از Dead Space Remake برای پلتفرمهای نسل بعدی رونمایی شد
در جریان رویداد EA Play Live 2021، از بازسازی تمام عیار Dead Space رونمایی شد، اثری که برای مدتی طولانی شایعهی آن را شنیده بودیم.
بازی علمی-تخیلی ترسناک Dead Space برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود، اما حالا مُتیو استودیوز (Motive Studios) بازی را از پایه بازسازی کرده است تا یک تجربهی عمیقتر و واقعگرایانهتر برای بازیبازان به ارمغان آید. این بازسازی از آخرین نسخهی موتور گرافیکی فراستبایت (Frostbite) بهره خواهد برد و هدف اصلی آن به وجود آوردن کیفیت گرافیکی شگفتانگیز و همچنین بهبودهای متعدد در گیمپلی است.
بر اساس گزارشهای منتشر شده، برای بازی Dead Space جدید، مُتیو از رویکرد کپکام (Capcom) در قبال ریمیکهای سری Resident Evil الهام گرفته است، با این تفاوت که بازی اول سری Dead Space پایهای قدرتمند برای این ریبوت خواهد بود.
ما از سال ۲۰۱۳ که استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games)، خالق سری Dead Space، منحل شد، نسخهی جدیدی از این سری ندیدیم، اما حالا یک بازسازی تمام عیار میتواند طرفداران را خوشحال کند. مطمئناََ موفقیت این بازی باعث خواهد شد که در آینده نسخههای دوم و سوم نیز بازسازی شود و یا حتی ادامهای برای این سری ببینیم.
بازی جدید از این سری کیفیت بصریای در سطح بازیهای امروزی خواهد داشت و به احتمال زیاد شامل مکانیکهای جدید گیمپلی خواهد شد که بر اساس نسخههای دوم و سوم طراحی شدهاند. شرکت کپکام دلیل اصلی رخ دادن بازی جدید از سری Dead Space به حساب میآید. در حالی که کپکام در طول این سالها سری ترسناک خود را در سطح کیفی بالایی حفظ کرده است، الکترونیک آرتس فرصتی به بازی ترسناک خود نداد، اما حالا آنها به لطف کپکام الگویی مناسب برای بازی جدید از این سری پیدا کردهاند.
Dead Space Remake برای پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.
دانلود با کیفیت ۷۲۰p – دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ای کاش سه گانشو ریمستر میکردن و واسه نسل فعل هم میومد
خدا لعنتت کنه EA برا نسل ۸ ام میدادی دیگه میمردی 😐 😐
باز هم حرف گراب درست از آب دراومد
چه ربطی به گراب داره ؟
خیلی از سایت ها مثل یورو گیمر و گماتسو و اینسایدر های دیگه این حرف رو میزدن
گراب هم از هر ۱۰ تا شایعه ش ۳ تاش با شانس و صلوات و یا اطلاعاتی که شرکت ها میدادن درست در میومد
کدوم حرفش درست بود شایعه اومدن اسکارلت نکسوس روز عرضه تو گیم پس یا استارفیلد ۲۰۲۱ میاد و خیلی شایعه دیگه گراب هیچوقت همه حرفاش صد در صدی نبوده حالا بماند خود ea هم داشت اشاره میکرد به ساخت دد اسپیس به خصوص با اون اکانت یوتیوبش
گراب هم هیچکدوم از حرفاش رو صد در صدی نمیزنه خورده بعضی چیزاش رو درست میگه بعد معلوم میشه اونطوری نبوده
شما هم جای اینکه به هر کسی تهمت فن بوی بودن بزنی سعی کن یاد بگیری دلیل اینا همش بیزینسه و از روی عمد به اینجور آدما اطلاعات میدن وگرنه چرا گراب از بقیه شرکت ها خبر نمیره ؟
ما که میدونیم دلیل دفاع شما از این فرد چیه
انسان ممکن الخطاست. نه جایز الخطا.
اوووف :inlove:
خیلی خوشحالم که فقط برای نسل بعد رلیز میشه، به بازیهایی نیازه که از قدرت سختافزاری بهره کامل رو ببرن و اینطور که تیم سازنده توصیف کرده، به نظر میرسه قصد دارن از سختافزار به خوبی استفاده کنن. برای ریمیک و یک بازی اتسمفریک کیفیت بصری کمی مهمتره.
از طرفی خوشحالم نسخه جدیدی در کار نیست چون مُتیو اینکاره نیست و بعید به نظر میرسه بتونن نسخه چهارم رو توسعه بدن و همان بهتر که بر روی بهبود گیمپلی و کیفیت بصری کار کنن. در کل خبر خوشحال کنندهایه.
—-
مثل این که بازی هم ریبوت هستش هم ریمیک و این موضوع نشون میده که ممکنه در صورت موفقیت به بازی های بعدی بپردازن و این سری ادامه پیدا کنه.
دقیقا حرفت درسته کاره درستیه تمام نسل بعدی بودن اصلش همینه
ریبوت نیست انگار. چون گفتن نزدیک به بازی اصلی قراره باشه نه re imagining. خیلی هم بهتره اینطور
استاد جف گراب کلمه ریبوت رو آوردن داخل توییت :دی
والا خود EA میگه ریمیک :laugh: ، البته شاید منظور حاج گراب اینه، ریبوت سری (یعنی با ریمیک ۲ و ۳)
اونطوری که خود EA تبلیغ کرده ریبوت داستانی نیست. البته شاید منم که توی ناامیدی به هر چیزی چنگ میزنم 😥 :rotfl:
ای کاش بازی نمیکردمش همین تازگی همشون رو پلی دادم 😐 تا ما اومدیم پلی دادیم قرار شد ریمیک بسازن
ی سوال برام پیش اومد، انتشار بازی صرفا برای نسل ۹ میتونه دلیلی جز کیفیت داشته باشه؟ چون اگه مالی بخوایم نگاه کنیم، که عمدتا ناشران(به خصوص امثالEA) هم با این دید نگاه میکنن، انتشار برای جامعه ی مخاطب گسترده تر هر دو نسل به دفعات سودآور تر هست و خیلی جالبه بدونم که چه چیزی باعث شده همچین ناشری که سالهاست کیفیت اولویتش نیست از همچین وسوسهای عبور کنه
از کپ کام متشکرم
از EA هم متشکرم ، شرکت بزرگیه ، با همین کارش میتونه دل خیلیا رو دوباره به دست بیاره …
دوباره از صمیم قلب آرزو میکنم ، یوبی سافتگ از این دو شرکت یاد بگیره و یه نگاهی به فرنچایز عالیه cold fear بندازه …
در ضمن من منتظر یک دد اسپیس جدید بودم اما ریمیک از آب دراومد ، اما بازم جای شکرش باقیه :yes:
مردیم از بس ریمستر و ریمیک دیدیم
و بعد چندین وقت از سری دد اسپیس یه خبر خفنی دیدیم خدا رو شکر
اینطور که معلومه از لحاظ گرافیک پیشرفت خیلی زیادی کرده و قراره از دفعه قبل هم بیشتر با روح و روان ما بازی کنه 😀
امیدوارم نسخه دوم هم ریمیک کنن و بعد ها شاهد یه نسخه جدید باشیم
انگاری فقط برای نسل نهم میاد! البته چه بهتر اینطوری با یه بازی باکیفیت تر رو به رو میشیم
خبر خیلی خوشحال کننده ای Dead Space جزء بهترین بازی های Survivor Horrorی هستش که دیدم امیدوارم بازی موفقی بشه تا شاهد نسخه های بیشتری از این مجموعه جذاب و دوست داشتنی و البته ترسناک باشیم
بهترین خبر امروز
خدایا شکرت. انگار ریمیکه و قراره نزدیک به بازی اصلی باشه ولی بهتر. یعنی re imagining نیست و یعنی احتمالش هست نسخه ی چهارم روزی ساخته بشه :weep: 😥 :inlove:
اینا خودشون شاگردی بزرگان ژاپنی رو میکنن. کپ کامی وجود نداشت، بازیابی dead space تنها در رویاها رخ میداد.
شاید الهاماتی از یک بازی غربی گرفته باشن، اما ژاپنیها بعد از این همه سال بدون هیچ شکی استاد ساخت بازی ترسناک هستن و تقریباََ اکثر سری بازیهای ترسناک منحصر به فرد مال ژاپن هستن و فعالیت غربی ها در این ژانر اصلا قابل مقایسه نیست در مقابل ژاپنیها:
Siren
Silent Hill
Resident Evil
Fatal Frame
Clock Tower
شروع کننده ماجرا بودن با استاد شدن در این زمینه فرق داره. استاد شدن و جذب شاگرد زمانی رخ میده که در کارت خبره بشی و ژانر رو مداوم پیش ببری. نه این که یک کاری رو بکنی و بقیه ماجرا رو به بقیه بسپاری.
کپکام ۸ قسمت اصل از نسخه ی ایول رو ساخته همراه با ریمیک و کلی نسخه ی فرعی ایول و همچنان کیفیت ایول رو ثابت نگه داشته و حتی بنظرم بالا تر هم خواهد برد. ( با آوردن لیان و دوربین سوم شخص)
کپکام اولین استودیویی بود که بهترین ریمیک رو ساخت. ایول ۲ رو از اون رو به این رو کرد. حال خیلی از شزکت های بازیسازی از جمله همین ea از کپکام الگو گرفتند. اگر کپکام نمیکرد، ea هم ریمیک نمیکرد.
کپکام شیردوشی نکرده و اگر هر سال یه ایول هم بده، من با جان و دل میخرم و تجربش میکنم.
شما نخری کی باید بخره . شما خودت رزیدنت ایول را ساختی .
باور کن اگر ژاپنی ها نبودن ، بازی های ترسناک فقط به یه مشت جامپ و اینا محدود می شد ، سری سایلنت هیل(تا قسمت ۴) ، سری رزیدنت اویل (۳ سری اول +کد ورونیکا )، سایرن ، پارازایت ایو + داینو کرایسیس و بازی ترسناک شرکت آتاری اسمش چی بود؟ (حضور ذهن ندارم) ….. سخته اینا رو فراموش کنیم و بگیم غربی ها به ژاپنی ها یاد بدن؟؟!! غربی ها تمام ترسناک بودن کاراشون تو نشون دادن رنگ قرمز و خون و خون پاشی محدود میشه ، اگر ژاپنی ها نمیساختن ، غربی ها نهایتا تنها ژانر ترسناکشون دووم میشد با خونریزی شدید و اکشن سریع ….
ژاپنی ها معنای ترس رو توی رگ و خون گیمر با گیم پلی بازیشون تزریق کردن…..
البته از حق نمیگذرم ، یک بازیه غربی بود که من رو جوری ترسوند که از وسطاش دیگه ادامه ندادم :rotfl: البته دوران دبیرستان بود ، بازیشم بسیار عجیب بود ، شاید به گوشتون نخورده باشه ، اسمش ناسفرتو بود ، اگه اشتباه نکنم انگلیسیش این بود nasfretu … به حدی صداگذاری عمیق و محیط های اتمسفریک داشت که من نتونستم تحمل کنم ، داستانشم عالی بود ، در مورد یک کلیسای خانوادگی بود که شیطان بهش حمله میکنه ، بعد کشیش از عضو دیگه خانواده که تو شهر دیگه بود دعوت میکنه به کلیسا بیاد و با شیاطین بجنگه …. دست چپ شخصیت یک صلیب بود با اون میتونست دعا بخونه و اجنه رو دور کنه ، خیلی عجیب بود ، مثل و مانندش رو ندیدم هرگز …..
Nosferatu :yes:
خیلی اتمسفر خوفی داشت.
alone in the dark?
Nice
داداش مجبوری یه چیزی بگی بعدا گیر کنی توش 😐 کپکام ایول ۴ رو داد که گیمی تو این سبک به گرد پاش هنوزم که هنوزم هست نمیرسه
عجب خبر باحالی:rose::heart:
دقیقا :inlove:
من امیدوار بودم که نسخه چهار دد اسپیس ساخته بشه ولی اینطور نشد و من از دد اسپیس ناامید شدم( البته بخاطر عدم معرفی و انتشار نسخه جدید دد اسپیس در ۲۰۲۲ نا امید شدم، شاید سال های آتی بخاطر موفقیت ریمیک بازی، نسخه های بعدی بازی رو بسازن. حال شایدم اینطور نشه، ea رو نمیشه پیش بینی کرد) و در سال ۲۰۲۲ امیدم به سایلنت هیل و ایول آوتریجه.( همچنین بازیای ترسناک دیگه مثل کالیستو و بازی ساخته شده توسط خالق سایلنت هیل و …)
بنظرم دد اسپیس مثل ایول ۴، نیازی به ریمیک نداره و نسخه ی قدیمی رو هم حتی الان میشه تجربه کرد. البته شاید خیلیا با بنده مخالف باشن. برای من گیم پلی و داستان و انمی و محیط و سلاح های جدید بسیار مهم تر از گرافیک بازیه و دوست دارم یک نسخه جدید تجربه کنم تا یک نسخه تکراری با گرافیک بهتر.
با تشکر
بهترین خبر :inlove: حتماً میگیرمش
تبریک میگم به شما کاربر قدیمی گیمفا :-)) 😉
اوه … قلبم
Bravo :yes:
بعد از سال ها انتظار :pray: :worship: :pray:
انصافا بیاین دیگه انتظار داشته باشیم ریمیک خوبی بشه به شخصه خودمم انتظار یک trilogy یا لجندری ادیشن مثل مس افکت رو داشتم ولی خداییش بعد عمری یک نسخه دارن میسازن امیدواریم بازی موفق بشه و ساخت نسخه جدید مجموعه رو آغاز کنن و سری رو برگردونن.
هر بار که به سایت گیمفا سر میزنم شما یک قدم نوبتر از گذشته شده اید حرفی که زدید بدرد خندوانه میخورد
خیلی خوبی :laugh:
EA اگه یک ذره عقل براش باقی مونده باشه فقط مسائل گرافیکی و ارتقا میده. دست زدن به فرمول بی نقص این سه گانه گناه کبیر محسوب میشه 😀
خبر خیلی خوبیه خاطراتمون زنده شد. یه زمان چه بازی های خوبی ساخته میشد. چه ریسک قشنگی میکردن شرکتا برای ساخت بازی. الان همه چسبیدن به یه سبک خاص و بازی میسازن. از همه بدتر هم یوبی سافته که بازی های بی هدف و تکراری با چهارتا لباس رنگی اضافه میده بیرون اسمشم میزاره بازی. فعلا فقط تو استودیو های سونی و تا حدودی هم نینتندو خلاقیت و ریسک میبینیم.
پرچمدار این مسخرهبازی سونیه، مهمترین بازی لانچر سونی هم که یه ریمیکس بود باز نیتیندو رو میگفتی یه چیزی ولی سونی الان کاملا خالی از شجاعت و ریسکپذیریه.
حتی تو تجربه گیمریت از بازی ها هم بدترین قسمت مجموعه رو بازی میکنی :rotfl:
خداییش مثل کامنتات که اون همه خوبی رو نمیبینی و فقط یک بدی رو میبینی و میکوبیش تو سر طرفداراش :rotfl:
به ما که رحم نمیکنی ، به خودت رحم کن کریگ جان :rotfl:
جدا امیدوارم شفا پیدا کنی
آخه remake کردن یک بازی که خودش از hd پشتیبانی میکنه چه معنی داره ؟
هرکی ندونه فکر میکنه بازی مال زمان ps1 هست
ea این همه از بازی های سرویس محور پول به جیب زده حاضر نیست بازی جدید داستان محور بسازه
بنظرم تنها راه جلوگیری ازین ریمیک های الکی این هست گیمرهای جهان این نسخه ها را نخرن
یعنی دیمن سولز که اونم مال نسل هفته از نظر شما نباید ربمیک میشد؟ چرا، یه وقت هست طرف برمیداره یه گیم پولیش خورده که تازه خودش مال نسل هشت بوده رو میکنه تو پاچه ملت و همونم بعدها واسه همون نسل هشت عرضه میشه (observer : system redux)؛ اینجا حرف شما درسته، ولی ما داریم از گیمی حرف میزنیم که اصلش رو نزدیک ۱۱ سال پیش ساختن – چنین فاصلهٔ نسلی و زمانی ای قطعا برای عرضهٔ یه ریمیک مناسبه
آبزرور انحصاری ایکس باکس بودا
مطمئنی نظرت دوباره همونه؟ :rotfl:
حاجی چی زدی؟ observer که نسخه اصلیش حتی واسه سوییچ هم اومد و نسخهٔ مثلا ریمیکش هم واسه پی اس ۵ اومد هم واسهٔ سری اکس/اس بعد هم که واسه پی اس ۴ /اکس باکس وان عرضه شد – کلا میخوای بیای همینطوری یه چیزی بپرونی
بعید میدونم این بازی به موفقیت دیمن سولز دست پیدا کنه یا سری اویل
ببینید مثلا اویل ۱ سازنده بازی با عرضه کردن اون روی گیم کیوب واقعا تحول اساسی روش اعمال کرد
اما آیا باید این ریمیک کردن یه رسم بشه ، اگه استدیو ها و شرکت های کوچکتر این کارا را انجام بدن مسئله ای نیست اما شما فکر کنید بازی جدید ساختن را کلا تعطیل کنن هی بازی های قدیمی را دوباره عرضه کنن
اینکه شما کیفیت بالاتر یه بازی رو دوباره ببینی در اصل بازی چه فرقی میکنه ؟
چون بازی سازی بیشتر صنعتی شده الان شما محتوای جدید و خلاقانه تر را بیشتر در بازی ها ایندی می بینید
شرکت های بزرگ حاضر نیستن ip جدید تولید کنن با همون قبلی ها پول به جیب میزنن
الان در بازی ها آنلاین هم همین هست برای من هیچ بازی آنلاینی در سطح کانتر و دوتا نیست
باقی همش بتل رویال و تقلید از هم
در آفلاین هم چند شرکت که بازی aaa می سازن همش تقلید از زلدا و جی تی ای و ویچر هستن همه میخوان بازی open world و rpg بسازن انگاری هیچ ژانر و سبکی دیگه در دنیای گیم وجود نداره
بله نگرانی شمام کاملا به جاست، مخصوصا نسل نهم که استودیوها خیلی هاشون دارن میرن سمت همین ریمیک و ریمستر چون خلاقیتشون ته کشیده، ولی استثناهایی هم هستن بالاخره که هدف سازنده فقط پول نبوده
عجب خبر خوبی!
دداسپیس ۱ چند ساعت گیم پلی داره؟
۱۰ چپتر داش اینو یادمه
تقریباً ۱۰ ساعت؛ شاید توی نسخه ریمیک شاهد تغییر توی این مقدار باشیم
خدا کنه مثل ریمیک رزیدنت ایول ۳ نشه.
بازی کپی اویل چهار همون موقع هم حال بهم زن بود الان که هیچ
لطفاً بی جهت به این کاربر ریپلای نزن. نظر مستقل و جدا بده.
با احترام بی ربط ترین و مسخره ترین نظر درباره بازی Dead space با اختلاف مربوط به نظر شماست
ای جان
هیچوقت فرصت نشد این سری رو تجربه کنم. اتفاقاً بدم هم نمیاد امتحانش کنم، ولی خب حقیقت اینه که با گذشت چند سال و دیدن گرافیک بازی های جدیدتر آدم دلش نمیاد قدیمی ها رو بازی کنه. اتفاق خوشحال کننده ایه، فقط امیدوارم هر سه نسخه رو با محتویات اضافهشون ریمیک کنن
پس چرا من هنوز از ماریو های دهه ۹۰ میلادی خوشم می آید و بازی می کنم ؟
اگه گرافیکش کاملا نسل نهمی در حد horizon و اینا باشه خوبه وگرنه ریمیک کردن نیازی نداشت این بازی
داداش ژاپنی ها بهترین بازی های رو ساختند
Final fantasy
Resident evil
Metal gear solid
Silent Hill
Devil may cry
و….
چرا 😥
بازیش عالیه مخصوصا نسخه دومش :yes:
:laugh:
الان که کنسول نسل هفتی ندارم
تا اونجایی هم که یادمه واسه ی نسل هشت ریمستر نشد
ولی این ریمیکشو ببینم میتونم بازیش کنم یا نه
نه ریمستر نشده
ان شاالله یه روزی بتونی بازیش کنی 😉
تشکر 😀
و باز هم فراست بایت… موندم اگر ea دایس رو نداشت می خواست چی کار کنه ؟