بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 

بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل؛ شلیک و هیجان (قسمت ۲)

سجاد باقریان
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 

یکی از قدیمی‌ترین سبک‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی شوتر اول شخص می‌باشد که از سال‌های خیلی دور تا به الآن عناوین متعددی در این سبک منتشر شده‌اند که خیلی از آن‌ها را می‌توان شاهکار تاریخ بازی‌های ویدیویی دانست، از این رو ما تصمیم گرفتیم که در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایل برویم و لیستی از آن‌ها را خدمت شما ارائه کنیم. در چند سال اخیر بازی‌های متعددی در سبک شوتر اول شخص برای گوشی‌های هوشمند منتشر گشته‌اند که در قسمت دوم از این لیست برترین‌های آن‌ها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

‌‌‌‌‌

 ‌Shadowgun War Games

شوتر اول شخص

استودیو Shadowgun یکی از باسابقه‌ترین استودیو‌های بازی‌سازی می‌باشد که به صورت تخصصی به ساخت عناوین شوتر اول شخص می‌پردازد و یکی از با کیفیت‌ترین ساخته‌های این استودیو، Shadowgun War Games نام دارد که تصمیم گرفتیم در این لیست به آن اشاره کنیم.

بازی دارای گیم‌پلی بسیار سریع و هیجان‌انگیزی است که می‌توان آن را تا حدود زیادی مشابه بازی‌ overwatch دانست که امروزه ما شاهد نمونه‌های زیادی هستیم که از بازی Overwatch الهام گرفته‌اند و به موفقیت خوبی نیز رسیده‌اند. بازی Shadowgun War Games دارای چندین شخصیت مختلف می‌باشد که هرکدام از آن‌ها دارای یک قابلیت خاص می‌باشند و شما وظیفه دارید این ویژگی‌ها را ارتقا دهید. مپ‌های مختلفی در بازی وجود دارند که از طراحی قابل‌قبولی برخوردار هستند و در مجموع می‌توان گفت که Shadowgun War Games مناسب علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر اول شخص می‌باشد و اگر شما هم جزو این دسته هستید، هرگز از تجربه این عنوان غافل نشوید.

‌‌

 Combat Strike PRO ‏

شوتر اول شخص

در پلتفرم گوشی‌های هوشمند می‌توان بازی‌های بسیاری را پیدا کرد که از عنوان Counter Strike الهام گرفته‌اند و حتی می‌توان گفت که خیلی از آن‌ها یک کپی از بازی اصلی هستند و حتی مپ‌های درون بازی‌ نیز دقیقا مشابه مپ‌ها عنوان Counter Strike می‌باشند.

در این جایگاه از لیست به سراغ یکی از کپی‌های قابل قبول از بازی Counter Strike رفته‌ایم که Combat Strike PRO نام دارد که تنها یک کپی ساده نیست و دارای ویژگی‌های جذابی نیز می‌باشد که تجربه آن را جذاب‌تر هم کرده است. بازی‌ دارای چندین مپ مختلف می‌باشد و تنوع تفنگ‌ها و کلاس‌ها نیز قابل‌قبول است. در زمینه گرافیک فنی هم می‌توان گفت بازی Combat Strike PRO کاملا شما را راضی خواهد کرد و نمی‌توان ایراد خاصی در این زمینه به بازی وارد کرد.

Dark Zone

شوتر اول شخص

بازی Dark Zone را نمی‌توان یک شوتر اول شخص خالص دانست، ولی وجود المان‌های شوتر اول شخص در یک بازی در سبک ترسناک و بقا، قطعا می‌تواند جذاب باشد، به‌خصوص وقتی این ایده به خوبی پیاده‌سازی شود.

بازی Dark Zone روایتگر ماجرای اغراق‌شده حادثه‌ی چرنوبیل می‌باشد، حادثه‌ای که باعث می‌شود کل دنیا به سمت نابودی برود و شما باید جلوی این نابودی را بگیرید و باری دیگر به این جهان زندگی را هدیه کنید. با توجه به کوتاه بودن بازی می‌توان گفت که بخش داستانی این عنوان تا حدود زیادی موفق بوده است. در زمینه سیستم شوتینگ نیز بازی انتظارات شما را برطرف خواهد کرد و در کل شاهد یک گیم‌پلی روان هستیم که قطعا از آن لذت خواهید برد. گرافیک بازی هم در زمینه فنی و هم بصری بسیار عالی کار شده است و ما شاهد محیط‌های بسیار زیبا و چشم‌نوازی هستیم.

‌‌

PUBG Mobile

شوتر اول شخص

می‌توان عنوان pubg  را یکی از پرسروصداترین بازی‌های عرضه شده در سال‌های اخیر دانست که با شروع عالی در شبکه steam به شهرت دست‌یافت. این بازی در سبک اکشن و بقا می‌باشد و شما در این بازی باید سعی ‌کنید از بین ۱۰۰ گیمر دیگر که همراه شما به رقابت می‌پردازند، جان سالم به‌در برده و مقام اول را کسب کنید. بازی pubg در سال ۲۰۱۸، توسط شرکت چینی Tencent، برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر شد و همانند نسخه‌های دیگر این عنوان در پلتفرم‌های مختلف با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد، به‌طوری‌که Pubg  در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان بهترین‌ بازی سال در حوزه گوشی‌های هوشمند شد.

این بازی از گرافیک خیره‌کننده‌ای در گوشی‌های هوشمند بهره‌ می‌برد و قطعا شما را محو خود خواهد کرد. کنترل بازی می‌تواند برای اولین‌بار که به تجربه این عنوان می‌پردازید کمی پیچیده و سخت به‌نظر برسد، اما با صرف ساعت‌های بیشتر در بازی می‌توانید قلق بازی را به‌دست آورید. از حیث گرافیک فنی نیز این عنوان بدون شک جزو برترین بازی‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و جزئیات، بافت و … در بهترین سطح ممکن قرار دارند. خوشبختانه این عنوان با آی‌پی ایران در دسترس بوده و نیازی به تغییر ‌آی‌پی نخواهید داشت. اگر به‌د‌نبال یک بازی در سبک اکشن و بقا می‌گردید، Pubg  تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

‌‌‌

Dead Effect 2

شوتر اول شخص

لباس رزم بر تن کنید و به سراغ کشتن زامبی‌های فضایی بروید. بازی Dead Effect 2 یکی از جذاب‌ترین شوتر‌های اول شخصی است که در گوشی‌های هوشمند می‌توانید تجربه کنید که توسط استودیوی BadFly Interactive برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس توسعه یافته است.

در همان ابتدا باید بین ۳ سرباز، شخصیت اصلی مدنظرتان را انتخاب کنید که البته بین آن‌ها تفاوت خاصی هم دیده نمی‌شود. بیش از ۴۰ نوع اسلحه مختلف و متنوع را در اختیار خواهید داشت که باید از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید و آیتم‌های متنوعی نیز برای تفنگ خودتان خریداری کنید که قدرت اسلحه شما را در زمینه‌های مختلف افزایش خواهد داد. بازی در زمینه گرافیک فنی فوق‌العاده است و می‌توان بازی Dead Effect 2 را یکی از برترین عناوین گرافیکی موبایل دانست که البته بسیاری از گوشی‌ها قادر به اجرای آن نیستند و برای اجرای آن نیاز به یک گوشی با سخت‌افزار قدرتمند خواهید داشت.

‌‌

Cogret

شوتر اول شخص

بازی Cogret یکی دیگر از بازی‌های این لیست می‌باشد که سبک شوتر اول شخص و ترسناک را با هم ترکیب کرده است، البته این بازی دارای گیمپلی بسیار سریع و هیجان‌انگیزی است که شما را به یاد سری DOOM خواهد انداخت.

بازی دارای دو بخش رکوردی و داستانی است که هردوی آن‌ها جذابیت خاص خودشان را دارند. بعد از شیوع یک ویروس خطرناک، بیش از ۸۰ درصد جمیعت کره زمین تبدیل به هیولاهای ترسناک می‌شوند و تنها تعداد اندکی از انسان‌ها از این ویروس جان سالم به در می‌برند و حال شما باید در نقش یکی از همین انسان‌ها، به مبارزه با هیولاها بپردازید و خود و هم‌نوعانتان را نجات دهید، علاوه بر بخش داستانی، بخشی رکوردی نیز وجود دارد که بسیار هیجان‌انگیز و سخت می‌باشد و شما در یک محیط نسبتا کوچک باید تا آن‌جایی که می‌توانید هیولاها را بکشید و رکورد خودتان را بهبود ببخشید. بازی برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر شده است و شما قادر هستید آن را با قیمت ۲٫۹ دلار خریداری کنید.

‌‌

Special Warfare

شوتر اول شخص

یکی دیگر از بازی‌های مولتی‌پلیر در این لیست Special Warfare می‌باشد که توسط استودیو yiwei zhu ساخته شده است و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس دانلود و نصب کنید.

بازی دارای چندین مد مختلف می‌باشد که محبوب‌ترین‌ آن‌ها  Team Deathmatch و زامبی می‌باشد که هرکدام از آن‌ها بسیار جذاب هستند و قطعا از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد. بیش از ۵۰ سلاح مختلف در بازی وجود دارد که با افزایش سطح خودتان در بازی می‌توانید از سلاح‌های جدید نیز استفاده کنید و حتی آن‌ها را در زمینه‌های مختلف ارتقا دهید. بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و نور‌پردازی، کیفیت بافت‌ها و سایه‌ها قابل‌قبول پیاده‌سازی شده‌اند. صداگذاری و موسیقی نیز در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و در مجموع می‌توان گفت Special Warfare، یک بازی باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد که طرفداران بازی‌های شوتر اول شخص قطعا از آن لذت خواهند برد.

‌‌‌

Warface: Global Operations

شوتر اول شخص

Warface: Global Operations را می‌توان یکی از کامل‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص و مولتی‌پلیر برای موبایل دانست که چندین سال پیش نسخه pc و کنسولی آن به صورت رایگان منتشر شد. این بازی در استیم یکی از محبوب‌ترین عناوین FTP می‌باشد و با توجه به تمامی این موفقیت‌ها، استودیوی My.com B.V تصمیم گرفت این بازی را برای سیستم‌عامل اندروید نیز منتشر کند.

بازی دارای تمامی مد‌هایی است که انتظار داریم در یک بازی مولتی‌پلیر و اول شخص ببینیم، مد‌هایی مثل Capture the flag، Team Deathmatch و … که همه‌ی آن‌ها به صورت رایگان در دسترس می‌باشند. چندین اسلحه مختلف نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت که البته برای خرید بسیاری از آن‌ها باید به سراغ پرداخت‌های درون برنامه‌ای بروید که چندان نمی‌تواند جالب باشد. بازی چیزی در حدود ۲ گیگ حجم دارد و با توجه به این حجم، قطعا توقع یک گرافیک فوق‌العاده را می‌توان داشت که خوشبختانه بازی در این زمینه نیز فوق‌العاده است و گرافیک فنی  Warface: Global Operations بی‌نقص می‌باشد و یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این بازی محسوب می‌شود.

‌‌‌

Infinity Ops

شوتر اول شخص

و باز هم یک عنوان شوتر اول شخص دیگر که تمرکز آن بر روی بخش مولتی‌پلیر می‌باشد. عنوان Infinity Ops توسط استودیوی  CASUAL AZUR GAMES توسعه یافته است و برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس می‌باشد.

بازی دارای تم تخیلی است و به صورت کاملا آنلاین اجرا می‌شود و در Infinity Ops خبری از بخش داستانی یا آفلاین نیست. در قالب دو تیم چند نفره باید به رقابت با یکدیگر بپردازید. سیستم شوتینگ بازی روان به‌نظر می‌رسد و در مجموع گیم‌پلی بازی را می‌توان باکیفیت دانست. بازی در زمینه بصری نیز در حد قابل قبولی ظاهر شده است، اما نباید توقع یک گرافیک بی‌نقص را از آن داشت و می‌توان در این زمینه ایرادات ریز و کوچکی را پیدا کرد. بازی Infinity Ops را می‌توانید به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس دانلود کنید.

‌‌

Critical Ops

شوتر اول شخص

عنوان Critical Ops یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص پلتفرم گوشی‌های هوشمند می‌باشد که تا به الآن ۵۰ میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده است. این بازی توسط Critical Force Ltd ساخته شده است و توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵ را در گوگل‌پلی کسب کند که نشان‌دهنده کیفیت بالای آن می‌باشد.

بازی کاملا آنلاین است و شما باید در دو تیم مختلف به رقابت با دشمنان خود بپردازید، یکی از گروه‌ها در قالب پلیس باید به سراغ آزاد کردن گروگان‌ها برود و گروه دیگر باید جلوی پلیس را بگیرد، بازی شباهت‌های زیادی با عنوان کانتر استرایک دارد در هنگام تجربه آن به این موضوع بیشتر پی خواهید برد. خوشبختانه سرور‌های بازی با آی پی ایران نیز در دسترس است و برای تجربه بازی نیازی به اپلیکیشن‌های تغییر‌دهنده آی‌ پی نخواهید داشت.

‌‌

Danger Close

شوتر اول شخص

Danger Close یکی دیگر از عناوین باکیفیت شوتر اول‌ شخص می‌باشد که توسط استودیوی Fourpointfive Interactive ساخته شده است. زمان زیادی از عرضه این بازی نمی‌گذرد و تا به الآن عنوان Danger Close حدود هشت هزار بار در گوگل‌پلی دانلود شده و توانسته نمره ۴٫۶ از ۵ را کسب کند.

بازی مانند اکثر عناوین این لیست کاملا آنلاین است و شما تنها با بخش مولتی‌پلیر سر و کار دارید. وارد یکی از سرور‌های بازی شوید و با انتخاب اسلحه مدنظرتان به رقابت با دیگران بپردازید. در حال حاضر بازی دارای ۸ مپ مختلف می‌باشد که انتظار می‌رود در آینده تعداد مپ‌ها افزایش پیدا کند و تنوع اسلحه‌ها نیز بیشتر شود. شما قادر هستید این بازی را به صورت رایگان از اپ‌استور‌های مختلف دانلود و نصب کنید.

‌‌

Heroes of Warland

شوتر اول شخص

Heroes of Warland شباهت زیادی با عنوان Shadowgun War Games دارد که در ابتدای لیست به آن اشاره کردیم، در این بازی نیز شاهد چندین قهرمان مختلف با ویژگی‌های خاص هستیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و با پیدا کردن کارت‌های جادویی به ارتقا آن‌ها بپردازید.

بازی بر اساس رقابت تیمی است و شما در قالب دو تیم ۴ نفره باید به رقابت به یکدیگر بپردازید و هر تیمی که تعداد Kill‌های بیشتری داشته باشد، برنده خواهد شد. فعلا این بازی دارای یک مد می‌باشد و از این لحاظ می‌تواند کمی خسته‌کننده شود. سرور‌های بازی با آی پی ایران مشکلی ندارد و شما می‌توانید خیلی راحت وارد بازی شوید و از آن لذت ببرید.

‌‌

Modern Ops

شوتر اول شخص

بازی Modern Ops درواقع اقتباسی از عنوان کانتر استرایک می‌باشد و گیم‌پلی آن دقیقا حس و حال بازی کانتر استرایک را به شما منتقل خواهد کرد که البته می‌توان این موضوع را یک نکته مثبت دانست، زیرا بازی کانتر استرایک از محبوبیت بی‌نظیری در بین بازی‌بازان برخوردار می‌باشد.

در بازی می‌توانید یک گروه اختصاصی تشکیل دهید و به‌صورت گروهی به مبارزه بپردازید که بسیار جذاب است. بیش از ۳۰ نوع تفنگ مختلف در بازی وجود دارد که می‌توانید با ارتقا سطح خود از آن‌ها استفاده کنید و حتی به شخصی‌سازی تفنگ‌ها نیز بپردازید. گرافیک بازی نیز چندان فوق‌العاده نیست، اما قطعا شما را راضی خواهد کرد. بازی Modern Ops به‌صورت رایگان در دسترس می‌باشد و قادر هستید آن را از اپ‌استور‌های مختلف دانلود و نصب نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 
بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین بازی های شوتر اول شخص موبایل - گیمفا