راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت یازدهم

آرین مرادی
۱۸:۰۰ ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

پس از یک وقفه‌ی نسبتا طولانی و مخصوصا با توجه به این که بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای نسل نهم نیز عرضه خواهد شد و خیلی‌ها سراغش خواهند رفت، تصمیم گرفتم که دوباره به سمت این بازی و البته راهنمای قدم به قدم آن برگردم. پیش از این، سعید حلاجیان زحمت نوشتن این راهنما را تقبل کرده بودند و از این پس، قرار است که این وظیفه به عهده‌ی من باشد. از آن‌جایی که تصمیم گرفتم بازی را خودم حتما دوباره تجربه کنم، ممکن است که هر هفته نتوانم شماره‌ی جدید راهنمای بازی را بنویسم، ولی مطمئن باشید که کامل‌ترین راهنمای ممکن را برای شما تهیه خواهم کرد. در این شماره قصد داریم تا تمام Witcher Contractها و Treasure Huntهای منطقه‌ی اطراف روستای Midcopse را با هم مرور کنیم. پس از آن به کلی از این منطقه عبور خواهیم کرد و به باقی ماموریت‌های داستانی بازی خواهیم رسید. در ادامه شما را دعوت می‌کنم به مطالعه‌ی قسمت دهم راهنمای قدم به قدم بازی Witcher 3.

پیش از این که بخواهیم راهنما را شروع کنیم، باید یک موضوع را خدمت شما عزیزان عرض کنم. در بازی تروفی‌ای وجود دارد که شما باید یک کانترکت را بدون استفاده از جادو یا معجون به پایان برسانید. از آن جایی که کانترکت‌های این منطقه اکثرا لول پایین هستند، می‌توانید یکی از آن‌ها را انجام ندهید تا زمانی که لولتان بالا برود و به راحتی بتوانید آن را بدون استفاده از جادو یا معجون طی کرده و تروفی را بدست آورید. انتخاب این که کدام کانترکت را برای تروفی نگه دارید، به خودتان بستگی دارد و اصلا اجباری در آن وجود ندارد. با بالاتر رفتن لول شخصیتتان، تقریبا تمام این کانترکت‌ها به یک میزان آسان خواهند شد. بدون معطلی، برویم سراغ اولین کانترکت:

The mystery of the Byways Murders

اول از همه برای دریافت این ماموریت باید به سراغ تابلوی اعلانات روستای Oreton بروید. پس از برداشتن اطلاعیه‌ی کانترکت، باید به سراغ شخصیت Milan Noran بروید که یک فرمانده‌ی نیلفگاردی است. فرمانده به شما می‌گوید که در حوالی روستای Byways مردم و سربازان در حال کشته شدن هستند و هیچ کس دلیل آن را نمی‌داند. اکنون نوبت گرالت است که به این منطقه برود، مشکل را شناسایی کرده و آن را نابود کند. قبل از قبول نهایی، می‌توانید برای تعداد بیشتری سکه کمی چانه بزنید ولی خب چیز زیادی عایدتان نمی‌شود. از من می‌پرسید کلاس کاریتان را حفظ کرده و سر پول با فرمانده بحث نکنید.

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

رد خون

به سراغ روستای Byways بروید. در آنجا با تعدادی Ghoul روبرو واهید شد که لولشان ۲۳ است. پس اگر لولتان خیلی پایین‌تر از این عدد است، به سراغ این ماموریت نیایید. در حین مبارزه، کلید پییروزی آن است که اولا، تمرکز خود را برروی یک دشمن بگذارید؛ چراکه ممکن است در حین مبارزه و در صورت غفلت شما، دشمن بتواند سلامتی از دست رفته‌ی خود را بازگرداند. دوما، از دوره شدن توسط دشمنان دوری کنید چون ۳ یا ۴ ضربه پشت سر هم ممکن است به کلی شما را از مبارزه خارج کند. پس از از بین بردن این هیولاها، ۲ نفر از داخل کلبه بیرون می‌آیند و شما می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید، ولی هیچ اطلاعات به درد بخوری از آن‌ها به شما نمی‌رسد؛ پس نوبت می‌رسد به بررسی به سبک گرالت! به داخل خانه بروید و از ویچر سنس استفاده کنید تا محیط را بررسی کنید. اجسادی که در گوشه و کنار افتاده‌اند را بررسی کنید و گرالت در نردیکی یکی از آن‌ها بوی خون متفاوتی را احساس می‌کند. رد خون را بگیرید تا به یک کلبه برسید که در آن قفل است و به کلید نیاز دارد. پس از صحبت با یکی از روستاییان، متوجه تونل‌های زیرزمینی زیر روستا خواهید شد که یک هیولا در آن زندگی می‌کند. این مرد روستایی کلید در کلبه را نیز به شما می‌دهد و راه برای ویچر ما اکنون باز است. وارد تونل زیرزمینی شوید و پس از کمی راه رفتن، جنازه‌ای که به آن برمی‌خوردید را بررسی کنید. با بررسی دقیق جنازه، می‌فهمید که با یک خون آشام روبرو هستید؛ دقیق‌تر بخواهم بگویم یک Ekimmara. مبارزه‌ی عادی با Ekimmara می‌تواند سخت باشد ولی اکنون می‌خواهیم نکاتی را بگوییم که این مبارزه را برای شما آسان‌تر کند. اولین نکته آن که Ekimmara به آتش حساسیت دارد و به خوبی می‌توانید با آتش به او دمیج بزنید. دومین مورد آن است که بهترین روش دفاعی برای Ekimmara آن است که از جادوی Quen استفاده کنید، پس استامینای خود را برای آتش زدن هدر نکنید و آن را برای دفاع نگه دارید. حالا چگونه باید Ekimmara را آتش زد؟ اینجا است که به بخش آلکمی بازی می‌رسیم. باید تعدادی بمب آتش زا درست کنید و به جای استفاده از جادوی Igni از این بمب‌ها استفاده کنید. از روغن‌هایی که می‌تواند روی شمشیرتان بزنید غافل نشوید که یک برترین نسبی بسیار خوب در طول مبارزه محسوب می‌شوند. نکته‌ی نهایی، به هیچ وجه یک جا ساکم نمانید و تمام در حال حرکت باشید. پس از شکست دادن Ekimmara، آن را لوت کنید و از تونل بیرون بیایید. با فردی که کلید را به شما داده بود صحبت کنید تا ۲۱۰ سکه‌ی ناقابل از او بگیرید. حالا تنها کاری که مانده آن است که به سراغ فرمنده Milan Noran بروید و به او بگویید که ماموریت را انجام داده‌اید و مشکل برطرف شده است.

Jenny o’ the Woods

برای گرفتن این کانترکت به روستای Midcopse بروید و تابلوی اعلانات را بررسی کنید. پس از برداشتن اعلامیه، به سراغ Bolko بروید و راجع به کانترکت با او صحبت کنید. به یاد دارید که گفتم به دلیل کلاس کاری سر پول با مشتری بحث نکنید؟ این قانون را برای این یک ماموریت فراموش کنید و با Bolko سر پول بحث کنید چرا که او تا ۲۵۵ سکه نیز با شما راه می‌آید!

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

عاقبت فرار از خانه

اکنون زمان استشهاد محلی است! به سراغ Agneta بروید و در رابطه با هدفتان از او سوال بپرسید. او به شما می‌گوید که حوالی نیمه شب می‌توانید او را پیدا کنید. سپس، باید منطقه را بررسی کنید. از شخصیت Agneta اگر به سمت شمال غرب ۱۰۰ قدم بردارید، تقریبا به محل درستی می‌رسید که باید بررسی کنید. حالا با ویچر سنس محیط را بررسی کرده و ردی که پیدا می‌کنید را دنبال کنید. پس از مدتی، به یک Assassin’s knife می‌رسید. کمی جلوتر بروید و نشانه‌هایی دیگر از دختر بخت برگشته‌ای که گم شده پیدا خواهید کرد. در این میان، نامه‌ای نیز وجود دارد که نشان می‌دهد این دختر قصد داشته تا با معشوقه‌اش از روستا فرار کند و اکنون خبری از آن‌ها نیست! عاقبت درس نخواندن و فرار از خانه! دوباره به سراغ Bolko بروید و راجع به این اطلاعات با او صحبت کنید. او نیز به شما محلی که قرار بود دخترک با معشوقه‌اش ملاقات کند را نشان می‌دهد.

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

استفاده از Yarden فراموش نشود.

زمانی که به محل برسید، می‌توانید نامه را در آتش بسوزانید تا پس از مدتی Jenny o’ the Woods ظاهر شود. از آن جایی که او یک روح است، جادوی مورد نیازتان Yarden است و همین مورد باعث می‌شود تا برای گرفتن تروفی‌ای که اول مقاله خدمتتان عرض کردم، این مموریت کمی سخت باشد. منتظر باشید تا Jenny o’ the Woods وارد حلقه‌ی Yarden شود و سپس به او جمله کنید. در طی مبارزه، او دو بار تلاش می‌کند تا از خودش ۳ کپی بسازد. در کم‌ترین زمان ممکن این کپی‌ها را که تنها با یک ضربه نیز از بین می‌روند را نابود کنید؛ چرا که در غیر این صورت باعث پر شدن سلامتی Jenny o’ the Woods می‌شوند. پس از کشتن او، او را لوت کنید و برای گرفتن جایزه‌تان به روستا برگردید. ماموریت تمام!

از آن جایی که کانترکت‌های مربوط به منطقه‌ی Midcopse در اینجا به پایان می‌رسد، به سراغ Treasure Huntهای بازی در این منطقه برویم و یک بار برای همیشه کارمان را با Midcopse به اتمام برسانیم.

اول از همه نیاز است تا یک نقشه را برای شما بگذارم و از این به بعد Treasure Huntهای منطقه را برروی این نقشه به شما توضیح می‌دهم.

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

نقشه‌ای که زیاد با آن کار خواهیم داشت.

Sunken treasure

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

سرعت عمل کلید حل ماجرا است.

برای شروع این ماموریت، ابتدا باید به سراغ شماره‌ی ۲ در نقشه بروید و یک نامه را از جسد یک Drowner بردارید و بخوانید. همان‌طور که اسم ماموریت می‌گوید، قرار است با یک محموله‌ی غرق شده طرف باشیم، ولی خوشبهتانه اصلا دور نیست و تنها حدودا ۵۰ قدم با شما فاصله دارد. حواستان باشد که در کنار این این محموله ۲ Drowner با لول ۱۰ حضور دارند و شما باید زیر آب آن‌ها را با کراس‌بو بزنید. البته این را نیز بگویم که اگر به سرعت به سمت محموله بروید، لوت کنید و زود نیز فرار کنید، Drownerها مشکلی برای شما پیش نخواهند آورد.

Costly mistake

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

ریش و قیچی دست شما.

به سراغ شماره‌ی ۳ در نقشه بروید و از با ۲ Drowner مبارزه کنید که لول ۴ هستند، پس مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. اکنون جنازه را بررسی کنید نامه‌ای که پیدا می‌کنید را بخوانید. ماموریت به صورت خودکار به لیست شما اضافه خواهد شد. محل حدودی محموله به شما گفته می‌شود که حدودا جنوب غربی جایی است که اکنون ایستاده‌اید. مشکلی که دارید، آن است که محموله توسط ۵ یا ۶ Drowner لول ۱۰ محافظت می‌شود. روش اول آن است که همه را با کراس‌بو نابود کنید که خودم همیشه همین کار را می‌کنم. روش دوم آن است که به بالای کشتی بروید، سپس به سمت محموله شیرجه بزنید و قبل از این که Drownerها بخواهند واکنش نشان دهند، جعبه را لوت کرده و فرار کنید. هر دو روش پیش روی شما است، ریش و قیچی دست شما.

Queen Zuleyka’s treasure

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

قبل از این که Drownerها بخواهند واکنش نشان دهند، جعبه را لوت کرده و فرار کنید.

به سراغ شماره‌ی ۴ از نقشه بروید. نامه‌ای روی زمین است که با خواندن آن این ماموریت به لیست شما اضافه خواهد شد. البته یک کمپ مملو از دشمن نیز در نزدیکی شما قرار دارد که مختارید آن‌ها را نابود کنید. البته، این کمپ حدودا ۱۵ دشمن لول ۷ دارد، پس اگر اماده نیستید یا در کشتن تعداد زیادی دشمن در یک زمان مشکل دارید، به سراغش نروید. اگر از جایی که ایستاده‌اید و نامه را پیدا کرده‌اید، حدودا ۱۵۰ قدم به سمت شمال غرب بروید، به هدف خود می‌رسید. محموله داخل کشتی است و شما باید سوراخی که روی بدنه‌ی کشتی است را پیدا کرده و از آنجا محموله را لوت کنید. از آن‌جایی که Drownerهای زیادی دور و بر این محموله هستند، باید سریع عمل کنید چرا که کشتن آن‌ها صرفه‌ی زمانی ندارد!

تبریک! شما رسما هر چیزی که در منطقه‌ی Midcopse بود را پیدا کردید و انجام دادید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا
راهنمای قدم به قدم The Witcher 3- گیمفا