راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 

اختصاصی گیمفا: راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت دوازدهم

آرین مرادی
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - 18:00
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 

پس از یک وقفه‌ی نسبتا طولانی و مخصوصا با توجه به این که بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای نسل نهم نیز عرضه خواهد شد و خیلی‌ها سراغش خواهند رفت، تصمیم گرفتم که دوباره به سمت این بازی و البته راهنمای قدم به قدم آن برگردم. پیش از این، سعید حلاجیان زحمت نوشتن این راهنما را تقبل کرده بودند و از این پس، قرار است که این وظیفه به عهده‌ی من باشد. از آن‌جایی که تصمیم گرفتم بازی را خودم حتما دوباره تجربه کنم، ممکن است که هر هفته نتوانم شماره‌ی جدید راهنمای بازی را بنویسم، ولی مطمئن باشید که کامل‌ترین راهنمای ممکن را برای شما تهیه خواهم کرد. در این شماره قصد داریم تا به سراغ مرحله‌‎ی اصلی Ladies of the Wood برویم و پس از آن نیز خط داستانی شخصیت Baron را به کلی به اتمام برسانیم. پس از آن همانند منطقه‌ی قبلی، کل محوطه را زیر و رو خواهیم کرد و سپس از آن نیز حواهیم گذشت. در ادامه شما را دعوت می‌کنم به مطالعه‌ی قسمت دوازدهم راهنمای قدم به قدم بازی Witcher 3.

از نظر من، ماموریت Ladies of the Wood یکی از بارزترین ماموریت‌هایی است که اوج هنر داستان‌سرایی Witcher 3 را به همه نشان می‌دهد؛ یک ماموریت اصلی و داستانی که در طی آن ماموریت‌های فرعی زیادی به وجود می‌آیند و ماموریت‌های دیگری نیز کامل می‌شوند. برای شروع، به منطقه‌ای که در نقشه نشان داده شده بروید و پیرزن و چند بچه‌ را ملاقات کنید. پیرزن از کمک به شما سر باز می‌زند و شما باید راهی پیدا کنید تا بچه‌ها به شما کمک کنند. برای این کار، یا می‌توانید مقداری میوه به آن‌ها بدهید، یا این که با آن‌ها بازی کنید. در صورتی که راه دوم را انتخاب کنید، می‌توانید بچه‌ها را در هنگام بازی در مکان‌های زیر پیدا کنید:

  • کلبه‌ای که در غرب محوطه قرار دارد
  • پشت بوته‌های گل کنار کلبه‌ی پیرزن
  • پشت بزرگ‌ترین ساختمان منطقه
  • دوباره پشت همان ساختمان، این بار پشت بوته‌های گل

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 

پس از راضی کردن بچه‌ها، ان‌ها جای شخصیتی به نام Johny را به شما می‌گویند. به سمت مکان نمایش داده شده در نقشه بروید، دو Drowner سد راه شما می‌شوند که با کشتنشان می‌تواند با ویچر سنس دوباره به دنبال Johny بگردید. در نهایت به یک غار کوچک می‌رسید و می‌توانید او را صدا کنید. پساز مکالمه با او که هیچ راه دومی نیز ندارد، باید او را دنبال کنید تا برایش یک بطری را از لانه‌ی یک هیولا بیاورید. مبارزه آسان است و نیازی به توضیح ندارد. پس از آن که Johny بطری را گرفت، به پیش پیرزن می‌رود و او را راضی می‌کند تا شما را به پیش جادوگران این منطقه ببرد. آن‌ها نیز در ازای این که در راه شما برای پیدا کردن سیری کمک کنند، از شما می‌خواهند تا ماموریتی را برایشان انجام دهید. پس به Donwarren بروید تا با Ealdorman صحبت کنید.

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 

وقتی با Ealdorman صحبت کنید، او از شما می‌خواهد تا داخل یک غار، روحی که طلسم شده است را پیدا و نابود کنید. اگر بخواهم کمی داستان را بشکافم، طبق کتاب‌هایی که در طول بازی می‌توان پیدا کرد، به نظر می‌رسد که این روح طلسم شده در اصل مادر ۳ جادوگری است که پیش از این ملاقات کردید. اما درست و غلط آن را راستش دقیق نمی‌دانم. برای انجام ماموریت، در اصل باید ماموریت فرعی The Whispering Hillock را انجام دهید که اتفاقا به کلی خط داستانی شخصیت Baron را عوض می‌کند. ناگزیر هستم که در اینجا خط داستان اصلی را رها کنم و این ماموریت فرعی را برایتان توضیح دهم.

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 

شما وارد غار می‌شوید و با این روح طلسم شده صحبت می‌کنید. می‌توانید تصمیم بگیرید که به او کمک کنید، یا به کلی حرف‌هایش را نشنیده گرفته و او را نابود کنید. راه حل هر کدام و عواقبشان را در ادامه توضیح خواهیم داد:

کشتن روح

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 

این راه، راه حل آسان مرحله است. شروع کنید به ضربه زدن به قلب درختی که روح در آن است و از جادوی Igni غافل نشوید. مبارزه سختی خاصی ندارد ولی حواستان باشد که در این میان دیگر موجوداتی که به شما حمله می‌کنند، غافلگیرتان نکنند.

عواقبی که با کشتن روح در انتظار شما خواهد بود، چنین است. به واسطه‌ی کشتن روح داخل درخت، پیرزن که در اصل همان Anna و زن baron است، دیگر قابل درمان نخواهد بود و از نظر ذهنی به کلی به هم می‌ریزد. Baron برای درمان او Anna را برداشته و به کوه‌های دوردست سفر می‌کند تا راهی برای درمانش پیدا کند، ولی چنین چیزی امکان‌پذیر نخواهد بود. بچه‌هایی که پیش از این در طول داستان اصلی و در کنار پیرزن ملاقات کردید، ناپدید می‌شوند و هیچ خبری از سرنوشت آنان به شما نخواهد رسید. از طرفی، ولی ساکنین روستای Downwarren همگی سالم خواهند ماند.

آزاد کردن روح

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا 

با انجام این کار، مرحله کمی سخت‌تر، چالشی‌تر و طولانی‌تر خواهد شد که از نظر من حقیقتا ارزش ندارد. با این حال، عواقبی که در انتظار شما است چنین خواهد بود: Anna به حالت انسانی و عاقل خود بازمی‌گردد، ولی بلافاصله می‌میرد و در اصل تمام تلاش شما بی نتیجه خواهد شد. Baron از شما می‌خواهد که برای دریافت پاداش، به روستا بازگردید که وقتی این کار را بکنید، Baron را می‌بینید که در میدان اصلی خودش را دار زده و در اصل خودکشی کرده است. سرنوشت کودکانی که در کنار پیرزن بودند همچنان نامشخص خواهد ماند و خبری از آنان نخواهد شد. از طرفی، اهالی روستای Downwarren نیز توسط روحی که شما آزاد کردید همگی کشته خواهند شد.

راهنمای کامل این مرحله‌ را در شماره‌های بعدی خدمت شما خواهم نوشت، اکنون تنها گوشه‌ای از مرحله را توضیح دادم تا شما بتوانید به راحتی مرحله‌ی The Whispering Hillock را به پایان برسانید. انتخاب درست و غلطی در این مرحله وجود ندارد، در هر صورت خانواده‌ی Baron محکوم است و باز بازی به شما نشان می‌دهد که قرار نیست همه چیز در انتها ختم به خیر شود. یک جمله خارج از بحث راهنما بگویم. Witcher 3 و مرحله‌ای که اکنون برای شما توضیح دادم، کلاس درسی است برای آن دسته از افرادی که قصد دارند تا در شرکت‌های مختلف داستان بازی‌های جدید را بنویسند. احساسات شخصیت‌ها، انتخاب‌های شما و در نهایت، دشمنی که ممکن است همیشه یک قدم از شما جلوتر باشد، همگی به بهترین شکل ممکن در این بازی به نمایش در آمده‌اند.

برگردیم به ماموریت اصلی و راهنما … بحث احساسی بس است. اکنون بازی شما را به جای Ciri قرار می‌دهد. می‌توانید کمی ایستاده و از مهارت مبارزه‌ی Ciri لذت ببرید، ولی تنها کاری که برای انجام ماموریت لازم است، ان بوده که مستقیم دویده و از دست دشمنان فرار کنید. نمی‌دانم آیا در این بخش هم لازم به راهنما است یا نه … شیفت، دکمه‌ی ضربدر یا دکمه‌ی A را بگیرید و بدوید … بهترین راهنما!


در قسمت بعدی ادامه‌ی مسیر را پی خواهیم گرفت.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت ۱۲- گیمفا