اولین گیمپلی از نسخهی ایکسباکس وان بازی Halo Infinite به نمایش درآمد
استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) به تازگی و طی پخش زندهی پیشنمایش بازی Halo Infinite، اولین گیمپلی این اثر را بر روی کنسول پایهی نسل هشتمی کمپانی مایکروسافت یعنی ایکسباکس وان به نمایش درآورده است.
شب گذشته ۳۴۳ اینداستریز، استودیویی که سالهاست وظیفهی توسعهی فرنچایز محبوب Halo را برعهده دارد، پیشنمایشی تکنیکی بازی Halo Infinite را منتشر کرد که بخشی از آن گیمپلی این اثر را در حال اجرا شدن بر روی کنسول ایکسباکس وان به نمایش میگذارد. ویدئویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد از مد Slayer بخش چند نفره در نقشهی بازار (Bazaar) است که بر روی کنسول ایکسباکس وان به اجرا درآمده است.
اگرچه همانطور که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز مدتی قبل اعلام کرده بود، نسخهی بتای بازی Halo Infinite بهزودی به صورت خصوصی در دسترس تعدادی از بازیبازان قرار خواهد گرفت که در آن صورت میتوانیم ویدئوهای کاملتری را از وضعیت خروجی این اثر مورد انتظار بر روی چهار کنسول ایکسباکس وان، ایکسباکس وان ایکس و ایکسباکس سری ایکس/اس مشاهده کنیم.
همچنین آقای برایان جرارد (Brian Jarrard)، مدیر بخش جامعهی بازیبازان مجموعهی Halo صحبتهایی را در این خصوص ارائه کردهاند که شما میتوانید در ادامه قسمتهایی از آن را مشاهده کنید:
قبل از آغاز این پخش زنده (Stream) ما قسمتهایی از گیمپلی بخش چند نفرهی Halo Infinite را ضبط کردهایم که اگر اشتباه نکنم، مربوط به نسخهی یک هفتهی قبل میشود که در داخل استودیو به اجرا درآمده است. ویدئویی را در ادامه از گیمپلی این بازی مشاهده میکنید صرفاً برای اینکه بازیبازان بدانند باید چه انتظاراتی از نحوهی خروجی این عنوان بر روی کنسول ایکسباکس وان داشته باشند.
آقای برایان جرارد همچنین در ادامهی نمایش این گیمپلی اطلاعاتی را در خصوص یکی از تکنولوژیهای جدید به کار رفته در بخش چند نفرهی عنوان Halo Infinite که در گذشته جای خالی آن در عناوین فرنچایز Halo بسیار احساس میشد، ارائه کردهاند:
هماکنون ما شاهد سیستم Friend and Foe (رفیق و رقیب) هستیم که البته پیشتر نیز توضیحاتی را در این خصوص در وبسایت رسمی ایکسباکس منتشر کرده بودیم. این سیستم به ما اجازه خواهد داشت تا دیگر نیاز نباشد هنگام رقابتهای گروهی بازیبازان را به رنگ آبی و قرمز درآوریم (پیشتر به دلیل تنوع شخصیسازی بازیبازان در عناوین Halo، توسعهدهندگان مجبور بودند از این تکنیک برای تشخیص دوست از دشمن در سریعترین زمان ممکن استفاده کنند) و در نتیجه اهمیت شخصیسازی را بیشتر از همیشه در مرکز توجه قرار دهد.
همچنین آقای سم هنشاو (Sam Hanshaw)، از تهیه کنندگان بازی Halo Infinite در خصوص نسخهی ایکسباکس وان اظهار داشتهاند:
من تلاش میکنم تا جایی که امکان دارد، بر روی کنسول ایکسباکس وان به تجربهی بازی بپردازم، زیرا این موضوع بسیار برای ما مهم است تا از کیفیت مناسب خروجی Halo Infinite اطمینان حاصل کنیم.
آقای برایان جرارد در این خصوص ادامه میدهند:
این برای ما بسیار عالی است که بتوانیم چنین قشری از بازیبازان را با خود همراه کنیم. ما از این موضوع که در حال حاضر تعداد زیادی از بازیبازان از کنسول ایکسباکس وان برای تجربهی بازی بهره میبرند، آگاهی دارم؛ مخصوصاً که تعداد زیادی از آن همچنان برای خرید کنسولهای جدید ایکسباکس مشتاق هستند.
بازی Halo Infinite در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ (به احتمال زیاد تعطیلات منتهی به سال ۲۰۲۲ میلادی) برای کنسولهای نسل هشتم و نهمی شرکت مایکروسافت یعنی ایکسباکس وان، ایکسباکس وان ایکس، ایکسباکس سری ایکس/اس و همچنین رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. بخش چند نفرهی بازی Halo Infinite برای تمامی بازیبازان رایگان بوده و دارندگان اشتراک ایکسباکس گیم پس (Xbox Game pass) قادر خواهند بود تا بخش داستانی این اثر را نیز به صورت رایگان از روز اول عرضه تجربه کنند.
پر بحثترینها
- ماشین زمان: رسانهها و مجلات بازی های ویدیویی دهه ۸۰ تا ۹۰ در ایران
- دیجیتال فاندری: Hellblade 2 علیرغم نگرانیها درباره سری اس، در سطح دیگری قرار دارد
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- از بازی جدید Prince of Persia رونمایی شد + تریلر گیمپلی
- گزارش: Gears 6 به صورت ۶۰ فریم اجرا خواهد شد و کیفیت بصری بینظیری را ارائه خواهد داد
- تاریخ انتشار نقدها و نمرات بازی Stellar Blade مشخص شد
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
نظرات