Diablo 4 برای سرگرمی طولانی مدت مخاطبان برنامه ریزی شده است
در اواخر سال جاری میلادی علاقهمندان به عناوین اکشن و نقشآفرینی کلاسیک میتوانند به تجربهی نسخهی بازسازی شدهی ۲ Diablo بپردازند. با این حال شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در حال توسعهی عنوان Diablo 4 نیز قرار دارد و تاکنون برخی از جزئیات مربوط به آن را برای هواداران منتشر کرده است.
حال طبق اطلاعات منتشر شده از جدیدترین گزارش فصلی درآمدهای دو شرکت اکتیویژن (Activision) و بلیزارد، آقای دنیل آلگره (Daniel Alegre)، یکی از مدیران ارشد شرکت اکتیویژن به طور مختصر در مورد بازی Diablo 4 به بیان مطالبی پرداخت. به گفتهی این شخص، روند توسعهی بازی Diablo 4 به خوبی پیش میرود و شرکت بلیزارد-اکتیویژن نیز منابع قابل توجهی را به این پروژهی مهم اختصاص داده است.
وی همچنین اظهار داشت که اعضای تیم توسعه قصد دارند عنوانی را بسازند که در دراز مدت بتواند مخاطبین را سرگرم نگه دارد و همچنان روند رو به رشد خود را در کنار حفظ جذابیتهای لازم داشته باشد:
تیم توسعهی بلیزارد در زمینهی تولید بازی Diablo 4 پیشرفتهای بسیاری دارند. روند توسعهی بازی به طور قابل توجهی خوب پیش میرود و تیم توسعه نیز منابع کافی برای ایجاد محتویات هیجانانگیز که جذابیت خود را تا سالها برای مخاطبین حفظ نمایند را در اختیار دارد.
البته این گفتهی مدیر ارشد شرکت اکتیویژن چندان دور از تصور هواداران نبود؛ چرا که در گذشته شاهد آن بودیم شرکت بلیزارد به صورت مرتب به ارائهی محتویات برای نسخههای دوم و سوم سری Diablo میپرداخت و این عناوین روز به روز گستردهتر میشدند.
در حال حاضر برای بازی Diablo 4 تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده اما شرکت بلیزارد تایید کرده است که این محصول بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت. شما در پایان میتوانید آخرین اخبار مرتبط با این بازی را از طریق این نشانی در وبسایت گیمفا مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
منم گیمایی که دوست دارمو دلم نمیخواد زود تموم شن
به شرطی که با محتوای تکراری پر نشده باشن -_-
دووم ۲۰۱۶ عالی بود ولی کم کم محیط و دشمناش تکراری شد و پاکش کردم
توی استیم هم تعداد کمی بازیو کامل تموم کرده بودن
قبول دارم یکم تنوع مراحلش کمه
ولی جدا؟؟؟
تو استیم که ۹۶ درصد رای ها مثبته:-|
تو ریویو ها این خیلی خوب بود
Dark Souls: you’re stuck in a room with demons
Doom: Demons are stuck in a room with you
من که با دیابلو ۳ سالها سرگرم بودم ، این که چه شود تا مرگ سرگرمیم
امیر جان
رو پی سی یا کنسول بوده؟ اگه کنسول بوده یا اگه کنسولو تجربه کردی، تجربه بازی با گیم پد چطوریه؟
به نظرم من اونقدر خوب پیاده سازی شده که حتی از موس و کیبوردم بهتره.تازگی یه ویدیو دیدم نظر یکی از مسئولان ارشد بلیزاردم(فکر کنم راد فرگوسن) همینه.خلاصه که رو کنترلر خیلی خیلی خوبه بازی.تازگی بازی رو پلت کردم و حسابی ازش لذت بردم.
ممنونم از راهنماییتون.
من هر دو رو تجربه کردم ، اول پی سی بعد کنسول بعد باز پی سی …
رو پی سی که هیچ حرفی نداره …. دیابلو زمانی که برای کنسول ها منتشر شد (ps3,x360) من خودم فکر میکردم چجوری تونستن اون همه دکمه رو توی کنترولر جا بدن ، اصلا مگه میشه دیابلو ۳ رو روی کنسول انجام داد…
اما وقتی بازی کردم کلا نظرم عوض شد ، کار بلیزارد حرف نداره ، اگر بازی نکردی رو کنسول حتما بازی کن ، عالی بود تجربه من ….
خب خیالم راحت شد.
وقتی دو نفر گیمر میگن خوبه ینی خوبه. :inlove:
از راهنمایی هر دو ممنونم.
:yes:
با xbox 360 بازی کردی ؟ چطور بود ؟ بازی فقط آنلاینه یا نه ؟ آخه xbox 360 ها کپی خور هستند و به راحتی آنلاین نمی شوند.
اره با ۳۶۰ بازی کردم کاملا آفلاین و هک شده بود … روانی .. من کنسول نداشتم از کلوپ دوستم شبا گرفتم بردم خونه بازی کردم
متشکر
تریلر اولی که از گیم پلی نشون دادن واقعا جذاب بود تنها کمبودی که به نظرم تو این سری حس میشه کمبود کلس هاست میتونستن خیلی بیشتر بهش برسن حداقل یه چیزی مث path of exile میشد روی تنوع کلس ها کار کرد
تو فعلا کارمندات رو نجات بده
“اعضای تیم توسعه قصد دارند عنوانی را بسازند که در دراز مدت بتواند مخاطبین را سرگرم نگه دارد.”
امیدوارم منظورش عمق بیشتر بازی، کلاسای بیشتر و … باشه که اگه باشه چی میشه :chic: