بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 

بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند

مرصاد قدیری
۱۶:۴۱ ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 

سونی به تازگی عناوین رایگان ماه آگست ۲۰۲۱ سرویس PlayStation Plus را از طریق وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن معرفی کرده است. این طور که به نظر می‌رسد، این بازی‌ها زودتر از زمان موعد اعلام شده‌اند؛ چراکه همیشه برای معرفی بازی‌های سرویس پلی‌اسیتشن پلاس، شاهد انتشار یک پست جدید در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن هستیم. به هر حال، بازی‌بازان پلی‌استیشن در ماه آینده به بازی‌هایی نظیر Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville ،Tennis World Tour 2 و Hunter’s Arena: Legends دسترسی پیدا خواهند کرد.

مشترکین سرویس PlayStation Plus می‌توانند از تاریخ سه شنبه ۱۲ مرداد (۳ آگست ۲۰۲۱) نسبت به دریافت عناوین Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville ،Tennis World Tour 2 برای پلی‌استیشن ۴ و بازی Hunter’s Arena: Legends بر روی پلی‌استیشن ۵ اقدام کنند.

در مقایسه با عناوین ماه گذشته، بازی‌های آگست ۲۰۲۱ چندان هیجان انگیز به نظر نمی‌رسند. با این حال، اگر به دنبال تجربه‌ی چند بازی چندنفره با دوستان خود هستید، Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville و Hunter’s Arena: Legends گزینه‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند. نکته‌ی جالب این است که علی‌ رغم برنامه‌ی توسعه‌دهندگان Hunter’s Arena: Legends برای عرضه‌ی بازی بر روی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵، این عنوان تنها به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.

playstation plus

لازم به ذکر است که اگر هنوز عناوین ماه جولای PlayStation Plus را دریافت نکرده‌اید، تنها تا روز دوشنبه ۱۱ مرداد (۲ آگست ۲۰۲۱) فرصت دارید تا A Plague Tale: Innocence (پلی‌استیشن ۵)، Call of Duty: Black Ops 4 (پلی‌استیشن ۴) و WWE 2K Battlegrounds (پلی‌استیشن ۴) را به لیست بازی‌های خود اضافه کنید. همچنین برای یادآوری باید اعلام کنیم که Red Dead Redemption 2 ،God of War و Judgment نیز جزو عناوین در نظر گرفته شده برای سرویس PlayStation Now در ماه جولای بودند.

در نهایت، با توجه به این که بازی‌های ماه آگست PlayStation Plus توسط وب‌سایت رسمی سونی فاش شده‌اند، پس می‌توان با قطعیت اعلام کرد که عناوین ذکر شده همان بازی‌های در نظر گرفته شده هستند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 
بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ignite گفت:

    اینم از این. سه ماهه پلاس خریدم و سیر بازی های تو این سه ماه برای PS4 اصلا مناسب من نبودن و از قضا قبل از این سه ماه که من بر همون اساس حق. عضویت خریدم بازی هایی مثل control ultimate edition و final fantasy remake و days gone و concrete genie و remnant: from the ashes و shadow of colossus remake برای مشترکین عرضه شدن.

    • TzzzT23 گفت:

      واقعا نسخه ultimate edition control برای plus رایگان شده بود؟ منم از سه ماه پیش گرفتم راستش به غیر از a plague tale بازی جالبی روی plus عرضه نشده به نظرم تو این سه ماه (ضد حال اصلی اینه بازی های اون ماه رو قبلا خریده باشی) ، از اون بدتر همون موقعی که gamepass ultimate هم گرفتم بازی Bloodstained ritual از gamepass بیرون رفت و هر ماه بازی های indie اومد روی gamepass, البته از حق نگذریم بازی های Bethesda هم اومد من the evil within 2 رو دانلود و تموم کردم.
      کلا تنها شانسی که آوردم سر قیمت خرید اشتراک ها بود که الان گرون شدن وگرنه هیچ سودی برای من نداشتند هیچ کدوم :smug:

      • Ignite گفت:

        بله کنترل رو من هم خریدم البته خیلی فشاری نبود چون تو بلک فرایدی ظرفیت ۲ش رو صد تومن خریدم کلا؛ اما، هنوز فرصت نکردم بازی رو پیش ببرم؛ با این وجود، از این میسوزم که دی ال سی هاشو که میتونستم رایگان داشته باشم الان اگر که بخوام تجربشون کنم باید زیبا ی ۲۰۰-۳۰۰ تومنی هزینه کنم براشون.
        درباره‌ی Plague Tale هم که بازی رو با کامپیوتر تو لایبریم اد کردم تا هروقت فایو خریدم به هیچ وجه من الوجوه از دستش ندم.
        اینو هم بگم که خیلی دلم میخواد زودتر اکس باکس بگیرم و به مشترکین گیم پس بپیوندم و با عنواین نسل قبل شروع کنم تا موتور این نسل هم روشن بشه که بدجور شیفته‌ی Arkane هستم و Machine Games رو هم دوست دارم، آثار خود Bethesda رو هم تا امروز سعادت لذت بردن ازشونو نداشتم ولی فک میکنم با Starfield این طلسم شکسته بشه و از اون به بعد، رگباری همه‌ی عناوینشونو تجربه کنم و بالاتر از اون، ارضا بشم : )) قضیه در ارتباط با Tango Sofworks و id software هم به همین منواله و فقط تجربه‌ی کوتاهی از اخرین نسخه‌ی Doom دارم که با وجود کیفیت بالا نسبت به عناوین هم‌سبک، برای من انتخاب بهینه‌ای نبود. obsidian رو هم که اصلا نگم براتون، Initiative و Perfect Dark رو هم که باید عنوان کنم صفا باشه و همچنین با اینکه یکی از خاطره‌انگیز ترین عناوین زندگیم سگانه‌ی ابتدایی Gears Of War و علی‌الخصوص نسخه‌ی سوم هست (شاید خیلی عجیب باشه اما تنها گیمی که باهاش گریه کردم این عنوان بود که اگر هم با تجربه‌ی سایر دوستان همخوان نیست؛ پیشاپیش، بابتش عذرخواهی میکنم و این رو هم باید اضافه کنم که توجیه شخصی بنده برای خودم اینه که اون زمان، دوره‌ی نازنین نوجوانیم بود) بی‌صبرانه منتظر معرفی و انتشار آی‌پی اختصاصی Coalition هستم، فرنچایز Hellblade هم گرچه میدونم بسیار موفق عمل کرده، آن‌چنان مورد علاقه‌ی اینجانب نبوده؛ اما، از جهتی احتمال داره نسخه‌ی جدید با توجه به تفاوت وحشتناک بودجه و کاهش فشار روی عوامل، به مراتب خفن‌تر و سم‌تر از عنوان سم اول باشه و از جهت دیگه هم فک میکنم Ninja Theory در کل پتانسیل بسیار بالایی داره و علم بسیار بسیار بالاتری. و بالاخره؛ کیفیت و خلاقیت Double Fine هم شایسته‌ی ذکر، توجه و حتی ستایشه.

        • TzzzT23 گفت:

          از کدوم سایت ظرفیت دو میگیری که با offer های store اینا هم تخفیف میزنن ؟؟
          من اولین کاری که کردم بعد از گرفتن xbox یه اشتراک یه ماهه + دو ماه هدیه گرفتم ۷۰ تومن , بعدش forza horizon 4 و nier automata gods edition و spritfarer ( به شدت بازی عالی هست به نظرم خیلی سرگرم کننده و تم آرومی داره) و چند تا exclusive xbox رو زدم دانلود (برخلاف خیلی ها که با sea of thieves حال میکنن من بعد ۲۰ دقیقه بازی کردن در جا پاکش کردم اصلا خوشم نیومد) توی in e3 هم microsoft چند تا بازی از bethesda اضافه کرد به gamepass که خیلی وقت بودم میخواستم the evil within 2 رو بازی کنم ولی زورم میومد روی ps 20$ براش بدم , نسخه یکش رو به همه کسایی که از سبک وحشت بقا خوششون میاد پیشنهاد میکنم رو دستش نیست واقعا , نسخه دو هم خوب بود ولی به خوبی نسخه اول نبود . در کل بیشتر وقتم رو روی ps بازی میکنم ولی بعضی وقتا سر میزنم به xbox یه بازی داستانی رو شروع میکنم , الانم دارم the medium رو میرم نه خیلی افتضاح هست اونطور که همه میگفتن نه واقعا بازی خاصی هست , ولی سبک دوربین بازی خیلی منو یاد silent hill میندازه اصلا هوس میکنم برم روی psp نسخه origin یا shattered the memory رو بزنم (حیف که ps2 رو خیلی وقت پیش فروختم وگرنه همه نسخه هاش رو داشتم) .

    • amazon گفت:

      دوست من بعضی از بازی هایی که گفتی مخصوص پلی استیشن ۵ عرضه شدن که این ماه هم Hunter’s Arena: Legends جزو بازی های تاپه. علاوه بر این Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville هست که بازی خیلی خوبیه. تنیس رو نگفتم چون سلیقه ایه. اگه خواستین درک بهتری از خوب بودن بازی های پلاس داشته باشین مقایسه کنین با بازی های این ماه گیمپس که یا نسل هفتی و قدیمین یا انقدر گمنامن که اسمشونو حتی یک بار هم نشنیدیم.(بتلفیلدو نگفتم چون روی کلاوده و قابل بازی نیست. اونم ماکروسافت اورده که گیمرارو مجبور کنه از کلاود استفاده کنن و عادت کنن بهش)

  • Farshidmc گفت:

    حس میکنم کاربرا PS4 داره مجبور میکنه برن PS5 بخرن
    بازی های نسبتا خوب فقط رو PS5 اجرا میشه با این که نسخه PS4 هم دارن

    • amazon گفت:

      واقعا فکر میکنی کسی که پلی استیشن ۴ داره نیاز به مجبور شدن! داره برای خرید پلی استیشن ۵؟ دوست من انقدر هجوم به سمت پلی استیشن ۵ زیاده کنسولی تو بازار نیست برای خرید! با یه بازی در ماه، اجبار کردن؟؟؟ 🙂
      زمانی میشه گفت اجبار کردن که بازی های پلی استیشن ۴ رو روی پلاس قرار نده. درحال حاضر از ۳ تا بازی عرضه شده ۲تاش برای پلی استیشن ۴ هستش.

  • amazon گفت:

    بازی های خیلی خوبین مخصوصا پلنت نیبرویل. بعد اومدن جیم رایان بازی های پلاس به شدت قوی شدن و درحال حاضر گیمپس رو برده زیر سوال. کافیه مقایسه کنید با بازی های ناشناس ایندی روی گیمپس :yes: فیل اسپنسر نقشه کشیده بود با ۴ تا بازی نسل قبلی اضافه تعداد بازیای گیمپسو زیاد نشون بده و برخلاف سونی که هر ماه بازی های بزرگی رو تو پلاس قرارمیده، درحال حاضر بازی بزرگی روی گیمپس اضافه نکرده (دوستان بحث من کلاود نیست که بیاین بگین بتلفیدو اضافه کرده. اگر دوست دارین کلاودم حساب کنید جاداره بگم پی اس نو با حساب کردن بازی های کلاودش حداقل دو برابر بیشتر از گیمپس بازی داخلش داره پس بیخودی دلواپس کلاود که قابل استفاده نیست نشین.)

بازی‌ های رایگان ماه آگست PlayStation Plus معرفی شدند