Diablo 4 برای سرگرمی طولانی مدت مخاطبان برنامه ریزی شده است
در اواخر سال جاری میلادی علاقهمندان به عناوین اکشن و نقشآفرینی کلاسیک میتوانند به تجربهی نسخهی بازسازی شدهی ۲ Diablo بپردازند. با این حال شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در حال توسعهی عنوان Diablo 4 نیز قرار دارد و تاکنون برخی از جزئیات مربوط به آن را برای هواداران منتشر کرده است.
حال طبق اطلاعات منتشر شده از جدیدترین گزارش فصلی درآمدهای دو شرکت اکتیویژن (Activision) و بلیزارد، آقای دنیل آلگره (Daniel Alegre)، یکی از مدیران ارشد شرکت اکتیویژن به طور مختصر در مورد بازی Diablo 4 به بیان مطالبی پرداخت. به گفتهی این شخص، روند توسعهی بازی Diablo 4 به خوبی پیش میرود و شرکت بلیزارد-اکتیویژن نیز منابع قابل توجهی را به این پروژهی مهم اختصاص داده است.
وی همچنین اظهار داشت که اعضای تیم توسعه قصد دارند عنوانی را بسازند که در دراز مدت بتواند مخاطبین را سرگرم نگه دارد و همچنان روند رو به رشد خود را در کنار حفظ جذابیتهای لازم داشته باشد:
تیم توسعهی بلیزارد در زمینهی تولید بازی Diablo 4 پیشرفتهای بسیاری دارند. روند توسعهی بازی به طور قابل توجهی خوب پیش میرود و تیم توسعه نیز منابع کافی برای ایجاد محتویات هیجانانگیز که جذابیت خود را تا سالها برای مخاطبین حفظ نمایند را در اختیار دارد.
البته این گفتهی مدیر ارشد شرکت اکتیویژن چندان دور از تصور هواداران نبود؛ چرا که در گذشته شاهد آن بودیم شرکت بلیزارد به صورت مرتب به ارائهی محتویات برای نسخههای دوم و سوم سری Diablo میپرداخت و این عناوین روز به روز گستردهتر میشدند.
در حال حاضر برای بازی Diablo 4 تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده اما شرکت بلیزارد تایید کرده است که این محصول بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت. شما در پایان میتوانید آخرین اخبار مرتبط با این بازی را از طریق این نشانی در وبسایت گیمفا مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- کارگردان Black Myth Wukong: محدودیت سختافزاری سری اس علت عدم عرضه بازی برای Xbox است
نظرات
منم گیمایی که دوست دارمو دلم نمیخواد زود تموم شن
به شرطی که با محتوای تکراری پر نشده باشن -_-
دووم ۲۰۱۶ عالی بود ولی کم کم محیط و دشمناش تکراری شد و پاکش کردم
توی استیم هم تعداد کمی بازیو کامل تموم کرده بودن
قبول دارم یکم تنوع مراحلش کمه
ولی جدا؟؟؟
تو استیم که ۹۶ درصد رای ها مثبته:-|
تو ریویو ها این خیلی خوب بود
Dark Souls: you’re stuck in a room with demons
Doom: Demons are stuck in a room with you
من که با دیابلو ۳ سالها سرگرم بودم ، این که چه شود تا مرگ سرگرمیم
امیر جان
رو پی سی یا کنسول بوده؟ اگه کنسول بوده یا اگه کنسولو تجربه کردی، تجربه بازی با گیم پد چطوریه؟
به نظرم من اونقدر خوب پیاده سازی شده که حتی از موس و کیبوردم بهتره.تازگی یه ویدیو دیدم نظر یکی از مسئولان ارشد بلیزاردم(فکر کنم راد فرگوسن) همینه.خلاصه که رو کنترلر خیلی خیلی خوبه بازی.تازگی بازی رو پلت کردم و حسابی ازش لذت بردم.
ممنونم از راهنماییتون.
من هر دو رو تجربه کردم ، اول پی سی بعد کنسول بعد باز پی سی …
رو پی سی که هیچ حرفی نداره …. دیابلو زمانی که برای کنسول ها منتشر شد (ps3,x360) من خودم فکر میکردم چجوری تونستن اون همه دکمه رو توی کنترولر جا بدن ، اصلا مگه میشه دیابلو ۳ رو روی کنسول انجام داد…
اما وقتی بازی کردم کلا نظرم عوض شد ، کار بلیزارد حرف نداره ، اگر بازی نکردی رو کنسول حتما بازی کن ، عالی بود تجربه من ….
خب خیالم راحت شد.
وقتی دو نفر گیمر میگن خوبه ینی خوبه. :inlove:
از راهنمایی هر دو ممنونم.
:yes:
با xbox 360 بازی کردی ؟ چطور بود ؟ بازی فقط آنلاینه یا نه ؟ آخه xbox 360 ها کپی خور هستند و به راحتی آنلاین نمی شوند.
اره با ۳۶۰ بازی کردم کاملا آفلاین و هک شده بود … روانی .. من کنسول نداشتم از کلوپ دوستم شبا گرفتم بردم خونه بازی کردم
متشکر
تریلر اولی که از گیم پلی نشون دادن واقعا جذاب بود تنها کمبودی که به نظرم تو این سری حس میشه کمبود کلس هاست میتونستن خیلی بیشتر بهش برسن حداقل یه چیزی مث path of exile میشد روی تنوع کلس ها کار کرد
تو فعلا کارمندات رو نجات بده
“اعضای تیم توسعه قصد دارند عنوانی را بسازند که در دراز مدت بتواند مخاطبین را سرگرم نگه دارد.”
امیدوارم منظورش عمق بیشتر بازی، کلاسای بیشتر و … باشه که اگه باشه چی میشه :chic: