Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی

ویدیو: بتای قدیمی Cyberpunk 2077 تغییرات و محتویات حذف شده را نشان میدهد [زیرنویس فارسی]

محمد حسین کریمی
۲۳:۰۵ ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی

ویدیوی جدید از بتای نسخه‌ی قبل از انتشار بازی Cyberpunk 2077 وضعیت این عنوان چندین ماه قبل از عرضه‌ی رسمی را نشان می‌دهد که مطمئناََ برای بسیاری از بازی‌بازان جالب خواهد بود.

این بتا مربوط به سپتامبر ۲۰۲۰ می‌شود و ما در آن شاهد تغییرات متعدد و همچنین محتویات حذف شده‌ی بسیاری هستیم. ظاهراََ به دلایل مختلف، استودیوی سازنده‌ی بازی، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، مدتی قبل از انتشار بازی تصمیم گرفته است محتویات بسیاری را حذف کند. این بتا در حال حاضر توسط یک نسخه فیزیکی قابل دستیابی و تجربه است. ویدیوی مذکور در کانال یوتیوبری با نام Tyler McVicker قرار گرفته است.

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده را با زیرنویس فارسی در ادامه مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

آدام کیشینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل شرکت سی‌دی پراجکت، مدتی پیش و در جریان یک کنفرانس خبری، اعلام کرد که تیم سازنده‌ی بازی از سطح کیفی فعلی Cyberpunk 2077 رضایت دارد. Cyberpunk 2077 سال گذشته پس از عرضه به دلیل باگ‌های فراوان و عملکرد فاجعه‌بار بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، مورد انتقاد شدید هواداران و منتقدان قرار گرفت. حال و پس از گذشت شش ماه از عرضه‌ی بازی، ظاهرا کیشینسکی از عملکرد آن راضی است. او در این باره گفت:

از نظر عملکرد به سطح رضایت‌بخشی رسیده‌ایم. ما هم‌چنین مشغول کار بر روی بهبود کیفیت کلی بازی بوده‌ایم و از این بابت هم راضی‌ هستیم. البته ما باگ‌ها و گلیچ‌های بازی را هم رفع کرده‌ایم و به انجام این کار ادامه می‌دهیم. در طول زمان به بهبود سیستم‌های کلی بازی که بازی‌بازان به ایرادات آن اشاره کرده‌اند هم می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد که سرانجام بازی Cyberpunk 2077 در حال رسیدن به سطحی قابل قبولی است. Cyberpunk 2077 حتی این هفته بالاخره به فروشگاه پلی‌استیشن بازگشت. از طرفی مایکروسافت شرایط ویژه ریفاند بازی را منحل کرد.

بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های گوگل استیدیا، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Old Hater گفت:

    منتظر نسخه نسل نهمی باشین که قراره تو بدترین حالت ۹۷ بشه :inlove:

  • venom گفت:

    اگه کسی نسخه ps4 سایبرپانک رو داره آیا بالاخره قابل بازی هست ؟ تجربه خوبی رو ارائه میده ؟ (در حد بازیهای یوبی سافت هم باشه من راضیم)

  • bravo6 گفت:

    تا خود روزی که این بازی وضعش درست بشه و نسخه نسل نهمی بیاد بیرون مردم این بازی رو هیت میکنن
    کل جامعه گیمرا به چه وضعی کشیده شدن ادم باید تاسف بخوره

  • عجله و فشار طرفدار های بازی باعث شد که این اتفاقات بیفته و سی دی پرجکت بدنام بشه :-(( 😥

    • مزخرف ترین دفاعی که میتونین بکنین همینه 😐 😐 کدوم شرکت یه بازی رو بخاطر حرف طرفدارا ریلیز میکنه؟ میدونی کلا Development و Management بازی چطوره؟ 😐 😐 بازی زود ریلیز شد بخاطر مدیریت بد و فشار سهام دارها، دولاپرها هم میدونستن بازی مشکل داره ولی دروغ گفتن. انقدر ماستمالی نکنین 😐

      • من ماستمالی نمیکنم ولی فشار برخی طرفدار ها خیلی زیاد بود و حتی تا تهدید به مرگ کارکنان سی دی پرجکت پیشرفت و در همون بازه زمانی نزدیک به عرضه بازی هم دوباره شایعاتی از تاخیر خوردنش منتشر شد که در آخر بازی دادن بیرون. من نه سهامدار این شرکت هستم و نه از کارکنانش فقط میخواستم بگم فشار طرفدارها ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده که باعث این اتفاقات شد. سهامدار ها یه عقلی تو اون کله شون دارن و میفهمن وقتی یه بازی ناقص بدن باید به صد نفر جواب پس بدن اونجا که مثل ایران نیست که همه چیز رو هوا باشه صد در صد اونا عواقب شو برسی میکنن. تازه اینجوری که بیشتر به سهامدار هاش ضرر خورد.

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      ربطی نداره دوست من این فشار ها رو همه استودیو ها هست مگه اعضای ناتی داگ رو سر لست ۲ تهدید به قتل نکردن ؟ سیدی باید مدیریتش با تجربه عمل میکرد رو این بحران ها که نکرد البته خب با تجربه هم نبودن واقعا از طرفی فشار سهامدار ها وقتی میدونن بازی ناقصه و منتشر بشه سهامشون به خطر میوفته برا من قانع کننده نیست و باز از طرفی وقتی احتمالا همشون میدونستن بازی ناقصه و منتشر بشه داستان میشه بازیی که این همه سرش هزینه کردن و زحمت کشیدن چرا باید اینطور خودکشی کنن ؟ به نظرم قضیه پیچیده تر از حرفاست باید زنگ بزنیم به کاراگاه علوی یا سربازرس دِرِک تا بفهمه چیه داستان :laugh:

  • last of gand گفت:

    مدیر عامل سی دی راس میگه بازی خیلی خیلی خوب شده شک نکنید و بازی رو بخرید جیبشونو پر کنین تا بتونن موفقیت های عجیب غریبی مثل سایبر باگ کسب کنن

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ممنون به خاطر ویدیو ، حرفای جالبی زد همه حرفاش درست بود حالا گفت تحقیقات زیادی انجام داده که چرا بازی رو اینطور منتشر کردن که نتیجه تحقیقاتش میتونه جالب باشه ، بیشتر از این خوشم اومد که معلوم بود گیمر بسیار درستی هست
    .
    .
    حداقل ۹ ماه تا یکسال کار داشت بازی با توجه به چیزایی که تا الان دیدم و شنیدم نحوه انتشار سایبر پانک ۲۰۷۷ خیلی خیلی مشکوکه یعنی همه چیزش مشکوکه ، خوشبختانه سیدی پروجکت در رسوندن بازی به وضعیت مطلوب داره تلاششو میکنه و امیدوارم با اپدیت نسل ۹ و دی ال سی هاش همونطور که شخص داخل ویدیو گفت بازی اون پتانسیل نهفتش رو نشون بده خودش گفت بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کرده و عاشقش شده ، عقیده شخصی من اینه که سایبر پانک ۲۰۷۷ معرفی شد هایپ رو تا مریخ بالا برد به بدترین شکل ممکن زمین خورد و اطمینان دارم یا بهتره بگم امیدوارم دوباره بازی احیا بشه و برگرده همه چیز در چند ماه اینده مشخص میشه ، پروژه بسیار عظیم و پر فشاری بوده سایبر پانک ۲۰۷۷ برای سیدی پروجکت رد از هر لحاظ و امیدوارم بی ثمر نمونه

  • G.LN گفت:

    به خاطر ایده آل گرایی سازنده ها و اینکه قصدشون یه بازی بی نظیر بود متاسفانه سایبرپانک به این روز افتاد.
    ای کاش سایبرپانک فقط و فقط برای نسل نه منتشر میشد و یا pc،مطمئنا خیلی موفق میشد و انقدر هیت نمیشد.
    به نظرم سایبرپانک در حال حاظر یه شاهکاره.

  • dizard گفت:

    تو کار این شرکت‌ موندم 😐 چه پتانسیل هایی داشت این بازی که به فنا دادن

Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی
Cyberpunk 2077 و محتویات حذف شده قبل از انتشار بازی