اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Guardians Of The Galaxy منتشر شد
پس از عملکرد ضعیف بازی Marvel’s Avengers، حالا طرفداران امیدوار هستند تا Marvel’s Guardians of The Galaxy بتواند یک بازی کامل و تجربهای لذتبخش را به آنها ارائه دهد. حال اخیراً کارگردان ارشد گیمپلی بازی، اطلاعات جالبی را از این عنوان منتشر کرده است.
پاتریک فورتیر (Patrick Fortier) در طی مصاحبهی اخیر خود با Game Informer در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است. شما در ادامه میتوانید خلاصهای از اطلاعات ارائه شده در طی این مصاحبه را مطالعه کنید.
- در زمان آغاز پروژهی ساخت Guardians Of The Galaxy، فورتیر بازی Alien Isolation را به اتمام رساند. از دید او، این یک بازی منحصر به فرد بوده که هنوز هم چیزی مانند آن ساخته نشده است. به همین خاطر فورتیر به تیم خود پیشنهاد داد تا به ایدههای منحصر به فردی برای گیمپلی Guardians Of The Galaxy فکر کنند؛ چیزی که تا ۱۰ سال آینده هم جذابیت خود را حفظ کند
- Guardians Of The Galaxy بر روی کار تیمی تمرکز زیادی دارد. توسعهدهندگان به شدت تلاش کردهاند تا کار تیمی به واقعیت نزدیک باشد. فورتیر به استفاده از قدرت Guardianها برای اجرای کامبوهای (Combo) مختلف اشاره کرد. پس شما فقط به افراد دستور نمیدهید. در برخی موارد باید به حرکات آنها نیز واکنش دهید
- توسعهدهندگان در ابتدا قصد داشتند از مکانیکهای سنگر گیری در بازی استفاده کنند
- بازی دارای سیستم Lock-on است
- از آن جایی که Guardians Of The Galaxy یک عنوان داستان محور بوده، مبارزه با دشمنان تنها بخشی از تجربهی بازی است که به بازیبازان اجازه میدهد قابلیتهای جذاب خود را امتحان کنند و از آن لذت ببرند. پس از پایان نبرد، تمرکز دوباره بر روی روایت داستان قرار میگیرد
- سلاح Peter میتواند از فشنگهای متفاوتی با قدرتهای یخ، الکتریسیته و باد استفاده کند (ممکن است شاهد تعداد بیشتری باشیم). این مهمات در طول تجربهی داستان بازی آزاد خواهند شد. برای مثال باد میتواند دشمنان تک تیرانداز رو به سمت شما بیاورد تا از نزدیک با آنها مبارزه کنید
- بازی دارای معماهای نسبتاً سادهای است که وقت زیادی را نخواهند گرفت
- تا زمانی که Peter زنده باشد، مبارزه ادامه پیدا خواهد کرد. پس بیهوش شدن افراد تیم به Game Over منجر نمیشود
- Rocket مناسب مدیریت دشمنان است. پس وقتی با تعداد زیادی از دشمنان مواجه شدید، بهتر است از او استفاده کنید
- Groot بیشتر نقش یک مدافع را دارد و اگر نزدیکش باشید، میتواند از شما دفاع کنید. او همچنین یک قابلیت دارد که میتواند مانع حرکت دشمنان شود
- Drax مخصوص Stagger کردن است و میتواند دشمنان را ضعیف کند
- Gamora بیشترین آسیب را در فاصلهی نزدیک وارد میکند و مناسب وارد کردن ضربهی نهایی به دشمنان است
- تمام شخصیتها طوری طراحی شدهاند که قدرتهای آنها تا حد زیادی بالانس باشند. برای مثال اگرچه Drax بهترین گزینه برای تضعیف دشمنان است، اما اگر او در حالت Cool down باشد، میتوانید از Gamora استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که قابلیت Gamora به اندازهی Drax تاثیر گذار نخواهد. حال اگر قدرت Rocket را نیز با Gamora ترکیب کنید، به نتیجهی بهتری خواهید رسید. به لطف این سیستم، بازیبازان همواره در حال تصمیم گیری برای اجرای استراتژیهای خود خواهند بود
- Peter دارای یک قابلیت ویژه به نام Huddle است. این قدرت یک نوار مشخص دارد که در حین مبارزه پر میشود. پس از استفاده از آن، افرادی که از تیم شما بیهوش شدهاند به بازی باز میگردند و Cool down قدرتهای آنها نیز به اتمام میرسد. در کنار این مزایا، Cool downهای مربوط به قدرتهای Peter نیز با سرعت بیشتری به اتمام میرسند و شما میتوانید سریعتر آنها را اجرا کنید. با این حال Huddle دارای یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز است. پس از اجرای این قابلیت، Peter شانس این را دارد تا به افراد خود انگیزه بدهد. ظاهراً بازی چند گزینهی مختلف را به شما ارائه میدهد که باید یکی از آنها را با توجه به شرایط فعلی مبارزه انتخاب کنید. در صورت انتخاب صحیح، Cool down دیگر شخصیتها نیز سریعتر به پایان خواهد رسید. پس اگر تمام کارها را به درستی انجام دهید، قدرت تیم خود را تا حد زیادی افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که پس از انگیزه دادن به تیم خود، شاهد پخش یک موسیقی از واکمن پیتر خواهید بود
- در حین اکتشاف، اعضای تیم در مورد موضوعات مختلفی صحبت خواهند کرد. برای مثال اگر به یک سفینه در دور دست نگاه کنید، یکی از افراد شما به این موضوع واکنش نشان داده و در مورد آن کمی توضیح خواهد داد. همچنین اگر شما مسیر را اشتباه بروید، اعضای تیم شما را به خاطر این کار سرزنش خواهند کرد
- ظاهراً تعداد دیالوگهای این عنوان تقریباً دو برابر آخرین نسخهی Deus Ex است
- در بازی آیتمهایی به عنوان Collectible وجود دارند که میتوانید آنها را به اعضای تیم خود بدهید. با انجام این کار شاهد شکل گرفتن یک مکالمه بین شخصیتها خواهید بود که اطلاعات بیشتری را در مورد آنها به شما ارائه خواهد داد
بازی Guardians Of The Galaxy در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۰ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۱) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و اس، پلیاستیشن ۵، نینتندو سوییچ (نسخهی ابری) و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
یارو اومده یکی از ترسناک ترین بازی هارو کرده بعدش خواسته که بازی مارول بسازه الان alien دقیقا جه ربطی داره با guardians of the galaxy 😐 :idk:
@Reversepoint
چه ربطی داره ناتی داگ دو دهه پیش بازی crash میساخت الان داره خشن ترین بازی عرصه گیم به اسم last of us تحویل گیمرا میده.
دلیل نمیشه که چون این آدم توی ساخت بازی ترسناک کار می کرده فقط راجع به بازی ترسناک اطلاع داشته باشه
خشن ترین بازی عرصه گیم ؟؟؟؟؟ گاد و دد اسپیس و دووم و من هانت و مورتال و بولت استورم و مد ورلد و پستال و ولفستایتن و دارکنس و نینجا گایدن و توییستد متال و اسپلتر هاوس و اینا پوچ 😐 😐 😐
توی last part2 با شات گان به دست یا پای یه دشمن انسانی شلیک کن تا بفهمی وقتی دست و پاشون قطع میشه آنچنان جیغ و ناله ای میکشن که تا مدت ها توی ذهنت میمونه
جوری حرف میزنی انگار توی بازی هایی که بالا نوشتم صلح و صفا ست و هیچ ترس و خوفی نیست فریاد درد قربانی ها توی من هانت صدای خرد شدن استخوان ها توی مورتال کمبت فریاد ترس و وحشت از مرگ توی دد اسپیس با اون زمزمه های مورمور کنندش غرش شیاطین توی دووم تک تک لحظات بازی سه گانه گاد پر از جیغ و اه و ناله هست خواهشا فن بوی نباشیم
امیدوارم بازی خوبی بشه و فاجعه اونجرز تکرار نشه مشکل اصلی من اینه که طراحی چهره ها در حد بازی های بین نسلی نیست
بازی های مارول قراره در نسل نهم کولاک کنند ، نقطه اوج و صعود موفقیت آن هم marvel spiderman 2 خواهد بود که پلی استیشن باید آماده تولید کنسول های زیادی رو داشته باشد چون همه موجودی با عرضه این بازی تموم خواهد شد به عقیده من اگر به شاهکاری قسمت اول و فراتر باشد حتی می تواند ۴۰ میلیون نسخه هم بفروشد چون قسمت اولش اواخر نسل هشتم عرضه شد و طی سه سال ۲۰ میلیون رو رد کرد و خب این برای عنوانی که آغاز یک مجموعه هست نشان می دهد دنباله ها بیش ترین فروش را خواهند داشت . در هر صورت امیدوارم این بازی هم موفق بشه چون اگر نشه اسکوئر انیکس در وضعیت مالی بدی قرار خواهد گرفت
سونی با بازی ۲ spiderman میتونه کار ده تا بازی رو انجام بده . هم از نظر فروش کنسول و هم فروش بازی و هم درآمد میتونه یه تنه رکورد ها رو جابجا کنه . اینسامنیاک با نسخه اول که هیچ تجربه ای در ساختش نداشت اون شاهکار رو ساخت ، حالا ببین نسخه بعد چی بشه
تعداد دیالوگا از یه بازی نقش افرینی هم بیشتر؟ادم تو نقش افرینی واسش مهم تره نقش دیالوگ و چون نقش داره توش کلا گفتگوها جذاب ترن.ولی یه بازی غیر نقش افرینی که صرفا نگاه میکنیم اینقد دیالوگ بنظرم نگران کنندس.
خدایی دگ به اینا اعتماد ندارم با اونجرز قبلی یه سمی زدن که هنوز خوب نشده جاش ….