بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا

بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد

رضا مهرعلی
۲۲:۳۱ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا

Halo Infinite، بازی در دست ساخت استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی به حساب می‌آید. خبر خوش برای طرفداران این بازی، ارائه‌ی یک رده‌بندی سنی برای آن است.

به گزارش خبرگزاری VCG، وب‌سایت رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا، روز گذشته رده‌ی سنی M یا بزرگسال را برای بازی Halo Infinite اعلام کرده است. این خبرگزاری، هفته‌ی قبل نیز اعلام کرد که بازی دید استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games)، یعنی Forza Horizon 5 رده‌بندی سنی شده است.

اگر بخواهیم این موضوع را مد نظر قرار دهیم، ممکن است بازی Halo Infinite، یک هفته پس از تاریخ عرضه‌ی بازی Forza Horizon 5 منتشر شود. طبق برنامه‌ریزی‌های قبی، قرار است بازی Forza Horizon 5 از تاریخ ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد و جالب اینجاست که به فاصله‌ی ده روز از آن (۲۴ آبان ماه مصادف با ۱۵ نوامبر)، بیستمین سالگرد فرانچایز Halo خواهد بود.

در اخبار مرتبط با شرکت بزرگ مایکروسافت (Microsoft)، این شرکت اخیرا حضور خود در کنفراس Gamescom امسال را تایید کرده است. طرفداران بازی Halo Infinite، حدس  می‌زنند که این بازی جزئی از رویداد یاد شده باشد و تاریخ عرضه‌ی آن اعلام شود.

رودیداد Gamescom 2021، به صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد. علاوه بر بازی Halo Infinite که انتظار داریم سرانجام تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص شود، احتمال دارد تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Forza Horizon 5 نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شود. از دیگر شرکت‌های حاضر در این رویداد، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) است که به نظر می‌رسد جزئیاتی بیش‌تری را از بازی Battlefield 2042 و همچنین به‌روزرسان بعدی Apex  Legends به اشتراک بگذارد.

به‌تازگی تصاویر جدیدی از بازی Halo Infinite لو رفته و همچنین شایعه شده است که حالت بتل رویال این بازی، از جهات مختلفی با بخش داستانی آن ارتباط دارد. برای آگاهی بیش‌تر از اخبار بازی Halo Infinite، می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا
بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پس دیگه حتمیه که در رویداد های آینده ایکس باکس تاریخ عرضه هیلو رو می فهمیم.

    • آره دیگه مشخصه که توو گیمزکام تاریخ میخوره
      چقدر خوب که درجه سنی بزرگسال روش خورده و‌ با عنوان جدی طرف هستیم
      از این بابت این حرفو زدم که بخاطر فروش بیشتر و تضمین‌شده‌تر‌ نیومدن درجه سنیو پایین بیارن
      ایول

  • حتی دیگه شکم ندارم ، این بازی به نظر من قطعا بازی موفقی میشه …
    من که خیلی از مولتیش خوشم اومد ، عالی بود …. منتظر کمپین و یک گیم پلی عالی هستم ازش :inlove:

    • Max22 گفت:

      فقط یه سوال! چه فرقی کرده با بقیه عنوان های قبل هیلو تو زمینه مولتیش، و گیم پلی!؟ چقدر نوآوری داشته!؟ ممنون میشم با ذکر مثال برام بگی اصلا فرقی داشته یا نوآوری؟! خیلی دوست دارم بدونم به قول دوستان ایکس باکسیمون این بازی که قراره متای بالای حداقل ۹۵ بگیره و گوتی سال بشه! 😮 چه ویژگی های داره یا برای اولین بار آورده و میخواد یه انقلاب تو سبک شوتر ایجاد کنه!؟ فارق از گرافیک که هرنسل ارتقا پیدا میکنه! که البته اونم جای بحث داره؟ چکار کردن؟!

      • مولتی :

        سیستم شخصی سازی بسیار بسیار گسترده تر
        گیمپلی تکامل یافته(اگه بازی کرده بودی هیلو میفهمیدی ;-))
        بخش های جدیدی مثل آکادمی
        سیستم بتل پس
        گان های جدید مثل اسکیور
        فیزیک و هوش مصنوعی فوق العاده

        کمپین :

        داستان بهتر از هیلو ۴ و ۵ و در حد هیلو ۳
        گیمپلی تکامل یافته ی هیلو
        ویژگی جدیدی مثل گرپلینگ هوک

        اینا رو برای شما ننوشتم چون از نوع کامنتت معلوه قصد اطلاعات جمع کردن نداری واسه کسی نوشتم که خبر نداره ومیبینه

        • vas گفت:

          تمام کامنتش حرفای گیمشو بود وگرنه اینا که از خودشون چیزی ندارن بگن.

          اون گیمشو هم تو این پادکست اخیرش خیلی حق گفته بود میگفت هیلو ۳ آشغاله و این هیلو اینفینیت همونه فقط گرافیکش بیشتر شده و نوآوری نداره!

          یعنی یک آدمیه اومده تمام ویژگی های مثبت و هوش مصنوعی عالی رو گذاشته کنار بعد تازه اومده گیمپلی ایکس باکس وان رو گذاشته! اینهمه خبر و گیمپلی رو سری ایکس اومد. این آدم تکلیفش مشخصه.

      • الان تموم گیم های جهان سیکوئلشون نوآوری داره فقط هیلو نداره؟!
        اکثر گیم هایی که در حال حاضر باعث نوآوری میشن ایندی هستند
        بحث هیلو نیست، الان مثلا بتلفیلد جدید چه نوآوری داره؟

      • Yato گفت:

        اولش فکر کردم می خوای در مورد مولتی بدونی بعدش که کامل خوندم منظورت را فهمیدم ، نمیگم بازی خوب یا بدی هست ولی چرا ذهنتان درگیر بازی می کنید که دوستش ندارید ?:-) ؟؟ واقعا نمیتونم درکتون کنم ، اگربخوام به طور کلی بگم یک ترکیب عالی از سه عنوان هیلو ریچ ( بیشتر ) هیلو ۵ و دووم اترنال که به شدت حداقل برای من سرگرم کننده و جذاب بود و به شخصه از مولتی ۵ که کمی بازی کردم بیشتر باهاش حال کردم ( گیم پلی سریع تری داره )

      • قبل از هر جوابی که بخوام به شما بگم ، این موضوع رو بگم که هیچ فن هیلو و هیچ فن واقعی ایکس باکسی اونقدر بی منطق نیست که بازی که نیومده و ریلیز نشده رو گوتی بدونه یا بهش متایی بده که بدست آوردن اون متا در این زمونه کار تقریبا هیچ بازی نیست ، اون آقایونی که هیلو رو پیش از عرضه گوتی می نامن یا بهش متای بالای ۹۵ رو میچسبونن جزء قصد تخریب کردنش ، هیچ قصد دیگه ایی ندارن …. این از این …
        من میگم هیلو یک بازی خوب و به نظرم بسیار موفقی میشه ،چرا؟ چون با دیدن مولتیش و پایبند بودن به سبک خودش به من این رو اثبات کرد.
        هیلو نمیخواد چیز جدیدی رو رو کنه ، هیلو نمیخواد انقلابی به پا بکنه ، هیلو نمیخواد فکی رو بندازه ، هیلو همین قدر که به المان های قدیمی خودش پایبند باشه و به ۳ گانه شاهکار خودش نزدیک بشه ، یعنی بسیار موفق بوده و بسیار عالی عمل کرده ، همین الان شما برین یک سرچ ساده بکنین ، تو اکثر جاها دارن میگن هیلو اینفینیت بازگشت به ریشه ها، هیلو اینفینیت شبیه هیلو ۳ …. همین حرف ها کافیه برام تا بدونم با بازی خوبی احتمالا طرف هستم ….

        اگر هیلو بازی کرده باشی متوجه حرفام میشی ، میتونی درک کنی که وقتی یک هوادار هیلو میفهمه که بازخوردها خوب و عالی بوده ، چه قدر به این عنوان میتونه دل ببنده …
        من نمیدونم چرا میتونین تصور کنین که یک اکشن اول شخص جدیدی میتونه تولید بشه که انقلاب به پا بکنه ،
        عزیز از همینجابهت میگم ، هیچ شوتر اکشن اول شخصی دیگه تولید نمیشه که انقلاب ایجاد کنه ، هیچ جایی برای کشف تو این زمینه دیگه وجود نداره و هیچ خلاقیتی دیگه باقی نمونده که بشه چسبوندش به سبک شوتر اول شخص..
        گرافیک تنها المانی از شوتر اول شخص باقی مونده که قابل تغییره و بقیه زوایای این ژانر کاملا بابازی هاش پر شده و قابل گسترش نیست .

        من از هیلو اینفینیت تنهااین انتظار رو دارم که به ریشه های خودش نزدیک بشه و در این صورت یعنی به موفقیت بسیاری رسیده، حالا چه شما بخواین قبول کنین یا نخاوین قبول کنین

        • Max22 گفت:

          عزیزم اصلا قصد تخریب یا کوچک کردن فرنچایز هیلو رو به هیچ عنوان ندارم! من خودم تا هیلو ۳ و تا حدودی ۴ رو بازی کردم. هیلو همیشه یکی از بزرگترین و باشکوه ترین نمادهای شوتر بوده. بحث من اینه باید یه سری المان و گیم پلی جدید چه میدونم نوآوری بعد از این همه مدت قرار بدن! برای مثال گاد اف وار رو ببینید اگه قرار بود با همون فرمون سه قسمت اول ساخته میشد قطعا به این موفقیت و پیشرفت نمیرسید! 🙂 اما سونی اومد و یکی از برزگترین ریسک های خودشو روی یکی از بهترین آیپی هاش انجام داد و خب نتیجه اش که همه دیدیم! شاید خیلی از دوستان بگن اصلا احتیاجی نداره تغییر بده! شاید حق با اونا باشه، اما خب تا کی میتونن با اتکا به همون گیم پلی اصلی کل بازی تو این نسخه ها، هیلو های بعدی رو بسازن؟! :talktothehand:

          نمیدونم چرا بعضی از دوستان اگه انتقادی از یه بازی محبوبشون بشه انگ ترول و هیت به آدم میچسبونن! 🙁 بحث من اینه چرا هیلو نباید شاهکار باشه از هرلحاظ گرافیک ، گیم پلی ، داستان و…. اما متاسفانه به این روز افتاده! :-(( تازه مایکروسافت چرا اومده بار اول بخش مولتیشو روی سری one x نشون داده!؟ بهتر نبود حداقل روی سریز اس یا ایکس نشون میدادن…..

          بگذریم هیچ وقت قصد هیت کردن هیچ بازی رو نداشتم و ندارم، البته باید جواب بعضی از دوستانی که فوقالعاده ترول و هیت الکی میکنن باید داد .

          • عزیزم خط اول کامنتت رو خوندم به کل کامنتت رسیدم حالا کل کامنتت چیه همون حرفای بالاترت که هیلو نو اوری نداره همون حرف هایی که همه بهت جواب دادن

          • برای این بازی رو روی وان نشون دادن چون زیر اکثر پست های هیلو، ملت نگران اجرا شدنش روی کنسول های نسل قبل بودن
            بخاطر رفع و نگرانی ملت تکنیکال تست رو روی کنسول های نسل قبل نشون دادن
            و اگه شما میخواستی و دنبال درک موضوع بودی و فقط حرف های امیر گیم شو کپی نمیکردی میفهمیدی که تکنیکال تست رو بمدت چند روز برای تموم اینسایدر ها بازگذاشتن و تموم رسانه ها نسخه سریز اکس و اس رو برسی کردن :-*

          • هیلو به چه روزی افتاده !!!
            شما قطعا قصد ترول رو داری

            اینهمه خوبی بازی رو نمیبینی و فقط حرفهای تکراری و پوچ بعضی ها رو اینجا تو کامنتت گذاشتی….
            در مورد گاد آف وار ، عزیز گاد آف وار چه نو آوری داشت ؟؟؟ مطمئنم حتی به این سوال هم نمیتونی جواب بدی ، چون به نظرم حتی گاد آف وار رو بازی نکردی ، gow اومد سبک دوربینش رو تغییر داد ، به نوعی از re4 تقلید کرد ، به نوعی از سری سولز الهامهایی داشت ، از نظر روایی پیشرفت داشت و خودش رو از هک اند اسلش خالص به نوعی نزدیک به اکشن ماجراجویی کرد (خیلی کم) این تغییرهای گاد بود ، به نوعی سبک خودش رو عوض کرد و میشه گفت ، از یکنواختی خلاص شد … اما شما به من بگو ، شوتر اول شخص چه امکان کشف نشده ایی داره که هنوز تو هیچ شوتر دیگه ایی ندیدی؟
            این ژانر میشه گفت اشباع شده ، اکثر بازیهایی که میبینی بتل رویال و امثالشون شوتر اول شخصن ،بازیهای rpg شوتر اول شخص داریم ، بازی های ماجراجویی اول شخص داریم و خیلی دیگه …

            هیلو با نشون دادن گیم پلیش روی ایکس باکس وان نشون داد که چه قدر روش کار کردن و چه زحمتی کشیدن ، این کار خیال خیلیها رو راحت کرد ، دهن هیترها رو بست … الان همه منتظر کمپین هستن تا نمایشینشون بدن ، چون اکثرا فهمیدن مولتی بسیار عالی هست و دیگه کسی کاری با اون نداره …

            اگر کمپین هم بتونه به سطح عالی دست پیدا بکنه ، دیگه کسی از هیلو انتظاری نداره …

            متاسفانه شما چشمتون رو به تمام زیبایی های نشون داده شده بستین و فقط نیمه خالی (البته وجود نداره) میپردازین ….

            ان شاءالله این هیلو بیاد و شما هم دستتون برای اولین بار به این عنوان برسه

      • john117 گفت:

        جالبه که ایکس فنا جواب ترول رو با بی محل کردن میدن
        بنظرم همون منفی روهم بهشون ندین بیشتر سرخورده میشن کمکم ناپدید میشن

      • sahba.sh گفت:

        من با آنچارتد زندگی کردم سه بار تمومش کردم میشه بگی به جز گرافیک و انیمیشن هایی که اضافه کردن چه تغییری تو گیم پلیش ایجاد کردن!؟ معلومه که به ترکیب برنده دست نمیزنن!! هیلو همین الانش هم از نظر گیم پلی بی نظیره و دلیلی برای تغییرات اساسی تو گیمپلی دیده نمیشه

      • مرد یه قلاب اضافه کردن که می‌تونه لول دیزاین بازی رو از این رو به اونرو کنه!
        اپن روم بودن بازی هم هست
        دیگه چه تغییری میخوای ( تغییرات معمول مثل بهتر شدن هندلینگ ماشین و صداگذاری و گان پلی هم هست⁦:-|⁩)

      • نواوری؟چه چیزی برای اولین بار وارد گیم کرده؟ سیستم بتل پس هیلو برخلاف تموم گیم های دیگه اگه بخریش تا ابد داری :clap:

      • انسان گفت:

        الان لست ۲ چه نوآوری در گیم پلی داشت ؟ هیچ.
        تأیید لطفاً

  • داستانش رو یکی واسم اسپویل کرد منم به دو تا از دوستام که میخواستن به خاطر این بازی ایکس باکس بخرن گفتم بجاش رفتن پلی استیشن فایو خریدن فکر نمی کردم اسپویل بازی اینقدر تأثیرگذار باشه وگرنه زودتر از اینکار رو می کردم

    • نکنه داستانش اون نوبی که رفته تو گوگل ترنسلیت ترجمه کرده اورده اینجا میره پیوی بقیه اسپویل میکنه برات اسپویل کرده :laugh: .

    • من نمیدونم چرا اصرار دارین با هر کامنتی که میدین سطح بسیار پایین ترول کردنتون رو باز اثبات کنین ، آقا ترولم میکنی جوری ترول کن که حال کنیم ، این جیگرمون بسوزه آخه اینا چیه میای میگی !!!!

      میگی برای دوتا از دوستات که میخواستن برای هیلو ،ایکس باکس بخرن ، اسپویل کردی داستان رو (که البته کار بسیار بدی کردی) و اونا منصرف شدن و رفتن ps5 خریدن.
      خب عزیز من هیلو اصلا بازی سیستم سلری نیست ، در واقع هیچ بازی ایکس باکسی سیستم سلر نیست ، همه بازی های ایکس باکس برای پی سی هم میان ، در واقع کسی که میره و ایکس باکس میخره برای گیم پس میخره نه برای هیلو !! (قدیم چرا این روند خرید ایکس باکس به خاطر هیلو درست بود، چون تو جای دیگه قابل تجربه نبود.) اما دوستای شما همچنان میتونن روی پی سی هیلو رو تجربه کنن ، دوستای شما قطعا ps5 رو انتخاب نکردن چون از داستان هیلو خوششون نیومده (گرچه اصلا میدونم نه دوستی تو کاره نه خریدی و اینا زاییده ذهن خودته) روی ps5 چه شوتر اول شخص اختصاصی وجود داره که بشه جایگزین هیلو کرد ، تا نبود اون رو جبران کرد. هیچی….
      وقتی همچنان بشه یک بازی رو روی سیستم دیگه تجربه کرد ، منطقی نیست که بگیم چون ازش خوشم نیومده و نمیخوام بازیش کنم برم رقیبش رو بخرم …..

      • جالبه که دوستاش فقط برای داستان از تجربه هیلو منصرف شدن و رفتن ps5 خریدن ، یعنی از گیم پلی هیلو هیچی نمیخواستن ، نمیخواستن بازی کنن ، فقط میخواستن داستان عالی باشه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

        چون داستان اسپویل شده، از یک بازی شوتر اول شخص دست کشیدن و رفتن ، یک دستگاهی رو خریدن که شوتر اول شخصی نداره و البته :rotfl: :rotfl: یعنی فقط داستان :rotfl: :rotfl: :rotfl:
        خیلی خنده دار بود به خدا

    • Artorias گفت:

      به دوستات بگو به جای خرید کنسول برن داستان بازیا رو تو یوتیوب ببینن دیگه این هزینه به خاطر چیه

  • مولتی بازی رو دیدم
    جالب بود
    سیستم تیراندازی و حرکت بهبود پیدا کرده

  • Rainboy گفت:

    امیدوارم جو‌ منفی تاثیر خودشو روی دیدگاه منتقدین و پلیر ها نذاره البته که بتای بازی بازخوردهای مثبتی داشته فقط میمونه کمپین پر و پیمون که بشه یه هیلو در خور‌ اسمش.البته نسل جدید تازه شروع شده و مطمئنا هیلو کاملا نسل بعدی رو اواسط نسل میبینیم

بازی Halo Infinite در استرالیا رده‌بندی سنی شد - گیمفا