تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد
تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد
تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد
تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد

تریلر جدید Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های شخصیت Osa می‌پردازد

حسن اکرامی
۲۲:۴۰ ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
rainbow six siege

به تازگی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با انتشار یک تریلر کامل به معرفی رسمی تمامی اطلاعات مورد نیاز بازی‌بازان از اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege پرداخت. در واقع در این تریلر شاهد رونمایی از قابلیت‌های منحصر به فرد، ابزار و گجت‌های مخصوص شخصیت Osa خواهیم بود.

نام اصلی اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege، آنیا یانکوویچ (Anja Janković) بوده و لقب آن نیز Osa به معنی زنبور است. وی در واقع یک مهندس با مهارت فوق‌العاده بالا به شمار می‌آید که پیش از این در مجموعه‌ی Nighthaven مشغول فعالیت بوده است.

شخصیت Osa در واقع یک اپراتور با کلاس مبارزه‌ی کاملا هجومی به شمار می‌آید که قرار است در فصل Crystal Guard به جمع مبارزان بازی Rainbow Six Siege بپیوندد. وی با ابزار مخصوصی که در دست دارد می‌تواند به صورت ترکیبی در مورد دشمنان خود به جمع‌آوری اطلاعات مختلف پرداخته و با استفاده از آن‌ها میدان نبرد را برای حریفان کاملا ناامن سازد.

یکی از اصلی‌ترین تجهیزات شخصیت Osa سپری به نام Talon-8 است؛ یک مانع شفاف و غیر قابل نفوذ که بازی‌بازان با استفاده از آن قادر خواهند بود مسیر دشمنان را در محیط‌های باریک به مانند راهروها مسدود نمایند. البته هم دشمنان هم شخصیت Osa و همراهانش قادر خواهند بود فضای پشت این سپر را مشاهده کنند اما مبارزین همراه Osa این قابلیت را دارند تا پشت این سپر به کمین نشسته و نزدیک شدن دشمنان را زیر نظر بگیرند.

سلاح‌های اصلی Osa دو تفنگ ۵۵۶xi و PDW9 هستند و با توجه به نحوه‌ی مبارزه‌ی این شخصیت، محدوده‌ای ایده‌آل برای حملات را در اختیار وی قرار خواهند داد. در ترکیب با این اسلحه‌ها می‌توان به ACOG در کلاس Assault Rifle که در مبارزات نفس‌گیر به مانند یک پشتیبان عالی عمل خواهد کرد، اشاره داشت. در نهایت مجموعه‌ی این تجهیزات را می‌توان با یک سلاح کمری PMM برای شخصیت Osa کامل کرد.

علاوه بر این موارد، شخصیت Osa با خود مین‌های مختلف و نارنجک دودزا به میدان نبرد خواهد برد تا بر نقش خود به عنوان یک اپراتور مهاجم و برهم‌زننده‌ی استراتژی تیم حریف تاکید بیشتری داشته باشد. عنوان تیراندازی تاکتیکال و آنلاین Rainbow Six Siege هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید تریلر معرفی کامل شخصیت Osa را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد
تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد
تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد
تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد
تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amir Reza گفت:

    متاسفانه اعلام این شخصیت … هست و من بازی رو درجا پاک کردم بعد این خبر
    نمیدونم ترنس بودن یک کارکتر تو یک عنوان PvP قراره چه تاثیری تو بازی داشته باشه؟
    واقعا فکر میکنم بازیکن ها بر اساس جنسیتشون اپراتور های این بازی رو انتخاب میکنن؟؟؟

    • کل دلیل ریلیز کردن کرکتر همینه. فقط برای PR و تبلیغات. این یوبیسافتم جزو Hypocrite ترین کمپانی هاست توی این زمینه. همش راجع اینکه چقدر حقوق زنان توی بازی ها مهمه براشون حرف میزنن ولی محیط کاریشون به شدت Toxic ه 😐 :laugh:. بلیزاردم دقیقا همین کارا رو میکرد، آخرش مشخص شد واقعا چه خبره :wilt:

  • big banger گفت:

    یوبیسافت کلا دیگه الکی داره کش میده. خیلی وقته ایده هاش تکراریه و همش ترکیب میکنه قابلیت اپراتور هارو. این الان ترکیب میرا و کلش هست فقط الکتریسیته نداره.

  • mohamad199 گفت:

    اکانت رینبو بخوام بخرم که اپراتور ها باز باشه حدودا قیمت چنده روpc . میخوام تازه استیم بخرم‌.‌تو کدوم ریجن ها ارزون تره رینبو ؟

  • خب این تقریبا وال هک محسوب میشه عجب بلک بیرد رو ضعیف کردن که اینو بزارن جاش ؟

  • AHM.Gamer گفت:

    آخرش Acog اش رو میگیرن ولی به هرحال…

  • به شخصه از این سیزن انتظارات زیادی دارم
    بنده از operation health این بازی رو بازی میکنم بر روی کنسول ps4. بنظرم اوپراتور جدید باعث تغییر اساسی توی پلن ها و نحوه پوش دادن اتکر ها میشه، از شیلدش استفاده های بیشماری میشه کرد که بنظرم یکم این ویژگی زیاد از حد قویه، تغییرات مپ ها خیلی خوب بودن و امیدوار کننده بودن، باف فیوز هم خیلی بازی رو عوض میکنه از هر جهت و بالاخره شاهد استفاده بیشتر از این اوپراتور خواهیم بود، این سیزن یوبیسافت بالاخره یکم به حرف طرفدارا گوش کرده و بالاخره شاک درون میتونه بپره بعد از ۶ سال :). به غیر از تغییرات مپ ها و باف و نرف ها، اوپراتور جدید یکم بیش از اندازه به کار میاد و این خوب نیست بنظر من، اگه به اوپراتور های چند سیزن قبلی نگاه کنیم فقط چند اوپراتور واقعا خوب بودن عرضشون، موریک و واردن بهترین مثال از اوپراتور های لازم بودند بخاطر اینکه برخلاف اوپراتوری مثل تاندربرد که واقعا همه بمب سایت ها استفاده میشه و تقریبا داک رو بی استفاده کرده، بنظرم یوبیسافت باید بیشتر به حرف طرفدارا گوش بده و اوپراتور هایی بده که بیشتر به قول معروف situational باشن نه اینکه همیشه به کار بیان، منظورم اینه که واردن فقط توی موقعیت خاص بدرد میخوره مثل موریک مثل داک، ولی بعضی اوپراتور ها واقعا بشدت قوی ان و بالانس بازی رو بهم میزنن همین osa از شیلدش میشه برای گرفتن یه منطقه مهم، فلنک گرفتن، پلنت کردن، جلوگیری از دیفیوز و …… استفاده بشه که بنظرم دیگ خیلی قویش میکنه. به هرحال بنظرم توی ۲ سال اول بازی ما شاهد اوپراتورهای situational بیشتری بودیم، رسیدگی و پشتیبانی یوبی خوبه ولی میتونه خیلی بهتر از این حرفا باشه و این بهتر شدنش فقط با توجه بیشتر به نظر طرفدارا و پلیرهای حرفه ای بازی در سرتاسر دنیا بدست میاد و آیا میدونستین که بیشتر از دو ساله که ما مپ جدید ندیدیم؟ 🙂
    شرمنده از اینکه زیاد شد، حرف در مورد بازی زیاده ولی به هر حال این نظر بنده بود، ممنون از توجهتون، موفق باشید

تریلر Rainbow Six Siege به معرفی قابلیت‌های Osa می‌پردازد