استودیوی تکلند در حال کار بر روی یک بازی نقشآفرینی AAA جدید است
با توجه به چند آگهی شغلی پست شده در وبسایت رسمی تکلند (Techland)، به نظر میرسد که این استودیو در حال توسعهی یک نقشآفرینی اکشن جهان باز AAA است.
اخیرا، آگهیهای شغلی مبنی بر جذب یک مصور سه بعدی ارشد و یک طراح ماموریتهای ارشد، در وبسایت استودیوی لهستانیِ تکلند پست شدند. در توضیحات مربوط به نیروی مورد نیاز برای طراح سه بعدی نوشته است که مسئولیت اصلی طراح، ایجاد مدلهای سه بعدی برای عنوان بزرگ بعدی این استودیو خواهد بود. این شرکت همچنین از داوطلب میخواهد که حداقل ۵ سال سابقه در ایجاد مدلهای سه بعدی با استفاده از ۳DsMax یا Blender برای پروژههای AAA داشته باشد. بنابراین، به نظر میرسد که بازی آیندهی تکلند، یک عنوان بزرگ و احتمالا AAA است.
آگهی شغلی دوم به ما اطلاعات بیشتری را در مورد سبک این بازی AAA میدهد. طبق الزامات آگهی جذب طراح ماموریتها، این شرکت اشاره کرده است که از نامزد انتظار دارد تفاوت بین روایت و لایهی گیمپلی در بازیهای نقشآفرینی اکشن جهان باز را بشناسد. از این رو، میتوان نتیجه گرفت که بازی جدید تکلند میتواند یک عنوان اکشن جهان باز با تجربهای مبنی بر روایت باشد. از آنجایی که این آگهی مربوط به جذب طراح ارشد ماموریت (Quest) است و ماموریتهای بازی Dying Light نیز Quest نامیده میشوند، میتوان فرض کرد که این شرکت روی قسمت دیگری از این مجموعه کار میکند.
علاوه بر این، آگهی شغلی پست شده تأکید میکند که یکی از وظایف معمول داوطلب کار مکرر با تیم روایت است و از داوطلب میخواهد که تجربهی ایجاد روایت برای بازیها را داشته باشد. با توجه به این خواستهها، به نظر میرسد که این شرکت میخواهد بیش از هر چیز دیگری بر جنبههای روایی بازی آیندهی خود تمرکز کند. همچنین این آگهی به استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین (Unreal Engine) به جای موتور C-Engine که برای ساخت Dying Light 2 استفاده شده است، اشاره میکند.
در حالی که آگهیهای شغلی قبلی تکلند که حدود ۲ ماه پیش با نام بردن از بازی Dying Light 2 پست شده بودند، آگهیهای جدید از برچسب هیچ عنوانی برخوردار نیستند. بنابراین، به جرات میتوان گفت که این عنوان یک بازی کاملا جدید است که تکلند روی آن کار میکند و نمی خواهد دیگران از آن مطلع شوند.
چندین احتمال وجود دارد که این آگهیهای شغلی به Dying Light 3 ربط داشته باشند. البته عرضهی یک عنوان و مجموعهی کاملاً جدید از تکلند نیز هیجان انگیز خواهد بود. با این حال، توجه داشته باشید که این اطلاعات غیر رسمی هستند و هنوز توسط سازنده رد یا تایید نشدهاند.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا تکلند پس از عرضهی Dying Light 2 مستقیما به سراغ ساخت یک بازی جدید از مجموعهای جدید خواهد رفت؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران گیمفا به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
:yes: :yes: :inlove:
بنظرم تکلند یکی از با استعداد ترین استودیو هاس و حقش بیشتر از ایناهاس
با دایینگ لایت که حسابی ترکوند
فکر کنم توسعه دایینگ لایت ۲ رو به اتمامه و تاخیری در کار نیست
من که حسابی منتظرم ببینم روی چه چیز جدیدی دارن کار میکنن امیدوارم ip جدید باشه
همانا بازگشت همه ی بازی های سینگل به سوی نقش آفرینی است
دلیل : عمیق تر شدن بازی ها
نقش آفرینی ویروس صنعت گیم شده
از بلایی که سر فرنچایز Assassin’s Creed آورد بگذریم
میبینم که وضعیت نسخه بعدی Bioshock که از برترین عناوین خطی بود نیز به همین شکل است
چرا؟ چون متاسفانه گیمر های نسل جدید و کژوال دائما دوست دارند یه محیط بزرگ و البته خالی باشه که داخلش راه بروند و کوئست تمام کنند
اره : ویچر , الدر اسکرولز , فال اوت , مس افکت , بالدر گیت , دوینیتی , دیابلو , اوتر ورلدز , مونت اند بلید و … خیلی ویروسن و افتادن به جون صنعت گیم !
والا ما گیمر قدیمی هستیم و دوست نداریم رو یه ریل حرکت کنیم و گرنه ادم میره فیلم میبینه چون هر چی زحمت میکشی تاثیری نداره همون پایانی رو که برات مشخص کرد میبینی
کارگردان بالدر گیت میگفت میخوایم این بازی که در دست ساخت داریم جوری باشه که پلیر ها یکجور تجربه رو از بازی ما نداشته باشن و انتخاباشون تاثیر گذار باشه
تو این نسخه ارلی اکسس شم همین طوری بود
حرفی که این دوست عزیزمون زد نمیدونم روی چه ملاکی بود
ولی نمیشه این گیم های نقش افرینی رو ازین صنعت حذف کرد یکی از جذابترین سبک های گیم هان
منظورشون ورود المان های نقش افرینی به به سبک های دیگست که میتونه تا یکجایی واقعا به ضرر گیم ها باشه اینطوری پیش بره تموم گیم ها میشن نقش افرینی به نظرم هر چیزی باید تعادلش حفظ بشه هر سبکی وگرنه همه ی گیم ها شبیه به هم میشن
نقش آفرینی و کژوال تو یه جمله نمیگنجه
اینجا که هیچی جای دیگه نگو بهت میخندن
دوستان ببخشید dying light 1 … دارد ؟ زیاد ؟ قابلیت اسکیپ دارد ؟
اگر منظورتون رو از … درست متوجه شده باشم ، باید بگم “نه” کلا موردی ندیدم …
متشکر.