تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی

سازندگان Call of Duty ،God of War و The Last of Us استودیو That’s No Moon را تشکیل داده اند

مرصاد قدیری
۲۲:۲۱ ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
that's no moon

اخیراً توسعه‌دهندگان بازی‌هایی نظیر The Last of Us ،Call of Duty: Modern Warfare ،God of War و Destiny در کنار یکدیگر جمع شده و استودیوی جدیدی با نام That’s No Moon را تشکیل داده‌اند. این استودیوی AAA جدید یک سرمایه‌ی بزرگ ۱۰۰ میلیون دلاری را دریافت کرده و هم‌اکنون در حال ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی تک‌نفره است.

همان‌طور که گفته شد، That’s No Moon توسط توسعه‌دهندگان باتجربه و کهنه‌کار صنعت بازی‌های ویدیویی تشکیل شده است. بنیانگذاران این استودیوی مستقل شامل افرادی مانند مایکل مامباور (Michael Mumbauer)، تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، تینا کوالسکی (Tina Kowalewski) و نیک کوکونلوس (Nick Kokonelos) می‌شوند.

مامباور که سابقه‌ی رهبری تیم Visual Arts Group پلی‌استیشن را در کارنامه دارد، مدیر ارشد اجرایی That’s No Moon خواهد بود. علاوه بر مامباور، تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان ارشد این استودیو نیز در گذشته در استودیو‌های پلی‌استیشن کار کرده‌اند. با توجه به بیانیه‌ی That’s No Moon، اعضای این استودیو در ساخت عناوینی نظیر God of War ،Fortnite ،The Last of Us: Part II ،Destiny ،Uncharted 4: A Thief’s End و… نقش داشته‌اند.

طبق اطلاعات منتشر شده، اولین بازی That’s No Moon یک «عنوان اکشن ماجراجویی بلند پروازانه است که مرز‌های گیم‌پلی و داستان را جابه‌جا خواهد کرد.» تیلور کوروساکی و جیکوب مینکوف (Jacob Minkoff) به ترتیب در نقش‌های مدیر نوآوری و کارگردان بازی بر روی این پروژه کار خواهند کرد. شاید جالب باشد بدانید که این دو توسعه‌دهنده در استودیو‌های اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و ناتی داگ بر روی Call of Duty: Modern Warfare و The Last of Us نیز کار کرده‌اند.

that's No Moon

اسمایل‌گیت (Smilegate)، خالق سری Crossfire، یکی از شرکای That’s No Moon بوده و ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه در اختیار این استودیو قرار داده است. این ناشر می‌گوید که هدف از همکاری با That’s No Moon، «ساخت تجربه‌‌هایی است که بتوانند حس همزاد پنداری را القاء کرده و ارتباطات شخصی عمیقی را با بازی‌بازان سراسر دنیا برقرار کنند.»

نکته‌ی جالب این است که اگرچه That’s No Moon هم‌اکنون در حال کار بر روی اولین بازی خود بوده، در بیانیه‌ی این استودیو اعلام شده است که That’s No Moon «در تقاطع بازی‌ها، فیلم و تلویزیون قرار دارد.» البته هنوز مشخص نیست که آیا این تنها یک فلسفه برای اعضای تیم بوده یا این که نشان دهنده‌ی پروژه‌های آینده‌ی استودیو است.

That’s No Moon دارای دو دفتر در لوس آنجلس و سن دیگو است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی، تعداد توسعه‌دهندگان خود را به رقم ۱۰۰ برساند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که مامباور، مدیر ارشد اجرایی That’s No Moon، یکی از اعضای اصلی تیم توسعه‌ نسخه‌ی بازسازی The Last of Us بوده است. البته طبق گزارش‌ها، این پروژه با مشکلاتی مواجه شد و در نتیجه ناتی داگ مسئولیت ساخت آن را برعهده گرفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی
تشکیل استودیو That's No Moon توسط اعضای سابق استودیوهای سونی