اعضای قدیمی Ubisoft ،EA و WB Games استودیوی Raccoon Logic را تاسیس کردند
اعضای با تجربهی شرکتهای بزرگی همچون الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، یوبیسافت (Ubisoft) و وارنر بروز گیمز (WB Games) که مهارت زیادی در ساخت عناوین اکشن ادونچر دارند، با تشکیل یک تیم واحد، استودیوی جدیدی را به نام راکون لاجیک (Raccoon Logic) تاسیس نمودند.
استودیوی راکون لاجیک قصد دارد تا مسیر تیم تایفون استودیوز (Typhoon Studios) را که توسط گوگل (Google) خریداری شد، ادامه دهد. اولین قدم راکون لاجیک در این جهت نیز با دریافت مجدد حق انتشار بازی Journey to the Savage Planet برداشته شد.
بر اساس اخبار منتشر شده، این استودیوی تازه تأسیس ورژن اصلاح شدهی تایفون استودیوز به شمار میآیند:
پس از همکاری دست جمعی این افراد در پروژههای مختلف و گذراندن سالهای طولانی در کنار بزرگترین و پردرآمدترین بازیسازها، بااستعدادترینهای تایفون استودیوز دور هم جمع شده و یک استودیوی کاملاً جدید را با نام راکون لاجیک تشکیل دادند.
این تیم موفق شد تا با دریافت یک سرمایه گذاری اولیهی بزرگ از شرکت چینی تِنْسِنْت (Tencent) مجدداً حق انتشار عنوان Journey to the Savage Planet را تصاحب کند. این موضوع بدین معناست که انتشار نسخهی جدید این بازی از راکون لاجیک کاملاً قابل انتظار خواهد بود.
آقای الکس هاچینگسون، کارگردان بخش تبلیغات این استودیو میگوید که تیم راکون لاجیک به شدت بابت دستیابی دوباره به فرصت کار بر روی عناوینی که قبولشان دارند، خوشحال و هیجان زدهاند.
هاچینسون میگوید:
ما به خاطر بازگشت به فضای بازیهای مسقل بسیار هیجان زدهایم، چراکه با این تیم شگفتانگیزی که دست و پا کردهایم، میتوانیم بر روی بازیهایی که واقعاً به آنها باور داریم کار کنیم.
سرمایهگذاری اولیهای که ما از شرکت تنسنت دریافت کردیم به روند کارمان سرعت بسزایی بخشیده، به طوری که میتوانیم بدون مذاکره و صحبت با ناشران بازی به انتشار مستقیم پروژههای بزرگترمان بپردازیم.
ما عاشق عناوین سیستم محور هستیم؛ عناوینی که در آنها شوخطبعی و عشق دیده شود و همچنین بازیهایی که با اتمسفر خاص و منحصر به فردی که دارند، بهترین واکنشها را از بازیبازان دریافت کنند. ما با پیشروی در این مسیر و بر اساس این ایدهها به زودی عناوین جدیدی را معرفی خواهیم کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
چقدر این روزا استودیو تاسیس میشه… اون از that’s no moon اینم از این :smirk:
ترسم از اینه که این تنسنت یک دفعگی کنسول نزنه و یکدفه بازی های استودیوهایی که درشون سرمایه گذاری کرده رو انحصاری کنه
الان مالک این استدیو تنسنت؟؟؟