شایعه: بازی Dark Souls 3 احتمالاً از تکنیک آپاسکیل جدید مایکروسافت رونمایی خواهد کرد
علاوه بر پشتیبانی از قابلیت FPS Boost و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، بهنظر میرسد که احتمالاً دارندگان کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس در آینده بازی Dark Souls 3 را با قابلیتهای بیشتری از جمله رزولوشن ۴K به جای ۹۰۰p تجربه کنند.
اخیراً بهروزرسانی جدیدی برای بازی محبوب و پرطرفدار Dark Souls 3 برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شد که در ابتدا گمان میشد که تنها پشتیبانی از قابلیت FPS Boost خلاصه میشود. اما با توجه به صحبتهای جیسن رونالد احتمالاً فناوری و تکنیک جدید شرکت مایکروسافت در زمینهی آپاسکیل و رندرینگ از جمله مواردی خواهد بود که توسط این بازی مورد آزمایش قرار میگیرد.
در واقع، در حالی که نسخهی اصلی این بازی با رزولوشن ۹۰۰p بر روی کنسولهای ایکس باکس وان اجرا میشد و استودیوی فرامسافتور نیز هیچگاه قفل نرخ فریم آن را حذف نکرد، همچنان و حتی پس از اجرای ۶۰ فریم بازی توسط قابلیت FPS Boost در کنسولهای نسل نهمی مایکروسافت کیفت تصویر پس از آپاسکیل شدن به ۴K چندان جالب بهنظر نمیرسد. از طرفی دیگر، با توجه به استفاده از معماری Xbox Smart Delivery و پشتیبانی از بازیهای نسل گذشتهی ایکس باکس، استودیوهای بازیسازی زحمت بسیار کمتری برای انجام تغییرات در بازیهای خود دارند اما جیسن رونالد (Jason Ronald)، اخیراً طی مصاحبهای اعلام کرده بود که بازی Dark Souls 3 مورد بهخصوصی است و فراهم شدن امکان انجام تغییرات در ساختار آن اندکی پیچیدهتر خواهد بود.
علاوه بر این، وی در توییتی از استودیوهای بندای نامکو و فرامسافتور در جهت همکاری با ایکس باکس تشکر کرد که بیش از پیش احتمال رخ دادن شایعهی فوق را قوت میبخشد.
ما صدای شما را شنیدیم! میدانم که از افزوده شدن قابلیت FPS Boost به بازی Dark Souls 3 هیجان زده هستید. این یک تکنیک جدید و کاملاً منحصر به فرد است که دارندگان کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس را قادر میسازد تا از نرخ ۶۰ فریم این بازی لذت ببرند.
با تشکر فراوان از شراکت استودیوهای فرامسافتور و بندای نامکو و پشتیبانی آنها
بازی Dark Souls 3 هماکنون در دسترس کنسولهای نسل هشتمی و نهمی مایکروسافت و سونی و پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
ایکس باکس انصافا بگوارد خیلی قوی داره علی الخصوص با اوتو اچ دی ار و اف بی اس بوست