فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد
فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد
فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد
فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد

فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد

احسان شریعت
۲۲:۱۱ ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
forza horizon 5

استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) فردا میزبان یک استریم هفتگی دیگر برای جدیدترین بازی ریسینگ جهان باز خود یعنی Forza Horizon 5 خواهد بود، بنابراین باید انتظار انتشار جزئیات جدیدی از این عنوان را داشته باشیم.

همان‌طور که می‌دانید، چند ماه دیگر بازی Forza Horizon 5 وارد بازار می شود و پلی‌گراند گیمز، استودیوی سازنده‌ی آن، در آستانه‌ی عرضه‌ به طور منظم جزئیات جالبی را در مورد این ریسینگ جهان باز فاش می‌کند.

بسیاری از این جزئیات از طریق استریم‌های هفتگی با عنوان “Let’s Go!” منتشر شده‌اند، چنانکه در قسمت‌های گذشته‌ی این برنامه، در مورد همه چیزِ Forza Horizon 5 صحبت شده است، از طراحی صوتی بازی گرفته تا انواع رویدادهای مسابقه ای آن. قسمت بعدی نیز قرار است جزئیات جالبی را فاش کند.

پلی‌گراند گیمز اخیرا طی توییتی از صفحه‌ی رسمی Forza Horizon تایید کرده است که طی قسمت فردا، در ساعت ۲۱:۳۰ (۱۰AM PT) نگاهی به “بیوم‌های متنوع” دنیای بازی Forza Horizon 5 می‌اندازد. تنوع بیوم‌هایی که قرار است در جهان آزاد این بازی واقع در مکزیک، در دسترس باشند، مواردی است که سازندگان پیش از این نیز در مورد آن صحبت کرده‌اند، بنابراین دیدن آن‌ها باید جالب باشد.

Forza Horizon 5

با همه‌ی این اطلاعات و وعده‌های سازندگان، به نظر می‌رسد که این عنوان، نزدیک‌ترین نسخه‌ی Forza به خواسته‌ها و توقعات طرفداران این مجموعه بوده و در عین حال بیشترین میزان جزئیات را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که بی‌صبرانه منتظر انتشار این بازی و تجربه‌ی آن هستند، خوشبختانه قرار نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

بازی Forza Horizon 5 در روز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این عنوان در روز نخست عرضه بر روی سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) نیز منتشر خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید حداقل سیستم مورد نیاز بازی را در این نشانی مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد
فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد
فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد
فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد
فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • RARE گفت:

    بیب بیییییب بزنید کنار سلطان جاده ها اومد coooool 😎

    • اصلی‌ترین دلیل خرید ایکس‌باکس(کیفیت ضمانت شده)
      بعضی عناوین هستن که بخاطر استدیو سازنده و پیشینشون اون اثر از نظر کیفیت تضمین شدس
      پلی‌گروند قطعا جزو اون اسامی هستش
      کاری ندارم که این تیم با تیم فیبل تفاوت داره اما فقط اسم پلی‌گروند باعث خیال راحتی فنا از فیبل میشه
      این یعنی قدرت اسم و برند
      این یعنی سابقه درخشان
      مایکرو باید خدا روشکر کنه پلی‌گروندو داره

      • بنظرم نه!
        مایکرو باید خداروشکر کنه که ترن ده رو داره
        نصف کیفیت الان پلی گراند و فورزا هورایزن برای کمک های ترن دهه
        کلا ترن ده تو مایکرو حکم ژاپن تو سونی رو داره
        یه دستی به همه میرسونه⁦:-D⁩
        ترن ده نبود پلیگراند نصف چیزی که الان هست هم نمیبود

    • اومد؟ چندین ساله سلطان بی چون و چرا جاده هاست

  • Tmtime گفت:

    شدیدا منتظرش هستم
    هر چند تایید شد که ری تریسینگ نداره ولی قطعا چیزی از ارزش های
    این شاهکار کم نمیکنه
    باز خوبه حداقل این امسال میاد وگرنه مردم باید از سری ایکس
    به عنوان پخش کننده ویدیو استفاده میکردن

    • mugiwara07 گفت:

      منتظری ؟! :laugh: واقعا ؟
      فک نکن با این طوری حرف زدن نمیفهمیم که هدفت چیه :laugh:

    • arm4nii گفت:

      این بازی با اون سیستم نورپردازی و گرافیک فک بر اندازش نیازی به ریتریسینگ نداره چون همه چیز ایده ال بود.درست مثل horizon fb که گرافیک عالی داشت منتهی ریتریسینگ نداشت.
      اصلا مهم نیست.مهم سطح کیفیتشونه که عالیه.

      • ali_yegane گفت:

        تو چقدر نوب و فن بویی ماله کشی هم حدی داره بازی ریسینگ خوراک ری تریسینگه چطور میگی ری تریسینگ نیاز نداره درسته بازی گرافیک خوبی داره ولی نداشتن بازتاب ها و رفلکشن ها برای بازی ریسینگ الان دیگه ضعف حساب میشه یه لحظه تصور کن فورزا هوریزون پنج مثل واچ داگز لیجین ، مایلز مورالز و رچت اند کلنک ریفت اپارت ری تریسینگ داشت مطمعا جهانش زیباتر میشد بازتاب های زیبا روی بدنه ماشین ها ، بازتاب ها روی آب های کنار جاده صددرصد جهان بازیو زیباتر میکرد . بعد کی گفته هورایزون فوربیدن وست ری تریسینگ نداره ؟ منبع بده اگرم منبع نداری اطلاعات غلط توی سایت نشر نده

        • arm4nii گفت:

          هیچموقع بایدی در کار نیست.مهم زیبایی گرافیک و نورپردازی بازی هست که در چه سطحی هست.
          وقتی کیفیت و تکنولوژی بروز هست و بهترین عملکرد و نتیجه رو داره دیگه حتما نباید اسما ریتریسینگ باشه.همین الان برو دموهاشو ببین و نورپردازی و سطح جزییات و بازتاب نور روی بدنه ماشینها و شیشه ماشینها رو ببین که در سطح بینظیریه و بیخود نوب بودن و فن بوییتو به رخ نکش با چهارتا اصطلاح دهن پر کن مثل بچه ها یاد گرفتی و مثل طوطی تکرار میکنی. من اندازه سن تو بازی کردم و وقتی سواد و اطلاعات کافی نداری بیخود کامنت منو ریپلای نکن.
          اگر بفهمی ریتریسینگ چی هست و وقتی بازئ کرده باشی تفاوت ریتریسینگ با تکنولوزیهای دیگه با چشم و دیدن ویدئو هم متوجه میشی و نیازی به بررسی سایتها نیست.هورایزن فوربیدن هم توی دموش ریتریسینگی نبود و مشخص بود هر چند که دیجیتال فاندری هم گفته ریتریسینگی ندیدیم توی دموی گیمپلی که ارائه شد.الان چون ریتریسینگ نداشته نقطه ضعفه؟نه چون زیباست بازی. بیخود از اطلاعات درست و غلط حرف نزن چون تو فکر نکنم به چشم دیدی و همه اطلاعاتت کتابیه نه عملی.من خودم تلویزیون فورکی دارم و سری ایکس دارم و بازیهارو روی بالاترین کیفیت تجربه میکنم و خیلی بازیها ریتریسینگ ندارن اما نورپردازیشون بینظیره..

          • ali_yegane گفت:

            وقتی میگم نوبی بخاطر اینه که روزی سه دفعه توی سایت میگی خودت ایکس باکس داری بابا بخدا فهمیدیم خودت xsx خریدی داداشت xss خریده لازم نیست اینو روزی چند بار توی سایت بگی . کسی نگفت fh5 گرافیک ش پایینه یا نورپردازیش پایینه fh4 هم گرافیک و نورپردازیش بالا بود بالاخره نباید از اون ری تریسینگ xsx استفاده بشه ؟ فن بوی بازی هم حدی داره ری تریسینگ پنج مرحله داره که اون قسمت بازتاب هاش مخصوص دنیای fh5 هست بازتاب ها بدون ری تریسینگ عملی نیستند شاید بتونند از ssr استفاده کنند که در نهایت یه چیزی مثل نسخه xsx گیرز پنج میشه در مورد hfw هم به هیچ وجه دیجتال فاندری همچین حرفی نزده داری از روی باد هوا نظر میدی این یه تیکه از مصاحبه سازنده hfw هستش در مورد استفاده از ری تریسسنگ : از قابلیت‌های ری تریسینگ چه استفاده‌ای خواهید کرد؟

            متایس دی‌یونه: ما از تکنولوژی ری تریسینگ برای موارد متعددی استفاده می‌کنیم؛ از موتور صوتی بازی و فیزیک آن تا رندر و پردازش گرافیک

            • arm4nii گفت:

              چرا چرت میگی؟
              نمیدونم چرا فشاری میشی .من کلا دوبار گفتم اونم جاش برای اینکه چهارتا مثل تو اطلاعات کتابی حرف میزنن و به چشم ندیدن تکنولوژی هارو.
              مصاحبه چه ربطی داره.
              توی دموش ریتریسینگ نداشته.اون تیکه ای که جنگ تن به تن میکنه و تیروشو بدست میاره هیو بازتابی از نیروهاش توی اب نشون نمیده.
              تو جای کتابی تعریف از جملات باید خودت بتونی بفهمی و ببینی چی هست چی نیست.ریتریسینگ هم از توی دموها با چشم مشخص میشه.جا اینکه به مصاحبه ها استناد کنی برو خودت در بیار ببین.شایدم توی اون دمو وجود نداشته اما توی نسخه نهایی موجود باشه چون هنوز وقت دارن تا عرضه یا بعد از عرضه با اپدیت اضافه بشه مثل بعضی از بازیها.
              من گفتم توی اون دمو نداشت اما نیازی هم نبوده چون عالی و زیبا بوده و حتما نباید ریتریسینگ توی بازیها باشه چون بایدی در کار نیست مهم زیبایی هست.فهمش اینقدر برات سخته.

    • تو زندگیتم بی هدف میری جلو کاملا مشخصه دوست عریز بی هدف دهن وا میکنی

  • Master xbox گفت:

    فورزا هوریزون ۵ استثناییه عالی از این ور موتور اسپرت ۸ اخ اخ منتظرشم
    ولی خدا کنه سونی گرن ترسیمو رو احیا کنه نسل ۹ باهام رقابت ریسینگ هم ببنیم

  • saman گفت:

    امیدوارم showcase هم داشته باشه و خوب درش بیارن.
    اونایی که چهارش داشت عالی بودن،فقط حیف که کم بودن.
    مسابقه با جت و قطارش خیلی باحال بود :laugh:

  • Oldman1973 گفت:

    درود
    هر چند که کنسول من ps5هست ولی حسرت این بازی و هیلو در قلب منه امیدوارم سونی هم یه بازی در حد و اندازه فورتزا تو این نسل ارائه بده

  • john117 گفت:

    نه مارکتینگ میخواد نه جزئیات نه خبر همه میدونن عالی میشه این دیگه از اونور بوم افتاده اینقدر همه مطمعنا که عالی در میاد که هایپشم خوابیده

فردا جزئیات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر خواهد شد