آمار فروش بازی Valheim به ۷٫۹ میلیون نسخه رسید
بازی Valheim با فروش بیش از ۱٫۱ میلیون نسخهای در طی چهار ماه اخیر، به آمار فروش کلی ۷٫۹ میلیون نسخهای دست یافت.
ماههای اخیر برای شرکت امبریسر (Embracer) سراسر موفقیت و سود مالی بوده است و طی این مدت، دو عنوان جدید این ناشر یعنی Biomutant و Valheim آمار فروش قابل توجهای را ثبت کردند. بازی Biomutant با ثبت آمار فروش یک میلیون نسخهای، در طول یک هفته توانست تا هزینههای خود را بازیابی کرده و به مرحلهی سوددهی برسد. از طرفی دیگر، عنوان Valheim نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و ساختهی استودیوی آیرون گیت (Iron Gate) تنها در طی چند ماه اخیر و پس از ماه آوریل سال جاری میلادی، موفق به ثبت رکورد فروش ۱٫۱ میلیون نسخهای شد.
طبق آخرین گزارشها، این بازی پیش از ماه آوریل موفق به ثبت آمار فروش بیش از ۶٫۸ میلیون نسخهای شده بود که در مجموع، اکنون این عدد به ۷٫۹ میلیون نسخه رسیده است.
در نتیجهی این موفقیت عظیم، استودیوی آیرون گیت به سرعت در حال توسعه بوده و تعداد اعضای این استودیو اکنون از عدد ۵ به ۸ رسیده است. لازم به ذکر است که بازی Valheim همچنان در مرحلهی دسترسی اولیه قرار دارد و هماکنون استودیوی سازندهی آن در حال توسعهی اولین به روزرسان بزرگ برای آن با نام Hearth and Home است. البته، تاکنون تاریخ انتشار مشخصی برای این بهروزرسان تعیین نشده است اما طبق اعلام استودیوی سازندهی این عنوان، این بهروزرسان تغییرات عظیمی در بازی ایجاد خواهد کرد.
بازی Valheim هماکنون در دسترس کاربران پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
نظرات
داشتم متنو می خوندم تا رسیدم به اینجاش که میگه «در نتیجهی این موفقیت عظیم، استودیوی آیرون گیت به سرعت در حال توسعه بوده و تعداد اعضای این استودیو اکنون» گفتم خدایا یعنی چند نفرن بعدش اینو دیدم«از عدد ۵ به ۸ رسیده است» 😐 چه پیشرفت خفنی :rotfl: اما دور از شوخی وقتی میبینی بعضی استودیو ها با چند ده نفر پرسونل بازی های فاجعه ای می سازن اما از اونور همچین استودیو هایی هم هستن که با پنج نفر به همچین موفقیت هایی میرسن میفهمی حتما یک قطعه پازل توی اونها کم بوده که نتونستن نتیجه مطلوب برسن و از نظر من اون تیکه پازل مدیریت و خلاقیته.
۸ میل روی پی سی فقط ببین چی ساختن