جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا

جشنواره بازی‌ ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی

کسری نراقی
۲۱:۲۱ ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ویترین ظرفیت‌های کشور در حوزه بازی سازی بود گفت: برای تبدیل شدن ایران به رتبه نخست منطقه و جهان در حوزه بازی های رایانه ای باید حمایت مدیران فرهنگی از تولیدکنندگان بازی های رایانه ای داخلی افزایش یابد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، دکتر “بهروز مینایی” در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران که در تالار وحدت برگزار شد با بیان این مطلب افزود: استقبال تولید کنندگان داخلی از نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای نشان از نیاز فرهنگی کشور به استمرار جشنواره هایی همچون بازی های رایانه ای دارد.وی در ادامه جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران را فرصتی برای نمایش توانمندی های بازی سازان داخلی بیان کرد یادآور شد: این رویداد هنری محلی برای ارائه دستاوردها و محفلی برای تعاملات بیشتر تولیدکنندگان داخلی با شرکت های خارجی در عرصه بازی سازی بود.مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران فرصتی برای باورکردن استعدادهای جوانان کشور در عرصه بین المللی بود تصریح کرد: اگرچه امروز ایران در حوزه بازی های رایانه ای رتبه نخست را در منطقه دارد اما تضمینی نیست در آینده نچندان دور کشورهای دیگر در خاورمیانه گوی سبقت را در تولید بازی های رایانه ای از بازی سازان کشورمان بربایند.مینایی با بیان اینکه استقبال پرشور مردم و بخصوص کودکان و نوجوانان از نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران، مسئولیت دست اندرکاران بنیا ملی بازی های رایانه ای را به عنوان متولی حوزه بازی در کشور سنگین تر از گذشته کرده است گفت: باید کمیت و کیفیت آثار تولیدکنندگان داخلی در حوزه بازی های رایانه ای برای جشنواره های آتی بیش از امروز باشد تا بتوانیم بستر لازم را برای نقش آفرینی بیشتر جوانان در این عرصه فراهم کنیم.وی با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در ابتدای راه در عرصه صنعت هنر بازی سازی قرار دارد اظهار امیدواری کرد: با تقویت بسترهای موجود در عرصه بازی سازی کشور، صنعت بازی رایانه ای در کشورمان به مرور زمان شکوفاتر و پویاتر خواهد شد.آیین اختتامیه نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی تهران شامگاه روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جواد شمقدری معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات داوران جشنواره و جمعی از تولیدگنندگان بازی های رایانه ای داخلی در تالار وحدت برگزار شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا
جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جشنواره بازی‌های ویترینی از ظرفیت‌های کشور در عرصه بازی سازی | گیمفا