قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 

قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد

علیرضا کریم‌خان زند
۱۲:۱۵ ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
grand theft auto 5

دیتاماینر‌های بازی Grand Theft Auto 5 در اکانت توییتر خود از قابلیت جدیدی که کمپانی راکستار گیمز (Rockstar Games) برای نسخه‌های نسل بعدی این بازی در نظر گرفته است، خبر دادند.

این قابلیت مربوط به بخش داستانی Grand Theft Auto 5 می‌شود و بازی‌بازان این بخش می‌توانند منتظر انتشار یکی از امکاناتی باشند که برخی استودیو‌ها همانند Remedy نتوانستند در نسخه‌ی نسل جدید عناوین خود از آن پشتیبانی کنند. قبل از بررسی این توییت، در نظر داشته باشید که وجود این قابلیت توسط راکستار گیمز تایید نشده و نمی‌توان از صحت آن اطمینان کامل داشت.

نسخه‌ی نسل جدید Grand Theft Auto 5 در روز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱) در دسترس قرار گرفته و طبق گزارش راکستار گیمز، شاهد «توسعه» و «تقویت» این عنوان خواهیم بود. در حال حاضر از جزئیات این تغییرات اطلاعات بیشتری در دسترس نبوده و باید برای دیدن نتیجه‌ی کار منتظر بمانیم، ولی بر اساس لیک جدید دیتاماینرهای GTA 5، استودیوی راکستار گیمز در حال کار بر روی سیستم انتقال شخصیت (Character Transfer) است.

به کمک این سیستم، بازی‌بازان خواهند توانست تا میزان پیشرفت خود را از نسخه‌های نسل قبل بازی به نسل جدید نیز انتقال دهند. ما از وجود این قابلیت برای بخش آنلاین GTA آگاه بودیم، اما خبری از اینکه آیا این امکان برای بخش داستانی بازی نیز وجود دارد، نداشتیم. با وجودی که هنوز هم این موضوع تایید نشده، ولی ظاهرا می‌توانیم انتظار انتقال شخصیت‌های بخش کمپین را به نسخه‌ی نسل نهمی بازی داشته باشیم.

grand theft auto 5

دیتاماینرهای Grand Theft Auto 5، این امکان را با جستجو در فایل‌های بازی پیدا کرده و در اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشتند. البته باید در نظر داشته باشیم که حتی اگر راکستار گیمز در حال کار بر روی قابلیت جابجایی شخصیت باشد، باز هم معلوم نیست که این امکان در نسخه‌ی نهایی GTA 5 در دسترس قرار بگیرد.

با وجودی که از راکستار گیمز انتظار نمی‌رود که وقتی بر روی چیزی کار کرده باشد، آن را دور بیندازد، اما به هر حال تا وقتی که این شرکت، این قابلیت را به طور رسمی تایید نکرده باشد، نمی‌توانیم به طور قطع از وجود آن در نسخه‌ی نهایی بازی مطمئن باشیم. در صورت انتشار اخبار جدید پیرامون این بازی، می‌توانید با مراجعه به این قسمت از آن مطلع شوید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • s.a.m گفت:

    واقعا مسخرس :no: نه تنها جی تی ای ۶ سرنوشتش نامعلومه بلکه این حجم از حماقت گیمر ها و حمایت های فوق العاده مسخره و بی دلیلشون از جی تی ای ۵ باعث شده راکستار به رد دد آنلاین هم اون جوری که پتانسیل داره بها نده و چسبیده به این جی تی ای ۵ کوفتی . البته حق داره راکستار . وقتی خود گیمرا لیاقت نسخه ی جدید رو ندارن چرا به خودش زحمت بده ؟
    خودتونم جای راکستار بودین همین کارو میکردین الکی هی نگید پول پرسته و … .
    تنها راه منتشر شدن جی تی ای ۶ و در کنار اون آپدیت های بهتر برای رد دد آنلاین که از این وضعیت فاجعه دربیاد اینه که گیمرا از جی تی ای ۵ دست بکشن وگرنه حالا حالا ها وضعیت همینه و باید باهاش خوش باشن :no:

    • Blackwolf گفت:

      آقا طرف داره لذت میبره از بازی به شما چه؟ حداقل طرف داره یه بازی داده بیرون پول اضافی ازت نگرفته. بهتر از سری فیفا و کالافه ک هرسال بازی میدن و خیلی هاشم پسرفت محسوب میشه و مجبور میشی هی ۶۰ دلار و الانم ک ۷۰ دلار براشون پرداخت کنی. وقتی بازی به کاملی جی تی ای عرضه میکنی واقعا انتضار داری نسخه بعدش چی بتونه اضافه کنه به گیم ک ارزش یه نسخه کاملو داشته باشه مخصوصا برای آنلاین.

    • Bàđà§82 گفت:

      حمایتشون دلیل داره ، لذتی که تو همین gta v کوفتی هست تو هیچکدوم از بازیای دوران نیست، امثال تو یه طرف دنبال لایکن یطرفم افکار سطحی خودشون که همه آگاهی دارنو به اشتراک میزارن. چاره ای نیست
      بهترین بازی سال ۲۰۱۳ gtav
      بهترین پورت و پشتیبانی ۲۰۱۴ gtav
      بیشترین بودجه (۲۲۵ م) دلار برای ستخت یک بازی gta v
      پرسود ترین سرگرمی جهان با ۶ میلیارد سود gta v
      ۱۵۰ میلیون نسخه فروش رفته فقط رسمی بدون نسخه های هکی و کرکی gta
      پورت برای هفت کنسول و سه نسل بازم gta
      همه اینا گویای اینه که ابهت و محبوبیتی که این بازی داره غیر قابل مهاره و از دست شما هم کاری بر نمیاد، تو فقط یه مخالف ساده ای و از معدود آدمایی هستی که gta با سلیقت جور نیست.
      همه حق تجربه gta v رو دارن تو مگه خودت تجربه نکردی؟

      • تو نمیخواد اینقدر فشار بخوری و فن بازی دربیاری

        اینجا همه فن راک استارن و مثل من بازی هاش بهترین بازی های عمرم هر نفرن

        کسی اینجا منکر شاهکار بودنgtavنیست
        موضوع اینه که راک استار اینو واسه سه نسل داده و بازی بعد از۸سال داره اینقدر فروش میکنه و حق ردد انلاین که اینقدر پتانسیل داره خورده میشه

        بعد همه منتظرgtaviهم هستن خب مرد حسابی وقتی این اینقدر میفروشه چرا باید نسخه بعدی رو منتشر کنه؟؟

        • Bàđà§82 گفت:

          میگم دیگه جلوی رودخونه ای وایستادید که مهارش غیر ممکنه و الکی دارید ب خودتون فشار میارید، این خود گیمرا هستن که استقبال میکنن جلوشونم نمیشه گرفت پس بهتره تو مسیر رودخونه حرکت کنیم چون انتقاد فایده ای جز به اشتراک گذاشتن نظر شخصی نداره . منم دوست دارم gta vi منتشر بشه ولی وقتی تا الآن منتشر نشده از درون هممون بایدآتیش بگیریم چون دیگم امیدی به عرضش تا ۷ سال دیگه نیست و اینا همش تقصیر بینهایت جذاب بودن gta vهست چون اگر یه آیپی ساده بود همون ۵ سال اول ازش دست میکشیدن ، این رد دد هم درمقابل gta v فقط یه عروسک بود. بدون دروغ به من بگن بیشتر لذت رو تو گیم از چه گیمپلیی بردی بدون شک میگم درایوینگ gta
          نه اسب سواری رد دد نه سرو کله زدن با زامبی های لست و نه هیچکدوم بهتر از v نبودن.

      • s.a.m گفت:

        نگرفتی منظور کامنتو . یه بار دیگه با دقت بخون چون اشتباه متوجه حرفای من شدی .

  • hadibi گفت:

    ۱۰۰ تا آپدیت هم بده بازهم چیزی نیست به جز GTA V ، راکستار ، سه نسله که این بازی رو مثل یه دستمال خیس در حال چلوندنه ، همون طور که همه می دونن این بازی از دو بخش داستانی و آنلاین تشکیل شده ، عوامل راکستار بعد از این همه پشتیبانی از بخش آنلاین چن تا بسته الحاقی برای بخش داستانی هم ارایه بدن تا کاربرایی که به این بخش علاقه مند هستن ، انگیزه ای برای تهیه اون برای ps5 و xbsx هم داشته باشن

  • Mr.jalilpour گفت:

    (نظرشخصی)
    اگرم فاش نمیشد خیلی هم مهم نبود..
    چون بعد از این همه سال دیگه فکر نکنم کمپین این بازی انقدر برای پلیر مهم باشه !!

  • ERFAN103079 گفت:

    ای کاش برای RED DEAD 2 هم نسخه نسل نهمی بده بعد بتای رد دد آنلاین اگه یادتون باشه نمیشد پیشرفت هاتون رو به بازی اصلی انتقال بدید و تمام لول آپمون به فنا رفت 😥 خوشبختانه برای GTA V اینطور نیست و V سر جمع فکر کنم ۲ ساعت تا الان پلی دادم بعد نگین چرا رفتی دوباره V رو گرفتی

قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد 
قابلیت جدید Grand Theft Auto 5 برای نسل نهم فاش شد