استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 

استودیوی NetherRealm به زودی فرآیند توسعه‌ی پروژه‌ی جدید بعدی خود را آغاز خواهد کرد

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 

اینطور که به نظر می‌رسد استودیوی سازنده‌ی بازی موفق Mortal Kombat 11، ندررلم (NetherRealm)، قصد دارد تا به زودی و پس از اتمام توسعه‌ی محتوای دانلودی جدید بازی Mortal Kombat 11، توسعه‌ی یک بازی جدید را آغاز نماید.

استودیوی توسعه دهنده‌ی عنوان Mortal Kombat، ندررلم، به صورت رسمی اعلام کرده است که پس از اتمام فرآیند توسعه‌ی محتوای جدید و شخصیت‌های تازه‌ی بازی Mortal Kombat 11، به سرعت به سراغ ساخت یک پروژه‌ی دیگر خواهند رفت و تمرکز خود را بر روی آن خواهند گذاشت. حساب رسمی عنوان Mortal Kombat در توییتر این خبر را به صورت رسمی اعلام نمود تا به طرفداران خود اعلام نماید که از این به بعد دیگر انتظار انتشار محتوای جدید و یا شخصیت و داستان‌هایی دیگر را برای بازی Mortal Kombat 11 نداشته باشند.

ما توسعه دهندگان استودیوی ندررلم قصد داریم تا پس از پشتیبانی در حدود دو سال از بازی موفق Mortal Kombat 11 با افزودن شخصیت‌ها و محتواهای دانلودی جدید، پشتیبانی از این عنوان راپس از عرضه‌ی آخرین دی ال سی بازی به اتمام رسانده و به سراغ توسعه‌ی پروژه‌ی بعدی خود برویم.

عنوان موفق Mortal Kombat 11 برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد و با همراه داشتن شش شخصیت اصلی در Kombat Pack 1، در ادامه توانست تا با پشتیبانی بی نظیر ندررلم از این عنوان محتواهای بسیار بیشتر و شخصیت‌هایی جدیدتر دریافت نماید که تجربه‌ی آن را بهتر از قبل می‌نمود. در طول سال ۲۰۲۰ میلادی نیز شاهد انتشار بسته‌ی الحاقی و داستانی Aftermath بودیم که به وسیله‌ی آن سه شخصیت جدید، پوسته و اسکین‌هایی تازه به همراه مهارت‌هایی جدید و یک خط داستانی تازه به بازی افزوده شدند. در ادامه نیز در طی همین سال بسته‌ی Kombat Pack 2 منتشر شد که سه شخصیت جدید دیگر و مهارت‌هایی متنوع‌تر از قبل برای مخاطبان به ارمغان آورد و پشتیبانی از یک بازی را به حد کمال رسانید.

بازی بعدی netherrealm

لازم به ذکر است که مدت‌ها بود که بسیاری از بازی‌بازان فکر می‌کردند که آیا قرار است تا این پشتیبانی و رویه‌ی انتشار بسته‌های الحاقی جدید فعلا ادامه یابد یا خیر؟ بسیاری فکر می‌کردند که ندررلم قصد دارد تا حالا حالاها از این بازی پشتیبانی کند و قرار است تا در ادامه شخصیت‌هایی جدیدتر و مکانیک‌هایی تازه‌تر به بازی آورده شوند، اما با انتشار این خبر دیگر مطمئن شدیم که پشتیبانی از این عنوان پس از انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی بازی به پایان خواهد رسید و ندررلم تمرکز خود را معطوف ساخت پروژه‌ی دیگری خواهد ساخت.

البته آنچه که از این پست به خوبی مشخص نیست این است که آیا با این رویه پشتیبانی از بازی به صورت کامل قطع خواهد شد یا اینکه فرآیندهایی نظیر حذف خطاها و باگ‌های متعدد که ممکن است رخ دهند ادامه خواهد داشت؟ همانطور که در ابتدای این خبر مشاهده کردید، ندررلم اعلام کرده است که پشتیبانی و انتشار محتواهای جدید برای این عنوان متوقف خواهد شد و به نظر نمی‌رسد که این استودیو پشتیبانی از این بازی را به صورت کامل و صد در صدی قطع نماید.

با این حال، چیزی که مشخص است این است که این خبر بدون شک بدان معنی است که در حال حاضر اکثریت اعضای تیم توسعه دهندگان استودیوی ندررلم فرآیند توسعه‌ی بازی جدید خود را آغاز نموده‌اند و احتمالا به زودی از این پروژه‌ی مرموز در دست ساخت نیز جزئیاتی منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که شایعات قبلی نشان می‌دادند که این اثر احتمالا یک بازی مبارزه‌ای در جهان مارول خواهد بود (یا حداقل یک بازی مبارزه‌ای است که به نوعی جهان مارول را درگیر خواهد کرد). همچنین بسیاری از طرفدارانبه شدت امیدوار عستند که عنوان Injustice 3 که به نوعی همکاری ندررلم و جهان دی سی است، در دست ساخت توسط این استودیو باشد.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این مورد چیست؟ به نظرتان استودیوی ندررلم روی چه چیزی کار می‌کند؟ شما دوست دارید تا بازی بعدی این استودی چه اثری و در چه سبکی باشد؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 
استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Black Knight گفت:

    طبق شایعه ها به نظرم میرسه دارن روی یه بازی از Marvel کار میکنن ولی از اونجا که NetherRealm Studios برای وارنر و وارنر هم صاحب DC هستش به نظرم تو بازیشون شاهد DC هم هستیم و بازیشون یه چیزی مثل Mortal Kombat vs. DC Universe میشه

  • یوهان گفت:

    برای من که هر چی ندرلم بسازه شاهکاره ولی دوست دارم بازی بعدی‌شون اینجاستیس ۳ باشه

  • TekkenGod گفت:

    کدوم حد کمال از پشتیبانی دوست عزیز
    هنوز دو سال نشده بازیو ول کردن . استریت فایتر و تکن پنج شش ساله دارن پشتیبانی میشن . خیلی از طرفداران بازی منتظر برگشت شخصیتهایی مثل ارمک ، رپتایل ، اسموک و یا کوانچی بودن . ولی استودیو ندرریلمز حتی به خودش زحمت نداد سکتور و سایرکس که در مود داستانی بازی حضور دارن و نیازی به زحمت طراحی هم نیست براشون رو به لیست شخصیتهای قابل بازی اضاف کنه.
    به نظر من این یه توهین به هواداران مورتال بود .

استودیوی NetherRealm و ساخت یک بازی جدید - گیمفا