EA Sports به دنبال تغییر مدل کسب و کار خود در چند سال آینده است
استودیوی EA Sports با داشتن فرنچایزهای موفق و درآمدزایی همچون FIFA و Madden NFL در کارنامهی خود، بزرگترین منبع درآمد کمپانی EA به حسب میآید. با توجه به آمار فعلی، EA Sports حدود ۲۳۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد، اما با این حال، این شرکت امیدوار است که رشد چشمگیری در چند سال آینده داشته باشد.
مدیرعامل کمپانی EA Sports، داریل هولت (Daryl Holt)، در طی مصاحبهای که با وبسایت Axios داشته، بیان کرده است، که این شرکت در نظر دارد در طول ۵ سال آینده، تعداد مخاطبان آنها به ۵۰۰ میلیون کاربر برسد. این یعنی رسیدن به بیش از دو برابر آمار فعلی. همچنین داریل گفته است که آنها قصد دارند این کار را با گسترش “مدلهای جدید تجاری و جغرافیای جدید” انجام دهند.
براساس گزارش Axios، این کمپانی در نظر دارد که محتوای بازیهای ورزشی را به صورت شبانه روزی به بازیکنان ارائه دهد. داریل هولت گفت:
ما در بازیهای خود، جنبههای اجتماعی و همچنین شبکههای اجتماعی فراوانی را ایجاد میکنیم.
همانطور که میدانیم، کمپانی EA در سال ۲۰۱۹، NBA Live را از خط تولید خارج کرد. در آن زمان، گفتند که در حال کار بر روی یک نسخهی جدید از این فرنچایز هستند و هولت گفت که کار بر روی آن، همچنان ادامه دارد.
ما تعدادی پروژهی بسکتبال HD برای نسل بعدی داریم که در مورد آنها صحبت، طراحی و کار کردهایم.
آیا EA Sports هم قرار است راه Konami را طی کند؟
در همین حال، اخیراً کونامی (Konami)، سری معروف PES را به eFootball تغییر نام داد، که یک سرویس رایگان برای خدمات زندهی بازی میباشد. حال باید دید که آیا EA می تواند به زودی این رویکرد را با امتیازات سالانه خود اتخاذ کند؟
همچنین هولت گفت که هرچند به زودی چرخهی انتشار سالانهی این بازیها کاهش نخواهد یافت، اما EA همچنان قصد دارد آن مدل کسب و کار جدید را تحت نظر داشته باشد تا ببیند که آیا در آینده میتوانید تصویب گردد یا خیر.
من فکر میکنم که این یک سیر تکاملی است که به شیوههای مختلفی در صنعت بازیسازی اتفاق میافتد. اینکه چگونه پای بازیهای ورزشی را در این سرویسها باز میکنیم، در آینده خواهیم دید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
ea به سلامتی میخاد کسبو و کارشو رونق بده و جیبه من و شما رو خالی تر کنه
شما که می تونی پول ندهید.
با همین روش EA بهترین سال های مالی اخیرش رو داشته
حیف که شما ها توانایی درک اهمیت پول برای شرکت ها رو ندارید
خوشبختانه جیم رایان هم با حذف بازی های داستانی و یک بارمصرف و اجبار استودیو هاش به ساخت بازی های تمام آنلاین و سرویس محور باعث شده سونی بهترین سال مالی اخیرش رو داشته باشه و این قضیه هر سال بهتر هم میشه :yes:
والا این باز کونامی رو دید تازه یه چیز دیگه یادش افتاد
بله خلاصه بگم که قراره برای کسب درامد و یا سود بیشتر مدل کارش رو تغییر بده 😀
آقا من ۲۰ ساله دارم pes بازی میکنم.آخه این چه کاری بود بی وجدانا
مدلشم اینگونه هستش بازیها بدون برنامه های درون پرداختی هستن بعد خرید متوجه میشیم کلا باس همه چی رو بخریم 😀 :rotfl: