بررسی ویدیویی Ratchet & Clank: Rift Apart - گیمفا
بررسی ویدیویی Ratchet & Clank: Rift Apart - گیمفا
بررسی ویدیویی Ratchet & Clank: Rift Apart - گیمفا
بررسی ویدیویی Ratchet & Clank: Rift Apart - گیمفا

بررسی ویدیویی Ratchet & Clank: Rift Apart؛ این اینسامنیاک کاردرست!

سعید آقابابایی
۱۴ تیر ۱۴۰۰ - 17:59
بررسی ویدیویی Ratchet & Clank: Rift Apart - گیمفا

بررسی ویدئویی Ratchet & Clank: Rift Apart

سلام و عرض ادب خدمت تمامی شما دوستان گیمفایی. امیدوارم که خوب و خوش باشید و در کنار خانواده‌ی عزیزتان در سلامتی کامل به سر ببرید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده است و قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می‌دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این‌گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد.

همچنین قصد داریم تا بازی‌های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آن‌ها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی‌های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که هم به صورت متنی تحلیل آن را تقدیم شما کرده‌ایم و حالا هم با بررسی ویدئویی این بازی زیبا در خدمت شما هستیم.

ratchet & clank rift apart

Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clank: Rift Apart

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، بررسی یکی از عناوین جذاب نسل نهم است که Ratchet & Clank: Rift Apart نام دارد و توسط سونی عرضه گردیده است.

امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم Ratchet & Clank: Rift Apart چه کیفیتی دارد و چطور عمل کرده است. در واقع امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی زیبا خواهید بود. سعی کرده‌ایم در این ویدئو  به صورت مفید و مختصر و با ارائه‌ی تصاویری جذاب از بازی، شما را با Ratchet & Clank: Rift Apart آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می‌خواهید از این بازی دستگیرتان شود.

قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن‌ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل‌تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا همان‌طور که همیشه عرض کرده‌ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین‌هاست و معرفت را نمی‌شود با چیزی جبران کرد.

پس همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی‌کنم و توجه شما را در ادامه، به بررسی ویدئویی Ratchet & Clank: Rift Apart جلب می‌کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

 دانلود با کیفیت HD/ دانلود با کیفیت Full HD

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Golden_Sauber گفت:

    سلام سعید خان.خوش برگشتی! دلمون برات تنگ شده بود.

    • سلام و عرض ادب. ارادتمندم. والا جایی که نرفتم همیشه هستم گیمفا به طور کامل ولی اگر مقالاتم کمتر شده عذرخواهی میکنم. ۴-۵ تا مطلب خوب براتون اماده کردم که از این هفته جمعه منتشر میکنم امیدوارم خوشتون بید و راضی باشید. خیلی خیلی از پیگیریتون ممنونم. باعث افتخار منه که برای شما محتوای باکیفیت تهیه کنم.

      • مرسی بررسی خیلی عالی بود. حیف که پول ندارم فعلا بخرمش و شاید ماه دیگه بتونم تجربش کنم. این بازی بد رفته تو چش هیترا! شایعه شده جیسون شرایر گفته عمو فیلم دستور داده دوباره ۱۲۰ تا مهندس بشینن یک سال بازی رو مثل لست ۲ بررسی و نقد کنن تا ببینن نقاط قوتش چی بوده که متاش بالا شده :laugh:

  • بسیار عالی اینسامنیاک خودشو ثابت کرده و از لحاظ کیفی بازی هاش فوق العاده هستن به امید موفقیت و تداوم بازی های با کیفیت ازین شرکت خلاق

  • بازی بشدت جذاب و با گرافیک خیره کننده و چشم نواز اما خیلی ساده و بدون داستان خاص و شخصیت پردازی هست بیشتر برا بچه ها مناسبه اما خب بزرگسال ها هم باید یک بارو تجربش کنن برای بچه ها امتیازش ۸٫۹ و برا بزرگسالان ۸٫۲

    • ali_yegane گفت:

      هیتر که باشی روی هر شاهکاری میشه عیب گذاشت و به بازی که نمیتونی پلی بدی بگی بدرد نمیخوره درست مثل کودک هایی که فقط اسباب بازی خودشونو قبول دارند بیا من چند تا دلیل جدید برات آوردم که از دیگر انحصاری های شاهکار سونی فشار نخوری و فکر کنی با بازی نکردنشون چیزی رو از دست ندادی گاد = غول کشی و قایق سواری بی هدف ، لست دو = داستان ضعیف که با ابزار … گوتی و پرفتخارترین بازی تاریخ شده ، انچارتد = بازی ده ساعته خطی آبرنگی ، گوست = کپی اساسین ، بلادبورن و دیمنز سولز = ربطی به سونی ندارند میازاکی ساخته ، هورایزون زیرو دان = rpg نیست پس بازی ضعیفیه ، اسپایدرمن ۲۰۱۸ و مایلز مورالز = مناسب Teenager هاست بدرد ما بزرگسال ها نمیخوره ، ریترنال = چون نمیتونی تا دو ساعت بازیو سیو کنی بدرد نمیخوره . یه پیسی گیمری مثل شما بود توی سال ۲۰۱۸ چون رد دد دو روی پیسی نیومده بود بهش میگفت شبیه ساز خر سواری میگفت ما به این بازی احتیاجی نداریم خودمون کلی شاهکار داریم

      • فن بوی و بیسواد که باشی هرچیزی بدن دستت میزاری رو چشمات و دست و پای طرفو میبوسی ضمنن اگه سواد داشتی نوشتم بازی زیبا و لذت بخشه ایرادم اسون بودن و نداشتن داستانه که تو ویدیوهم بهش اشاره شده نویسنده هم حتما هیتر بوده؟ یاد بگیر گیمر باشی خوبیا و بدیارو باهم ببینی نه فن بوی

    • (وقتی نمیتونی یه شاهکارو تجربه کنی و به جاش باید شبیه ساز پرواز بازی کنی)

  • انسان گفت:

    سلام خدمت آقای آقابابایی . در زمینه تحلیل های گیم واقعا گیمفا از ز.وم.ج.ی بهتر است و من از شما واقعا متشکرم که ما را آگاه می کنید.

  • G.LN گفت:

    ممنون بابت ویدیو سعید عزیز
    این بازی برام بهترین این سری بود
    واقعا عجب گرافیکی داره.
    بعضیها از کوتاهی بازی شاکی ان اما خداییش دوست داری بارها و بارها بازیش کنی.
    تمرکز بازی روی اکشن بودن بود و نه گیمپلی سخت و خیلی چالشی ولی بازی روی درجه های سختی بالاتر خداییش چالشیه
    شخصیت پردازی و روایت داستان خیلی جالب بود و لحظات فان خیلی زیادی داره.
    شوخیهاش خیلی بامزه بودن و برام خیلی جالب بود نیروهای نفاریوس(امپراطور یا دکترشون :)xd) که میومدن،پیش خودت میگفتی چقدر اینا بامزه ان و حرکات و طرز صحبتشون خیلی فان بودن.
    کیفیت بازی دیگه لازم نیست من حرفی بزنم اما بهترین کیفیت بازی در بین عناوین نسل نهمی تا الان داره.
    این استودیو واقعا عجب نابغه ای هست، برام کنار بهترین استتودیوهای بازیسازی قرار گرفت حتی جایگاهش از بعضی استودیوها برام بالاتر رفته.
    امیدوارم همینطور پیشرفت کنند و موفق باشن چونکه لیاقتشو دارن.

  • Amir گفت:

    سونی ومایکرو هردوتا عشقن.تبریک به هواداران سونی

  • hossein hp4 گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقابابایی.بنده به عنوان کسی که از اولین روز های گیمفا همیشه طرفدار سایت و همچنین مقالات شما هستم.انتقادی که خدمتتون دارم استفاده از ویدیو های رسمی قبل انتشار بازی در بررسی های ویدیویی هست که برای بازی رچت حتی ۱۰ ثانیه ویدیو ضبط شده از خودتون نبود و همچنین به فراوانی در بررسی های ویدیویی سایر عناوین هم باره ها مشاهده کردم که این ویدیوها از کانال های گیم یوتیوب گذاشته بودید.این کار ممکنه عدم تجربه شما از بازی به کاربر القا کنه و کاهش اعتبار بررسی های ویدیو نسبت به مابقی سایت ها که هم سریع تر و هم محتویات اختصاصی خودشون هست بیانجامد.ممنون از شما

بررسی ویدیویی Ratchet & Clank: Rift Apart - گیمفا