سینما فارس: تحلیل سه گانه هابیت؛ قسمت اول: یک سفر غیرمنتظره
«پیتر جکسون» را اگر بگوییم استاد خلق داستانهای ادیسهوار هالیوودی است، پر بیراه نگفتهایم. کارگردانی که در ابتدا به عنوان متخصص جلوههای ویژه شروع به کار کرد و در ادامه با فیلمی مستقل، اعتماد استودیوهای هالیوودی را برای ساختن سهگانهای که آرزویش را داشت، سهگانهی ارباب حلقهها، جلب کرد. علاقهی وافر او به جلوههای ویژهی بصری، باعث شد که بتواند امکانات لازم برای گفتن داستانهای فانتزی سینمایی را به خوبی بشناسد و از طرف دیگر، علاقهی شدید او به آثار جی. آر. آر. تالکین، او را به فکر اقتباس از شاهکارهای حماسی این نویسندهی بزرگ انداخت. هدفی که تا سال ۲۰۰۳ به پایان رسید و موفقیتی بیسابقه را برای پیتر جکسون به ارمغان آورد. سهگانهی ارباب حلقهها یکی از پر افتخارترین سهگانههای تاریخ جوایز اسکار است و محبوبیت آن به حدی بالا است که میتوان این سهگانه را در ردهی فیلمهای کالت قرار داد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
بسیار سه گانه اورریتدی هست. برخلاف LOTR :yes: