استودیوی DICE LA به Ripple Effect تغییر نام می دهد
الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، کمپانی مادر استودیوی DICE LA، اعلام کرد که نام تجاری جدید این تیم به ریپل افکت (Ripple Effect) تغییر میکند.
کریستین گرس (Christian Grass)، مدیر کل استودیوی ریپل افکت، در قالب پستی گفت:
ما به کار خود با عنوان DICE LA افتخار میکنیم و تیم DICE برای همیشه به عنوان بخشی از دیانای ما باقی خواهد ماند، اما طی هشت سال گذشته، ما فرهنگ و روش کار مخصوص خود را پرورش دادهایم. ما برای گسترش تیم و ایجاد هویت خود در آینده هیجان زده هستیم.
این فرایند تغییر نام مدتی میشود که در جریان بوده است. زمانی که وینس زمپلا (Vince Zampella) در تاریخ دی ۱۴۰۰ (ژانویه ۲۰۲۰) به ریاست استودیوی DICE LA منصوب شد، به طور واضح اعلام کرد که این توسعهدهنده احتمالا به نوعی تغییر شکل میدهد تا نشان دهد که چیزی بیشتر از یک تیم پشتیبانی برای استودیوی اصلی DICE واقع در استکهلم است. زمپلا در این باره گفت:
ما میخواهیم به این استودیو تصویر جدیدی بدهیم، ما میخواهیم مردم بگویند: “اینجا مقصدی است که میتوانید بروید و در آن محتوای جدید بسازید.”
تیم DICE LA در سال ۲۰۱۳ با تعدادی از کارکنان اصلی استودیوی منحل شدهی دینجر کلوس (Danger Close)، سازنده عنوان Medal of Honor، تاسیس شد و بیشتر به دلیل کار بر روی سری بازیهای Battlefield شناخته میشود.
این استودیو در حال حاضر با کار بر روی بخش سرویس زندهی بازی Battlefield 2042، به DICE در ساخت این عنوان کمک میکند.
پر بحثترینها
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تعداد بازیکنان همزمان STALKER 2 طی روز عرضه در استیم به بیش از ۱۱۳,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
چه جایه با صفایی دارن برا کار کردن