دستاوردهای بازی Mass Effect: Legendary Edition فراتر از انتظارات الکترونیک آرتس بوده است
پس از غیبت طولانی مدت فرانچایز علمی تخیلی Mass Effect، سرانجام تایید شد که ساخت بازیهای نقشآفرینی این سری با توسعهی عنوان Mass Effect 4 از پی گرفته خواهد شد. در شرایطی که هیچ اطلاعاتی از بازی مذکور به دست ما نرسیده است و حتی نمیدانیم به چه شکل خواهد بود و یا چه زمانی عرضه خواهد شد، این شانس را داریم تا با تجربهی بازی Mass Effect: Legendary Edition که چند ماه قبل منتشر شد، با سری محبوبمان دیداری تازه کنیم.
این مجموعه، شامل نسخهی بهبودیافتهی سه گانهی اول سری Mass Effect است و این طور که به نظر میرسد، بسیار مورد استقبال بازیبازان قرار گرفته است. این موضوع را میتوان از توییت اخیر آقای دنیل احمد (Daniel Ahmad) که یکی از تحلیلگران صاحبنام به حساب میآید، متوجه شد. ایشان در قالب پستی، جزئیاتی را از آخرین کنفرانس تلفنی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) منتشر کرده است.
در این گفتوگوی تلفنی، ناشر بازی Mass Effect: Legendary Edition به صراحت بیان کرده که دستاورد این بازی، فراتر از انتظارات مقامات داخلی الکترونیک آرتس بوده است. البته مشخص نیست که الکترونیک آرتس چه آماری را برای فروش بازی Mass Effect: Legendary Edition پیشبینی میکرده و یا این بازی تا کنون چه مقدار فروش داشته است.
سری Mass Effect مدت زیادی از میادین به دور بود و بدیهی است که با خاطرات فراوانی که بازیبازان از تصمیمگیریهای تاثیرگذارشان در روایت داستان این سری به یاد داشتهاند، یک نسخهی بهبودیافته استقبال خوبی را به همراه خواهد داشت. از همین جهت، جای تعجبی ندارد اگر فروش بازی Mass Effect: Legendary Edition از پیشبینی ناشر آن بیشتر باشد.
بازی Mass Effect: Legendary Edition هم اکنون در دسترس کاربران کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد. گفتنی است که دارندگان کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس/سری اس نیز به لطف قابلیت بکوارد میتوانند به تجربهی این بازی بپردازند.
کنفرانس تلفنی الکترونیک آرتس:
-Mass Effect: Legendary Edition عملکردی بسیار بالاتر از از انتظارات داشت
-به سرمایهگذاری در فرانچایز Jedi Fallen Order ادامه میدهیم
-Battlefield 2042 مورد بحثترین بازی جدید در ماه ژوئن بود. تریلرهای (این بازی) ۲۱۰ میلیون بازدید را در مجموع تمام شبکهها دریافت کردهاند
+دنیل احمد، ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ (۴ آگوست ۲۰۲۱)
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
احتمالا EA بیشتر بزنه تو کار ریمستر و حداقل هر سال یه مجموعه یا یه بازی رو ریمستر کنه چون سود عرضه ریمستر بازیا از ساخت یه بازی جدید خیلی بیشتره.
خوب مثل اینکه تو EA بر عکس شرکت های دیگه همه چی داره عالی پیش میره
هر چقدر که فعال باشی و گیم خوب رو کنی ولی باز هم شرکت منفوری هستی.
بیا بعد خودشون میگفتن دوره بازیای داستان محور تموم شده
فقط منتشر شدن سه گانه ریمستر مس افکت نشون داد که چقد پلیرا هنوز ب بازیای داستان محور اهمیت میدن