به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Chivalry 2 منتشر شد

محمد سعیدی
۱۱:۰۸ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰

تیم سازنده‌ی بازی Chivalry 2 امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی این بازی را منتشر کرد. این به‌روزرسانی بزرگ، محتویات فراوانی را هم به بازی اضافه می‌کند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

حتما در جریان هستید که تنها چند وقت از انتشار بازی Chivalry 2 می‌گذرد. استودیوی سازنده در این مدت سعی داشته است تا با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف، محتویات تازه‌ای را به آن اضافه نماید. علاوه‌بر آن، بسیاری از ایرادات بازی نیز رفع شده است تا هواداران با خیال راحت‌تری به تجربه‌ی آن بپردازند. امروز با خبر شدیم که به‌روزرسانی دیگری برای این اثر منتشر شده است که در وهله‌ی اول، یک نقشه با نام Galencourt را به آن وارد می‌کند. این نقشه چندی پیش توسط تیم سازنده معرفی شد و بازی‌بازان زیادی در انتظار ورود به آن بودند.

اکنون هواداران می‌توانند به Galencourt رفته و مبارزه‌ی جانانه‌ای را با دیگر افراد داشته باشند. به جز آن، حالت تازه‌ای هم در منوی این عنوان مشاهده می‌شود و بازی‌بازان به شیوه‌ی دیگری می‌توانند با دیگر افراد از سراسر جهان نبرد داشته باشند. بخشی به نام Arena Mode نیز در این منو به چشم می‌خورد که بدون شک مبارزه در آن بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. تنها کافی است که شخصیت و سلاح مورد علاقه‌ی خود را برگزیده و ساعت‌ها سرگرم شوید.

یک زاویه دوربین جدید نیز به وسیله‌ی یان به‌روزرسانی در بازی به وجود آمده است که نباید از آن به راحتی عبور کرد. بسیاری از بازی‌بازان این زاویه را از سازندگان درخواست کرده بودند. همچنین طرفداران از این پس قادر هستند تا تغییرات جالبی را در پروفایل خود ایجاد کرده و به شخصی‌سازی آن بپردازند. بسیاری از مشکلات و باگ‌های این اثر نیز برطرف شده است تا تجربه‌ی آن دلنشین‌تر از گذشته شود. پس اگر از دوستداران Chivalry 2 هستید، اعمال این به‌روزرسانی برایتان الزامی خواهد بود. قابل ذکر است که اوایل این ماه از برخی محتویات آینده‌ی بازی Chivalry 2 رونمایی شد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از این نشانی مشاهده نمایید.

Chivalry 2 عنوانی در سبک‌های اکشن و هک اند اسلش است که توسط دو استودیوی تورن بنر (Torn Banner) و تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive) ساخته و عرضه شده است. این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید