بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا

بهترین مرجع فروش اکانت کلش

پست گیمفا
۲۲:۱۵ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا

حداقل برای یک بار هم که شده، نام کلش اف کلنز را شنیده‌اید. این بازی در همان ابتدای زمان منتشر شدنش، آن چنان غوغا به پا کرد که حتی بعد از چند سال از انتشار آن، کماکان طرفداران خاص خودش را دارد. البته اگر چه گیمرهای حرفه‌ای هنوز هم دست از این بازی نکشیده‌اند اما ناگفته نماند که در حال حاضر فروش اکانت کلش بیشتر رخ می‌دهد.

ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر توضیحاتی در خصوص این بازی موبایل به سایتی اشاره کنیم که اگر شما هم از آن دسته گیمرها هستید که می‌خواهید این بازی را در لول‌های بالا دنبال کنید، به راحتی بتوانید از فروش اکانت کلش استفاده نمایید.

داستان بازی کلش آف کلنز

بازی کلش از جمله بازی‌هایی محسوب می‌شود که می‌توان آن را هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی اداره کرد. سبک این بازی، استراتژیک بوده و باید به شکل آنلاین دنبال شود. هدف کلی در این بازی سر و سامان دادن به یک سرزمین مزرعه‌گونه است که برای این منظور به انواع و اقسام لوازم احتیاج خواهید داشت که بر اساس لول بازی‌ در اختیارتان داده خواهد داشت.

در واقع باید مزرعه‌تان را با انواع ساختمان سر و شکل دهید و با استفاده از نیروهای امنیتی (باز هم بر اساس لول بازی) به دفاع از آن چه که می‌سازید، بپردازید. از طرف دیگر قابلیت حمله به سرزمین‌های دشمن را نیز خواهید داشت. پر واضح است که هر چه بیشتر در بازی آنلاین باشید، با سرعت بیشتری می‌توانید سرزمین دلخواه‌تان را بسازید. اصلاً دلیل اهمیت فروش اکانت کلش نیز در این است؛ افرادی که زودتر به لول‌های بالاتر دست پیدا می‌کنند، علاقه به کسب درآمد از آن دارند.

بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا

عوامل مؤثر برای قیمت‌گذاری اکانت کلش

ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به اکانت کلش‌تان نداشته باشید و قصد کنید که به هر طریقی آن را بفروشید. اما باید در نظر داشته باشید که هر اکانت کلش اف کلنز قابلیت فروش ندارد یا اگر هم داشته باشد با قیمت‌های پایین‌تر معامله می‌شود. در هر حال یک اکانت کلش مناسب باید معیارهای زیر را برای فروش داشته باشد:

  • لول اکانت

اولین موردی که برای فروش اکانت کلش مورد بررسی قرار می‌گیرد، لول اکانت است. طبیعتاً هر چه لول بالاتری کسب کرده باشید، توجه گیمرهای بیشتری را جلب خواهید کرد. برای این منظور نیز باید در بازی کلش ساختمان‌های جدیدتری بسازید تا بتوانید از لول‌های بالاتر برخوردار شوید. البته گفتنی است که افزایش لول کار ساده‌ای نیست و حتی زمان‌بر هم خواهد بود. با این حال اولین موردی که در ارزش‌گذاری اکانت کلش در نظر گرفته می‌شود، لول اکانت خواهد بود.

  • لول تاون بیلدر و تاون هال

همان طور که گفتیم در سرزمین‌تان ساختمان‌های زیادی خواهید داشت که یکی از مهمترین آن‌ها تاون هال نام دارد. در واقع هر چه لول این ساختمان بیشتر باشد، گیمرها توانایی ساخت ساختمان‌های بیشتر را خواهند داشت و در این صورت است که لول اکانت با سرعت فزاینده‌ای افزایش می‌یابد. همچنین برای این که سطح یا لول تاون هال بیشتر شود، مستلزم خرج کردن اکسیر و سکه نیز خواهد بود. در کنار این موارد از سطح تاون بیلدر نیز نمی‌توان گذشت و هر دوی این موارد در قیمت‌گذاری اکانت اهمیت دارند.

  • تعداد هیرو و لول‌هایشان

هیروها در بازی کلش نقش مهمی دارند. کاربران می‌توانند از این شخصیت به عنوان یک مدافع برای حفظ سرزمین خود استفاده کنند. از جمله هیروهای این بازی می‌توان به بربر کینگ، گرند واردن و غیره اشاره کرد که لول‌های هر کدام تأثیر مستقیم بر قیمت اکانت خواهد گذاشت و طبیعتاً هر چه لول هیروها بالاتر باشد، قیمت اکانت نیز افزایش می‌یابد.

بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا

عوامل مهم‌تر برای فروش بازی کلش

در هنگام فروش بازی کلش موارد زیر را بیشتر در نظر بگیرید:

  • تعداد جم‌های اکانت

برای این که در این بازی بتوان به خرید اکسیر، سکه و مواردی از این دست پرداخت، باید به اندازه‌ی کافی جم داشت. بنابراین اگر اکانتی که قصد فروش آن را دارید، از تعداد جم‌های بی‌شماری برخوردار باشد، طبیعتاً می‌توانید برای فروش اکانت کلش خود یک قیمت ایده‌آل در نظر بگیرید.

  • تعداد کارگرها یا بیلدرها

وجود بیلدرها برای ساختما‌ن‌سازی اهمیت دارد و در واقع اگر کارگر نداشته باشید، هیچ ساختمانی هم نخواهید داشت. از طرف دیگر تعداد زیاد کارگر می‌تواند منجر به ساخت ساختمان‌های متعدد شود و این موضوع به افزایش لول کمک خواهد کرد. بنابراین اگر در اکانت خود بیلدر ندارید، سعی به ایجاد آن کنید تا بتوانید با قیمت‌های مناسب اکانت‌ بازی‌تان را بفروشید.

  • نام اکانت

اگر چه شاید این موضوع آنقدرها هم دارای اهمیت نباشد، اما اگر نام اکانت‌تان دارای عمومیت بیشتری باشد، قطعاً بر قیمت آن افزوده خواهد شد. چرا که معمولاً گیمرها اکانت‌هایی که به اسم شخصی افراد است را خریداری نمی‌کنند. پس اگر در ابتدای راه بازی کلش هستید، برای نام کاربری آن فکر بهتری کنید تا در هنگام فروش اکانت کلش مشکلی خاصی نداشته باشید.

قیمت اکانت کلش اف کلنز

با تمام این تفاسیر شاید شما از آن دسته افراد باشید که به اکانت‌های کلش با کارگر زیاد علاقه داشته باشید و باقی معیارهای در نظر گرفته شده برای قیمت اکانت، اهمیتی برایتان نداشته باشد و حتی شاید بخواهید مبلغ خوبی هم بابت آن پرداخت کنید. اما به صورت کلی باید با توجه به مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، قیمت نهایی برای فروش اکانت این بازی مشخص شود.

بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا

بهترین مرجع فروش اکانت کلش

حال وقت آن رسیده است که شما را با سایت گیم فوراور آشنا کنیم. در واقع اگر به دنبال یک مرجع معتبر برای خرید اکانت کلش اف کلنز هستید، به راحتی می‌توانید از امکانات این سایت بهره ببرید. پشتیبانی بسیار قوی؛ گیم فوراور را به یکی از بهترین سایت‌هایی تبدیل کرده است که با کمترین دغدغه در آن می‌توان به خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز پرداخت. گفتنی است که حتی اگر اکانت کلش خود را لازم ندارید، به راحتی می‌توانید با ثبت یک آگهی فروش، برای اکانت خود مشتری پیدا کنید. در هر حال اگر به چنین خدماتی نیاز دارید، توصیه می‌کنیم با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران سایت گیم فوراور تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی gameforever.net مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا
بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین مرجع فروش اکانت کلش - گیمفا