بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف- گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف- گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف- گیمفا 
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف- گیمفا 

بهترین بازی هایی که می توان با سیستم های ضعیف اجرا کرد؛ لذت بردن از حداقل ها (قسمت اول)

سجاد باقریان
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - 09:00
بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف- گیمفا 

با توجه به شرایط فعلی و قیمت عجیب و غریب قطعات کامپیوتر، بسیاری از افراد با سیستم‌های ضعیف و معمولی سر می‌کنند و نمی‌توانند بازی‌های بزرگ روز را بر روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند. متاسفانه سیستم‌های گیمینگ در حال تبدیل شدن به یک کالای لوکس هستند و نمی‌توان منکر این موضوع شد. اما نباید نگران بود، بازی‌های ویدیویی برای هر قشری و هر کسی حقه‌ای در چنته دارند و باید به شما بگوییم که حتی می‌توان با سیستم‌هایی بسیار ضعیف و قدیمی نیز به تجربه بازی‌های شاهکار پرداخت که ما در این مقاله آن‌ها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. بازی‌های این لیست ترکیبی از عناوین قدیمی و جدید می‌باشند و سعی کرده‌ایم که سبک‌های مختلفی را در لیست قرار دهیم که سلایق مختلفی را دربر بگیرد. تعداد اینگونه بازی‌ها بسیار بسیار زیاد می‌باشد و نمی‌توان در چندین قسمت هم به تمامی آن‌ها اشاره کرد، به هرحال ما تمرکزمان را بر روی بهترین عناوین گذاشته‌ایم و امیدوار هستیم این لیست به‌درد شما بخورد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

Portal

بازی مناسب سیستم های ضعیف

Portal را می‌توان یک معجون در دنیای بازی‌های ویدیویی تصور کرد. عنوانی از شرکت ولو که شما را به دنیای فیزیک و درگاه‌های تلپورت دعوت می‌کند. این عنوان اولین بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و توانست به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شود. در سالی که اولین نسخه از شاهکار سری بایوشاک عرضه شد و بسیاری از نگاه‌ها به این بازی بی‌نظیر بود، هم‌چنین با وجود بازی‌های فوق‌العاده دیگر مانند Mass Effect و Halo 3  انتظار می‌رفت تا Portal نتواند جایزه بهترین بازی سال را کسب نکند، اما به قول معروف، چیزی از ارزش‌های این بازی کم نمی‌شود و قطعا Portal عنوانی است که هر گیمری باید آن را تجربه کند.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم مورد نیاز:
Processor: 1.7 GHz Processor
Graphics: NVIDIA GeForce3+ / ATI Radeon 8500+
Memory: 1 GB RAM

داستان بازی درمورد دختری به نام شل می‌باشد، او بعد از خوابی بسیار طولانی در یک مکان عجیب و غریب بیدار می‌شود، در همان اوایل داستان شما با درگاه‌ها یا پورتال‌ها آشنا می‌شوید و در ادامه کاملا با آن‌ها سر و کار خواهید داشت. مهم‌ترین رکن اصلی خاص بودن این عنوان مربوط به گیم‌پلی آن می‌باشد، جایی که شما باید از طریق پورتال‌ها به حل معما‌ها بپردازید و دشمنان را پشت سر بگذارید. بازی به خوبی از قوانین فیزیکی استفاده کرده است و نحوه جابه‌جایی شما بین پورتال‌ها و هرکاری که در دنیای بازی انجام می‌دهید بر اساس  حساب و کتاب می‌باشد. همان‌طور که اشاره کردیم، بازی در سال ۲۰۰۷ برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و بخاطر قدیمی بودن اثر، شما می‌توانید خیلی راحت با سیستم‌های قدیمی و ضعیف بازی را اجرا کنید، اصولا بازی‌های ولو از بهینه‌سازی مناسبی برخوردار هستند و Portal نیز به همین منوال بوده و بهینه‌سازی بسیار مناسبی دارد. پس به هیچ‌ وجه این بازی بی‌نظیر و خاص را از دست ندهید.

  • دیگر عنوان این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشد: ۲ Portal

Minecraft

بازی مناسب سیستم های ضعیف

بازی Minecraft یکی از خلاقانه‌ترین عناوین عرضه شده در دنیای بازی‌های ویدیویی است که نام خودش را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این صنعت ثبت کرده است. Minecraft یکی از اعتیاد‌آورترین عناوینی است که اگر غرق دنیای آن شوید، دیگر بیرون آمدن از آن کار آسانی برای شما نخواهد بود. Minecraft با یک ایده ناب ساخته شده است و آن هم آزادی عمل کامل گیمر‌ها در بازی می‌باشد، شما عملا در Minecraft اختیار انجام هرکاری را دارید، به گشت و گذار بپردازید و از انجام هیچ کاری نترسید، زیرا اینجا دنیای Minecraft می‌باشد و هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Intel P4/NetBurst Architecture or its AMD Equivalent (AMD K7)
Graphics: Intel GMA 950 or AMD Equivalent with OpenGL 1.2 Support
Memory: 2GB

شما در بازی باید به craft کردن پرداخته و با توجه به بلوک‌های مختلف، سازه‌های دلخواه خود را بسازید و در صورت تمایل در بخش آنلاین، با دوستان خود شروع به گشت و گذار کرده و از خلاقیت خود استفاده کنید تا سازه‌های جدید و زیبایی خلق کنید. گیم‌پلی بازی در عین سادگی بسیار معتاد کننده‌ است و حتی می‌تواند تا ماه‌ها شما را مشغول خود کند. با توجه به سبک گرافیک بازی، شما قادر هستید با سیستم‌های متوسط و حتی ضعیف به تجربه بازی مشغول شوید، پس اگر به دنبال یک تجربه جدید و خاص هستید، Minecraft یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.


Grand Theft Auto: San Andreas

بازی مناسب سیستم های ضعیف

دیگر تمامی گیمر‌ها و حتی بسیاری از افرادی که اهل بازی‌های ویدیویی نیستند هم با بازی Grand Theft Auto: San Andreas آشنا هستند و آن را تجربه کرده‌اند. با گذشت تقریبا ۱۷ سال از عرضه این عنوان، هم‌چنان تجربه آن لذت‌‌بخش و سرگرم‌کننده است و قطعا تجربه دوباره بازی می‌تواند خاطرات بسیاری را برای شما زنده کند. بازی GTA: San Andreas استاندارد‌های بازی‌های ویدیویی را چند سطح ارتقا داد و هنوز هم در آن ویژگی‌هایی پیدا می‌شود که در بعضی بازی‌های امروزی نمی‌توان آن‌ها را یافت. شما این بازی را می‌توانید با ضعیف‌ترین سیستم‌ها نیز اجرا کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: 1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor
Memory: 256MB of RAM
Graphics: 64MB Video Card (Geforce 3 or better)

GTA: San Andreas یک عنوان جهان‌آزاد و سوم‌شخص می‌باشد که روایت‌گر شخصی به نام کارل جانسون می‌باشد، کارل پس از سپری کردن دوره حبس خود در زندان، به محل زندگی خودش باز می‌گردد و متوجه می‌شود که در دورانی که در زندان بوده است، مادرش به قتل رسیده و وضعیت زندگی او و خانواده‌اش به کلی متفاوت گشته است. در کل داستان بازی بسیار جذاب دنبال می‌شود و شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده بر جذابیت آن افزوده است. شاید گرافیک بازی‌های نسل ششم دیگر برای گیمر‌ها جذابیتی نداشته باشد، اما این بازی در زمان خودش یکی از بهترین گرافیک‌های ممکن را به نمایش گذاشت و نمی‌توان منکر این موضوع شد. حتما با موسیقی‌ها و صداگذاری‌های بازی خاطره دارید، موسیقی‌های شنیدنی که هنوز هم شنیدن آن‌ها لذت‌بخش می‌باشد.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب هستند: GTA: Vice City Stories – GTA III – GTA IV

Call of Duty 4: Modern Warfare

بازی مناسب سیستم های ضعیف

Call of Duty 4: Modern Warfare را باید بهترین یا حداقل جزو سه تا از برترین بازی‌های سری COD دانست که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد و توانست توجه بسیاری از گیمر‌ها را به خود جلب کند. بازی با سیستم شوتینگ روان و بی‌نظیرش توانست یک تجربه بی‌نظیر را برای گیمر‌ها به‌ ارمغان آورد. چهارمین نسخه از بازی با روایت یک داستان جذاب از گروه‌های جدایی‌طلب و درگیری‌های داخلی کشور روسیه توانست یکی از بهترین داستان‌های سری COD را خلق کند. در آن زمان بازی COD در بخش کمپین نیز به همان اندازه بخش مولتی‌پلیر جذابیت داشت، پس شما می‌توانید در Call of Duty 4: Modern Warfare انتظار یک داستان جذاب و میخکوب کننده را داشته باشید.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم مورنیاز:
Processor: Intel Pentium 4 2.4 Ghz / AMD(R) 64 (TM) 2800+ / Intel And AMD 1.8 Ghz Dual Core Processor Or Better Supported
Memory: 512MB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce 6600 Or Better Or ATI Radeon 9800Pro Or Better

اما از بخش مولتی‌پلیر هم غافل نشویم، شاید سال‌های زیادی از عرضه این بازی گذشته است، اما بخش مولتی‌پلیر این بازی یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود و هم‌چنان جذابیت‌های خاص خودش را دارد. Call of Duty 4: Modern Warfare در نسل هشتم کاملا باز‌سازی شد و این امکان را به ما داد که باری دیگر این بازی را با گرافیک و انیمیشن‌های بهتر و بهبود یافته تجربه کنیم. اما اگر این مقاله را می‌خوانید، به احتمال زیاد سیستم شما قادر به اجرای نسخه ریمستر این بازی نیست، پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسخه اصلی Call of Duty 4: Modern Warfare را نصب کنید و بدون هیچ دردسری آن را اجرا کنید، زیرا بازی اصلا سیستم قدرتمندی نیاز ندارد و شما با رایانه‌های نسبتا ضعیف هم قادر به اجرای آن خواهید بود. اگر Call of Duty 4: Modern Warfare را بازی نکرده‌اید، معطل نکنید و هرچه زودتر به سراغش بروید.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب هستند: Call Of Duty 1 – Call Of Duty 2 – Call Of Duty 5 World At War – Call of Duty Modern Warfare 2 – Call of Duty Black Ops – Call of Duty Modern Warfare 3

Team Fortress 2

بازی مناسب سیستم های ضعیف

Team Fortress 2 یکی دیگر از عناوین شرکت ولو می‌باشد که در این مقاله نامش را قرار داده‌ایم، این بازی برای افرادی که به دنبال یک بازی رایگان و مولتی‌پلیر می‌گردند مناسب است. Team Fortress 2 شاید در کشور ما چندان شناخته‌شده نباشد، با این‌حال به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را تجربه کنید، زیرا Team Fortress 2 بسیار گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای دارد و کاملا رایگان می‌باشد و به دلیل قدیمی بودن آن، با سیستم‌های ضعیف نیز به راحتی اجرا می‌شود.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: 1.7 GHz Processor or better
Memory: 512 MB RAM
Storage: 15 GB available space

بازی دارای چندین مد مختلف و کلاس‌های متنوع می‌باشد. بازی با هرکدام از شخصیت‌ها یکسری معایب و مزایا دارد که به بالانس بودن مبارزات کمک کرده است، برای مثال شخصیت‌هایی که سریع هستند از نوار سلامت کمتری برخوردار هستند و در سوی دیگر بازیکن‌های کند نوار سلامت زیادی دارند، به همین منوال باقی موارد نیز به خوبی بالانس شده است. تمامی مپ‌ها از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و تعداد آن‌ها کافی به‌نظر می‌رسد. سرور‌های Team Fortress 2 هم‌چنان از بازیکن‌ها پر هستند و شما می‌توانید با نصب آن به این جمع بپیوندید. Team Fortress 2 در مجموع یک بازی فان و سرگرم‌کننده است که شباهت‌های زیادی با بازی Overwatch دارد و اگر از طرفداران بازی‌های اول‌شخص و مولتی‌پلیر هستید، قطعا از تجربه Team Fortress 2 لذت خواهید برد.


Batman: Arkham Asylum

بازی مناسب سیستم های ضعیف

بدون شک بتمن یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور می‌باشد که حتی در دنیای سینما هم شاهکار‌های بسیاری از این ابرقهرمان دیده‌ایم، در دنیای بازی‌های ویدیویی نیز بازی‌های زیادی با کمک این شخصیت ساخته شده‌اند که بدون هیچ اغراقی بهترین آن‌ها را باید Batman: Arkham Asylum دانست که در سال ۲۰۰۹ برای کنسول‌های نسل هفتم و رایانه‌های شخصی عرضه گشت، عنوانی که توسط بسیاری از منتقدان تحسین شد و نسخه pc آن توانست متای فوق‌العاده ۹۱ را کسب کند. این بازی با ارائه سیستم مبارزه خاص خودش سبک جدیدی از مبارزات را به بازی‌های سوم‌شخص اضافه کرد و باید گفت که مبارزات بازی یکی از بهترین بخش‌های Batman: Arkham Asylum می‌باشد.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم‌ موردنیاز:
Processor: 3Ghz Intel or AMD or any Dual Core
Memory: 1GB Ram(XP)/2GB Ram
Graphics: PCI Express SM3 NVidia 6600/ ATI 1300

در این بازی دشمن همیشگی بتمن یعنی جوکر، باری دیگر با نقشه‌های شومش به دنبال ایجاد خراب‌کاری‌های گسترده در شهر گاتهام می‌باشد، او توانست با کمک هارلی کویین از تیمارستان آرکام فرار کرده و بسیاری از مجرمان و زندانیان را آزاد کند و باری دیگر شهر گاتهام را به یک ویرانه برای مردم و بهشت برای تبهکاران تبدیل گرداند. شما باید در نقش بتمن جلوی جوکر را بگیرید و نقشه‌های شومش را خراب کنید. داستان بازی در مجموع بسیار جذاب بوده و روایت آن بسیار عالی می‌باشد، استفاده از شخصیت‌های مختلف کتاب‌های مصور نیز به جذابیت داستان افزوده است. شما می‌توانید این بازی را با سیستم‌های ضعیف به راحتی اجرا کنید، پس اگر تا به الآن Batman: Arkham Asylum را تجربه نکرده‌اید، حتما آن را بر روی سیستم خود نصب کرده و از ماجراجویی در شهر گاتهام لذت ببرید.


Fallout 3

بازی مناسب سیستم های ضعیف

Bethesda مهارت خاصی در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی دارد و یکی از برترین بازی‌های آن Fallout 3 می‌باشد که شما می‌توانید در آن آزادانه به ماجراجویی پرداخته و ساعت‌ها در جهان بزرگ این بازی به گشت و گذار بپردازید. این بازی در سال ۲۰۰۸ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد و توانست یکی از نامزد‌های بهترین بازی سال شود. بازی Fallout 3 را باید یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ دانست که خوشبختانه می‌توانید آن را با سیستم‌های ضعیف و قدیمی اجرا کنید و از تجربه آن لذت ببرید. ساعت‌ها داستان مختلف و صد‌ها مرحله‌ی متنوع در انتظار شما است و به شما پیشنهاد می‌کنم که اصلا آن را از دست ندهید.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: 2.4 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
Memory: 1 GB (XP)/ 2 GB (Vista)
Video: Direct X 9.0c compliant video card with 256MB RAM (NVIDIA 6800 or better/ATI X850 or better)

دنیا در سال ۲۰۷۷ و بعد از جنگ هسته‌ای به پایان کار خود رسیده است، اما این پایان، آغازی برای یک جهان عجیب‌تر و خطرناک‌تر می‌یاشد، جهانی که پر از موجودات جهش‌یافته و عجیب و غریب است که آزادانه در این دنیای آشفته پرسه می‌زنند. در مجموع گیم‌پلی بازی بسیار غنی بوده و عمق فوق‌العاده‌ای دارد، هرکاری که انجام می‌دهید و هر تصمیمی که می‌گیرید بر روند بازی شما تاثیر خواهد گذاشت و این موضوع را به خوبی حس خواهید کرد. اگر از طرفداران آثار شرکت Bethesda هستید، Fallout 3 یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد بود.


Max Payne

بازی مناسب سیستم های ضعیف

عنوان Max Payne یکی از زیباترین بازی‌هایی است که نسل قدیمی گیمر‌ها با آن بسیار خاطره‌ دارند. عنوانی با داستان زیبا و گیم‌پلی مهیج که شما را میخکوب خواهد کرد. این بازی ساخته کمپانی Rockstar Games بوده و برای کنسول‌های نسل ششم و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که مکس پین بعد از بازگشت به خانه متوجه مرگ همسر و فرزندش شده و به دنبال انتقام خون آن‌‌ها می‌رود. در این مسیر با ماده‌ای به نام V آشنا شده که استفاده از آن باعث می‌شود تا انسان‌ها دست به ‌کار‌ها و رفتار‌های عجیب بزنند، حال مکس‌پین در ادامه راه با اتفاق‌ها و ماجراهای دیگری روبه‌رو خواهد شد که زندگی او را در خطر می‌اندازند. داستان بازی قطعا شما را جذب خود می‌کند و از این حیث بسیار عالی عمل کرده است.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: 450MHz AMD / Intel Processor
Memory: 96 MB RAM
Graphics: 16MB Direct3D Compatible Graphics Card

گرافیک بازی در زمان خودش یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شد و حتی الان هم می‌توان با آن کنار آمد، نباید یادمان برود که اولین و دومین نسخه از این سری برای نسل ششم می‌باشند و نباید توقع یک گرافیک به‌روز را از آن‌ها داشته باشیم. بازی به راحتی بر روی هر سیستمی اجرا می‌شود و می‌توانید به تجربه آن بپردازید. البته نسخه سوم این سری را نیز می‌توانید بر روی سیستم‌های معمولی اجرا کنید که باید گفت نسخه سوم این بازی هم بسیار باکیفیت بوده و قطعا ارزش تجربه کردن را دارد.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب هستند: ۲ Max Payne – 3 Max Payne

Bioshock 1

بازی مناسب سیستم های ضعیف

بایوشاک را می‌توان جزو ۵ تا از برترین عناوین تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که هر گیمری باید آن را تجربه کند، اگر شما تا به حال سراغ این بازی نرفته‌‌اید، بدون شک ضرر کرده‌اید و یکی از بهترین تجربه‌های زندگی‌تان را از دست داده‌اید، پس هیچ شکی به ذهن خودتان راه ندهید و حتما بایوشاک را بازی کنید. مهم‌ترین چیزی که باعث شده است بایوشاک را یکی از بهترین‌ها بدانیم، داستان بسیار فوق‌العاده آن است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد، داستانی که انسانیت، شرف، طمع و شکست را به بهترین شکل ممکن به ما نشان می‌دهد. داستان بازی در شهری در اعماق اقیانوس سپری می‌شود، شهری به نام رپچر که توسط اندرو رایان بنا نهاده شده است. رپچر قرار بود شهری به دور از هیاهو و بدی‌ها باشد، اما انسان‌ها خطرناک‌تر از این‌ها هستند و می‌توانند بهترین نقشه‌ها را خراب و حتی بهشت را به جهنم تبدیل کنند. پلازمید‌ها و آدام، ماده‌‌هایی هستند که قرار بود قدرت‌های باورنکردنی به انسان‌ها بدهند و به یکباره آن‌ها ریشه تمامی خرابی‌ها شدند و انسان‌ها را به موجودات خطرناک و حریص تبدیل کردند. می‌توان ساعت‌ها درمورد داستان بازی بایوشاک صحبت کرد و هر لحظه آن را زیر ذره‌بین برد و آن‌ها را تحلیل کرد.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Pentium 4 @ 2.4 GHz
Memory: ۱ GB
Video Memory: ۱۲۸ Mb

علاوه بر داستان فوق‌العاده، بازی در زمینه‌های دیگر نیز بی‌نقص عمل کرده است. گیم‌پلی بازی به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شده است و بازی در این بخش عمق بسیار خوبی دارد، استفاده از پلازمید‌ها و تفنگ‌های مختلف و ترکیب آن‌ها با یکدیگر بسیار لذت‌بخش بوده و شما می‌توانید به خوبی هرکدام از آن‌ها را کنار یکدیگر تست کنید تا به ترکیب‌های کاربردی برسید. موسیقی‌ها و هم‌چنین صداگذاری‌های بازی در بهترین شکل ممکن می‌باشند و بی‌نقص هستند. گرافیک هنری و طراحی شهر رپچر نیز شاهکار بوده و به قدری زیبا صورت گرفته است که از تماشای این شهر نابود شده خسته نخواهید شد. حدود ۱۴ سال از عرضه بازی بایوشاک می‌گذرد و هم‌چنان گرافیک بازی قابل‌قبول می‌باشد و نمی‌توان ایراد خاصی از آن گرفت. فرقی نمی‌کند که چه پلتفرمی دارید و به چه سبکی از بازی‌ها علاقه‌مند هستید، در هر صورت تجربه بایوشاک یکی از واجبات گیمرها است و نباید آن را از دست بدهید.

  • دیگر عنوان این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشد: Bioshock 2 – Bioshock Infinite

Dead Cells

بازی مناسب سیستم های ضعیف

اگر از طرفداران بازی‌های roguelike هستید، Dead Cells را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در بازی‌های roguelike، مرگ شخصیت اصلی به معنای پایان بازی است، پس می‌توان این سبک از بازی‌ها را مخصوص هاردکوربازان دانست. Dead Cells عنوانی است اسکرولینگ دو بعدی که می‌توانید با سیستم‌های ضعیف یا معمولی به راحتی آن را اجرا کنید، البته شاید حداقل سیستم موردنیاز بازی شما را کمی ناامید کند، اما با توجه به تجربه بنده، بازی با سیستم‌های بسیار ضعیف‌تر هم به راحتی اجرا خواهد شد.

بازی مناسب سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:
Processor: Intel i5+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better

داستان بازی درباره‌ی کیمیاگری است که پا به قلعه‌ نفرین شده‌ای می‌گذارد تا رمز و راز‌های آن مکان را کشف کند، در مجموع می‌توان گفت که داستان Dead Cells قابل‌قبول بوده و می‌تواند شما را جذب خود کند. قطعا مبارزات هیجان‌انگیز و دشوار، مهم‌ترین قسمت بازی را تشکیل می‌دهند که به بهترین شکل ممکن بر روی آن کار شده است. شما با مبارزات بسیار شلوغ و دشواری روبه‌رو هستید که به سادگی نمی‌توانید از آن‌ها جان سالم به‌در ببرید. گرافیک بازی از نظر طراحی و رنگ‌بندی بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد، موسیقی نیز در سطح مطلوبی قرار داشته و نمی‌توان ایراد خاصی به آن‌ وارد کرد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین بازی‌ ها برای سیستم های ضعیف- گیمفا