوشتن متن کلی عرق ریختی :rotfl:
دمیج کنترل 😐 داداش کامنت رو خوندی میگه کار خوبیه بخش داستانی به خاطر قابلیت های بخش انلاین تاخیر نزدن و هنوز روی بخش داستانی تمرکز دارن چی زدی داداش
داداش اینو بخدا ریپلای نکن. بذار هر چی دلش میخواد بگه. حرفای این فرقی به حال مایکروسافت و سونی نمیکنه.
نفهمیدیم بخدا . از روز اول گرافیکش هنری بود ، گیمپلیش خاص بود ، سرویس محور بود . هیلو چی بود چی شد
گرافیکش که خیلی وقته درست شده و مردم راضی شدن گیمپلی هم که کل دنیا از اولین نمایش قبول داشتن نفهمیدم از کجات در آوردی سرویس محور هم نبوده(البته بخش داستانی سرویس محور نیست هیلو همیشه بخش انلاین داشته)
گفتن داستان بازی کامل میاد و بخش داستانی چند تا دی ال سی ممکنه بگیره،مثل خیلی از بازیا سونی که داستان اصلی کامل دادن و کنارش دی ال سی هم دادن (مثل اسپایدرمن یا هورایزون و فکر کنم بلادبورن هم دی ال سی داشت)
پ.ن(اسپم):خاک تازه یاد بلادبورن افتادم و داستانش رو الان فراموش کردم 😐 😐 و یادم افتاد هنوز قسمت دومش نیومده امیدوارم معرفی کننش واقعا خیلی طولش دادن
داش من شمردم تو این پست پنج تا کامنت نسبتا طولانی گذاشتی ! بنظرم وقتت ارزشمند تره تا این حرفا و همچنین اعصابی که پای بحث کردن با اینا گذاشتی
بیخیال از گیم لذت ببر و بزار هیترا برا خودشون خوش باشن :yes:
من به هیچ عنوان درباره این کار ۳۴۳ نظری نمیدم چون هیچکدوم از نسخه های Halo رو بازی نکردم و هیچ مشکلی با سرویس محور ندارم ولی حاضرم شرط ببندم اگه همین اتفاق برای یکی از بازی های سونی افتاده بود یا مثلا خبر از بخش مولتی The Last of Us میومد الان Reaction دیگه ای نسبت به این موضوع داشتی ولی الان که خود استتن درباره بازی گفته و میگه سرویس محوره سرویس محور ها شدن بازی خوب و برای Halo مفید هستن !!!
اینا هر جا به نفع خودشون باشه، میان حرفای قشنگ میزنن ولی وقتی در مورد پلتفرم رقیب(پلی استیشن) باشه، زمین و زمان رو به هم میریزن.
یه نوع بیماری ناشناخته هستش که هنوز مطمئن نیستن که بخوان اسمشو چی بزارن.
هردو طرف از این کارا میکنن.مگه بعضیا هم نمیگفتن بازی های مایکرو انلاینه و بدرد نمیخوره،بعد که معلوم شد سونی ام آنلاین میسازه،گفتن چه خوب،میخواد ژانر هاشو گسترش بده و طیف بیشتری رو جذب کنه 😐
درسته قصد اونا ترول بودن ولی بعضیاشون جدای از ترول واقعا میگفتن بازی سرویس محوره یه سری ناراحت میشدن و میگفتن تو داری حرف های نوب شو تکرار میکنی و یه هیتری بحث من همه بازی های مایکروسافت نیست فقط Halo Infinite هست سونی هم درسته داره بازی آنلاین یا سرویس محور میسازه ولی تا الان دوتا از بازی هاش که آنلاین بودن برای استودیو های سکند پارتیش بودن فقط از بین اینا ناتی داگ داره میسازه که اون هم بخش آنلاین The Last of Us Part II که هنگام عرضه نتونست با خود بازی عرضه بشه چون وقت نداشت ناتی داگ
ولی برای من جالب همین ها بخصوص نینجا تئوری تا قبل از این کلی حرف میزدن که بازی سرویس محور نیست الان که خود کارگردان بازی گفته فاز آفتاب پرست میگیرن
همچنان امیدوارم موفق عمل کنه و همچنان مطمئنم که موفق عمل میکنه ، منتظرم
بنظر من بازی عالی هست و عالی هم میشه
ولی انتظارات از این بازی یجور عجیبی بالاست تازه اینهمه سعی کردن هایپ رو پایین بیارن امیدوارم در حد انتظارت باشه
Keep your expectations low and you’ll never be disappointed
Kratos~
بنظرم اگه یکبار دیگه تاخیر میخورد خیلی بهتر بود.
کیفیت بازی خیلی بالاتر میرفت
مایکروسافت مثل سونی نیستش که بیاد یه بازیرو ۳-۴ بار تاخیر بزنه
بحث سر عاشقان کارکشته هیلو هست… خیلی ها عاشق هیلو هستن و اگه دوباره تاخیر می خورد سازنده ها تحدید به مرگ میشدن… به نظرم این جور بازیها که عاشقان کارکشته دارن رو نباید زود معرفی کنن که تیم توسعه از طرف کامیونیتی مورد فشار قرار بگیره… متاسفانه این بازی رو تو e3 2018 معرفی کردن و زود بود.. باید همون لانچ کنسول معرفی می کردن و بعد میگفتن ۲۰۲۲ میاد…
من خودم می خوام یک بازی بی نقص بازی کنم لذا به شدت منتظر تاخیر دوباره هیلو هستم… نباید در مورد اینجور بازی ها عجله کرد و ببشتر باید منتظر تجربه بی نقص بود…
با حرفتون موافقم…اما همونطور که قبلنم گفتم، یه فرقی بین سونی و مایکرسوافت هستش، من از مایکروسافت طرفداری نمیکنم اما اما، کار سونی خیلی خیلی داغون بودش..قشنگ توهین به شعور مخاطباس..بیای یه لوگو نشون بدی و بگی امسال میاد و همه بهوای اون بازی برن کنسولتو بخرن، یعنی اون نوب شو هم میدونست که تاخیر میخوره (وقتی یه بچه سال میدونه که تاخیر میخوره)… مایکروسافتم تاخیر زد اما از همون اول یه تریلری گیمپلی یا اطلاعاتی از بازی منتشر کرد.. اما نه که هنوز اسم بازیرو انتخاب نکرده باشی بیای بگی امسال میاد، معلومه که به شعورت توهین میکنه طرف… معلومه که بعد اعلام تاخیر، همه به تیم سازنده فوش میدن و اونارو تحت فشار قرار میدن… تقصیر کاره اصلی هم که سونیه و همه بلاها از سر اونه هم یه گوشه نشسته بود و انگار نه انگار
شما مثل اینکه سنت قد نمیده به یه سری چیزا.
محض اطلاعت توی نسل ۸ بازی Scalebound چند بار تاخیر خورد و آخرش هم کنسل شد. همین Fable که الان منتظرشین، قرار بود نسل قبل بیاد.
واقعا برام جالبه ملت یه سرچ زدنم بلد نیستن!
این بنده خدا یه بار محو شد، در تلاش برای پررنگ شدنه با حرف های تکراری، با ریپلای کردن بهش کمک نکنید هایلایت شه.
کم مونده بیام خودمو برا چنتا بچه و بقول شما پررنگ نشون دادن پاره کنم 😐 اخلاق من مثل شماها نیستش
یه شخص محترمی خبر از این صنعت نداره و میره کنسول بخره و عکس مسترچیف روی جعبه کنسول اکس باکس میبینه و با شوق اونو میخره ولی از اخر میبینه خبری از بازی نیست!!!!
حالا عواقبش رو اصلا کاری نداریم ولی اینکار مایکرو انصافا بد بود
راستی اینکه گیم پلی از بازی نشون بده و بعد تاخیر بزنه بیشتر دل هوادار هارو اب میکنه و اذیتشون میکنه تا اینکه ازش یه لوگو نشون بدن و بعد تاخیرش بزنن
۳ یا ۴ بارم تاخیر بزنه، بازم وضعیت بازیاش به همین صورت افتضاحه
ناتی داگ دلست دو رو حدود ۳ بار فک کنم تاخیر زد ولی پرافتخارترین گیم صنعت ویدیو گیم شد و بیگ وینر شد و ۷ تا جایزه توی مراسم گیم آواردز برد که یکی از اونا جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۰ بود.
ولی مایکرو تاخیر نمیزنه و دوس داره سریع بازیای پرمحتواش بیان روی گیم پس
مایکرو مثل سونی نیس که پرافتخارترین بازی صنعت گیمو بزنه
هروقت تونت یه سگانه مثل همین هیلو بزنه، بعد بیا با من صحبت کن
God of War Trilogy, Uncharted Trilogy: We are a Joke to you?
سه گانه GOW
سه گانه انچارتد
تازه اینا بعد نسخه سوم افت نکردن و تازه حسابی پیشرفت کردن و شدن فرا شاهکار :laugh:
عوضش گیماش شاهکار میشه و گوتی میشه و پرافتخارترین گیم.
حالا فشار بخور.
همینکه زیر من همچین چیزی ریپ زدی یعنی بدجوری فشار خوردی.
بعدشم منظورت از بزرگترین IP مایکروسافت چیه؟؟
شخصا هیچ نظر خاصی دربارهٔ این بازی ندارم ؛ اوایل خیلی ازش ناامید بودم ، ولی حالا ترجیح میدم منتشر بشه ببینم چی از آب در میاد – به هر حال چیزی که مشخصه اینه که ساخت بازی خیلی دیرتر از اون چیزی که میگن شروع شده و نتایجش رو فقط میشه موقع عرضش دید
داستان بازی از روز عرضه کامله فقط بعدش دی ال سی میدن
حتی جی تی ای انلاین و رد دد دو هم سرویس محور هستن چون بخش آنلاینشون بعد ۸ سال و ۳ سال هنوز داره محتوا میگیره…
من اولا فکر می کردم که به بازی سرویس محور میگن که بخش داستانی رو چند قسمت کنن و کم کم بدن نه اینکه صرفا بخش آنلاینش ساپورت بشه…. آخه اگه ساپورت بخش آنلاین رو سرویس محور در نظر بگیریم نصف بیشتر بازیها سرویس محور هستن…. و جدیدم نیست از نسل هفت هم بوده…. بازم کسی تعریف دقیق سرویس محور رو میدونه بگه
هر بازی ای که بعد از خرید (یا دانلود) و نصبش جلوی گیمر گزینه خرید درون برنامه ای بذاره میشه سرویس محور.
نابغه اون اسمش خرید درون برنامه ای هست ربطی به سرویس محور نداره….بقول اون بالایی بازی های فری تو پلی یا مثل جی تی ای و اینا اینا سرویس محورن خرید درون برنامه ای ممکنه داشته باشن ممکنه نداشته باشن…
اره دیگه، میدونه هرچی بندازه جلو ایکس فنا اعتراضی نمی کنن
اگر اعتراضی نمیکردن ،همون بازی معرفی شده سال پیشو بازی میکردن و شکایتی نداشتن … به شعور همه احترام بذار
بله حرف شما درست . ولی همین سایت خیلیها نمیگفتن این گرافیکش هنریه و هیچ مشکلی نداره ؟ ایکس باکس سر این بازی خیلی کثیف کار کرد . یه بازی که نماد یه پلتفرمه و نباید کوچکترین مشکی داشته باشه ، یه گیم پلی افتضاح نمایش میده و بعد با یکسال تاخیر که به یه حد قابل قبولی میرسوندش ، همه قربون صدقش میرن و هیچکس نمیگه که چرا نباید از روز اول کوچکترین مشکلی نباشه ؟
یک گرافیک کی گفت هنریه کل دنیا فحش دادن گفتن درست کنین حالا دو نفر بیان ماشمالی کنن میشه همه؟
(از اولش باید بهترین باشه)مگه اصلا اومده؟ اون نمایش میفهمی نمایش ۱سال پیش بد بوده چه ربطی داره مثل این میمونه بگیم چون واچ داگز نمایشش هیلی خوب بوده پس بازی شاهکار هستش
البته کسی اعتراض نکرد، تحقیر سونی فنا باعث شد یه دستی به سر و گوشش بکشن، و الا مایکی عمرن حرکتی نمیزد، این بازی اگه خوب در بیاد صدقه سر سونی فناس در واقع
از زمان شروع شدن نسل ۹ سونی چندین بازی انحصاری بسیار قوی منتشر کرده و برنامه خیلی روشن و مشخصی برای آینده داره از اون طرف مایکروسافت لانچ روز عرضه نداشت و تو انتشار هیلو که جز بزرگترین انحصاری هاشه اینقدر ضعیف عمل کرده بعد ی سری میان این دوتا شرکتو باهم مقایسه میکنن
نه داداش بیا دوباره به تاخیر بنداز. خجالت نکش. ما دیگه پوستمون کلفت شده.
از همین بازی ایکس باکس هشتبلکو وشد
لطفا بهونه های خودتون رو در مورد اینکه متای بازی زیر ۹۰ میشه بگید 😀
با سرویس محور بودن هیلو کار ندارم چون نمیدونم چطوریه
ولی خودتون حساب کنید ببینید کدوم بهتره
فاصله ی دو نسخه ی هیلو مثلا شیش ساله
تو این شیش سال هی برای اینفینیت دی ال سی بیاد بهتره یا هیچی تو سکوت مطلق باشه سری؟
لطفا خبر به قتل رسیدن صداپیشه کورتانا رو پوشش بدین این صدا پیشه برزیلی در منزلش با ضربات چاقو کشته می سه هنوز هیچی معلوم نیست اما ظاهراً قاتل که احتمالا مست بوده به زور وارد خونه میشه و ایشون رو می کشه
:pain: