نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 

آیا وقت آن رسیده است که نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت را با تجربه‌های قبلی جایگزین کنیم؟

پست گیمفا
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 

VDSL تجربه‌ای متفاوت از +ADAL2 برای کاربران خانگی و کسب و کارها

پاسخ به این پرسش به اطلاعات فنی و تخصصی چندانی نیاز ندارد. همان‌طور که سرویس‌های Dial Up در مدت زمان کوتاهی جای خود را به سرویس‌های ADSL دادند، وقت آن است که این سرویس هم با سرویس‌های ثابت پرسرعت‌تر و به‌روزتر جای‌گزین شود. این تغییر ناگزیر در همه‌ جای جهان در حال روی دادن است و ما نیز چاره‌ای جز همراه شدن با این حرکت پرشتاب نخواهیم داشت.

شاید تا همین چند سال پیش جست‌وجو، خواندن بلاگ و مقاله، دنبال کردن اخبار، پرداخت‌های آنلاین و فرآیندهای بانکی و انجام فعالیت‌های پژوهشی، پرکاربردترین مصارف اینترنت پرسرعت برای کاربران خانگی بود. اما اکنون کافی‌ست نگاهی به مصارف روزمره خود و اطرافیان‌تان بیندازید. تماشای آنلاین فیلم و سریال، مرور صدها ویدیو، فایل صوتی و تصویری در شبکه‌های اجتماعی، انجام بازی‌های آنلاین، گفت‌وگوی ویدیویی با دوستان و نزدیکان و مکالمه‌های صوتی بر بستر اینترنت، دانلود و ارسال صدها فایل پرحجم و به‌روزرسانی آنلاین ده‌ها نرم‌افزار و اپلیکیشن، پرتعدادترین فعالیت‌های آنلاین روزانه‌ی ما را تشکیل می‌دهند.

نیاز به سرعت‌های بالاتر اینترنت، امروز به مراتب بیش از گذشته برای کاربران اینترنت احساس می‌شود. یکی از پرکاربردترین راهکارهای افزایش سرعت سرویس‌های خانگی ارتقا این سرویس‌ها به VDSL است.

ارتقا سرویس‌های نسل قبلی +ADAL2 به VDSL نیز بسیار سریع و مقرون به صرفه است و تحولی بزرگ در تجربه‌ی کاربری از خدمات اینترنت پرسرعت ثابت برای شما ایجاد می‌کند.

کافی‌ست علاوه بر شرایط یاد شده یک مودم مخصوص اینترنت VDSL در اختیار داشته باشید تا به سادگی از تجربه ارتقا سرویس فعلی خود تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه سرعت، لذت ببرید. گرچه بدون داشتن مودم مخصوص هم می‌توانید با استفاده از همان مودم +ADAL2 تا ۲۰ مگابیت بر ثانیه سرعت را تجربه کنید.

ویژگی‌های اینترنت VDSL

  • ده‌ برابر سرعت در مقایسه با روش‌های قدیمی DSL

یک اینترنت بسیار پرسرعت یا VDSL، می‌تواند تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه (۸۰ Mbps) سرعت دانلود را برای‌تان فراهم کند. این سرعت بیش از ۱۰ برابر سرعت‌های رایج خدمات DSL است.

  • سرعت بالا در ارسال (آپلود)

در اینترنت پرسرعت ADSL سرعت ارسال (آپلود) اطلاعات تقریبا یک هشتم سرعت دریافت آن (دانلود) بود اما در اینترنت پرسرعت VDSL شاتل، سرعت ارسال شما از ۱.۵ تا ۲ مگابیت بر ثانیه به ۲۰ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه رسیده و شما سرعت ۱۰ برابری در ارسال محتوا را تجربه خواهید کرد.

  • تجربه‌ای دلپذیرتر در تمام فعالیت‌های آنلاین

VDSL می‌تواند تجربه‌ای دلچسب‌تر در همه فعالیت‌های آنلاین به ویژه تماشای آنلاین ویدیو، انجام بازی‌های آنلاین، گفت‌وگوهای تصویری و دانلود و ارسال فایل‌های پرحجم در اختیار کاربران قرار دهد.

  • دست‌رسی به سرعت‌های بالاتر با هزینه‌ای مقرون به صرفه

در این روش کاربر با هزینه‌ای مقرون به صرفه در مقایسه با روش‌های قبلی به سرعت‌های بسیار بالاتر دست‌رسی خواهد داشت.

اینترنت پرسرعت VDSL شاتل به چه روش‌هایی ارایه می‌شود؟

ارایه اینترنت VDSL شاتل به ۳ روش امکان‌پذیر است:

  1. نزدیکی به کابینت‌های شاتل و ارایه سرویس به روش FTTC

یکی از روش‌های ارایه اینترنت پرسرعت VDSL،‌ قرار دادن کابینت‌های حاوی تجهیزات در مناطق مختلف شهر است. در این حالت ارایه اینترنت پرسرعت VDSL به کاربرانی که در محدوده‌ای نزدیک به این کابینت‌ها قرار دارند، امکان‌پذیر می‌شود.

  1. نزدیکی به یک مرکز مخابراتی مجهز به تجهیزات VDSL 

اگر محل دریافت سرویس در محدوده‌ای نزدیک به یک مرکز مخابراتی مجهز به تجهیزات VDSL باشد، دریافت این سرویس امکان‌پذیر می‌شود.

  1. برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی

در برخی از برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی و اداری هم با نصب کابینت‌ و استقرار تجهیزات ارایه‌ی سرویس VDSL در قسمتی از فضای مجتمع، ارایه خدمات VDSL امکان‌پذیر می‌شود.

 شاتل سرویس‌دهنده‌ای که کیفیت، سرعت و قیمت مناسب را هم‌زمان برای‌تان فراهم می‌کند.

شاتل، با هدف جلب رضایت مشتریان و هم‌گام با فناوری‌های روز جهان، سرویس VDSL را که از آن به عنوان انقلابی در سرعت اینترنت یاد می‌شود، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس با راهکارهایی ساده دست‌رسی به سرعت‌هایی بسیار بالاتر (۱۰ برابر سرویس‌های نسل قبلی ADSL) را برای شما فراهم می‌کند. سرعت تبادل داده در این بستر بسیار چشم‌گیر (۸۰ مگابیت بر ثانیه) است و همین ویژگی سبب شده است، این راهکار به بهترین گزینه برای رفع نیازهای ارتباطی دهه‌های آینده کاربران تبدیل شود.

علاوه بر این، ارایه سرویس VDSL به روش FTTC نیز  در نقاط مختلف شهرهای تهران، قم و دزفول آغاز شده است و به زودی سایر نقاط کشور نیز به این فهرست افزوده خواهند شد.

برای اطلاع از نحوه‌ی دریافت این سرویس یا تکمیل فرم ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت شاتل به نشانی www.shatel.ir مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mo1234 گفت:

    همون adsl اشو به زور میاره اونوقت شما میگی vdsl :rotfl:

  • Old Hater گفت:

    چند وقت پیش سرویس اینترنت adsl مخابرات خونه رو عوض کردم و از ۲۵۶ کیلوبایت بر ثانیه به ۱ مگابایت بر ثانیه تغییر دادم
    هر یک ربع یکبار قطعی داشت و آخرش به مخابرات زنگ زدم و اونا هم گفتن تو منطقتون آنتن دهی خوب نیست و باید سرعتت رو به همون ۲۵۶ کیلوبایت برگردونی تا قطعی ها از بین بره(تازه مثلا تو تهران و پایتخت کشور هستم)

    اونوقت حرف از vdsl و سرعت چند برابر میزنید؟ :rotfl:

  • خیلی جالبه
    من با adsl پینگم نوده⁦:-|⁩

  • TekkenGod گفت:

    حالا این که پست تبلیغاتیه اشکالی نداره ولی در کل من چند سال قبل انقد سیمکشی مخابرات تو محلمون به هم ریخت که کلا امکان استفاده از ADSL ازم سلب شد . حتی با هزینه خودم سیم گرفتم و دوباره سیم کشی انجام دادم بازم فایده نداشت . آخرش مجبور شدم قیدشو بزنم و یه سرویس وایرلس یا همون PTMP بگیرم و از شر سیم و سیم کشی راحت شم . ولی هزینه اشتراکش حداقل دوبرابر ای دی اس اله . خیلی وقته ماهانه ۷۵ تومن میدم واسه سرعت دو مگ با ۵۰ گیگ ترافیک .

نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا 
نسل جدید اینترنت پرسرعت ثابت شاتل - گیمفا