Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است

Hellblade: Senua’s Sacrifice حالا برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است

مرصاد قدیری
۲۱:۵۱ ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است

استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) امروز در طی اقدامی غافلگیر کننده، یک به‌روزرسانی جدید را برای بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر کرده و این عنوان را برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس بهینه کرده است. این به‌روزرسان ویژگی‌های جدیدی نظیر جلوه‌های بصری غنی‌تر، رهگیری پرتو از طریق DirectX، حالت رزولوشن و مواردی بیشتری را به این بازی تحسین شده اضافه می‌کند.

این ارتقا در واقع به مناسبت چهارمین سالگرد Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شده است. برای یادآوری باید اعلام کنیم که ساخته‌ی تحسین شده‌ی نینجا تئوری ابتدا در آگست سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد.

شما در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان را مطالعه کنید:

سفر Senua را دوباره تجربه کرده و دنیای او را با چشمانی جدید در Hellblade: Senua’s Sacrifice مشاهده کنید؛ حالا با نسخه‌ی بهینه شده برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس که هم‌اکنون به همراه جلوه‌های بصری غنی‌تر، رهگیری پرتو از طریق DirectX، حالت رزولوشن و موارد بیشتر در  دسترس قرار دارد.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice اکنون بر روی کنسول‌های جدید ایکس‌باکس با سه حالت Performance ،Resolution و Enriched قابل بازی است. نینجا تئوری جزئیات مربوط به هر سه حالت را برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر کرده است:

hellblade

با سه حالت گرافیکی، شما می‌توانید موارد بهبود یافته مثل متریال‌ها، ذرات و LOD ارتقا یافته را با اولویت مد نظر خود مانند نرخ فریم، رزولوشن یا جلو‌ه‌های بصری تجربه کنید. ما همچنین یکی از قابلیت‌هایی که طرفداران به شدت خواهان اضاف شدن آن بودند را نیز به بازی افزوده‌ایم؛ chapter select. حالا می‌توانید لحظات مورد علاقه‌ی خود در سفر Senua به Helheim را دوباره تجربه کرده و تمام lorestone‌ها را پیدا کنید.

در نهایت باید اشاره کنیم که رهگیری پرتو فقط برای حالت Enriched و نرخ فریم ۳۰ در نظر گرفته شده که منطقی است. البته کاربران ایکس‌باکس سری ایکس می‌توانند با کاهش رزولوشن به ۱۰۸۰P، این عنوان را در حالت ویژه‌ی ۱۲۰HZ تجربه کنند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی ویدیویی بازی را از این نشانی تماشا کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این بازی دست کمی از شاهکار نداره و فقط ۲۰ نفر ساختن اونم با بودجه ۷ میلیون شما ها فکر کنید فقط ۲۰ نفر اونم با بودجه ۷ میلیون بتونند همچین گرافیک پشم ریزون بدند، صدا گذاری که گیم های خیلی کمی بتونند همچین کار کنند یا آهنگ های فوق العاده اش که همچنان تو ذهنم میچرخه و اتمسفر بازی که واقعا عالی طراحی شده اوه شخصیت پردازی سنوئا یادم رفت که فوق العاده بود این بازی دسته کمی از شاهکار نداره

    • amazon گفت:

      دوست من بنده هرچی سعی میکنم با احترم صحبت کنم ولی باز همچین کامنت هایی میبینم. شما تو سایت همسایه هم همین ترول بازی هارو میکنین و از طرف ایکس باکس فن های اونجا هم طرد شدین. این کارا واقعا چه معنی میده؟ واقعا فکر میکنین با همچین حرف هایی ارزش بازی ها بالا و پایین میشن؟ همین گاد اف واری که شما میگین یه نمایش لوگوش(که اون هم تایید شد لوگوی نهایی قسمت دوم نیست!) باعث شد خبر بزرگ خرید بتسدا شسته بشه بره پایین!
      بنده از طرف تمامی ایکس باکس فن ها از سونی فن های عزیز با گردن کج پوزش میخوام :rose:

      • Wild Rage گفت:

        شما که کلا گردنت تو کل عمرتون کج بوده حالا چه برا سونی فنا چه برا ایکس باکس فن ها و پی سی فنا و نینتندو فن ها (ایشالا گردنتون با این همه کج شدن اسیب ندیده باشه)
        در مورد اون کاربر هم بگم که مثل اینکه این اکانت مدلین فیک اکانت سایت زومجی هست. یعنی خود صاحب اون اکانت گفته اینجا فیکش رو زدن که خب ایشالا اون فردی که فیک ایشونو اینجا زده یه روز به سن و شعور کافی برسه و بفهمه بهش مدال نمیدن بابت فیک زدن

        • amazon گفت:

          دوست من شما رو نمیدونم ولی بنده ۱۰ سال سن ندارم که این صحبت هارو باور کنم!
          اولا گفتین خودش گفته این اکانت فیکشه! دوست من این اکانت همون حرفای اون اکانتو میزنه اکانت فیک کدومه؟ و اینکه از کی تاحالا حرف یک ترول شده سند برای شما؟(مگر اینکه خود شما باشین صاحب هردو اکانت)
          بله گردن بنده تو کل عمر گیمریم کج بوده چون هرکس براش خانوادش ایکس باکس خریدن شده گیمر و جوک های زیبایی مثل مقایسه هل بلید با گاد اف وار رو میگه :rose:

          • Wild Rage گفت:

            چون که کامنتای این اکانت در اون طرف به هیچ وجه به اندازه کامنتای اینجا تهاجمی نیست.
            اون اکانت در اون طرف شاید بعضی کامنتاش لهنشون بد باشه یکم ولی به هیچ وجه نمیان یه حرفی بزنن مثل (گاد اف وار کیلرمون اومد).
            خب بخش مقایسه هل بلید و گاد اف وار رو که گفتید رو نمیشه انکار کرد. خدایی نمیدونم چطور طرف میاد بازی به بزرگی گاد رو که در میثولوجی ها قرار داره و یه تیم خیلی خیلی بزرگ مثل سانتا مونیکا پشتشه رو با یه بازی ایندی با بودجه بسیار کم و تعداد سازندگان ۲۰ نفر مقایسه میکنه و بهش میگه گاد اف وار کیلر.

      • arm4nii گفت:

        امازون جان من خودم بعنوان یه ایکس باکس فن میفهمم این بنده خدا ترول و هیت میکنه اما خود شما بعنوان یه فردی که هیتر و ترولر هست و کل سایت میشناسنش صلاحیت ارشاد کردن افراد رو نداری.
        شما خودت مظهر اینکارایی و خوددو برو درست کن بعد به بقیه بگو.
        نمیدونم چجور اینجوری رو دارین که بعد اونهمه کامنت و ترول و هیت کردن بیای قلنبه سلنبه حرف از عدالت و ترول نکردن و حرف…. بیای بگی.

      • یه بارم برا پلتفرم اصلیت موبایل سر کج کن چی میشه
        #اصالت

      • john117 گفت:

        کاری به ترول ایشون ندارم ولی من ۶ماهه کنسول نسل ۹ گرفتم الان دارم هلبلید بازی میکنم واقعا دیگه بازی جدید لازم دارم(البته من روزی ۲ ساعت تقریبا ماهی ۲ بازی تموم میکنم)هرچی بازی انجام نداده بود رو رفتم.کاش زودتر آبان برسه موج بازیای ایکس باکس شروع بشه.سعی میکنم سایکونات و هیدیز رو مزه مزه کنم زود تمومشون نکنم تا اون موقع الان واقعا شده برهوت
        البته اگه سونی هم داشتم اون ۴ تا بازی که اومده رو تو ۲ماه بازی میکردم ۴ تا بازی قدیمی رو هم بازی کرده بودم الان اونجا هم برام برهوت شده بود اونم تا سال دیگه هیچی نمیومد هیچی

    • Mateus گفت:

      :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: تا خود سانتامونیکا
      .
      سخنانت برای اونجا کافی نبوده؟ اومدی اینجا؟

    • MahyarMsm گفت:

      عجب ادمای خنده داری پیدا میشن :rotfl: :rotfl:
      گاد اف وار کیلر؟ :laugh:
      شرمندم ولی باید بگم گاد کیلر کل بازی هاتونه 😀
      از این حرفا جای دیگه نزنید ها

    • arm4nii گفت:

      بعنوان یه فن ایکس باکس درخواست میکنم این جملات سخیف و ترولهای بچه گانه رو تکرار نکن توی همه پستها.
      بزاریم جو خوب باشه و لذت ببریم توی کامنتها اطلاعات همو ببریم بالا نه اینکه دعوا کنیم.
      هلبلید یه بازی خاص با اتمسفر بی نظیره که راه خودشو میره و گاد او وار هم راه خودشو میره و یکی از ستونهای صنعت گیم هست در کنار ماریو و هیلو و زلدا و…..
      مقایسه اشتباه نکنیم.

  • Yato گفت:

    تجربه دوباره اش واجب شد :inlove:

  • Hasan0930 گفت:

    نسخه نسل نهمی هلبلید هم مثل سایکونات دو انحصار ایکس باکسه…

    پس یک جورایی هلبلید یک هم انحصار ایکس باکس شد..

  • amazon گفت:

    تا به اینجای کار اگر بخوام با مثال توضیح بدم، ایکس باکس در نسل ۹ مثل کویری هست که به افرادی که درونش گیر افتادن وعده وجود دریاچه آب رو میده و هرچی زمان میگذره و بازی با متای خوبی منتشر نمیشه این افراد باورشون بیشتر میشه که این دریاچه ای که از دور میبینن سرابی بیش نیست. امیدوارم هرچه سریعتر یک بازی با متای بالای ۹۵ برای این کنسول منتشر بشه تا یک دلیل برای خرید ایکس باکس به عنوان کنسول دوم باشه.

    • Wild Rage گفت:

      عزیز دیگه متای ۹۵ رو به خود سونی هم نمیدن!!
      تموم شد اون روزا که بازی ها متای بالای ۹۴ میگرفتن. الان حداکثر متایی که بگیرن میشه ۹۴٫ اگه اولش بالاتر باشه به مرور زمان میارنش پایین نمره رو.
      والا انحصاری های ایندی بوده تا حالا و خب متا های خوبی هم گرفتن. برای مثال Death’s Door که متای ۸۶ داره (ایندی هست این بازی). بازی های اصلی مایکروسافت هم اومدنشون داره شروع میشه.
      اکثر بازی های خوب سونی مال نیمه اول ۲۰۲۱ بودن. ولی بازی های مایکرو مثل اینکه مال نیمه دوم ۲۰۲۱ هستن.
      البته بزارید صادق باشیم. جنابعالی که خب به هر حال حرف های من رو نادیده میگیرید و ترولتون رو میکنید و اخرش هم یکم گردن کج میکنید (والا فک کنم اون گردن شما دیگه بدرد نخوره با اون هم کج شدن) و میگید که نمیدونم ایکس باکس فلان و فیل اسپنسر بسار و نمیدونم دلیل ندارم ایکس باکس بخرم و …
      خلاصش اینه که ازتون میخوام که اگه مثل ادم بالغ نمیتونید جواب بدید و منطقی صحبت کنید پس زحمت بکشید و به کامنت من ریپلای نکنید

    • Xbox+Bethesda گفت:

      با گردن کج چجوری تایپ میکنی امتحان کردم هیچ جوره نشد.

    • john117 گفت:

      کاری به ترول ایشون ندارم ولی من ۶ماهه کنسول نسل ۹ گرفتم الان دارم هلبلید بازی میکنم واقعا دیگه بازی جدید لازم دارم(البته من روزی ۲ ساعت تقریبا ماهی ۲ بازی تموم میکنم)هرچی بازی انجام نداده بود رو رفتم.کاش زودتر آبان برسه موج بازیای ایکس باکس شروع بشه.سعی میکنم سایکونات و هیدیز رو مزه مزه کنم زود تمومشون نکنم تا اون موقع الان واقعا شده برهوت البته اگه سونی هم داشتم اون ۴ تا بازی که اومده رو تو ۲ماه بازی میکردم ۴ تا بازی قدیمی رو هم بازی کرده بودم الان اونجا هم برام برهوت شده بود اونم تا سال دیگه هیچی نمیومد هیچی۰ ۰

    • خب اینطوری یه نینتندو میمونه که⁦:-|⁩
      سونی هم بالای ۹۵ نداره⁦:-D⁩

  • Mateus گفت:

    همه چی عالی فقط ایکاش مود Resolution از ری تریسینگ پشتیبانی میکرد
    .
    ۴k 60fps RT ؛ به نظرم بهترین استاندارد این نسل میتونه باشه

  • من حدود ۲ هفته هست که سری اس گرفتم و واقعا راضیم. نسبت به قیمتش عالیه و کلی بازی با گرافیک خوب میتونید با گیم پس داشته باشید. البته پول دستم بیاد ps4 رو هم به ps5 تبدیل میکنم اما خیالم راحته که اگر هم اینجوری نشد xbox هست. تازه تا ۲ ۳ سال دیگه همچنان از ps4 هم پشتیبانی میشه
    جالبیش اینجا بود که همون اکانتی که قدیما رو ۳۶۰ داشتم برام آورد بالا و خاطرات تمام بازیهایی که اون زمان با ۳۶۰ میرفتم زنده شد
    در کل خریدش رو به همه پیشنهاد میکنم
    پ ن : فن بوی بازی رو بذارید کنار و ببینید چی به دردتون میخوره . گفتم که من هم xbox دارم هم playstation ولی فکر کنم برای این نسل xbox خیلی گزینه بهتریه

Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است
Hellblade برای ایکس ‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است