پلیگراوند گیمز از نقشهی کامل بازی Forza Horizon 5 رونمایی کرد + عکس
استودیوی پلیگراوند گیمز (Playground Games) در استریم ماهانهی Forza (تحت عنوان Forza Monthly) به رونمایی کلی از نقشهی Forza Horizon 5 پرداخت و اندکی بعد، تصویری با وضوح بالاتر را از نسخهی کامل این نقشه منتشر کرد.
نقشهی عنوان Forza Horizon 5 در مکزیک قرار داشته و ۵۰ درصد از مپ انگلستان در بازی Forza Horizon 4 بزرگتر است. برجستهترین ناحیه در نقشهی این عنوان، کوه آتش فشانی لا گران کالدرا (La Gran Caldera) در شمال غربی آن بوده و قلهی این کوه به قدری ارتفاع دارد که از هر نقطه در دنیای بازی قابل رویت خواهد بود.
از دیگر قسمتهای قابل توجه دنیای Forza Horizon 5، میتوان به استادیوم موجود در مرکز نقشه و تپههای شنی در نواحی غربی آن اشاره نمود. علاوه بر این موارد یک بزرگراه طولانی، قسمت شرقی این نقشه را به غرب آن متصل کرده و به جادههای کوچکتری که به مناطق مختلف این کشور راه مییابند نیز دسترسی دارد.
همچنین استودیوی پلیگراوند گیمز در استریم خود از تازهترین اتوموبیلی که به forza Horizon 5 اضافه شده یعنی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۲ (۲۰۲۲ Toyota Supra) رونمایی کرده و با راندن آن، چندین زیستبوم جدید را نیز به نمایش گذاشت.
عنوان Forza Horizon 5 در روز سهشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ (۹ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرمهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس، ایکسباکس سری اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
من که فورتزا هورایزن ۴ رو بازی میکردم، حس زنده بودن بهم دست میداد، قطعا اینم همینطوریه
حس زنده بودن. حس پرواز . حس رویایی. حس سفر به نهایت بیکران و …
اینقدر تعریف های الکی برای یک بازی شبیه ساز نشان از کمبود شدید انحصاری هستش دوست من. دو بازی برتر (به گفته ایکس باکس فن ها) جفتشون شبیه ساز هستن. یکی رانندگی و یکی هواپیما!
تعریف های الکی آره؟
عاشقشم
چه مپ بزرگی … اوه اوه … جون میده با ماشین دلخواهت گاز بدی تو بزرگراهاش ….
دقیقا ۸۵ روز تا عرضه بازی مونده یعنی کمتر از سه ماه :inlove:
تنها چیزی که نظرمو جلب نمی کنه کاور بازیه…
منطقه شهری خوب دارد . جاده منتهی به کوه عالی است و سخت . یک دایره هم اون وسط نقشه هست. همچنان هم به ریشه اش یعنی طبیعت پایبند هست.
به شدت منتظرشم
۴ یکی از بهترین و کاملترین ریسینگ هایی بود که بازی کردم
مگه داریم بهتر از این بازی به اندازه چند تا بازی سرگرم کنندست زنده باد پلی گراند 🙂
مکزیک انقدر سر سبزه شوخی میکنید،پس فیلمهای وسترن چی میگن
آره منم همیشه فکر میکردم یه کشور بی آب و علفه 😀
برای چی تو نقشه یه جایی مثل داخل شهر نیست؟
نمیدونم گرفتین چی میگم؟
همش سرسبز و زمینه
یه جای شهر مانندی ندارع یعنی؟
شهر ها کاملا مشخصه . همین یکنگاه ۲ ثانیه ای کردم ۳ تا شهر توش دیدم . یکم اگه بیشتر زوم کنید متوجه میشید(دوتا از شهر ها دقیقا کنار دریاهاست از دو طرف شرق و غرب )
آها الان دیدم
خیلی خوبه اینطوری!
دمت گرم :heart: :heart:
به به عجب نقشه ای
خیلی منتظریم
عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای علیرضا کریمخان زند . امیدوارم شب خوبی داشته باشید .
یک نمایش کوتاه از عنوان FH5 توسط توسعه دهندگان آن به نمایش گذاشته شد که سعی می کنم نکات کلیدی که به چشم من آمده و در متن خبر فوق نیامده است را بازگو نمایم :
*** ابتدای امر لازم به یادآوری است برداشت ها از ویدیوی نمایش داده شده در وبسایت YouTube می باشد و امکان اشتباه از جانب بنده وجود دارد ***
۱ – کیفیت بالای Textures برای ۳D Models در همان ابتدای بازی و از لحظه ی شروع آن به چشم می آید . بنده ویدیوی عنوان فوق را بر روی کیفیت تصویر ۱۰۸۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز محدود نمودم . این اختلاف کیفیت اجرای بازی برای دارندگان نسخه ی قبلی سری یعنی FH4 چشم گیر تر است و تفاوت نسل ها را به وضوح نشان می دهد . عنوان مورد اشاره بر روی XBOX Series X اجرا گردیده است .
۲ – شکل و شمایل و چیدمان در منوی اصلی بازی با فشردن کلید Pause بر روی دسته همانند نسخه ی پیشین این سری می باشد . ( معتقدم به چیزی که از هر لحاظ کامل است نباید دست زد )
۳ – مشکل کشیدگی تصاویر یا عملکرد ضعیف بازی در سرعت های بالا با توجه به نرخ نوسازی ۶۰ هرتز قابل دیدن می باشد ، که گمان می کنم تا روز عرضه ی بازی این مشکل نیز برطرف گردد .
۴ – نمایش سوژه ها در دور دست ( Draw Distance ) به شکلی باورنکردنی توسط توسعه دهندگان اثر کار شده است و من برخلاف نسخه ی پیشین اثر هیچ مشکلی در نمایش سوژه ها در دوردست در بازی ندیدم و گویا تمامی بازی به یکباره برای بازی باز اجرا می گردد .
۵ – سه شهر نسبتاً بزرگ در نقشه ی عنوان فوق حضور داشته و از مکان های تاریخی و المان های آن برای کاوش در سراسر نقشه ی بازی استفاده شده است .
۶ – وجود فرودگاه ها در بازی به چشم می آید که معمولاً از ایشان برای انجام یک سری مراحل استفاده می گردد .
در نهایت برای بنده جای تعجب است که در خبر فوق ویدیوی معرفی بخشی از بازی توسط توسعه دهندگان کار نشده است .
توسعه دهندگان عنوان فوق رسماً حضور خود را در مراسم Gamescom 2021 تأیید کرده اند .
قبلاً از تمامی دست اندرکاران و اعضای تحریریه ی وبسایت گیمفا کمال تشکر را دارم .
خوزستانی های عزیز ، پیروز و پایدار باشید .
یا ابلفضل باز شروع شد 😀
ناراحتی نخون رد شو لازم نیست با نمک بازی در بیاری. من به شخصه اکثر وقت ها کامنت های آقای چمنی رو میخونم چون آدم علاقه مند و نکته سنجی هست