اطلاعات جدیدی از محتوای Iki Island بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut منتشر شد
اعضای تیم توسعهی بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut به تازگی با رسانههای مختلفی مصاحبه انجام دادهاند. به همین خاطر، اخیراً شاهد انتشار اطلاعات زیادی از ساختهی جذاب ساکر پانچ پروداکشنز (Sucker Punch Productions) هستیم.
کمتر از یک ماه تا انتشار Ghost of Tsushima Director’s Cut برای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ باقی مانده است و طرفداران این بازی به شدت منتظر تجربهی جدیدترین ماجراجویی Jin Sakai هستند. همانطور که میدانید، نسخهی Director’s Cut بازی جهان باز Ghost of Tsushima شامل یک بستهی الحاقی جدید با محوریت جزیرهی Iki و محتویات زیادی میشود. حال به لطف مصاحبهی اخیر تیم ساکر پانچ، اطلاعات بیشتری را در مورد این جزیرهی مرموز و سفر تازهی Jin Sakai به دست آوردهایم.
در ادامه میتوانید بخشی از نکات مهم اشاره شده در مصاحبههای اخیر را مشاهده کنید:
- جزیرهی Iki اندازهی Act 1 بازی اصلی یعنی Izuhara است. Iki یک جزیرهی بزرگ و متراکم است که شامل مکانها و اسرار زیادی میشود.
- توسعهدهندگان Ghost of Tsushima Director’s Cut اعلام کردهاند که علاوه بر مکانیکهای بازی اصلی، این نسخه دارای ویژگیهای جدید نظیر زرهها (برای شخصیت اصلی و اسبها) و داستانهای جدید نیز است.
- اگرچه بازیبازان میتوانند پس از رسیدن به Act 2 به بستهی الحاقی Iki Island دسترسی پیدا کنند، اما این بسته برای کسانی ساخته شده است که بازی را به طور کامل به اتمام رساندهاند. به همین خاطر، این بسته سختتر از بازی اصلی است و بازیبازان باید از تمام ابزار و مهارتهای خود برای عبور از چالشهای این جزیره استفاده کنند.
- جزیرهی Iki شامل دشمنان جدید با نبردهای پیچیدهتر میشود.
- در بازی خبری از سلاح یا حالت جدید نخواهد بود، اما بازیبازان به زرهها و مهارتهای جدیدی دسترسی پیدا خواهند کرد.
- توسعهدهندگان New Game+ را نیز برای بستهی Iki Island در نظر گرفتهاند.
- نسخهی پلیاستیشن ۵ بازی به طور کامل از ویژگیهای دوالسنس و صدای سهبعدی پشتیبانی میکند. همچنین حافظهی سریع این کنسول نیز به توسعهدهندگان اجازه داده است تا مشکلات عدم هماهنگی لبها در زمان تجربهی بازی با زبان ژاپنی را نیز رفع کنند.
- پس از رسیدن به نقطهی خاصی از بستهی الحاقی، شما میتوانید بین جزیرههای Tsushima و Iki جابهجا شوید.
بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ (۲۰ آگست ۲۰۲۱) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات
واقعا ارزش ۷۰ دلار رو داره
امیدوارم نسخه دوم این بازی هرچی سریعتر عرضه شه
یه سری شایعه اومده بود که دارن روی اینفیمس کار میکنن ولی امیدوارم دو تا تیم جدا باشن و تیم اصلی روی گوست کار کنه و مهم تر از همه زودتر از اینفیمس عرضه شه به شدت منتظر نسخه دومم
دوستانی که هم Tsushima و هم Sekiro بازی کردن نظرتونو درباره ی هر دوتا بگید لطفا . کدوم بازی بهتره به نظرتون ؟ البته اگه اساتید اجازه بدن و نگن به چه حقی این دوتا رو با هم مقایسه میکنی ، چون هر دوتا هم سامورایی طور هستن یه مقایسه داشته باشیم :)). (کاری به گرافیک نداشته باشید . اصل قضیه مقایسه ی داستان و گیمپلی هست )
Ghost of Tsushima
بنظرم گوست داستانش بهتر بود سکیرو اخرش زد عصابمو خورد ( کل پایاناش)
سکیرو خیلی تجربه ی عمیق تری رو رقم میزنه
در کل خیلی بهتره:-D
یه دیمن آو هیتردش کل گوست رو میخوره
ارتباطی بهم ندارن چه از نظر گیمپلی چه از نظر آرت چه از نظر سیستم مبارزه و چه از نظر مخاطب به طور کلی دو بازی کاملاََ متفاوت هستند و تجربه هر دو ضروریه.
من طرفدار سکیرو نیستم و ازین سبک بازیها خوشم نمیاد اما گوست واقعا عالیه.
بازی هربار سورپرایزت میکنه و اسکیل های جالبی بهت میده،چیزیکه ارزش تکرار بازی رو بیشتر میکنه و درعین حال خسته کننده نمیشه.
اگه بازی رو خریدی حتما مراحل فرعی رو بازی کن.
گرافیک هنری این بازی کم نظیره.
مشکلات هوش مصنوعی رو یه جورایی با آپدیتهاش رفع کرده اما هنوزم مشکل داره.
سیستم مبارزاتش عالیه
شخصیت پردازی چندتا از کاراکترهاش واقعا عالیه
داستان جذاب و گیرایی داره
گیمپلی فوق العاده س
همونطور که آقای کریمی گفتن این دو بازی تجربه کاملا متفاوتی رو ارائه میدن.ولی کلا کلاس کاری سکیرو بالاتره خیلی.اگر از طرفداران هاردکور هستی من سکیرو رو بیشتر پیشنهاد میدم هر چند سوشیما هم عنوان باکیفیت و زیباییه.
نکته ای که نظرمو جلب کرد اینه که تصمیم به بالا بردن درجه سختی گرفتن.دقیقا مثل بسته الحاقی frozen wilds.
فقط خدا کنه مثل اون دی ال سی نسبت به داستان بازی کم توجه نباشن.البته تریلر منتشر شده که نوید یک داستان جذاب همراه با شخصیت های باحال داره.