کمپانی Embracer Group به خرید ۸ استودیوی جدید اقدام کرد
امبریسر گروپ (Embracer Group)، شرکت سوئدی و هلدینگ بازیهای ویدیویی، با خرید ۸ استودیوی جدید از جمله فورس فیلد (Force Field)، دیجیکسآرت (DigixArt) و ایزی تریگر (Easy Trigger) در جهت توسعهی خود قدم دیگری برداشت.
امبریسر گروپ به خرید موج جدید و گستردهای از استودیوهای بازیسازی پرداخت. این استودیوها عبارتند اند از: ایزی تریگر، ۳دی رلمز (۳D Realms)، اسلیپگیت آیرنورکز (Slipgate Ironworks)، فورس فیلد، گوست شیپ گیمز (Ghost Ship Games)،گریمفراست (Grimfrost)، کریزیلبز (CrazyLabs) و دیجیکسآرت.
تیم ایزی تریگر بابت بازی اکشن Huntdown شناخته شده است و میخواهد با استودیوی کافی استین (Coffee Stain) در جهت «تسریع توسعهی یکی از عناوین فرست پارتی گروه» همکاری کند. این تیم به کار بر روی بازی Huntdown ادامه داده و در عین حال به ساخت عناوین مستقل جدید نیز خواهد پرداخت.
استودیوی گوست شیپ گیمز نیز به کمک توسعهی بازی co-op و شوتر اول شخص Deep Rock Galactic محبوبیت پیدا کرد. با وجود فروخته شدن این استودیو به کمپانی امبریسر گروپ، این تیم به طور مستقل کار خواهد کرد. گرچه امبریسر و کافی استین نیز در جهت «توسعهی پروژههای گیمینگ جدید» به گوست شیپ گیمز کمک میکنند.
استودیوی دیجیکسآرت برای کار بر روی عنوان منتشر شدهی ۱۱-۱۱ Memories Retold و بازی در حال ساخت Road 96 شناخته شده است و همچنان تحت نظارت کمپانی کوک مدیا (Koch Media) مستقل خواهد ماند.
اوضاع برای استودیوی اسلیپگیت آیرنورکز کمی متفاوت خواهد بود. این تیم به کمک استودیوی سِیبر اینترکتیو (Saber Interactive) در حال کار بر روی ۶ عنوان جدید است. این در حالی است که رییس کل این تیم، آقای مایک نیلسن (Mike Nielsen) به نفع فردریک شرایبر (Frederik Shreiber) کناره گیری کرده است.
اسلیپگیت آیرنورکز که مشغول کار بر روی بازی Graven میباشد، به علت «اثبات توانایی خود در توسعه، همکاری با دیگر تیمها و پورتهای موفق خود» خریداری شده و به عنوان زیرمجموعهی استودیوی سیبر اینترکتیو کار خواهد کرد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
اووف Ghost Ship Games هم پرید.
امیدوارم کسی حالا حالاها Chromatic Games رو نخره.
یا خدا
دیگه همه شرکتا دارن استودیو جمع میکنن (یکی ندونه فک میکنه جنگه!)
مایکروسافت برای گیم پس و گاهی برای کوتاه کردن دست رقیب داره خرید میکنه.
تنسنت معمولا سهام شرکت ها و یا بیشتر شرکت هایی که بازی های آنلاین و سرویس محور دارن رو خریداری میکنه.
ea شرکت هایی که بازی های ورزشی و موبایل رو توسعه میدن معمولا خریداری میکنه.
سونی شرکت هایی که قبلا همکاری داشته رو خریداری میکنه.
ولی من آخر نفهمیدم امبریسر گروب هدفش چیه؟اومده بیست سی تا شرکت بسیار کوچک و درجه پایین رو خریداری کرده.البته شرکت های خوب مثل دیپ سیلور و سیبر رو هم خریده.بیشترشونم شرکت های اروپایی هستن.
اونم برا توسعه کسب و کارش و تقویت استودیو ها و تیم های بازی سازی خرید میکنه – واضحه.
به نظرم بهترین سبک خرید همینه
خرید استودیو کوچیک و بزرگتر کردنش و دادن بودجه بیشتر
اینکار خیلی مورد پسند منه هم اون تیم کوچیک بودجه بهتری میگیره هم اینکه با امکانات بیشتری میتونه بازی جدیدشو بسازه مثل موتور بازیسازی گوریلاگیمز که به دو سه تا استودیو داد هم موتور خیلی قدرتمندیه هم اون تیم دیگه وقتشو صرف ساخت موتور جدید هدر نمیده و هم بودجه بیشتری صرف بازی و تقسیم بندی نمیشه بین ساخت موتور جدید
یا یه چیز دیگه کدوم استودیو مایکروسافت بود از سازندگان دوم کمک گرفتن دقیق یادم نمیاد ولی فکر کنم استودیو ۳۴۳ بود که از سازندگان یکی از بهترین شوترهای تاریخ کمک گرفتن ..این موضوع خیلی خوبه
درکل خرید استودیو کوچیک به نظرم بهتره مخصوصا برای پلیر های پلتفرم های مختلف که باعث میشه بازی خاصی رو از دست ندن
دقیقا مثل خرید دبل فاین کمپالشن گیمز توسط مایکروسافت
البته تو گفتی خرید استودیوهای کوچک اشکال نداره من دو مورد دیگه رو هم اضافه می کنم: خرید استودیو هایی که مشکلات مالی دارن مثل خرید نینجا تئوری ابسیدین اینگزایل توسط ایکس باکس
مورد دیگه استودیوهایی که خود شرکت اونا رو توسعه داده و از اول با خودش بودن مثل خرید پلی گراند گیمز اندد لبز توسط ایکس باکس…
بتسدا هم مشکلات مالی داشت… تا جایی که سه سهام دار بزرگ شرکت تصمیم گرفتن که شرکت رو واگذار کنن… حتما این ویدئو رو ببینین:
۳d realms هم رفت! به نظرم اگه بهشون بودجه بدن یه شوتر ناب میسازن