شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند
شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند
شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند
شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند

شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند

احسان شریعت
۰۰:۰۲ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
dragon themed

به گفته‌ی جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی، انتشارات Xbox Games احتمالا برای تهیه‌ی دو انحصاری جدید ایکس‌باکس در سال‌های آینده، با توسعه‌دهندگان مستقل معامله کرده است. ظاهراً یکی از آن بازی‌ها شبیه بازی Destiny است که توسط آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) ساخته می‌شود و دیگری یک MMO از شرکتی ناشناخته است.

ما مدتی قبل در مورد همکاری بین استودیوی سازنده‌ی سری Hitman یعنی آی‌او اینتراکتیو و مایکروسافت شنیدیم. این شایعه حاکی از آن است که آی‌او اینتراکتیو در حال کار بر روی یک بازی کاملاً جدید است که توسط انتشارات Xbox Games عرضه خواهد شد، که قاعدتا به معنای انحصاری بودن این بازی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس است.

ما همچنین به لطف جف گراب می‌دانیم که این بازی، یک عنوان چند نفره‌ی سوم شخص به سبک Diablo خواهد بود، اما غیر از این، جزئیات دیگری از این عنوان در دسترس قرار ندارند.

امروز، جف گراب بار دیگر جزئیات بیشتری را در مورد این بازی چند نفره و یک بازی مرفی نشده‌ی دیگر ارائه داده است. طی پادکستی با یک یوتیوبر به نام Destin، گراب ادعا کرد که انتشارات Xbox Games دارای دو پروژه با مضمون اژدها است که توسعه‌دهندگان مستقل بر روی آن‌ها کار می‌کنند.

یکی از آن‌ها عنوان جدید آی‌او اینتراکتیو است که گراب آن‌ را به عنوانی در سبک Destiny توصیف می‌کند، در حالی که بازی دیگر MMO و از اژدهایان برخوردار است.

با این حال، هیچ جزئیات دیگری در مورد این بازی‌ها وجود ندارد؛ زیرا هر دو دور از انتشار و در اوایل توسعه هستند، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا اولین جزئیات رسمی از این بازی‌های با مضمون اژدها را بشنویم.

البته توجه داشته باشید که همه‌ی این اطلاعات هنوز شایعه هستند و از طرف مایکروسافت یا استودیوهای ذکر شده تایید نشده‌اند. با این حال، اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، به راحتی می‌توان گفت که طرفداران ایکس‌باکس دلایل زیادی را برای هیجان زده شدن دارند، به خصوص کسانی که وجود اژدهایان در بازی‌های خود را دوست دارند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند
شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند
شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند
شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند
شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • SEHSANHS گفت:

    ناخوداگاه اسکیل باوند به ذهنم اومد

    • دقیقا منم همون لحظه حس کردم همین بازی Scalebound باشه. واقعا میتونست یکی از شاهکار های ایکس باکس باشه اما لغو کردن، البته مطمعنم همین الانشم برای کنسول سری ایکس در حال ساخته و من شکی توش ندارم.
      چه بهتر که همچین بازی ای برای Xbox One منتشر نشد. به خاطر مشکلات فنی ای که این بازی داشت ساختش کنسل شد و ممکن بود زورکی با کلی آپدیت بازیو به سختی برای ایکس باکس وان پورتش کنند و ممکن بود کیفیتش قدری پایین بیاد و سخت افزار نتونه به خوبی و با فریم مناسب اجرا کنه.

      اما الان دیگه قضیه فرق میکنه. ایکس باکس سری ایکس با سخت افزار قدرتمند و SSD پرسرعتی که داره، علاوه بر اینکه میتونه به مشکلات بازی پایان بده، میتونه به بالاترین سطح کیفیت و پشتیبانی از ری تریسینگ و غیره هم برسه و بهترین تجربه رو به گیمرها اهدا کنه.
      الان که مایکرو خیلی به فکر کنسولش استفاده نسبت به قبل و علاوه بر گیم پس کلی بازی در اختیار داره که میتونه انحصاری ایکس باکس بکنه. قطعا Scalebound در کنار عناوین آینده ایکس باکس یه برگ برنده به حساب میاد.
      من Xbox ندارم ولی خیلی دوست دارم این بازی رسما رونمایی بشه و در آینده تجربه کنم. انشاءالله که در آینده با بهترین کیفیت معرفی و عرضه بشه. چیزی که من فکرشو میکنم اینه که، هیچ وقت تو دنیا بازی ای که مشکل فنی داشته باش تا ابد اینجور نمیمونه، بل اخره موتور گرافیکی ارتقا پیدا میکنه- سخت افزار بروز تر میاد و گیم های نسل قبل هم به کنسول های جدید تر راه پیدا میکنن.
      پس دوستان امیدتون رو هرگز از دست ندین :-)) :yes:

  • من دستین رو دنبال میکنم ، خیلی خیلی معقول نقد میکنه ، مخصوصا سر نمایش هورایزن فوربیدن وست و رچت اند کلنک ، واقعا قشنگ صحبت کرد ، این پادکست رو من دیدم ، همون ۵ دقیقه اول زدم ردش کردم، فکر نمیکردم چیز جدیدی رو کنن ، جالب بود… ولی هنوز شایعه س ، ولی از همینجا اعلام میکنم برای بازی mmo هایپم :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • pegasus گفت:

    کار خدا رو ببین تو‌نسل هفت و هشت وقتی هر نسخه از گاد منتشر میشد اکس فنا میگفتن این بازی نیس که شبیه ساز غول کشیه
    الان چند تا بازی فانتزی قراره واسه اکس هم ساخته بشه
    اکس نسل نه عجب پشتوانه ای داره واسه نسل جدید

  • MOHAMMADmp گفت:

    مایکرو جان تو رو خدا از دکل RPG ها بیا پایین دو تا عنوان اکشن خطی بساز برامون تا اینقدر آنچارتد و لست رو نزنن تو سر کنسول هامون.

  • Hellblade گفت:

    سلام دوستان
    من ۱۱ روز کرونا گرفتم و تب لرز شدیدی دارم
    و از خوب شدن ناامید شدم
    برام دعا کنید

  • mighty kratos گفت:

    اتلافه هزینه نابودیه ایده تا کی فیل اسپنسر سرویس محور انلاین pvp mmo coop
    من عاشقه اژداها هستم اما فقط سینگل پلیر این مزخرفات بدرد من یکی نمیخوره همونجور که بازی جید ریموندو و فایر واک استدیو سونی که انلاینه مزخرفاتی مثله ایناست
    Long live single player

  • همش شایعه و همش وعده های الکی از وقتی یادم میاد ایکس فنا منتظر یه بازی خوبن :rotfl:

  • farshadx گفت:

    چی شده گیم فا از یوتوبر ها خبر گذاشته؟!
    (برای اینکه بیشتر با Destin اشنا بشین)
    Destin یه یوتوبر خیلی عالی هست که مورد نقد تند هیترها هم هست به خوصوص هیتر های سمت سونی
    وقتی از گیم پس تعریف میکرد بهش میگفتن از ماکرو پول گرفته و ….
    تو تویتر یه جوک گفت و ترند شد برای سوزوندن این هیترا اینقدر ترند شد که فیلپ اسپنسر و حساب خود xbox هم شرکت و تشکر کردن
    و باعث شد تو خیلی از پاکدستها و استریم ها دیگه حضور پیدا کنه حتی استریم های iGN و با حضور فیلیپ اسپنسر
    خلاصه خیلی به نفعش شد و از هیترا استفاده کرد

    • دستین عالیه … هم بسیار منطقی نقد میکنه و هم عالی پیش بینی میکنه ، مثال میگم سر ریترنال واقعا نظرات خوبی داد در مورد بازی ، یک فن مایکروسافت هست اما اصلا غیرمنطقی نیست ، یا مثلا رچت اند کلنک ، من دنبالش میکنم ، خیلی هم حرفاش در مورد ایکس باکس عالی و منطقیه

    • TzzzT23 گفت:

      من چند تا ویدیو از Destin دیدم طرف به طرز فجیعی فن دو آتیشه xbox هست , به حدی که اصلا ندیدم در مورد ps یه بار حرف مثبتی بزنه در صورتی که نسل قبل رو دیگه هر کسی که منطق سرش بشه میدونه کل نسل یک طرفه بود . این نسل رو هم که تا اینجای کار هنوز سنگینی کفه ترازو به سمت ps هست تا ببینیم آینده چی میشه ولی واقعا ضایع هست بخدا حتی خود کسی که خبر های xbox رو تو ign کار میکنه اینقدر فن بوی نیست که این یارو بوده حتما برید ویدیو هاش رو ببینید قضاوت با خودتون . در کل فن بوی بودن بده برای هر محصولی که میخواد باشه .

      • اتفاقا کلی از عملکرد بازی های ps تعریف کرده ، فن دو آتیشه هست ، اما چشماشو نمیبنده حقایق رو نبینه …. شما صحبتاش در مورد ریترنال و رچت رو ببین

      • farshadx گفت:

        اگر منظورت اون انتقادات در مورد سیاستهای کثیف سونی هست(پول گرفتن برای کراس . پول گرفتن برای دیده شدن بازیهای ایندی و فروش بسیار کمشون رو ps و یا قراردادهایی که ماکرو رو هدف قرار میدن)
        نه فقط ایشون کل یوتوبرها این انتقادات رو داشتن و دارن
        و ایشون هم اصلآ ترول نکرده و واقعیتهارو منعکس میکنه ایشون که خوبه افراد بسیار مشهورتری مثل
        MrMattyPlays که نزدیک ۵۰۰k ساب اسکرایب داره(Destin نزدیک ۶۸k داره) و کلی دیگه از این اتفاقات انتقاد کردن و میکنن هیچ ربطی هم به فن بودن نداره این افراد هر دو کنسول و پلتفرم دارن و من ندیدم هیچ کدوم سونی یا ماکرو ترول کنه
        و برعکس همیشه نظراتش در مورد ps و سونی مثبت بوده و هیچ وقت منکر ضعف ماکرو تو نسل ۸ نشده خیلی از بازیهای سونی رو نقد میکنه و بسیار هم منصفانه این کترو انجام میده و بیشتر نقدهاش هم مثبت هستن

        • TzzzT23 گفت:

          ” پول گرفتن برای کراس . پول گرفتن برای دیده شدن بازیهای ایندی و فروش بسیار کمشون رو ps و یا قراردادهایی که ماکرو رو هدف قرار میدن ”
          مورد اول رو که انتقادی هست که همه قبول دارن به جز معدود کسایی که فن بوی هستند , مورد دوم که دیگه مشکل من و شما نیست !! نه واقعا خب وقتی پر فروش ترین و trend ترین کنسول هست چرا نباید پول بیشتر بگیره ؟ فکر نکنید microsoft عاشق چشم و ابروی indie dev ها هست اونا نیاز به حمایت از بقیه دارن تا تو دید قرار بگیرن تازه فروش بالای ps بخاطر indie ها نبوده هیچ وقت مثل این میمونه شما بری بخاطر inside مثلا کنسول بگیری , مورد سوم هم یاد دژمن افتادم , چرا اینقدر توهم اینو باید داشته باشید چون این دو تا رقیب هم هستند باید یکی زیرآب اون یکی رو بزنه ؟ اتفاقا دو طرف روابط تقریبا دوستانه ای با هم دارن .
          من گفتم ویدیو هایی که از Destin دیدم همه به نفع microsoft بوده , نگفتم همه ویدیو هاش که , من اصلا طرف رو دنبال نمیکنم . نظرم رو به صورت فکت نگفتم اگه اینطور بوده من اشتباه کردم .

شایعه: دو انحصاری با مضمون اژدها برای ایکس‌ باکس در دست ساخت هستند