فضای مورد نیاز Ghost of Tsushima: Director’s Cut مشخص شد

6 مرداد 1400 - 15:14
Ghost of Tsushima: Director’s Cut

اندازه‌ی بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut پیش از انتشار آن در ماه آینده مشخص شده است و به نظر می‌رسد که فضای معقولی از هارد کنسول‌های مقصد را اشغال کند.

صفحه‌ی توییتر PlayStation Game Size توانسته که از روی سرورهای سونی فضای موردنیاز نسخه‌ی Director’s Cut بازی محبوب Ghost of Tsushima را بفهمد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، Director’s Cut از نسخه‌ی اصلی بازی فضای بیشتری را اشغال می‌کند که یکی از دلایل آن وجود محتویات اضافی Iki Island در نسخه‌ی جدید است.

به نظر می‌رسد که بدون بهینه‌ سازها، فضای مورد نیاز Ghost of Tsushima: Director’s Cut بر روی پلی‌استیشن ۵، ۶۳٫۸ گیگابایت باشد. احتمالا اندازه‌ی این بازی در پلی‌استیشن ۴ نیز تا حد زیادی مشابه پلی‌استیشن ۵ خواهد بود. بنابراین این عنوان بخش بزرگی از فضای ذخیره سازی SSD کنسول نسل فعلی سونی را اشغال می‌کند، اما این حجم مورد نیاز چیز عجیب یا بی‌سابقه‌‌ای نیست.

لازم به ذکر است که Ghost of Tsushima اصلی در PS4 هم‌اکنون با تمام به‌روزرسانی‌های آن (از جمله حالت کوآپ Legends) 52.2 گیگابایت حجم دارد. بنابراین Director’s Cut نشان دهنده‌ی یک جهش بزرگ حداقل در فضای مورد نیاز نیست.

همان‌طور که می‌دانید این نسخه نه تنها شامل بازی اصلی به همراه تمامی محتویات اضافه‌ی قبلی و همچنین بهبود گرافیکی برای نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ می‌شود، بلکه یک بسته‌ی الحاقی داستانی جدید را برای بازی‌بازان به ارمغان می‌آورد، پس افزایش حجم این نسخه اصلا چیز عجیبی نیست. در هر حال، برای کسانی که هنوز Ghost of Tsushima را تجربه نکرده‌اند، این بهترین موقعیت برای تجربه‌ی بازی محسوب می‌شود.

بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut در تاریخ ۲۹ مرداد (۲۰ آگست) برای پلی‌استیشن ۴ با قیمت ۶۰ دلار و برای پلی‌استیشن ۵ با قیمت ۷۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. برای آپگرید نسخه‌ی اصلی به نسخه‌ی Director’s Cut بر روی پلی‌استیشن ۴ باید ۲۰ دلار بپردازید و اگر بخواهید مستقیماََ نسخه اصلی را به نسخه‌ی Director’s Cut کنسول پلی‌استیشن ۵ آپگرید کنید، هزینه‌ی شما ۳۰ دلار می‌شود.

DARKSIRENMehran.BaامینMahyarMsmKogami

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mateus_bk گفت:

    ممکنه مثل رچت تا زمان عرضه بارها حجمش کاهش پیدا کنه

  • Omidsoltani7 گفت:

    روزیو میبینم که جین‌ساکای به یکی از اصلی‌ترین نمادای سونی تبدیل میشه و توو زمینه‌های مختلف قدرتنمایی میکنه
    فقط امیدوارم ساکرپانچ همچنان با ریسکو هنرو عشق بازی بسازه
    نمیدونم چرا یهو یاد معرفی اینفیمس۲ افتادم
    چه قدرتنمایی کرد اون زمان با پی‌اس۳
    خدا کنه قسمت جدیدشو بسازن
    با اس‌اس‌دی‌ سونی این نسل بازی‌های هم‌ سبک اینفیمس میترکونن
    جا به جایی‌های با نهایت سرعت در کنار کیفیت در جزییات و لود سریع‌تر از چشم به هم زدن
    اسپایدرمن۲ چه هیولایی بشه!

    • amazon گفت:

      هوشمندی سونی در نسل ۸ اونجایی بود که شروع کرد به ریسک کردن و ساخت آی پی های جدید. این عنوان نتیجه مثبت همین ریسک ها هستش که با خرید استودیو (اشاره به بتسدا) قابل انجام نیست.(خبر خریداری بتسدا = نمایش یک لوگو از گاد آف وار) البته بنده چون نسل ۷ تو ساید ماکروسافت بودم تجربه زیادی نسبت به ساید سونی نداشتم ولی در نسل ۸ این ریسک و موفقیت سونی خیلی به چشمم اومد و اینطور که بوش میاد، جیم رایان به طور جدی قصد داره تعداد انحصاری هارو ببره بالاتر. کاری که نتیجش در نسل دهم بسیار نمایان خواهد شد.

    • MahyarMsm گفت:

      اینفیمس واقعا این نسل لازمه با سخت افزار کنسول نسل جدید سونی و مخصوصا ssd کنسول و امکانات الان میتونه یه تجربه لذت بخش رو رقم بزنه.
      اینسامنیاک با ساخت اسپایدرمن ۲ و استفاده از قدرت و مزیت های کنسول ps5 از همیشه هم بهتر ظاهر میشه

    • amazon گفت:

      امیدوارم این عنوان رو بتونین تجربه کنین و لذتش رو ببرین دوست من. برخلاف دوستان دیگه من به شدت استقبال میکنم از اینکه بازی های بیشتری روی پی سی منتشر بشه چرا که حیف این آثار هستش که گیمرهای بیشتری تجربش نکنن. و البته سود بسیاری هم برای سونی داره از جمله آشنایی گیمر ها جدید با عناوین فوق العاده سونی = گسترش دامنه کاربران سونی = فروش کنسول بیشتر = درامدزایی بیشتر و ساخت عناوین بیشتر. و فراموش نکنین عرضه این بازی ها روی پی سی چیزی از سونی کم نمیکنه چراکه این استودیو های سونی هستن که این بازی هارو میسازن. جا داره بگم این عرضه عناوین هم محدود به عناوین قدیمی هستش و هیچوقت انحصاری های بزرگ سونی همزمان با کنسول ها روی پی سی منتشر نمیشه پس جای نگرانی برای دوستان کنسول باز نیست.