گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است

گزارش: ظاهراََ سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است

محمد حسین کریمی
۱۵:۲۴ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است

لحظاتی پیش خبر خریداری شدن هاوس‌مارک (Housemarque) توسط سونی به طور رسمی اعلام شد، اما به نظر می‌رسد که بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) نیز توسط آن‌ها خریداری شده باشد.

حساب کاربری شعبه‌ی ژاپن پلی‌استیشن به اشتباه تصویر ابتدایی این پست را منتشر کرد که لحظاتی بعد حذف شد. به نظر می‌رسد که باید منتظر اعلام خبر خریداری شدن بلوپوینت نیز باشیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است
گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amiragha گفت:

    سونی قرارم نیست به ۲۳ تا برسن!!
    اصلا لازم نیست به ۲۳ تا برسن!
    استودیو های شاهکار ساز
    هر استودیو هم بالای ۲ تا تیم داره!
    ۲۳ استودیو مایکرو رو با ۱۷ استودیو سونی مقایسه نکن 😀 😀

    • Mateus_bk گفت:

      ضمن اطلاع ۱۸ تاست
      .
      Santamonica Studio
      Naughty Dog
      Gurrilla Games
      Insomniac Studio
      Sucker Punch
      Polyphony Digital
      Media Molecule
      Bend Studio
      London Studio
      Team Asobi
      Japan Studio
      San Diego Studio
      Visual Arts Group
      Pixelopus
      Forward Works
      Sony X_Dev
      Bluepoint
      Housemarque
      .
      یادمون نره گوریلا گیمز ۴ ساختمان و شعبه جداگانه داره و ایسامنیاک ۲ شعبه جداگانه داره و باقی استودیو ها چندین تیم بزرگ دارن مثل سانتامونیکا و ناتی داگ
      .
      به جز team asobi و pixelopus باقی استودیو ها ۲+ تیم هستن

      • Japan studio دیگه تقریبا وجود نداره و شده team asobi. به نظرم اینقد تیم‌ها رو دیگه زیاد و متمایز نکنیم چون اطلاعات دقیق وجود نداره که این تیم ها چه وظایفی دارن، احتمالا تیم های مجزا نیستن. مثلا گوریلا یکی از ساختمان ها یا شعبه‌هاش فقط استودیو ساخت موزیک هستش. احتمالا گوریلا فقط دو پروژه در دست ساخت داره. مثلا پلی گراند به طور واضح دو تیمه هستش که مجزا هستن و روی دو پروژه مجزا کار می کنن (هر دو داخل یک شهرن) یکی فیبل میسازه یکی forza h. این که گوریلا چهار شعبه داره به معنای این نیست که هر کدام یک بازی میسازن.

        • Mateus_bk گفت:

          درمورد team asobi
          .
          اتفاقا خبر رسمیش اومد که این تیم به یه ساختمان جدید در توکیو رفته و حالا یه استودیو جداگانه محسوب میشه و رئیس این تیم ( Nicolas Doucet ) حالا کارگردان و رئیس استودیو هست
          .
          .
          گویا با این اتفاقات حالا استودیو ژاپن جدید از اعضای باقی مونده team ico و project siren یه تیم جمع و جور ساخته و همونطوری که گفتم قراره به عنوان sony x_dev شعبه ژاپن فعالیت کنه

      • Mateus_bk گفت:

        دوستان خواهشا این بحثای مزخرف رو بزارید کنار ؛ خرید استودیو های مستقل توسط شرکت های بزرگ یه معامله ۲ سر برده
        به عنوان مثال : هوسمارک نشون داد که واقعا استودیو پتانسیل داری هست و توانایی ساخت بازی های شاهکار رو در آینده داره اما چندین ساله که دچار مشکلات مالی شدیدی بود و مجبور بود بازی های آرکید بسازه اما حالا میتونن با بودجه کافی و تکنولوژی های سونی بازی های خفن مثل ریترنال بسازن
        همین موضوع درباره نینجاتئوری برای مایکروسافت صدق میکنه
        .
        بنابرین تعصبات الکی رو بزارید کنار

        • ولی بنظرم سونی باید نینجاتئوری رو میخرید چون قبلا یه بازی شاهکار به اسم heavenly sword روساخته و نمره بالایی گرفته و با سونی اشنایی داشت ولی تواون زمان حمایت لازم ازش صورت نگرفت و از دست سونی رفت به مایکی پیوست

  • نظرسنجی:
    میدونم به هم ربطی ندارن اما دیگه دیگه:

    ۱-پلی گراندvsاینسامنیاک

    ۲-ناتی داگ vsبتسدا سافتورکس

    ۳-سانتاvs ایدسافتور

    ۴-ساکرپانچvsارکین

    ۵-ماشین گیمزvsگوریلا

  • Wounds گفت:

    این شکل از انتشار اخبار از سوی پلی استیشن یعنی اینکه به این زودی ها قرار نیست رویداد پلی استیشن برگزار بشه

  • سونی به اندازه مایکروسافت نیاز ب استودیو نداره، مایکروسافت باید بخره چون سود گیمپس ت بازیهایی هستش ک خودشون میسازن، برا ی استودیو دیگه رو گیمپس براشون سود آنچنانی نداره.
    سونی برعکس چون بیزینسش مبتنی بر فروشه میتونه مثلا بره با ی استودیو قرارداد ببنده و بازی رو بفروشه و هر دو سود ببرن، منتها برای مایکروسافت این کار سود ده نیست و اگرم این کارو بکنه فقط دنبال اینه ک مجموعه خودشو کامل کنه. بنابراین مایکروسافت نیازمند اینه ک با بزرگتر شدن کامیونیتیش استودیوهای بیشتر بخره

    • تو کوتاه مدت حرف شما کاملا درسته :yes: اینکه مایکروسافت باید استودیو بخره تا گیم پس رو پر کنه با بازی های خودش ،کاملا حرف منطقی هستش، اما در بلند مدت وقتی تعداد کاربران گیم پس به عدد بالایی رسید این استودیو ها هستن که دنبال گیم پس میوفتن …. اما هنوز تا اون موقع راه هست که مایکرو باید بره …. امیدوارم مایکرو تو این شیوه به موفقیت برسه و البته چند سالی مدام استودیو بخره یا افتتاح کنه… (البته الکی نیست و کار بسیار سختیه)

      در کل به نظر من راه سونی و مایکرو کاملا جداست ، خرید استودیو از طرف هرکدومشون نتایج مختلفی رو ایجاد میکنه

      • اینکه بازی‌سازها بیوفتن دنبال گبمپس رویا پردازانه‌اس، نهایتا اون محتواست ک برنده‌اس، اینکه بگیم گیمپس ارزونه آینده رو تضمین نمی‌کنه.
        سونی رو کنار بذاریم شما نینتندو رو فقط نگاه کنید ک بازیاش چطور همیشه صدر جدول فروشه، ت دنیایی ک غالب شرکتا دارن ب سمت سرویسی شدن میرن

        • خرید بتسدا هم رویاپردازانه بود ، رویاهای جابز هم در اول کار رویا بودن ، پرواز رویا بود ، همه چیز از رویا درست شده …. اما مایکروسافت هدف گذاری کرده ، (نمیدونم به هدفشون میرسن یا نه ، نوستراداموس نیستم پیش بینی کنم) هدف بسیار بزرگ ۳ میلیارد بازی باز (خبرش رو گیمفا کار کرد)چه گیم پس چه ایکس کلود و سرویس های ابریش ، حالا شما فرض کن به یک سوم هدفش برسه ، بازم میگی دنبالش راه نمیوفتن استودیوها !!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟

          منکه میگم با کله میرن

    • نکته دومی هم ک باید بگم اینه ک این ۱۷ استودیو سونی فقط استودیوهای هستش ک آی پی دارن، سونی علاوه بر این استودیو ها، ی سری استودیوهای اختصاصی برای موشن کپچر و انیمشین داره، یعنی شما صرفا فقط به اون عدد ۱۷ نگاه نکنید، اون ۱۷ تا استودیوهای هستش ک فقط و فقط متمرکزن روی بازی سازی، کارهای جانبی اینا توسط ی سری استودیوهای اختصاصی سونی انجام میشه. بنابراین به اون عدد ۱۷ نگاه نکنید
      سونی قبل از ورود به بازیسازی علاوه بر قسمت سخت افزار، از ابتدا در تولید محتوا (انیمشن، موسیقی ) فعالیت می‌کرد.

  • Grandwarden گفت:

    عالی شد! اینجوری خیال طرفداران هم راحت شد چون واقعا حیف می شد اگر بلوپوینت هم جزو خانواده پلی استیشن نمیشد. احتمالا خبر اعلام رسمی میره برای رویداد آینده سونی.

    • mohsenj74 گفت:

      دقیقا ، تبریک به خودمون و سونی فن ها و البته گیمر ها چون خروجی بلوپوینت زیر نظر پلی استیشن سربلندی ویدیو گیمه چون شاهکار تحویل میدن ، ۲ استودیو پر استعداد و آینده ساز به جمع خانواده پلی استیشن اضافه شد ….. NICE 😎
      .
      .
      نکته جالب اینه که ۲ استودیو متخصص در بازی های داستانی خریداری شد

  • Amir Naderi گفت:

    مبارکه
    دیه اگه نمیخرید باید تعجب میکردیم 😀
    و مراسم سونی چقدر هیجان انگیز خواهد بود!
    سونی سوتون :heart:

  • استودیو بلوباکس هم منتظریم ازش خبر بیاد ببینیم چی به چیه

    • Amiragha گفت:

      اون بازی کوجیماس!
      ببینین چی گفتم!
      با اینکه اون حسن قهرمان رفته کلی با شرایر مصاحبه کرده!
      ولی حتی خود شرایر هم تو مصاحبش راضی نشد که این فرد کارگردان یه بازی باشه!!
      و اینکه دوستان شرایر یه حرفی گفته که من فقط الان منظور حرفشو یادمه!
      اونم اینکه این بازی بازی جدید کوجیماست ولی منتظر سایلنت هیل جدید نباشید!
      یه اینجور معنی میداد حرفی که زده بود! یادم نمیاد دقیق چی گفته بود

  • ERFAN103079 گفت:

    چه بخر بخری شده این نسل 😐 آقا برای ما هم بزارین خو

گزارش: سونی استودیوی Bluepoint Games را خریداری کرده است