کارگردان Space Punks: واقعاً افتخار می کنم که مردم بازی ما را با Borderlands مقایسه می کنند
![space punks main key art min space punks](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/07/Space-Punks-Main-Key-Art-min.jpg)
مایکل کوک (Michael Kuk)، کارگردان بازی Space Punks، در طی مصاحبهی اخیر خود در مورد شباهت ساختهی جدید استودیوی فلاینگ وایلد هاگز (Flying Wild Hogs) با سری لوتر شوتر Borderladns صحبت کرده است.
چند روز قبل، استودیوی فلاینگ وایلد هاگز از بازی اکشن نقشآفرینی ایزومتریک دیوانهوار و پرهرج و مرج Space Punks رونمایی کرد. وبسایت Gamereactor موفق شده است تا با انجام مصاحبه با کارگردان Space Punks، اطلاعات جدیدی را در مورد روند ساخت این عنوان به دست آورد.
در طی این مصاحبه، از آقای کوک در مورد شباهتهای بین Space Punks و Borderlands و همچنین تاثیر عنوان Helldivers بر روی ساخت بازی سوال شد. کوک در پاسخ به این سوال اعلام کرد:
زمانی که صحبت از Borderlands میشود، من واقعاً افتخار میکنم که مردم بازی ما را با Borderlands مقایسه میکنند. آن بازی یکی از عناوین مورد علاقهی من است. من تقریباً ۳۰۰۰ ساعت را صرف تجربهی آن کردهام، اما اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که ما هیچوقت به Borderlands اشاره نکردیم.
بله، در حین تولید Space Punks به بازی Helldivers اشاره شد، اما این موضوع ارتباطی با ساختار بازی یا ایدهی کلی گیمپلی نداشت. بیشتر مثل این بود که ما یک بازی Co-op با اکشن سریع و شخصیتپردازی میخواستیم؛ تمام مواردی که در Helldivers به دنبال آنها بودم. این همان اشارهی اولیه به Helldivers بود.
ما هیچوقت Helldivers را به عنوان یک مرجع در نظر نگرفتیم. بیشتر مثل این بود که خب من عاشق این بازی هستم، اما اگر میتوانستم جای خالی بدهم، سه برابر سریعتر حرکت کنم و قابلیت تکه تکه کردن دشمنان را داشته باشم، خیلی فوق العاده میشد.
بازی Space Punks یک عنوان رایگان است که نسخهی دسترسی زودهنگام آن به زودی از طریق فروشگاه اپیک گیمز ارائه خواهد شد. همچنین شاید جالب باشد بدانید که توسعهدهندگان Space Punks دوست دارند ساختهی خود را در آینده بر روی موبایلها نیز عرضه کنند. در نهایت باید اعلام کنیم که نسخهی کنسولی بازی نیز قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.
پر بحثترینها
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد» [بهروزرسانی شد]
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- بررسی نسل نهم بازی های ویدیویی تا به امروز
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- چرا Red Dead Redemption 2 برای دیگر بازیها تاثیرگذار و تحولبخش نیست؟
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
نظرات