تاکنون بیش از ۶ میلیون بازیباز Hellblade: Senua’s Sacrifice را تجربه کردهاند
در کنار تایید خبر انتشار نسخهی نسل نهمی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای رایانههای شخصی، نینجا تئوری اعلام کرد که این بازی از زمان عرضهی خود در سال ۲۰۱۷ موفق به جذب ۶٫۳ میلیون بازیباز شده است.
مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس بهینه شده است و نسخهی نسل نهمی این عنوان از جلوههای بصری با کیفیت، وضوح ۴K، قابلیت رهگیری پرتو و موارد بیشتری پشتبیانی خواهد کرد. به دنبال این خبر، استودیوی خالق این عنوان یعنی نینجا تئوری (Ninja Theory) از فرصت استفاده نمود و اطلاعاتی از این بازی را با بازیبازان به اشتراک گذاشت.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در حساب کاربری رسمی توییتر استودیوی نینجا تئوری، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ تاکنون توسط بیش از ۶٫۳ میلیون بازیباز تجربه شده است. لازم به ذکر است که این بازی ابتدا برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شد و پس از چند ماه در دسترس دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار گرفت و در نهایت، در سال ۲۰۱۹ دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز قادر به تجربهی آن شدند.
البته، تاکنون آمار دقیقی از میزان فروش این بازی منتشر نشده است و با توجه به قرارگیری دائمی در سرویس گیمپس، احتمالاً هیچگاه نخواهیم توانست تا آمار فروش آن را در حالت استاندارد با سایر عناوین مقایسه کنیم. اما به هر ترتیب، جذب ۶٫۳ میلیون بازیباز خود یک موفقیت عظیم برای این استودیو و این بازی تلقی میشود.
در همین حال، ساعاتی پیش تایید شد که نسخهی نسل نهمی این بازی طی یک بهروزرسانی در اختیار دارندگان پلتفرم رایانههای شخصی نیز قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
این بازی یه سری مشکلات داشت (که بیشتر به خاطر بودجه پایین و تعداد سازندگان کمش هست) ولی واقعا مثلش تو صنعت گیم نیست. این بازی قشنگ نشون میده مشکلات روانی و Psychosis چجوریه و یه سری از مریض های مبتلا به این بیماری چه دردی میکشن.
میتونم بگم شاهکاریه برای خودش. این بازی بیشتر شبیه یه سفر به اعماق ذهن مریض یه فرد هست و بازی بودنش فقط یه وسیله هست که ادم رو در این سفر زیبا همراهی میکنه.
اونایی که اب دستتونه بزارید زمین و اگه میتونید این بازی رو تجربه کنید. مثلش رو تو کل صنعت گیم پیدا نمیکنید (حداقل من پیدا نکردم)
کسی اطلاع داره این استودیو چند نفر هستند و بازی شون چقدر بودجه داشته ؟
استودیو موقع ساخت فک کنم ۲۰ نفر بودن و بودجشون هم فک کنم حدود ۱۰ میلیون یا کمتر بوده
چقدر بودجه کمی داشتند. تازه با این همه یکی از بهترین گرافیک ها رو ساختند.
۱۵۱ نفر آخرین آمار نینجا تئوری هست و این استودیو دوسه هفته پیش کلا دیگه اگهی های استخدام افراد جدید رو برداشت… و این نشون دهنده اینه که تیمو بستن و بالاخره بازی به ساخت مراحل اصلی رسید و مرحله پیش تولید رو رد کرد…
شاهکار گاد آف وار کیلر :inlove:
ایشون تحت پوشش بنده هستن
اشتباهه دیگه رخ میده
توو دهنش نچرخید
اشتباه شد
(مواظب خودت باش)
لب شکری بود رو نگفتی برادر:-D
یک وقت عاقبتش مثل سایلنت هیل کیلر نشه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
زارت!!
داری مسخره بازی در میاری دیگه اره؟
اقا نکنین اینکار ها رو 😐
:silly:
نه به امیر که به دیستراکشن می گفت فرتنایت کیلر و نه به شما که به این میگی گاد کیلر… این سبکش کلا فرق داره با گاد این مریضیهای ذهن سنوئا رو به رخ می کشه اون میره با خدایان یونان باستان مبارزه کنه….
در واقع سنوئا شخصی در دوره وایکینگ ها بود و رسم وایکینگ ها این بود که تو هر شهری میرفتن تمام افراد اون شهر رو یه چندین روش مختلف سلاخی می کردن… این که این بازی چرا در دنیای نورث (( مثل گاد اف وار )) روایت شده دلیلی داره که نمی گم چون داستان اسپویل نشه… ولی کلا اینا با هم فرق دارن نسخه دوم بازی senua’s saga نام داره که saga در لغت به معنای حماسه اسکاندیناوی هست… که نشون دهنده اینه که سنوئا کاملا سالم شده و ادامه بازی در دوره اسکاندیناوی (( وایکینگ ها)) جریان خواهد داشت… ولی گاد تو دوره وایکینگ ها نیست و خیلی تفاوت داره…
واسه یه ایپی جدید با اون استدیو با تعداد کم این تعداد بازیباز فقط یه چیز نشون میده اونم موفقیت این بازی و راضی بودن گیمرها.
امیدوارم نسخه دومش با سرمایه گزاری ماکروسافت و توسعه نینجا تئوری بزرگتر و بی نظیرتر از شماره اولش بشه که دور از دسترس نیست و مطمانم بازی بزرگی میشه و مثل نسخه اول تحسین میشه توسط منتقدان.
بازی رو تجربه کردم و باید بگم بازی از نظر طراحی محیط و انمی و شخصیت سازی و داستان و صداگذاری عالیه. فقط و فقط بنظر بنده تعداد حرکات و ضربات مبارزه و همچنین مقدار اکشن موجود در بازی و تنوع انمی های بازی کم بود. طوری که بسیاری از تجربه ی این بازی در اواسط بازی خسته میشدند.
امیدوارم روی گیم پلی و مبارزات بازی به خوبی کار بکنند و تا حد امکان متنوع و زیادش بکنن.
با تشکر
من امروز آبدیت کردم تفاوت رو میشه کامل حس کرد رهگیری پرتو هم عالیه
چون بازی سریعی نیست من رو حالت گرافیکی گذاشتم
رو کنسول یا pc?
ایول.منم گذاشتم روی دانلود.۱۴ گیگ حجمشه و روی حالت ری تریسینگ بازیش میکنم.
من اکثر بازیهایی که میاد نسخه اپتیمایز شده پلی میدم چون واقعا به ادم حس نابی میده و اونهایی که سری اس و ایکس دارم پیشنهاد میدم اینکارو بکنین چون تفاوت خیلی زیاده توی تجربش.
مترو..فیفا..دووم..گیرز..استار وارز..فورزا..و…. رو حتما نسخه نسل نهمیشو دوباره برین.عالین.
عاشق این بازی شدم . چه داستاتی . چقدر فوق العاده بود. منتظر نسخه دو هستم . فقط مبارزات بازی کم بود . دوربین بازی . محیط های بازی فوق العاده بود
داداشمون مدلین نیستش دلم برای فکت هاش تنگ شده