بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 

بازی Battlefield 2042 از قابلیت‌ DLSS پشتیبانی خواهد کرد

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۴:۲۰ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 

اینطور که مشخص شده است بازی Battlefield 2042 از قابلیت‌های مختلفی از جمله DLSS پشتیبانی خواهد کرد و قرار است تا تجربه‌ی بصری شگفت انگیزی را به مخاطبان ارائه دهد.

امروز کمپانی ناشر این عنوان در دست ساخت، الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، و استودیوی توسعه دهنده‌ی آن، دایس (DICE)، بیانیه‌ای رسمی منتشر نمودند که خبر از همکاری‌های بزرگی با کمپانی‌هایی نظیر ایکس‌باکس و انویدیا (Nvidia) می‌دهد و اینطور که معلوم است قرار است تا با این همکاری گسترده شاهد تجربه‌ای متفاوت و فوق العاده باشیم.

همچنین در این بیانیه‌ی رسمی از شرکت‌هایی نظیر لاجی‌تک (Logitech)، وسترن دیجیتال (Western Digital) و پولاریس (Polaris) نیز یاد شده است که هر کدام از این شرکا قرار است تا نقش بهینه‌ای در بهبود کیفیت فنی و بصری اجرای این اثر بر روی پلتفرم‌های مختلف داشته باشند. به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز برای این بازی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد و قصد ندارد تا آن را در حد یک بازی معمولی نگه دارد.

بازی battlefield 2042

در ادامه‌ی متن خبر بیانیه‌ی منتشر شده از نقش هر کدام از این کمپانی‌ها را مطالعه خواهید کرد.

شراکت رسمی سازندگان عنوان Battlefield 2042 با کمپانی انویدیا: همکاری قدرتمندانه‌ی الکترونیک آرتز، دایس و انویدیا با یکدیگر قرار است تا تجربه‌ی نهایی این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی تا حد زیاید ارتقا بخشد و در همین جهت نیز از فناوری‌هایی نظیر رزولوشن بالا، DLSS، حالت low latency و کارت گرافیک‌های جدید انویدیا برای ارائه‌ی اثری مطلوب استفاده خواهد شد.

شراکت رسمی الکترونیک آرتز و کمپانی ایکس‌باکس: در راستای این قرار داد همکاری مشترک، ایکس‌باکس و الکترونیک آرتز تصمیم گرفته‌اند تا بهترین تجربه‌ی کنسولی را بر روی ایکس‌باکس سری ایکس ارائه دهند و به نوعی این کنسول را لید پلتفرم این بازی قرار دهند.

شراکت رسمی الکترونیک آرتز و کمپانی لاجی‌تک: در این قرار داد ذکر شده است که کمپانی لاجی‌تک موظف خواهد بود تا انواع و اقسام مختلفی از تجهیزات لازم برای تجربه‌ی این بازی را فراهم آورد و تا حد ممکن در جهت آسانتر نمودن و لذت‌ بخشش‌تر کردن تجربه‌ی این عنوان تلاش نماید. همچنین معیین شده است که لاجی‌تک لوازم جانبی خاصی را نیز تنها برای تجربه‌ی این بازی به صورت اختصاصی خواهد ساخت.

شراکت رسمی الکترونیک آرتز و کمپانی پولاریس: شرکت پولاریس و الکترونیک آرتز بر طبق این قرار داد همکاری با هم در توسعه‌ی مطلوب این بازی همکاری خواهند کرد و الکترونیک آرتز نیز قادر خواهد بود تا از وسایل نقلیه‌ی این شرکت در بازی‌های خود استفاده نماید و حق تجاری این کار را نیز به صورت رسمی خواهد داشت.

شراکت رسمی الکترونیک آرتز و کمپانی وسترن دیجیتال: بر طبق این تعهد وسترن دیجیتال موظف خواهد بود تا بهترین و سریع‌ترین هاردهای ممکن را برای تجربه‌ی این بازی بسازد و در اختیار بازی‌بازان قرار دهد تا مخاطبان بدون کوچک‌ترین لگ و یا کاهش سرعتی به تجربه‌ی این اثر بپردازند.

همچنین لازم به ذکر ست که انویدیا نیز در بیانیه‌ی جداگانه‌ی مطبوعاتی دیگری نیز تایید کرد که بازی Battlefield 2042 از قابلیت‌های NVIDIA DLSS و NVIDIA Reflex بر روی رایانه‌های شخصی به بهترین شکل ممکن پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، تاکنون چیزی در مورد پشتیبانی از قابلیت رهگیری پرتو در این عنوان منتشر نشده است که ممکن است نشان دهنده‌ی این باشد که این بازی از این قابلیت برخوردار نخواهد بود که اگر چنین باشد مطمئنا یک عقب‌گرد بزرگ برای الکترونیک آرتز به حساب خواهد آمد چرا که بازی قبلی سری Battlefield از این قابلیت به خوبی پشتیبانی می‌کرد.

در نهایت نیز باید گفت که بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۳۰ مهر امسال (۲۲ اکتبر ۲۰۲۱) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از اینجا و تریلر گیم‌پلی آن را از اینجا مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 
بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • erfanbg گفت:

    سلام دوستان ببخشید
    من اگر گیمپس یک ماهه بگیرم هر چی بازی تو این یه ماه دانلود کنم میتونم بعد از یک ماه همه رو افلاین بازی کنم یا باید دوباره گیمپس رو شارژ کنم؟

    • AHM.Gamer گفت:

      سرویسا(توی همه زمینه ها)جورین که بعد از تموم شدن مدت اشتراکتون دیگه فیلم/کتاب/بازی و… غیرقابل استفاده میشه.حالا نمیدونم گیم پس هم از این رویه پیروی میکنه یا نه

    • thelastofus گفت:

      چندین ماهه که گیم پس امکان افلاین بازی کردنو برداشته باید اتصال دائم به اینترنت داشته باشی برای بازی کردن بازیهای گیم پس . این قضیه فقط برای گیم پسه اگر بازیو دیجیتالی بخرید امکان افلاین بازی کردن وجود داره اون زمانی که دان متریک اینکارو کرد همه بهش اعتراض کردن اما انگار عمو اسپنسر همه رو جادو کرده هیچ ایکس باکس فنی ندیدم که از این موضوع شکایتی داشته باشه به هر حال به ما ربطی نداره ایکس باکس فنا راضی هستند دیگه باقیش مهم نیست

    • AmirAgha گفت:

      تو که اینقدر خودتو ایکس باکس فن میگرفتی و کشته مرده‌ی ایکس باکس بودی
      هنوز نمیدونی میتونی یا نه؟؟
      واقعا برات متاسفم!
      پس تو هم اصلا ایکس باکس نداشتی(البته احتمالا هنوز هم نداری!!)
      فقط کاسه داغ تر از آش بودی!
      واقعا متاسفم

    • Arno گفت:

      خیر

      تو هیچ سرویس اشتراکی این امکان وجود نداره و تا وقتی اشتراک داری میتونی بازی کنی.

    • soroush گفت:

      نمیتونی بازی کنی دیگه باید گیم پس بگیری

    • All Alone گفت:

      اره میشه بزار برات توضیح بدم خودم چند سال این کارو کردم وقتی که x one داشتم
      اول باید گیم پس رو هوم کنی یعنی باید ظرفیت کامل یا هوم داشنه باشی (سوییچ نمیشه)
      وقتی که هوم کردی قبل از اینکه گیم پس تموم بشه برو تو تنظیمات کانکشن گزینه use offline رو بزن بعدش برو تو بازی ها اینجا دوتا اتفاق میفته یکی اینکه بازی اجرا میشه دو برات یه الرت میاد که افلاینی و دوتا گزیته داره تو گزینه play offline رو بزن
      اینجوری بیشتر از ۹۹درصد بازی ها اجرا میشن
      دوتا نکته :
      ممکنه تعداد کمی از بازی ها با این روش نشن ( شاید یکی از ده تا )
      این عملیاتی رو که بهت گفتم ممکنه برای بار اول نشه اگه نشد برگرد تو تنظیمات کانکشن بزن go online و به نت وصل شو بعد دوباره از اول انجام بده ( پس یکی دو روز قبل از اینکه وقتت تموم شه چند بار تست کن که وقت کم نیاری نتونی انجام بدی )

      • All Alone گفت:

        و اینکه سعی کن از کسایی بپرسی که خودشون ایکس باکس داشتن و تجربشو دارن به حرف همه گوش نده
        من اخرین بار تو ۲۰۲۰ ایکس باکس داشتم الان نمیدونم قوانین تغییر کرده یا اینکه شما کنسول جدید داری یا نه چون ممکنه تو نسل جدید قوانین تغییر کرده باشن

    • MahyarMsm گفت:

      نه دیگه برادر تا وقتی اون یه ماه اشتراک زمانش تموم نشده میتونی استفاده کنی و لذت ببری و بعدش باز باید بگیری

  • Cheguevaraa گفت:

    بنظرم بازی ارزش خرید بالای نداره جدای از این تبلیغات نمادین که سالهاست شاهدشون بودیم و مشخصه ea قصد نداره از سیاست های کثیفش دست بکشه

  • به قدری سیاست های کثیف رو گیمر ها دوست دارن که شرکت ها ناچار می‌شوند از آن بهره بگیرند این تقصیر شرکت ها نیست تقصیر گیمر هایی هست که پا شدن بازی بلک اپس ۴ رو که تماما آنلاین بود خریدن یا مدام فیفا بدون ذره ای تغییرات فنی و گرافیک میخرن . خب اونا هم می‌بینند با خودشون میگم عجب مشتری های خوبی یه بازی صرفا آنلاین و بدون داستان و گیم پلی نوآورانه رو میخرن

    • G.LN گفت:

      فیفا چونکه شبیه ساز فوتباله پس فروش خودشو داره
      اینکه یه سری تغییرات ریز میدن و انگار محصول سال قبله قبول ولی پس کسایی که فوتبال دوست داشته باشن مطمئنا اکثرا به فکر خرید فیفا هستن نه pes.

      • Moazzen گفت:

        ولی به نظرم اگه اینا ۳ سالی فیفا یا pes ندن ولی بعد این ۳ سال یک بازی بدن که فوق العاده پیشرفت داشته باشه عالی میشه من خودم عاشق pes 2013 شدم و واقعا یه تجربه ی عالی بود اما این سیاست هر سال فیفا یا pes دادن ایراد داره.چی میشه حالا یه ۳ سال فیفای تکراری بزنین خدایی تغییری نداره اگه این کارو بکنن ارزش صبر رو برای گیمر داره.

بازی Battlefield 2042 و پشتیبانی از قابلیت‌های بصری - گیمفا