سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد

۳۴۳ ایندستریز: سریال تلویزیونی Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد

مرصاد قدیری
۲۰:۳۸ ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد

کیکی ولف‌کیل (Kiki Wolfkill)، مسئول بخش رسانه‌ی سری Halo در استودیوی ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries)، در طی مصاحبه‌ای با IGN در مورد آوردن شخصیت نمادین مستر چیف (Master Chief) به یک مدیوم جدید و چالش‌های آن صحبت کرده است.

همان طور که می‌دانید، سریال Halo اولین حضور شخصیت مستر چیف در تلویزیون محسوب می‌شود. پس منطقی است که پس از ۲۰ سال حضور در بازی‌های ویدیویی، ارائه‌ی این شخصیت در یک سریال کار چالش برانگیزی باشد. حال طبق صحبت‌های ولف‌کیل، این موضوع بزرگ‌ترین چالش تیم در حین تولید سریال Halo بوده است.

احتمالاً بزرگ‌ترین چالش برای اقتباس بازی این بوده که بازی طوری طراحی شده است تا شما را درون زره چیف قرار دهد. چیزی که ما از مخاطبین سریال می‌خواهیم‌، این است که هیچ کاری نکنند تا ما جلوه‌ای دیگر از چیف که در بازی‌ها مشاهده نمی‌شود را به آن‌ها ارائه دهیم.

او در ادامه اضافه کرد:

برای سریال تلویزیونی، شما می‌خواهید کار جدیدی را در دنیای Halo انجام دهید و ما قصد داریم مردم آن را به صورت متفاوتی تجربه کنند و این مسئولیت ما محسوب می‌شود.

پابلو شریبر (Pablo Schreiber)، نامزد دریافت جوایز Emmy و Tony و ستاره‌ی آثاری مانند The Wire ،Orange Is the New Black و First Man، وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت مستر چیف را در سریال Halo برعهده دارد. مستر چیف «پیشرفته‌ترین سرباز زمین در قرن ۲۶‌ام است و تنها امید برای رستگاری تمدنی که به خاطر Covenant تا مرز نابودی کشیده شده است، محسوب می‌شود. Covenant یک اتحاد توقف ناپذیر میان جهان‌هایی بیگانه بوده که هدف آن نابودی انسان‌ها است».

همچنین ولف‌کیل در طی مصاحبه‌ای با GameSpot نیز توضیحات جالبی را ارائه داده بود:

در یک شوتر اول شخص، تنها تا حدی می‌توان بر روی داستان شخصیت تمرکز کرد. چراکه شما باید شخصیت را طوری حفظ کنید که مردم بتوانند خود را در نقش او قرار دهند. پس تلویزیون به ما این امکان را می‌دهد تا کاملاً بر روی شخصیت و داستان تمرکز کنیم؛ طوری که ارائه‌ی آن در یک بازی اول شخص کار سخت‌تری است.

ما امیدواریم که شما پس از تجربه‌ی بازی، بتوانید با این شخصیت آشنا شده و عاشق او شوید. سپس آن را کنار گذاشته و از یک تجربه‌ی دیگر لذت ببرید و سفر متفاوتی را تجربه کرده و از دید دیگری به همان شخصیت نگاه کنید؛ بدون این که که این موضوع بر روی شخصیتی که پس از تجربه‌ی بازی عاشق آن شدید، تاثیری منفی بگذارد.

سریال تلویزیونی Halo در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ به صورت انحصاری بر روی سرویس استریم Paramount+ پخش خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد
سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Nathan Drake گفت:

    انشالله جلوه های ویژه سریال برعکس بازی حداقل در حد نسل هفت رو‌ باشه

    • john117 گفت:

      ترولا هم ترولای قدیم حداقل یه جمله ی جالب بگین آدم عق نزنه

      • amazon گفت:

        عق هارو ما موقع نمایش هایی که داشتن زدیم دوست من. مگه برای شما عقی هم مونده؟ داره درست میگه دوستمون، شما گرافیک نسل ۹ دیدین تو نمایش های هیلو؟ یکم از این تعصب الکی کم بشه لذت بیشتری از گیم میشه برد دوست من.

        • دقیقا از تعصب دو رو بودن دور بشیم و بفهمیم هیلو باز یکسان نسلی نه نسل نهمی بعدش وقتی کل دنیا الان دارن از هیلو تعریف میکنن و براش هایپ شدن(و در مراسم مایکرو پر هایپ ترین بازی شد) دیگه هیتش نکنیم چون معلوم میشه دورو هستیم

          • amazon گفت:

            یکسان نسلی دیگه چیه دوست من. میان نسلی منظورته اره؟؟؟ دنیا الان دارن از هیلو تعریف میکنن؟ کجای دنیا زندگی میکنی دوست من؟ و در مراسم مایکرو پر هایپ ترین بازی شد؟ دوست من فکر میکنم شما زیاد میخوابی از دنیا بیخبری بعد کنفرانس همه ایراد گرفتن چرا از گیمپلی نمایشی نداشت! چند سالته شما دوست گلم از تهران؟ :rose:

            • سلام عزیزم بله منظورم میان نسلی بود که کیبورد اونطوری کرد بعدش شما احساس می‌کنم انقدر در خال سوزشی اخبار خبر نداری میتونید برید تو همین گیمفا ببینید پرهایپ ترین بازیا E3که هیلو اینفینیت شد پر هایپ ترین بازی مراسم مایکروسافت و راجب گیمپلی احتمالا شما تو همون کامیونیتی امیرهیتر هستید چون تو یوتیوب و همه جا تعریف بازی بود حتی پادکست های یوتیوبر ها (الکی پر هایپ ترین نبود)
              اون ایرادم به این بود که اس ماش گیمپلی بخش داستانی هم بود و مشکلی با خود نمایش نداشتن حالا سوال من از شما اینه شما که انقدر فشاری هستی و همیشه تو توهم و اخبار برعکس میبینی چقدر سن داری اخه نمیشه یه فرد همه خبر ها اشتباه ببینه و بخونه مگه اینکه سنش کم باشه

        • Xbox+Bethesda گفت:

          بازی میان نسلیه و قراره رو وان معمولی که ضعیف ترین کنسوله اجرا بشه بعد این ازش انتظار گرافیک نسل ۹ داره :beatup:

        • Ps5fanboy گفت:

          عق زدن که مخصوص خوندن کامنتای پوچ و بی محتوای توعه بس که چرت میگی هیلو بازی میان نسلیه و قرارم نیست نسل نهمی واقعی باشه چون داره بر اساس سخت افزار نسل هشتم ساخته میشه و روی وان هم میاد و گرافیک بازی بعد تاخیر هایی که داشته خیلی هم عالی شده برای یه بازی میان نسلی تا موقع انتشار بهترم میشه :-*
          تازه گرافیک بخش مولتی و برای رسیدن به ثبات فریم و تجربه روون تر سازنده قید یه سری جزئیات رو هم میزنه ولی بخش کمپین اینم بهتره حتما

    • Witcher گفت:

      دوستان بخندین نظرش بسیار طنز بود 😐 من که دارم کیبورد رو گاز میگیرم

    • saman گفت:

      اکانت ساختی که همینو بگی؟
      از اکانت هایی مثل این که از کامنت اولشون دارن هیت و ترول میکنن متنفرم.

  • Amir Reza گفت:

    ایول برنده گلدن گلوپ ۲۰۲۲ و سریال لست کیلرمون داره میاد :inlove:

  • خیلی سخته که بتونن موفق بشن ، ۹۰ درصد فیلمای اقتباسی از بازی افتضاحن

  • NEON گفت:

    امیدوارم سریال خوبی باشه . من که شدیدا منتظر سریال هیلو و لست هستم :yes:

  • Rainboy گفت:

    ماقبل بد و‌ مقوایی خواهد شد این سریال

  • amazon گفت:

    تو بازیش که گند زدین، امیدوارم حداقل سریالش اینطور نشه. یه مزیتی که مسترچیف داره اینه که همیشه کلاه سرشه و تو انتخاب بازیگر دست سازندگان باز هستش.

    • تو بازیش گند زدن اومده عزیزم یا ماشین زمان داری
      حتی اگه از نمایش هم بگیم نمایش های جدید رو کل دنیا دوست داشتن و راضی بودن و برا بازی خیلی هایپ

      • saman گفت:

        همه هیترا یه ماشین زمان اختصاصی دارن،حیف که به ما قرض نمیدن تا ماهم بهره مند بشیم 😥

      • amazon گفت:

        بعد نمایش هیلو:
        ۱- اعتراض فن ها به گرافیک پایین بازی
        ۲- اعلام تاخیر یک ساله در بازی
        ۳- فرار کردن ۲ کارگردان از پروسه ساخت بازی در این یک سال
        ۴- عدم نمایش مجدد گیمپلی و بهبود های ادعایی در بازی
        ۵- اعلام رسمی ماکروسافت از اینکه اگر بازی شکست بخوره نسخه بعدی هم خواهد داشت

        نه نیاز به عرضه هستش و نه نیاز به ماشین زمان. با استفاده از یک هزارم مغز و قدرت تفکر و تحلیل میشه به این نتیجه رسید که این عنوان متای بالای ۹۰ نخواهد گرفت که برای یک آی پی قدیمی و بزرگی مثل هیلو یعنی شکست. درضمن کل دنیا دوست داشتن یعنی چی؟ پس چرا امار فروش ایکس باکس از نینتندو که ۵ سال پیش عرضه شده کمتره دوست من؟ چرا کل دنیا نمیرن ایکس باکس بخرن اگه هایپ شدن؟ چرا ماکروسافت خجالت میکشه آمار فروش کنسولش رو بده بیرون؟ با احترام میتونم بپرسم چندسالتونه شما؟

        • خیلی خنده داری کل حرفات مال نمایش یه سال پیش هست
          ۱_الان سال ۲۰۲۰ نیست و ما تو ۲۰۲۱ هستیم و نمایش های جدید راضی کننده بوده به طوری که خبرش هم تو گیمفا بود که پر هایپ ترین بازی مایکرو تو E3بازی هیلو شد
          ۲_ربطش رو به فروش کنسول نفهمیدم ولی مایکرو خجلتان میکشه :laugh: چند سالته سواد خوندن اخبار رو داری یا هنوز تو کلاس اولی یاد نگرفتی خوندن؟ مایکرو آمار فروش و داده و تمام موجودیش تموم شده که طبق آخرین آمار ۶میلیون تولیدیشون تموم شد
          ۳_باز سواد نداشتی نتونستی بری کل مصاحبه مایکرو بخونی به زور یه تیتر خوندی اومدی هیت میدی :laugh: برو مصاحبه کامل بخون ببین اسپنسر و مایکرو نا امید هستن یا نه
          ۴_عاشق اینم که میگی نمایشی نشون ندادن خوابی اصلا تو دنیا زندگی میکنی نمایش دادن که هیچ بازی بتا هم داد و گیمفا خودشون بازی کردن و راضی بودن فقط میتونی بری نظر مردم و یوتیوبر ها تو یوتیوب رو ببینی (البته اگه انگلیس بلد باشی)گیمپلی داستانی ندادن که وقتی انلاین انقدر بهتر شد پس داستانی بهتر شده و یه هفته دیگه نمایش داره شما نگران بازی نباش :-*

    • ASHEN ONE گفت:

      داش گردنت رو کج نکن خواهشا ناراحت میشم.
      داره گریه ام میگیره هق هق هق 😥 😥 😥

سریال Halo جلوه‌ای دیگر از مستر چیف را نشان خواهد داد