انیمیشن سریالی بازی PUBG در دست ساخت قرار دارد
شرکت کرافتن (Krafton)، سازندهی عنوان PUBG، با استخدام ادی شانکار (Adi Shankar)، هدفگذاری خود را برای توسعهی پروژهی چند رسانهای بعدی از این مجموعه، انجام داده است.
شانکار که تجربهی کار بر روی مجموعهی نتفلیکس Castlevania و پروژههای مربوط به بازیهای ویدیویی مانند The Punisher: Dirty Laundry را در کارنامهی خود دارد، حالا به نظر میرسد که پس از اتمام کار خود بر روی چهارمین و آخرین فصل سریال Castlevania، بر روی یک نمایش انیمیشنی مبتنی بر دنیای بازی PUBG تمرکز کرده است.
کرافتن طی یک بیانیهی مطبوعاتی، همکاری خود را با ادی شانکار که طبق ادعای خود از بازیبازان قدیمی PUBG است، اعلام کرد. چانگهان کیم (Changhan Kim)، رییس شرکت کرافتن، در همان بیانیهی ذکر شده اعلام کرد که همکاری آنها، از آخرین گامها در جهت توسعهی جهان بازی PUBG به یک مجموعهی چندرسانهای است. او در این باره اظهار کرد:
این همکاری به استراتژی وسیع ما در مورد گسترش جهان بازی PUBG به یک مجموعهی چندرسانهای، کمک میکند. ما از همکاری با ادی شانکار برای کشف و تحقق دنیایی که بازی را برای طرفداران ما واقعیتر جلوه میکند، بسیار هیجان زده هستیم.
البته این انیمیشن تنها پروژهی چندرسانهای اخیر PUBG نیست. ماه گذشته شاهد فیلم کوتاه لایو اکشن Ground Zero و مستند-درام معمایی Mysteries Unknown: Birth of the Battlegrounds با بازی جاناتان فریکس (Jonathan Frakes)، بازیگر شخصیت Riker در Star Trek: The Next Generation، بودیم.
در مورد پروژه های آینده از این بازی، عنوان The Callisto Protocol در ژانر وحشت نیز در دست ساخت است. دنیای این اثر حدود صدها سال بعد و در یک زندان با حداکثر امنیت واقع در سیارهی مشتری اتفاق میافتد. در همین حال، کرافتن در شرکت تولید درام کرهای Hidden Sequence نیز سرمایه گذاری میکند و Project Windless که یک بازی و مجموعهای چندرسانهای که براساس کتاب کرهای The Bird That Drinks Tears ساخته شده را معرفی کرده است.
پروژهی انیمیشن PUBG هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد، اما کرافتن جزئیات بیشتری را به زودی به اشتراک میگذارد. عنوان PUBG: Battlegrounds هماکنون بر روی پلتفرمهای رایانههای شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس و سیستم عاملهای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات