تیم آسوبی در حال توسعه‌ی بلند پروازانه‌ترین بازی خود است [به‌روزرسانی]

11 مرداد 1400 - 16:48
Astro's Playroom

توسعه‌دهنده‌ی عنوان Astro’s Playroom یعنی تیم آسوبی، وب‌سایتی برای بازی جدید خود راه‌اندازی کرد و آن را بلند پروازانه‌تری بازی تاریخ خود نامید.

حتی با در نظر گرفتن منحل شدن استودیوی ژاپن پلی‌استیشن، به‌نظر می‌رسد که سونی همچنان نگاه ویژه‌ای به توسعه‌دهندگان ژاپنی دارد. در میان استودیوهای بازسازی ژاپنی، تیم آسوبی (Team Asobi) با مجموعه‌ی Astro Bot بارها توان خود در تولید بازی‌های خلاقانه را به رخ کشیده و از قرار معلوم، هم‌اکنون در حال توسعه‌ی بازی جاه‌طلبانه‌ای است.

در وهله‌ی اول، کاملاً مشخص شده است که این استودیو همواره بر تولید محتواهای سرگرم‌کننده برای خانواده‌ها تمرکز دارد و این بازی جدید نیز از همین فرمول پیروی خواهد کرد. همچنین، جمله‌ی درج شده در وب‌سایت این استودیو با مضمون “ما تلاش می‌کنیم تا بازی‌های با کیفیتی برای بازی‌بازان پلی‌استیشن در هر رده‌ی سنی بسازیم” نیز به همین موضوع اشاره دارد. در نتیجه، احتمالاً این بازی بلند پروازانه یک قسمت جدید برای مجموعه‌ی Astro در سبک اکشن-پلتفرمر خواهد بود.

به‌روزرسانی؛ مصاحبه‌ی تیم آسوبی در مورد این پروژه

تیم آسوبی طی مصاحبه‌ی اخیر خود، توضیحاتی در مورد چشم‌اندازهای خود و بازی جدیدشان را شرح داد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

ما یک عضو جدید برای پلی‌استیشن هستیم که مستقر در توکیو ژاپن است. هدف ما تولید بازی‌هایی برای تمامی رده‌های سنی در پلی‌استیشن است. ما عناوینی نیر ASTRO BOT: Rescue Mission و PLAYROOM ASTRO را برای پلی‌استیشن توسعه داده‌ایم و هم‌اکنون سخت در حال تلاش هستیم و بر روی ساخت بلندپروازانه‌ترین بازی تاریخ خود کار می‌کنیم.

علاوه بر این، استقبال فوق‌العاده از بازی Astro’s Playroom باعث شده تا تیم آسوبی به فکر ساخت یک بازی جدید در ابعاد بزرگ‌تر باشد و آن را جاه‌طلبانه‌ترین بازی بنامد. البته، احتمال اینکه این عنوان جدید صرفاً برای PSVR جدید توسعه داده شود نیز بسیار بالا خواهد بود. به هر ترتیب، با توجه به آگهی‌های استخدام متعدد این استودیو و فعالیت‌های اخیر آن، قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد شنیدن اخبار جدیدی پیرامون این بازی جاه‌طلبانه خواهیم بود.

DARKSIREN❾❻︵✎﹏ȏṃıԀEmad-MartianAhmad68Ali Hassan nejad-amirhosein-Amirhossein80PLAYSTATION ON TOPRAREmety111@alistarPlaystation TStarwarszeroA²S²pideyMax22TmtimeAHM.GamerP.morganErfan nakhaeeKogamimore
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mateus_bk گفت:

    “”حتی با در نظر گرفتن منحل شدن استودیوی ژاپن پلی‌استیشن””
    .
    منحل نشده ؛ اعضای باقی مونده ۴ تیمی که قبلا توی استودیو ژاپن فعالیت میکردن ؛ اومدن یک تیم واحد تشکیل دادن و از این به بعد تحت عنوان شعبه ژاپن x_dev فعالیت میکنن
    .
    تمامی پروژه هایی که تا قبل از تغییر کاربری در دست ساخت داشتن ؛ به استودیو های پشتیانی منتقل شده مثل سایلنت هیل ریبوت و بلادبورن ریمستر و ….

    • بلادبورن ریمستر و سایلنت هیل ریبوت رو از کجا آوردی؟ هیچکس نمیدونه اصلا وجود خارجی دارن یا نه اینقد با قاطعیت در موردشون صحبت می کنی، اصلا هیچکس نمی دونه japan studio چیکار می کرده. چند تا شایعه بی اساس وجود داشته فقط. پروژه‌‌ای به بزرگی sh reboot اگر در دست ساخت قرار داشت توسط japan studio، این تیم هیچوقت تجزیه نمی‌شد بلکه تقویت میشد، چه برسه به این که پروژه‌ها منتقل بشن به یه استودیوی فنی کمکی. چنین چیزی اصلا با عقل جور در نمیاد.

      • بلادبورن ریسمتر شایعات زیادی اومده و امکان اش هم زیاده ساخته بشه چون یکی از مشکلات اصلی بلادبورن ۳۰ fps بودن بازی و حدودت این ریسمتر اگه بسازن میتونند جبران کنند.

        سایلنت هیل ریبوت که شایعه های زیادی اومده مثلا اون پرجم هلند که تو تریلر دث دیورکات نشون دادن باعث شد خیلی به این ریمیک سایلنت هیل یا نسخه بعدیش شک کنم.

        • من نگفتم ساخته نمیشه، ما خودمون روزانه ده تا شایعه داریم میبینیم و کار نمی کنیم، نیازی به توضیح نیست. کی گفته japan studio روی بلادبورن ریمسترد کار می کنه. سایلنت هیل ریبوت یه مدتی یه نیمچه شایعه منتشر شد که japan studio روش کار می کنه و بعد هم خبری نشد اصلا در حدی نیست بخواد مطرح بشه بعد از این همه مدت چه برسه به این که با قاطعیت ازش صحبت بشه. به خصوص که استودیو تجزیه شده. شاید سایلنت هیل رو یکی دیگه بسازه من اطلاعی ندارم.

          • Mateus_bk گفت:

            من مطمئن حرف نزدم ؛ گویا واژه “شایعه” رو توی جمله آخرم فراموش کردم بنویسم
            .
            در ثانی ؛ بازی هایی مثل سایلنت هیل ریبوت و بلادبورن ریمستر به نوعی open secret محسوب میشن ؛ ۲ ساله هرروز شایعات مختلفی از سایلنت میاد ؛ از رفتن باقی تیم سایلنت به استودیو ژاپن گرفته تا پست های نکته دار هردو شرکت و توییت های بحث برانگیز و …….
            بلادبورن ریمستر هم ایضا

            • از تمام این شایعه ها فقط یکیشون به japan studio اشاره داشتن بقیه ربطی به این استودیو نداشتن. گفتم که من نمیگم در دست ساخت قرار ندارن، گفتم بعید به نظر میرسه توسط japan studio ساخته شده باشن که حالا بخواد بره زیرمجموعه استودیوهای دیگه. اون کلمه شایعه هم کل مضمون جمله رو عوض می کنه.

      • اگه شما حرف های متیوس باور نداریم خیلی دوست داریم عضو دیسکورد ما بشیم چون هر هفته ی ویس چت میزاریم و متیوس و بقیع کاربرا عکس ،نکات ریز و حرف های که خود سازنده ها یا امثال های مثل جیسون شرایر و…. میگن که باعث میشه این شایعات کمی به واقعیت نزدیک بشه

    • https://s4.uupload.ir/files/screenshot_2021-08-02_165527_f83.jpg
      و اینکه اعضای سابق یک استودیو برن به تیمی دیگه بپیوندند یعنی اون استودیو منحل شده دیگه

      • Mateus_bk گفت:

        فرمایش شما متین ؛ ولی اینو در نظر بگیرین که استودیو ژاپن ۴ تیمه بوده و رفتن یه تیم باعث منحل شدن نمیشه
        .
        اگر اشتباه نکنم push square توی یه مقاله کامل توضیح داد که چه اتفاقی برای استودیو ژاپن افتاده و من خلاصش رو توی کامنتم گفتم
        .
        اگر منظور شما از منحل شدن ؛ عوض شدن نام استودیو یا رفتن به زیرمجموعه جایی مثل x_dev هست ؛ فرمایش شما کاملا صحیحه اما اگر منظورتون تخته شدن کامل ساختمان استودیو هست به نظرم یه تجدید نظر بفرمایید :rose: :heart:

    • ASHEN ONE گفت:

      به به :inlove:
      واقعا این استودیو خیلی دوست دارم.
      خیلی بااستعداد و خلاق هستند.
      امیدوارم موفق بشه

  • MahyarMsm گفت:

    به به عجب بازی قراره بشه
    اسوبی استودیو خیلی خلاقی هستش امیدوارم توی کارشون موفق بشن. استروز هم بازی خیلی فان و جذابی بود
    بلند پروازانه ترین بازی تاریخ رو نمیشه چسبوند به هر بازی ولی معلوم نیست دارن چه چیزی میسازن که اینو گفتن
    من که حسابی منتظرم ببینم چیه

  • amin گفت:

    آخه چخبره که هر کی از جاش بلند میشه میگه ما میخوایم جاه طلبانه ترین بازی رو بسازیم منظورم هم فقط این استودیو نیست. :reallypissed:

  • Omidsoltani7 گفت:

    بوی بودجه زیاد از سمت سونی میاد
    استدیویی که میخواد مثل برادر بزرگترش((ژاپن استدیو)) عمل کنه..
    شاید با‌ پلندپروازانه ترین پلتفرمر تاریخ طرف باشیم
    امیدوارم بترکونن

  • Black Knight گفت:

    Team Asobi اگه خلاق ترین و نوآورانه ترین استودیو دنیا نباشه مطمئنا آخرین هم نیست
    واقعا از صمیم قلب این استودیو رو دوست دارم چون یه شخصیت دوست داشتنی رو برام خلق گردن که هر بار میبینمش آدرنالین و هیجان بهم تزریق میشه و باهاش سریع همزاد پنداری میکنم به نظرم با محبوبیتی که سری بازی های Astro Bot و شخصیت آسترو بات داره به راحتی سونی میتونی از این سری یه بازی در حد Super Mario بسازه هر چند به Super Mario نمیرسه ولی تو نوع خودش خوبه

  • Wild Rage گفت:

    اقا با کمال احترام ولی روتون رو برم!!!
    راکستار و نمیدونم ناتی داگ و … با اون گندگیشون نمیان همچین حرفی بزنن!!!
    اینا مگه باقی مانده های Japan Studio نیستن؟؟ این استودیو اخرین بازیای شاخی که داده بوده The Last Guardian و Gravity Rash بوده (بلادبورنو حساب نمیکنم چون همه ی بار اون بازی برای میازاکیه) و بیشتر جنبه استودیو پشتیبان رو داشته.
    البته Shadow of Colossus رو سال ۲۰۰۵ دادن که شاهکاری بود ولی خب فک نکنم افراد زیادی از اون موقع مونده باشن.
    این استودیو یجورایی تازه تاسیس شده هم هست. والا اینیشیتیو هم که کلی کله گنده و با سابقه صنعت گیم رو جمع کرده کل ادعاش رو گذاشته بر روی این که یه نوع دوربین اول شخص جدید میدن مخصوص پرفکت دارک. اون همه افراد با سابقه کل ادعاشون همین بود!!!
    والا راکستار هیچ وقت نیومد بگه که بزرگترین بازی سوم شخص اپن ورلد رو میدن بیرون. ناتی داگ هیچ وقت ادعا نکرد که بهترین بازی های داستانی صنعت رو میده. یا نمیدونم سانتا مونیکا هیچ وقت به سری گادش نمیبالید و این قدر ادعا نمیکرد.
    با این حال هر سه استودیو در سبکی که واردن بهترینای صنعت رو دادن!!!
    حتی سازنده ماینکرفت هم اینقدر نمیبالید به پروژش.
    من به شخصه باید ببینم و باور کنم. چون این حرف رو خیلی ها میزنن
    ولی امیدوارم واقعا بتونن به این هدف برسن و روی من رو زمین بزنن

  • Erfan nakhaee گفت:

    ریسک بزرگی هست ، هر چقدر بالاتر پرواز کنی بیشتر لذت میبری ولی سقوط هم سخت میشه.

  • farshadx گفت:

    بلند پروازانه‌ترین بازی تاریخ
    no mans sky بود که با این همه پشتیانی که ازش کردن هنوز به چیزی که قول دادن حتی نزدیک هم نشده(البته بازی خیلی بهتر شده منظورم سیارهای غیر تکراری هست)
    بعدش هم فکر میکنم سایبرپانک چون توقعات خیلی زیادی ازش میرفت

  • Fenrir گفت:

    واقعا تیم با استعدادی هستن.
    Astro bot’s playroom برای من حتی جذاب تر از دیمن سولز بود.

  • Yato گفت:

    Astro یک دست گرمی بود اینقدر عالی بود ، این قراره چی بشه :inlove:

  • sonicer گفت:

    سنگ بزرگ نشونه نزدنه. این ادعا برای این گروه زیادی بزرگه، پس جدی گرفته نمیشه.

    • Hsjs گفت:

      حداقال خلاقیت این گروه خیلی بیشتر از کل بخش سرگرمی ایکس باکس هست
      اگه اینا ادعا شون الکی هست
      پس ادعا های ماکروسافت هم الکی هست
      چون بنظرم این گروه میرزه به کل ماکروسافت 😀 😀

  • Playstation T گفت:

    به امید موفقیت شون. دوست دارم Astrobot رو توی یه بازی به سبک Rayman ببینم :snicker:

  • لست گاردین و شادو و … از شاهکارای این ادمان مطمعنم بازی بعدیشونم میترکونه

  • Axel.7 گفت:

    من متاسفانه Astro’s رو تجربه نکردم ولی تا دلتان بخواد باgravity rush 1.2 حال کردم واقعا استودیو خلاقین امیدوارم یه برنامه ای هم برای ادامه این سری داشته باشن