Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی

حساب کاربری ۲۰۰۰ بازی‌باز در Apex Legends مسدود شد

محمد سعیدی
۱۰:۲۱ ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
apex legends

تیم سازنده‌ی بازی Apex Legends اخیرا قوانین سفت و سختی را برای این اثر ایجاد کرده است. در همین راستا، آن‌ها اعلام کردند که حساب بیش از ۲۰۰۰ بازی‌باز در این بازی مسدود شده است.

اگر چند وقتی می‌شود که خبری از Apex Legends ندارید، باید بگوییم که این بازی لذت‌بخش‌تر از گذشته شده است. استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) که وظیفه‌ی ساخت این بازی را به عهده داشته، اخیرا چندی به‌روزرسانی را به دست هواداران رسانده است که نباید از آن‌ها غافل شد.

از محتویات این به‌روزرسانی‌ها باید به شخصیت‌ها و نقشه‌های تازه اشاره داشت. همچنین فصول گوناگونی هم برای این اثر در دسترس قرار می‌گیرد که طرفداران را حسابی سرگرم می‌کند. چندی پیش هم تریلر فصل دهم این بازی با نام Emergence عرضه شد که برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

ریسپاون اینترتینمنت همواره سعی داشته است تا دست هکرها و افراد سودجو را از بازی Apex Legends کوتاه کند. آن‌ها این بار هم دست به کار شدند و حساب ۲۰۶۸ بازی‌باز را مسدود کردند که در نوع خود آمار عجیبی به نظر می‌رسد. جالب‌تر این است که اکثر این بازی‌بازان از کنسول پلی‌استیشن ۴ استفاده می‌کنند. از تعداد ذکر شده، حدود ۱۹۶۵ نفر این کنسول را در اختیار دارند و به وسیله‌ی آن قصد داشتند تا سریع‌تر به اهداف خود در بازی برسند.

ایکس‌باکس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ از این نظر در رتبه‌های بعدی قرار دارند. بدیهی است که این افراد دیگر قادر به استفاده از حساب خود نخواهند بود و به نوعی تمام زحماشان به باد رفته است. استودیوی سازنده در حالش کوشش است تا نظم و قانون همیشه در بازی اجرا گردد. اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا امنیت بازی در روزها و ماه‌های آینده بیشتر خواهد شد یا خیر.

Apex Legends از سری آثار دوست داشتنی در ژانرهای اکشن و تیراندازی به صورت آنلاین است که آن را می‌توانید با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان تجربه کرده و لذت ببرید. نشر این عنوان برای اولین بار به سال ۲۰۱۹ میلادی بازمی‌گردد و شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) نیز در امر عرضه‌ی آن نقش داشته‌ است. این بازی هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند آن هم در دست توسعه قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مدلین گفت:

    منم از گیمفا میخوام این حساب کاربری های فیک رو بن کنه چون دارن واقعا اذیت میکنن :-((

  • INJUSTICE 3 گفت:

    دوهزارتا هکر فقط توی این بازی 😐 حالا تو وارزون هم بودن فقط تو وارزون بیشتر بودن چقدر بیکار این هکرا بابا برید پی این کارتون دیگه. فقط بازیکنای دیگه رو اذیت میکنن.

  • چند وقتیه ایپکس بازی نمی‌کنم و واقعاً آرامش روحیم بیشتر شده. سرورهای بازی روی پی‌سی زباله‌ی خالصن. یعنی کافیه پینگ شما ۵ میلی‌ثانیه بالا پایین بشه تا بازی زهر بشه. وقتی هم که سرور بالاخره اجازه می‌ده راحت بازی کنی، هکرها از ناکجا آباد ظاهر می‌شن و خیلی الکی می‌بازی. سرورهای بحرین هم که جز آرنا هیچی بازیکن نداره.
    برعکس، بتلفیلد ۴ که تازه مال ۸ سال پیشه، با پینگ ۲۰۰ بازی کردم با ۵۰ هم بازی کردم. هر دو بار لذت‌بخش بوده برام بازی. ریسپاون باید فکر اساسی به حال Apex‌ بکنه. من که تا درست نشه برنمی‌گردم. آرامش روحی آدم نابود می‌شه.

    • Clydesh گفت:

      وضعش خیلی خرابه.
      اصلا انگار نه انگار. ریسپاون فقط کانتنت میده نه سروراشو درست میکنه و نه مشکل چیترا رو حل میکنه. وارزونم دقیقا همینه.سرورای خاور میانش لگه کلا.
      منم دقیقا پاک کردم جفتشو الان بتل ۱ میزنم اعصابم راحت تره :rotfl:

      • من سرور اروپا بازی می‌کردم و لگ بود. سرور خاورمیانه که اصلاً توی بتل‌رویال پلیر نداره! :dazed:
        بتل ۱ گیم جذابیه ولی من ۴ رو خیلی ترجیح می‌دم. ۴ سندباکس‌تره. پیشنهادش می‌کنم، خصوصاً الان که به‌خاطر هایپ ۲۰۴۲ سرورهاش پرِ پره.

    • TzzzT23 گفت:

      جالبه منم به این موضوع که pc player های سرور بحرین خیلی کمن جدیدا پی بردم , دوستم pc player هست (من هم با xbox تست کردم هم ps) join شدیم یه دست بازی کنیم , قشنگ ۵ دقیقه طول کشید تا یه match پیدا کنه که اونم باگ میخورد هر سری من تو منو میموندم اون میرفت تو بازی . مشکل ping تو این بازی اونقدر هم تاثیر گذار نیست مگر اینکه بالای ۸۰-۱۰۰ ms باشه که توی سرور های خاورمیانه بعید هست بالاتر از این شاید با نت همراه مشکل داشته باشه نمیدونم . ولی واقعا نعمت این سرور های خاورمیانه برای ما (افسوس که یه سرور تو کشور خودمون نداریم بخاطر بعضیا) من خیلی وقته r6 بازی نمیکنم ولی اون اوایل که سرور امارات اضافه شد برای اولین بار تو عمرم پینگ ۴۰ms رو به چشم دیدم . تو بازی cod bops4 هم قبلا بخش blackout پینگ ۵۰ تا ۶۰ میگرفتم . راستی یه نفر در مورد حجم کم warzone گفت برای ps5 , جریان چیه ؟ گشتم دیدم حجمش شده ۱۰gb واقعیت داره ؟؟ باورم نمیشه از ۱۰۰gb اینقدر کم بشه .

      • متأسفانه به‌خاطر پلیرهای خیلی کم سرور خاورمیانه ما مجبور بودیم بتل‌رویال رو روی اروپا (فرانکفورت و آمستردام) بازی کنیم که پینگ حداقل ۱۰۰ و حداکثر بی‌نهایت بود. متأسفانه سرورهای بازی انگار اصلاً برای پینگ بالای ۱۰۰ ساخته نشده‌ن.
        سرور خاورمیانه واقعاً‌ نعمته وقتی پلیر داشته باشه. هم رینبو و هم کانتر رو من بازی کردم. زمانی که رینبو بهم پینگ ۴۰ می‌داد باور نمی‌کردم چون فوق‌العاده بازی حساسیه و پینگ خیلی خیلی توش تأثیر داره.
        متأسفانه اکثر بازی‌های Free-to-play سرورهای جذابی ندارن. رینبو سرورهای خیلی خوبی داره، بتلفیلد هم همین‌طور؛ چون بازی پولی‌ان.

        • TzzzT23 گفت:

          والا منم روی سرور Bahrain 1 & 2 بازی میکنم، همه mode ها سرچ میشه فقط ranked یه مقدار طول میکشه، نمیدونم شاید بازی هنوز crossplay درستی نداره ولی ps و xbox راحت match پیدا میکنه هر تایمی بازی کنی. برای ranked فصل ۸ من و دوستم هم مشکل داشتیم روی Frankfurt بازی میکردیم پینگ بالا بود. کلا بازی apex از اون اول مشکل سرور داشت و داره هنوزم ولی warzone رو بازی میکردم مشکلی نداشت هیچ وقت (یک سال هست که بازی نکردم ولی شاید اونم الان مشکل داشته باشه خبر ندارم)

          • کراس‌پلی ایپکس اینطوری کار می‌کنه که پی‌سی سرورهای خودشو داره و کنسول‌ها سرورهای خودشون. حالا وقتی یکی از کنسول جوین می‌شه تو لابی پی‌سی، فکر کنم بازم میفته توی سرورهای پی‌سی. یعنی همه‌ی سرورها مشترک نیستن. منم شنیده بودم که سرورهای بحرین روی کنسول پلیر زیاد داره. متاسفانه روی پی‌سی مثلا بتل‌رویال تریو هر دفعه زدم بالای ۱۰ نفر توی صف نبودن.

  • نابود ترین مولتی ای رو داره که تاحالا دیدم!
    اصلا جذاب نیست
    نه تفنگاش جذابن نه کرکتراش که ابیلیتی های به شدت مسخره ای دارن اکثرشون نه مپاش و اپن وورلدش
    سرورای داغون و مچ میکینگ افتضاحش هم دلیله

  • Hsjs گفت:

    اصلا از بازیا بتل رویال خوشم نمیاد فقط از فورت نایت
    بازیای دیگه باید مثل لست۲ باشن

  • Faith گفت:

    امیدوارم این چیترا از رو زمین محو شن
    و همچنین امیدوارم پروها اشتباهی جای چیترا بن نشن :rotfl: شنیدم چندین بار پیش اومده برا ملت
    تو کانترم که تا یکم ترای هارد میکنیم میگن چیتره حتی خود همتیمیا-_-

  • NEON گفت:

    بازیو زهر مار آدم میکنن این چیتر ها . یعنی واقعا خسته نمیشن از این کار هر دقیقه وین بگیری ؟؟؟ بازی بلاخره باید یه باختی داشته باشه تا دیگه تکراری نشه :smirk:

Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی
Apex Legends و مسدود شدن حساب 2000 بازی‌بازی