یوبیسافت: ۸۰ درصد سرمایهگذاری ما بر روی عناوین AAA است
علیرغم انتشار چندین بازی رایگان و تمرکز بیشتر در آن زمینه، مدیر عامل یوبیسافت (Ubisoft) اخیرا اعلام کرده که هنوز هم تمرکز اصلی این ناشر بر روی توسعهی بازیهای AAA و محتوای پولی است.
شاید به نظر برسد که زمان تغییر برای یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین ناشرهای دنیای بازیهای ویدیویی فرا رسیده است. چندی پیش بود که گزارشی مبنی بر تمرکز بیشتر یوبیسافت بر روی بازیهای رایگان به گوش رسید. این طور که به نظر میرسید این ناشر قصد داشت تا دست از انتشار ۳ الی ۴ بازی AAA در سال بردارد و در عوض به تولید بازیهای رایگان با کیفیت بپردازد. همین حالا هم میتوانید نتایج این استراتژی را تا حدی با بازی رایگان Tom Clancy’s XDefiant مشاهده کنید. اما مدیر عامل این شرکت به هواداران اطمینان داده که هنوز هم تمرکز اصلی این ناشر بر روی ساخت بازیهای پولی و AAA خواهد بود.
طبق گزارش VGC، مدیر عامل یوبیسافت در جدیدترین دیدار مالی این شرکت اعلام کرده که هنوز هم تمرکز اصلی یوبیسافت بازیهای AAA است. او گفته که ۸۰ درصد سرمایهگذاریها بر روی بازار AAA خواهد بود و تنها ۲۰ درصد به بازیهای رایگان جدید اختصاص خواهد یافت. به نظر میرسد که از دیدگاه یوبیسافت، این سرمایهگذاری مشابه با ریسکهای قبلی این شرکت است:
فاز جدید سرمایهگذاری ما که از دو سال پیش آغاز شده، تکاملی طبیعی از تعهد ما به توسعهی کاتالوگی عمیق و با کیفیت برای بازیبازان است. این سرمایهگذاری در نهایت به مخاطبان و درآمد بیشتر منجر خواهد شد. اول اینکه هنوز هم ۸۰ درصد تمرکز ما بر روی بازیهای AAA و محتوای پولی است. در این زمینه قصد داریم تا بزرگترین فرنچایزهای خودمان را بیش از پیش گسترش دهیم. همچنین قصد داریم تا آیپیهای جدیدی را خلق کرده و با بلاکباسترهای دنیای سرگرمی قرارداد ببندیم. دوما ۲۰ درصد سرمایهگذاری ما بر روی بازار بازیهای رایگان و پلتفرمهای گوناگونی مثل موبایل خواهد بود. این سرمایهگذاریها به درآمد بیشتر و گسترش مخاطبان یوبیسافت منجر خواهد شد.
Tom Clancy’s XDefiant، جدیدترین بازی یوبیسافت در بازار رایگان، بتای خصوصی خود را در ماه اوت آغاز خواهد کرد. همچنین Far Cry 6 که بازی AAA بعدی آنها است، در ماه اکتبر بر روی پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس، رایانههای شخصی و سرویس استدیا عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
بسه دیگه انقد دروغ نگو ۸۰ درصد رو هر چیزی هست تمرکزتون به جز کیفیت