الکترونیک آرتس جدایی مدیران ارشد استودیوی کدمسترز را تایید کرد
به تازگی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در خبری رسمی تایید کرد که مدیر عامل و مدیر مالی استودیوی کدمسترز (Codemasters) تنها پس از گذشت چهار ماه از تغییر مالکیت، این مجموعه را ترک خواهند کرد.
طبق بیانیهی شرکت الکترونیک آرتس که در مجلهی GI.biz منتشر شد، آقایان فرانک سانیر (Frank Sagnier) و رشید وراچیا (Rashid Varachia) که به ترتیب مدیر عامل و مدیر مالی مجموعهی کدمسترز به شمار میآیند، در پایان ماه جاری میلادی این استودیو را ترک خواهند کرد.
در همین راستا، سخنگوی مجموعهی کدمسترز اعلام کرد که این جداییها همیشه به عنوان بخشی از برنامههای توسعهدهندگان بوده و طبیعی تلقی میشود اما به نظر میرسد که ملحق شدن کدمسترز به شرکت الکترونیک آرتس نیز بسیار در این تصمیم مدیران موثر بوده است. شما میتوانید بیانیهی شرکت الکترونیک آرتس دربارهی جدایی مدیران ارشد مجموعهی کدمسترز را در زیر مشاهده نمایید:
از زمان پیوستن فرانک سانیر به کدمسترز، او توانست این مجموعه را به سطح جهانی توسعهدهندگان عناوین مسابقهای برساند و آنها را تبدیل به متخصصان این سبک نماید. استعداد و اشتیاق این شخص سبب شد محصولات اتومبیلرانی کدمسترز در تمام جهان درخشان و برتر باشند.
رهبری مالی رشید وراچیا نیز در موفقیتهای کدمسترز نقش اساسی داشته و مشارکت وی در مدیریت خریدهای کلیدی، ورود به بازار بورس در سال ۲۰۱۸ و مدیریت دقیق در جهت ادغام کدمسترز با الکترونیک آرتس قابل تقدیر است.
ما بسیار از فرانک و رشید برای همه تلاشهایی که برای کدمسترز و الکترونیک آرتس انجام دادهاند، تشکر میکنیم. فرهنگ کاری و روحیهی ابتکاری که این دو فرد در کدمسترز خلق کردهاند، تا همیشه زنده خواهد ماند.
در ماه گذشته اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، یکی از مدیران ارشد الکترونیک آرتس در مصاحبهای اعلام کرده بود که این شرکت قصد ندارد مجموعهی کدمسترز را تنها به یکی از استودیوهای الکترونیک آرتس تبدیل نماید؛ بلکه این توسعهدهندهی انگلیسی هویت منحصر به فرد خود را حفظ خواهد کرد. لازم به ذکر است که مجموعهی کدمسترز در ماه فوریه با قیمت ۱٫۲ میلیارد دلار به مالکیت شرکت الکترونیک آرتس در آمد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
اینم به جمع بایوور و … پیوست
میدونم به موضوع ربطی نداره ولی گفتنش خالی از لطف نیست
یه سری شایعات درباره سری دداسپیس هستش که دقیقا قرار کاری که با سری مس افکت کردن باهاش بکنن یعنی یه ترلوژی از سه گانه میدن واسه کنسول های نسل هشت هم میاد باهاش نسخه. ۴ یا ریبوت رو معرفی میکنن شایعاتش هم خیلی داغه چند تا از خبرا هم هستش که میگه تو رویداد اختصاصیea قراره معرفی شن .
کاش این شایعهها واقعیت داشته باشن
بزارید داستان واقعیو بهتون بگم….
ea : بیاید پول پرست باشیم
مدیرا : مخالفیم
ea : پس بای بای 😀
https://gamefa.com/723650/electronic-arts-completes-acquisition-of-codemasters/
شماره دعوت میکنم به دوباره خواندن مصاحبه آقای فرانک سانیر پس از پیوستن به ea
ینی پشماام ریخته
سیاست های EA رو دیدن در رفتن :rotfl:
خوب کاری کردن بهنظرم؛ زیر بار سیاستای کثیف ea نرفتن
کاشکی سونی کد مستر رو میخرید رقمش مناسب بود
سلام
آشپر که دو تا شد، آش شور میشود یا بینمک!